Salt la conținut


Bun venit pe Forum Gălățeni.net

Pentru a putea publica subiecte și mesaje sau pentru a răspunde la cele deja existente este nevoie să vă logați. Dacă nu aveți un cont click pentru Înregistrare.
Vă puteți autentifica pe forum cu un cont de Facebook, indiferent că sunteți membru sau nu. Autentificați-vă aici: 
Înainte de a începe colaborarea cu Forumul Gălățeni.net vă rugăm să studiați Regulile comunității.


Fotografie

Bacul Galaţi - I.C.Brătianu


  • Vă rugăm să vă conectaţi pentru a răspunde
38 răspunsuri la acest subiect

#1 dcp100168

dcp100168

    Administrator

  • Administrativ
  • 54.790 Mesaje:

Adăugat 30 ianuarie 2010 - 01:04


Bacul Galaţi - I.C.Brătianu. Cât ne costă transbordarea?
* Faţă de Brăila, trecerea Dunării pe la Galaţi este mai scumpă, însă nu mai consumi benzină!
Cum presa din Brăila anunţă că de la 1 februarie se va scumpi biletul de urcare pe bac-ul de la Smârdan, către Tulcea, ne-am interesat să vedem care este situaţia la noi, la Galaţi. „La noi nu s-a scumpit biletul şi nici nu se va scumpi. Cel puţin, până la această dată, conducerea nu şi-a anunţat vreo intenţie în acest sens”, ne-a explicat, amabilă, reprezentanta Navrom Bac.
Pentru cei care nu au mai trecut demult cu bacul, spre Tulcea (I.C.Brătianu), vă reamintim că pentru autovehicul „normal” se încasează o taxă de 18 lei, iar pentru pasageri, câte 1,5 lei.
Pentru autovehiculele de mare tonaj, taxa este stabilită funcţie de tonaj, dar şi de încărcătură. Astfel, pentru cele cu masă între 2-4 tone, taxa este de 30 de lei, pentru cele cu greutate între 8 şi 10 tone – 40 de lei, iar pentru cele de 20 de tone – 44 de lei. La aceste preţuri se adaugă câte 10 lei pentru fiecare tonă, în cazul în care autovehiculul este şi încărcat.
La fel, pentru transbordarea unui TIR fără marfă se plăteşte 55 de lei, iar dacă este încărcat, se aplică acelaşi sistem de taxare: câte 10 lei pentru fiecare tonă.
Conform programului, bacurile de la Galaţi la Tulcea circulă zilnic, din oră în oră, în intervalul orar 6.00-22.00.
Cum tarifele de trecere cu bacul, dinspre Brăila spre Tulcea (pe la Smârdan) vor ajunge, de la 1 februarie, la 17 lei pentru automobilişti şi câte un leu pentru fiecare pasager, bacul de la Galaţi rămâne în continuare mai scump decât cel de la Brăila. Însă, gălăţenii tentaţi să facă economie trebuie să se gândească şi la benzina consumată până la Brăila.
http://www.viata-lib...bordarea_2.html
Nu mai sta deoparte! Ajuta-ti orasul! Spune-ti parerea! Comenteaza stirile si informatiile de pe forum! Anunta-ti prietenii de existenta acestei comunitati! Implica-te! Numai impreuna putem schimba ceva!

#2 LucianGL

LucianGL

    Flotant în Galaţi

  • Membri
  • PipPip
  • 56 Mesaje:

Adăugat 30 ianuarie 2010 - 10:57

oare cand o sa avem o trecere civilizata peste dunare ? adica un pod asa cum si trebuie sa fie,eu zic ca prea mult timp tine " vrajeala " asta cu bacul . e adevarat ca e coruptie la greu si se invart multi bani , dar totusi daca ar fi sa construiasca armata un pod ( ca nu vad pe altcineva sa fie in stare ) sunt sigur ca toata lumea ar alege calea podului
Dacă am face cu toţii lucrurile pe care suntem capabili să le facem,ne-am uimi pe noi inşine - set by Lucian

#3 dcp100168

dcp100168

    Administrator

  • Administrativ
  • 54.790 Mesaje:

Adăugat 13 iulie 2010 - 00:20

Autovehiculele pot traversa din nou Dunărea la Galaţi
După două săptămâni de foc, în care Dunărea a depăşit cota de pericol la Galaţi, apele fluviului au început să se retragă. Datorită retragerii apelor, societatea Navrom Bac – care face legătura, pe Dunăre, între municipiul Galaţi şi localitatea tulceană I. C. Brătianu – a reluat astăzi cursele pentru autovehicule. Deocamdată, pot trece cu bacul doar maşinile mici. „Începând de astăzi, îmbarcăm autoturisme cu masa de maximum două tone. Cursele sunt efectuate, în continuare, doar cu bacul mic”, a declarat Marian Pandelie, şef de flotă la Navrom Bac.
Tot de astăzi, bacul mic circulă după programul obişnuit. „Cursele sunt efectuate non-stop, de la 6.00 la 22.00. Am reluat şi cursele speciale, de noapte, între 22.00 şi 6.00, pentru care se achită taxa specială de 80 de lei şi tariful de zi al autovehiculului”, a spus Marian Pandelie.
Amintim că, pe 1 iulie, Navrom Bac a oprit la ponton cele două bacuri mari şi a început să efectueze curse doar cu bacul mic şi doar pentru pasageri, din patru în patru ore, pe timpul zilei. Conducerea societăţii a refuzat să mai îmbarce maşini deoarece, pe malul tulcean, drumul dintre pontoanele bacurilor şi localitatea I. C. Brătianu era complet inundat, fapt care făcea extrem de riscantă deplasarea autovehiculelor.
Pierderi de un miliard de lei vechi!
În cele 12 zile în care nu a mai efectuat decât curse de pasageri, Navrom Bac a pierdut peste un miliard de lei vechi. Asta în condiţiile în care, în această perioadă a anului, societatea avea încasări zilnice de 100 de milioane de lei vechi, iar cea mai mare parte din bani era încasată din vânzarea de bilete către şoferii de autovehicule, conform directorului executiv al societăţii Navrom Bac, Marilena Vasilache.
http://www.viata-lib...ini_mici_2.html
Nu mai sta deoparte! Ajuta-ti orasul! Spune-ti parerea! Comenteaza stirile si informatiile de pe forum! Anunta-ti prietenii de existenta acestei comunitati! Implica-te! Numai impreuna putem schimba ceva!

#4 LaurX82

LaurX82

    Gălăţean de onoare

  • Membri
  • PipPipPipPip
  • 690 Mesaje:

Adăugat 13 iulie 2010 - 08:29

Ce bine. Cand am fost la tulcea am venit la galati cu barca :|

Ce consum au astea cu bac-ul din bani care ii scoate ? O gramada de bani ia ca sa treci cu bac-ul. Ce bun ar fi un pod...
Mi se pare scump bac-ul, pentru o dacie sa dai 20 lei sa treci bac-ul, pentru un scuter 6 lei, e exagerat...

Editat de cosx25 . 13 iulie 2010 - 08:31.


#5 dcp100168

dcp100168

    Administrator

  • Administrativ
  • 54.790 Mesaje:

Adăugat 17 iulie 2010 - 01:28

Bacurile mari circulă din nou, după două săptămâni
* Maşinile mai grele de zece tone nu au voie, însă, să urce pe bac *
După două săptămâni în care au fost trase la mal din cauza apelor crescute ale Dunării, care au inundat culoarele de îmbarcare, cele două bacuri mari care fac legătura între municipiul Galaţi şi localitatea I. C. Brătianu din judeţul Tulcea şi-au reluat activitatea. Ele circulă la fiecare 30 de minute, de la ora 6.00 dimineaţa până seara, la ora 22.00, însă cu restricţii de tonaj. „Deocamdată, bacurile mari transportă doar pasageri şi autovehicule a căror masă este de cel mult zece tone, cu tot cu încărcătură”, a declarat, vineri, Marilena Vasilache, directorul executiv al operatorului Navrom Bac.
Restricţia este impusă întrucât, în ciuda scăderii vertiginoase din ultimele zile, Dunărea se află încă deasupra cotei de atenţie, de 560 de centimetri. Vineri, fluviul măsura 587 de centimetri. În plus, oficialii Navrom Bac vor să efectueze o expertiză până să reia circulaţia bacurilor în parametrii normali.
Să mai spunem că bacul mic, care a asigurat tranzitul pe Dunăre pentru pasageri în perioada în care Dunărea s-a aflat deasupra cotei de pericol, se odihneşte acum. „În timpul zilei, bacul mic mai efectuează curse doar atunci când e aglomerat şi bacurile mari nu fac faţă volumului de activitate. În rest, bacul mic efectuează cursele speciale, de noapte, pentru care se plăteşte taxa specială de 80 de lei şi tariful de zi al autovehiculului”, a spus Marilena Vasilache.
http://www.viata-lib..._din_nou_2.html
Nu mai sta deoparte! Ajuta-ti orasul! Spune-ti parerea! Comenteaza stirile si informatiile de pe forum! Anunta-ti prietenii de existenta acestei comunitati! Implica-te! Numai impreuna putem schimba ceva!

#6 dcp100168

dcp100168

    Administrator

  • Administrativ
  • 54.790 Mesaje:

Adăugat 28 iulie 2010 - 01:42

Bacurile transportă din nou maşini de mare tonaj
După aproape o lună în care nu au putut traversa Dunărea pe la Galaţi, maşinile de peste 10 tone au primit undă verde să se îmbarce pe bacurile companiei locale Navrom Bac. Restricţia, impusă pe 1 iulie din cauză că apele fluviului înecaseră cheiurile, a fost ridicată ieri. "Am reluat tranzitul pe Dunăre al autovehiculelor care cântăresc mai mult de 10 tone, cu tot cu încărcătură", a declarat directorul executiv al societăţii Navrom Bac, Marilena Vasilache.
Operatorul a luat această decizie abia după ce a consultat un expert. „Un proiectant din Bucureşti a inspectat marţi cheiul tulcean şi a descoperit că acolo au apărut unele fisuri, dar situaţia nu este atât de gravă pe cât credeam noi. Se pare că e ceva normal. Dalele au fost asamblate cu nisip, iar nisipul a fost spălat de ape în perioada iunie-iulie, când Dunărea depăşise cota de inundaţie şi, apoi, cota de pericol”, a explicat Marilena Vasilache.
Directorul executiv al societăţii Navrom Bac a adăugat că zona de acostare de pe malul drept al Dunării, la I. C. Brătianu, va fi, totuşi, consolidată. Lucrările nu vor fi extinse şi pe malul stâng, la Galaţi, căci aici nu au apărut asemenea probleme. În schimb, pe ambele cheiuri, pasarelele de acces pe bacuri vor fi coborâte, deoarece nivelul Dunării a scăzut foarte mult în ultimele două săptămâni.
http://www.viata-lib...re_tonaj_2.html
Nu mai sta deoparte! Ajuta-ti orasul! Spune-ti parerea! Comenteaza stirile si informatiile de pe forum! Anunta-ti prietenii de existenta acestei comunitati! Implica-te! Numai impreuna putem schimba ceva!

#7 dcp100168

dcp100168

    Administrator

  • Administrativ
  • 54.790 Mesaje:

Adăugat 11 noiembrie 2010 - 01:09

S-au mărit tarifele pentru şase tipuri de călătorii cu bacul
Operatorul Navrom Bac, care efectuează curse cu bacul pe Dunăre între municipiul Galaţi şi localitatea I. C. Brătianu din judeţul Tulcea, a modificat grila de tarife, mărind preţurile pentru 6 dintre cele 29 de categorii de transport.
Primele 5 sunt: semiremorcile şi rulotele (care fac parte din aceeaşi categorie), microbuzele de 8+1 locuri şi cele de 15+1 locuri (fără pasageri) şi autovehiculele de transport marfă cu o capacitate maximă de încărcare de 2-4 tone şi, respectiv, de 4-8 tone.
Astfel, preţul unui bilet pentru semiremorci sau rulote a crescut cu 5,8 lei, de la 12 la 17,8 lei.
Pentru microbuzele de 8+1 locuri, tichetul s-a scumpit cu un leu, de la 20 la 21 de lei.
Cu 2 lei, de la 23 la 25 de lei, a crescut tariful pentru microbuzele de 15+1 locuri.
La autovehiculele de transport marfă cu o capacitate de încărcare de 2-4 tone, preţul tichetului a fost majorat cu 1,5 lei, de la 30 la 31,5 lei.
Scumpirea a fost mai însemnată la autovehiculele de transport marfă cu o capacitate de încărcare de 4-8 tone, pentru care se plăteşte cu 5 lei mai mult, adică 42 de lei în loc de 37 de lei.
A şasea categorie de transport la care Navrom Bac a operat majorări de preţ o constituie cursele cu bacul mare efectuate în intervalul orar 22.30-5.30, când bacurile nu mai pleacă de la ponton decât în regim de cursă specială. Până luna aceasta, o cursă specială cu bacul mare costa 100 de lei dacă era efectuată pentru un singur autovehicul, 50 de lei de maşină dacă era efectuată pentru două maşini şi, respectiv, 35 de lei de vehicul dacă era efectuată pentru cel puţin trei vehicule. Dacă tariful cursei speciale pentru minimum trei vehicule a rămas neschimbat, preţul pentru o singură maşină a crescut la 105,5 lei, iar cel pentru două autovehicule a ajuns la 52,5 lei de autovehicul.
Pasagerii şi autoturismele plătesc la fel ca până acum
Preţul unei călătorii cu bacul a rămas neschimbat pentru pasageri (1,5 lei), pentru autoturisme (18 lei), pentru biciclete (4 lei), pentru scutere şi motociclete fără ataş (6 lei), pentru căruţe (15 lei). Nu s-a scumpit nici abonamentul lunar pentru persoanele fizice (45 de lei). Creşteri de preţ nu au fost operate nici la celelalte servicii oferite de Navrom Bac: transportul pe Dunăre, între Galaţi şi I. C. Brătianu, al autovehiculelor de mare tonaj, al vehiculelor agabaritice, al tractoarelor şi al animalelor; cursele speciale cu bacul mic (80 de lei pentru un vehicul, 40 de lei de maşină pentru două maşini şi 28 de lei de autovehicul pentru cel puţin trei autovehicule); lansare ambarcaţiuni; plimbări de agrement cu bacul Poienari 2.
http://www.viata-lib...cu_bacul_2.html
Nu mai sta deoparte! Ajuta-ti orasul! Spune-ti parerea! Comenteaza stirile si informatiile de pe forum! Anunta-ti prietenii de existenta acestei comunitati! Implica-te! Numai impreuna putem schimba ceva!

#8 dcp100168

dcp100168

    Administrator

  • Administrativ
  • 54.790 Mesaje:

Adăugat 29 decembrie 2010 - 01:22

Bacurile circulă normal de Sărbători
Nivelul crescut al Dunării nu a creat probleme serioase nici la Punctul Trecere Bac. Atât pe malul stâng, la Galaţi, cât şi pe malul drept, la I.C.Brătianu, bacurile acostează la cheiurile înalte, căci cele joase sunt inundate.
Orarul curselor nu este, însă, dat peste cap. Există o singură modificare – după ora 18.00, bacurile nu mai circulă la fiecare 30 de minute, ci la fiecare 60 de minute – dar ea este valabilă doar acum, de sărbători. „În perioada 24 decembrie 2010 - 3 ianuarie 2011, bacurile efectuează curse din jumătate în jumătate de oră între orele 6.00 şi 18.00, iar de la 18.00 la 22.00 circulă din oră în oră”, a afirmat directorul societăţii Navrom Bac, Marilena Vasilache.
Noaptea, între orele 22.00 şi 6.00, operatorul efectuează curse speciale doar cu bacul mic, preţul unei curse fiind de 80 de lei. În timpul zilei, un bilet pentru un pasager costă 1,5 lei, iar tichetul pentru un autoturism costă 18 lei.
http://www.viata-lib...e_Dunare_2.html
Nu mai sta deoparte! Ajuta-ti orasul! Spune-ti parerea! Comenteaza stirile si informatiile de pe forum! Anunta-ti prietenii de existenta acestei comunitati! Implica-te! Numai impreuna putem schimba ceva!

#9 dcp100168

dcp100168

    Administrator

  • Administrativ
  • 54.790 Mesaje:

Adăugat 17 septembrie 2011 - 00:11

Apele scăzute au dat traficul cu bacul peste cap
Dunărea măsura vineri la Galaţi 76 de centimetri, cel mai coborât nivel din acest an, şi continua să scadă. Cotele mici i-au afectat nu numai pe armatori, ci şi pe operatorul Navrom Bac, care asigură legătura pe Dunăre între Moldova şi Dobrogea. Pontoanele societăţii sunt pe uscat, iar bacurile care fac curse între municipiul Galaţi şi localitatea tulceană I. C. Brătianu nu mai pot traversa fluviul perpendicular, din cauza unui prag periculos pe care apele scăzute îl scot la suprafaţă. „E o insuliţă în dreptul pontoanelor şi, deoarece Dunărea a scăzut foarte mult, bacurile nu mai pot trece în linie dreaptă”, a declarat, vineri, directorul Navrom Bac, Marilena Vasilache. Pentru a evita pericolul, bacurile au ajuns să ocolească pragul prin dreptul Turnului de televiziune, dublându-şi astfel timpul de traversare. „O cursă durează acum 20-25 de minute faţă de 10 minute, cât durează în condiţii normale”, a precizat Marilena Vasilache.
Restricţii pe bacuri
Tot din cauza scăderii cotelor pe Dunăre, operatorul a fost forţat să restricţioneze accesul pe bacuri al unor categorii de autovehicule. „A apărut o diferenţă de nivel semnificativă între mal şi ambarcaţiune.
Din acest motiv, începând de săptămâna asta, am interzis accesul pe bac al autoturismelor cu garda joasă şi al maşinilor de peste zece tone. Acestea din urmă, prin gabaritul lor, măreau şi mai mult această diferenţă”, a explicat directorul Navrom Bac.
Coada de maşini se întinde şi pe Faleză
Pentru că durata unei curse cu bacul s-a dublat, s-a mărit şi timpul de aşteptare. La orele de vârf, coada de autovehicule de pe malul gălăţean se întinde pe toată lungimea străzii de acces la Punctul Trecere Bac, dar şi pe Faleza Superioară. Unii dintre cei care stau în coloană încearcă să se bage în faţă şi intră în conflict cu şoferii disciplinaţi.
Criza de la Punctul Trecere Bac face şi victime colaterale. Gălăţenii care vin de pe Faleză şi se îndreaptă către Micro 19 sunt nevoiţi să stea şi ei la această coadă până când ajung la breteaua care traversează curtea Complexului Auto IVAS, deschisă circulaţiei pe 1 august, atunci când municipalitatea a închis rondoul de la Ivas pentru a permite efectuarea unor lucrări la conductele de utilităţi din subteran.
Cel mai scăzut nivel al Dunării, la Galaţi, a fost măsurat în anul 1921? Fluviul a coborât atunci până la cota de -43 de La Călăraşi, bacurile nu mai circulă deloc din cauza nivelului scăzut al Dunării? Potrivit societăţii gălăţene Navrom Bac, care are un punct de lucru şi acolo, cursele au încetat în urmă cu trei săptămâni!
viata-libera.ro
Nu mai sta deoparte! Ajuta-ti orasul! Spune-ti parerea! Comenteaza stirile si informatiile de pe forum! Anunta-ti prietenii de existenta acestei comunitati! Implica-te! Numai impreuna putem schimba ceva!

#10 dcp100168

dcp100168

    Administrator

  • Administrativ
  • 54.790 Mesaje:

Adăugat 21 septembrie 2011 - 00:32

Traficul greu s-a înjumătăţit la Trecere Bac
De două ori mai puţine maşini de mare tonaj trec Dunărea cu bacul pe la Galaţi după ce, săptămâna trecută, operatorul Navrom Bac a fost nevoit să restricţioneze accesul acestora din cauza cotelor scăzute ale fluviului. „Autovehiculele care aduc piatră de la carierele din judeţul Tulcea urmează rute ocolitoare pentru a ajunge în Moldova.
Pe la noi trec doar la întoarcere, goale. La fel, autocamioanele distribuitorilor de materiale de construcţii din judeţul Galaţi transportă marfa în Dobrogea pe un alt traseu, probabil pe la Brăila, şi trec Dunărea cu bacurile noastre la retur, când nu au încărcătură. Practic, traficul greu s-a redus la jumătate în urma aplicării restricţiilor”, a declarat, ieri, directorul executiv al societăţii Navrom Bac, Marilena Vasilache.
Amintim că, săptămâna trecută, operatorul a interzis accesul pe bacuri pentru autoturismele cu garda la sol joasă şi pentru autovehiculele de mare tonaj cu încărcătură, din cauza riscurilor. Apele scăzute ale fluviului au mărit unghiul format de pasarelele cu îmbarcare cu platformele bacurilor, apărând astfel pericolul ca maşinile din cele două categorii să nu mai poată debarca.
Tot din cauza scăderii nivelului Dunării, traversarea fluviului durează de două ori mai mult, bacurile fiind forţate să ocolească prin dreptul Turnului de televiziune un prag periculos de pe ruta obişnuită.
http://www.viata-lib...cere_Bac_2.html
Nu mai sta deoparte! Ajuta-ti orasul! Spune-ti parerea! Comenteaza stirile si informatiile de pe forum! Anunta-ti prietenii de existenta acestei comunitati! Implica-te! Numai impreuna putem schimba ceva!

#11 dcp100168

dcp100168

    Administrator

  • Administrativ
  • 54.790 Mesaje:

Adăugat 07 octombrie 2011 - 09:45

Se menţin restricţiile la Trecere Bac
Din cauza scăderii cotelor pe Dunăre, operatorul Navrom Bac, care asigură legătura pe Dunăre între Moldova şi Dobrogea, a fost forţat să restricţioneze accesul pe bacuri al unor categorii de autovehicule. Traversarea fluviului durează cu 15-20 minute mai mult, bacurile fiind forţate să ocolească prin dreptul Turnului de televiziune un prag periculos de pe ruta obişnuită.
„În ultimele zile debitele Dunării au crescut foarte puţin şi nu pot fi ridicate, deocamdată, restricţiile. De săptămâna trecută bacurile nu mai pot trece în linie dreaptă. Pentru a evita pericolul, bacurile au ajuns să ocolească pragul prin dreptul Turnului de televiziune, dublându-şi astfel timpul de traversare. Nu mai circulăm după program. O cursă durează acum 20-25 de minute faţă de 10 minute, cât durează în condiţii normale”, a precizat Aurică Neagu, şef Flotă Bac Galaţi.
Din păcate, meteorologii nu anunţă ploi pentru următoarele zile, ceea ce înseamnă că fluviul nu va înregistra creşteri semnificative. „Aceste restricţii vor continua. Nu ne aşteptăm ca Dunărea să crească prea curând”, a punctat Aurică Neagru.
Dunărea măsura vineri la Galaţi 109 de centimetri, iar la Brăila măsura 96 de centimetri.
adevarul.ro
Nu mai sta deoparte! Ajuta-ti orasul! Spune-ti parerea! Comenteaza stirile si informatiile de pe forum! Anunta-ti prietenii de existenta acestei comunitati! Implica-te! Numai impreuna putem schimba ceva!

#12 Al1n

Al1n

    În vizită

  • Membri
  • Pip
  • 4 Mesaje:

Adăugat 31 martie 2012 - 16:31

Ar fi o idei destul de buna contruirea unui pod peste dunare la galati. Multa lumea ar alege podul decat bacul:)

#13 LaurX82

LaurX82

    Gălăţean de onoare

  • Membri
  • PipPipPipPip
  • 690 Mesaje:

Adăugat 31 martie 2012 - 19:06

Normal ca asa va fi, prefer sa platesc taxa de pod decat bac-ul si sa ma mai cert cu aia de la bac cateodata...
Dar ar da faliment firmele cu bac-ul...:(

#14 George

George

    SuperGălăţean

  • Membri
  • PipPipPipPipPip
  • 2.209 Mesaje:

Adăugat 04 aprilie 2012 - 17:02

Ce nu se ia in vedere e ca din cauza celor cu BAC-ul, iarna nu poti merge, ei nu pot asigura cererea din cauza sloiurilor de pe Dunare, pe cand pe un pod nu s-ar intrerupe niciodata circulatia.

Eu ma intreb cum nu i-a luminat inca ideea pe baidetii desptepti daca sunt chiar atat de destepti, ca taxa de pod sa fie luata tot de catre firma care detine BAC-ul? Sa construiasca podul firma privata, firma NAVROM care detine BAC-ul caci politicienii nu fac nimic, si apoi sa isi puna ei taxa pe pod. Sa avem primul pod privat din tara. Cine nu ii lasa?

#15 LaurX82

LaurX82

    Gălăţean de onoare

  • Membri
  • PipPipPipPip
  • 690 Mesaje:

Adăugat 04 aprilie 2012 - 19:04

Ei nu au bani pentru niste amarate de bacuri mai de doamne ajuta care sunt de acum 1900 toamna si tu vrei sa faca ei pod ? :)) (bani au dar..., ea o groaza de bani si nu prea consuma mare lucru)




0 utilizator(i) citesc acest subiect

0 utilizator(i), 0 vizitator(i), 0 utilizator(i) anonim(i)



ziare