Salt la conținut

Bun venit pe Forum Gălățeni.net

Pentru a putea publica subiecte și mesaje sau pentru a răspunde la cele deja existente este nevoie să vă logați. Dacă nu aveți un cont click pentru Înregistrare.
Vă puteți autentifica pe forum cu un cont de Facebook, indiferent că sunteți membru sau nu. Autentificați-vă aici: 
Înainte de a începe colaborarea cu Forumul Gălățeni.net vă rugăm să studiați Regulile comunității.

Droguri legale la "magazinele de vise" din Galaţi

146 răspunsuri la acest subiect

#61 zece

În trecere prin Galaţi

• Membri
  • Pip
  • 10 Mesaje:

Adăugat 08 februarie 2010 - 21:14

nu stiu daca ati aflat dar cei mai multi consumatori sunt studenti :))
da da, mi-e greata de atata ipocrizie

#62 AndreiM

Administrator

• Administrativ
  • 2.554 Mesaje:

Adăugat 08 februarie 2010 - 21:19

Sunt cu siguranta si multi care vor sa cape de asa ceva. Sa nu uitam ca acum cateva zile un baiat de 17 ani a murit din cauza acestor droguri si altii au zilnic nevoie de ingrijiri speciale in spitale. In Romania pana cand nu moare cineva prietenii nostri din conducere nu fac nimic

#63 dcp100168

Administrator

• Administrativ
  • 34.541 Mesaje:

Adăugat 09 februarie 2010 - 15:21

Comercializarea plantelor halucinogene, interzisă prin lege
Deputaţii au adoptat, marţi, un proiect de lege care prevede interzicerea comercializării, punerii în vânzare, distribuirii şi livrării produselor etnobotanice din plante, extracte sau combinaţii din plante cu efect halucinogen sau euforic. Proiectul stabileşte că punerea în vânzare, distribuirea şi livrarea unor astfel de produse sunt interzise şi se pedepsesc cu închisoare de la şase luni la trei ani.