Jump to content

Vega 93 va construi centura Iaşiului


Recommended Posts

Posted

Vega 93 va construi centura Iaşiului

Societatea gălăţeană „Vega 93” a câştigat licitaţia pentru proiectarea şi construcţia şoselei de centură a municipiului Iaşi. Oferta tehnico-financiară a gălăţenilor a fost de 136 milioane RON. Aceasta a fost desemnată câştigătoare deşi cea mai mică valoare din licitaţie, 132 milioane RON, a fost propusă de firma „Vegyepszer” SA Budapesta, prin sucursala sa din Miercurea Ciuc. Vega 93 se obligă ca în trei ani să realizeze 31 de kilometri de şosea de centură. Aceasta va ocoli Iaşul prin zona sudică şi va avea două rute: una interioară, scurtă, destinată traficului uşor şi una exterioară, destinată traficului greu, care va străbate comuna vecină Miroslava.

Nu mai puţin de 19 de firme s-au înscris la licitaţia organizată în luna noiembrie. Dintre companiile care au cumpărat caietul de sarcini, doar opt firme - câte una din Italia, Grecia, Austria şi Germania, trei româneşti şi una din Ungaria - au ajuns în faza finală.

  • 1 month later...
Posted

Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi a semnat contractul de proiectare si executie a soselei de centura a Iasiului cu SC 'Vega 93' SRL Galati. In perioada imediat urmatoare, va fi dat ordinul de demarare a lucrarilor, a declarat Dorina Tiron, directorul DRDP Iasi.

Posted

Doamne ajuta sa faca treaba buna, dar sincer ma indoiesc. Drumurile din Iasi sunt groaznice, pline de gropi, mai ales primavara. O adevarata placere sa conduci....

  • 5 months later...
Posted

Lucrarile la soseaua de centura a Iasiului incep saptamana viitoare

Consiliul Judetean Iasi a autorizat, marti, demararea lucrarilor de constructie a soselei de centura a municipiului Iasi, fondurile guvernamentale disponibile pentru acest an fiind de 35 milioane lei, potrivit Directiei Regionale de Drumuri si Poduri (DRDP). "Santierul va fi organizat in urmatoarele zile, iar lucrarile vor incepe efectiv pe 18 august. Se va lucra, in prima instanta, pe o portiune de sase kilometri. Investitia totala se ridica la 136 milioane lei", a declarat, marti, pentru NewsIn, directorul DRDP Iasi, Dorina Tiron. Soseaua de centura, care va fi delimitata in doua tronsoane, unul destinat traficului usor si altul traficului greu, are o lungime de aproape 32 km si strabate partea sudica a municipiului, dinspre sud-vest. Pentru partea de nord a soselei, autoritatile iesene au avansat ideea ca o portiune de drum din viitoarea autostrada Est-Vest, care va lega Moldova de Transilvania, sa completeze varianta sudica. Deocamdata, initiativa construirii autostrazii se afla in faza de proiect. Lucrarile la soseaua de centura vor fi realizate de firma Vega 83 SRL, din Galati, castigatoarea licitatiei organizata de DRDP, durata de executie fiind de 36 de luni.

Posted

Orban a inaugurat lucrarile la soseaua de centura a Iasiului

Lucrarile de constructie la soseaua de centura a Iasului au inceput luni, la inaugurare fiind prezent ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, care a subliniat necesitatea respectarii de catre constructor a graficelor de executie. Pentru deschiderea lucrarilor, constructorul, firma galateana Vega 93 SRL, a mobilizat cateva zeci de camioane, excavatoare si buldozere in dreptul localitatii Uricani, in apropierea municipiului Iasi, zona unde se vor construi primii kilometri de drum, transmite NewsIn. "Voi fi multumit de lucrarile la soseaua de centura a Iasului doar atunci cand am sa vad ca se respecta graficele de executie. Pentru inceput, va pot spune ca am vazut o statie de asfalt moderna, iar, in prima parte, am observat o organizare de santier buna din partea constructorului", a declarat presei ministrul Ludovic Orban.

Soseaua de centura, care va fi delimitata in doua tronsoane, unul destinat traficului usor si altul traficului greu, are o lungime de aproape 32 km si strabate partea sudica a municipiului, dinspre sud - vest. Pentru partea de nord a soselei, autoritatile iesene au avansat ideea ca o portiune de drum din viitoarea autostrada Est-Vest, care va lega Moldova de Transilvania, sa completeze varianta sudica. Deocamdata, initiativa construirii autostrazii se afla in faza de proiect.

Lucrarile la soseaua de centura vor fi realizate de firma Vega 83 SRL, din Galati, durata de executie fiind de 36 de luni. Pentru acest an, Guvernul a alocat 36 milioane de lei pentru construirea a sase kilometri de drum, investitia totala in proiect urmand a se ridica la 136 milioane de lei.

http://www.ziare.com/Orban_a_inaugurat_ ... 88834.html

  • 2 months later...
Posted

Bani îngropaţi în „centura“ Iaşiului

* Traseul arterei, cu termen de finalizare în 2011, este schimbat de aleşii locali în funcţie de criticile premierului.

Autorităţile locale din capitala Moldovei au decis să suplimenteze numărul de benzi, de la două la patru, în proiectul centurii de ocolire a Iaşiului, odată cu criticile dure exprimate de premierul Călin Popescu-Tăriceanu în timpul ultimei sale vizite în judeţ. Consiliul Judeţean Iaşi, condus de PSD-istul Constantin Simirad, a înaintat recent guvernului o adresă prin care cere extinderea numărului de benzi şi acordarea de fonduri suplimentare. În funcţie de răspuns, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri va face studii privind construirea celor patru benzi pentru porţiunea cuprinsă între intersecţia şoselei cu Drumul European 583 şi intersecţia cu DJ248, spre Vaslui, şi va estima investiţia totală.

Modificări pentru evitarea zonelor populate

În proiectul şoselei de centură au fost introduse soluţii suplimentare şi devieri pe anumite porţiuni, unde condiţiile din teren nu permiteau executarea lucrărilor, pentru evitarea zonelor populate şi pentru fluidizarea traficului. Şoseaua de centură va începe din zona Metro. Varianta scurtă va merge pe malul râului Nicolina, şi nu prin zona Galata, cum era prevăzut iniţial, pentru ca două artere principale are oraşului, Canta şi Păcurari, să nu se supraaglomereze. Conform noului plan, varianta pentru traficul greu va trece prin localitatea Uricani, va continua pe lângă localitatea Valea Ursului, va ocoli mare parte din localitatea Horpaz şi se va intersecta cu DJ248. De aici, varianta va continua până în oraş, pe şoseaua Nicolina şi bulevardul Poitiers şi, printr-o pasarelă, va intra în legătură cu drumul spre Tomeşti. „Şoseaua de centură va intra în municipiu doar prin zona Poitiers, pe un tronson de 3-4 kilometri, care va fi traseu comun pentru traficul uşor şi traficul greu“, a precizat Mihai Chirica, şeful Direcţiei Tehnice din cadrul Primăriei Iaşi. Pe viitor, autorităţile locale s-au angajat să găsească soluţii pentru ca şoseaua de centură să nu mai treacă deloc prin oraş, fapt cerut în mod expres de premierul Tăriceanu.

Cu excepţia suplimentării numărului de benzi, costurile lucrării se vor înscrie în suma contractului de execuţie semnat deja cu firma care face lucrările la artera ocolitoare, SC Vega ’93 Galaţi. Aceasta va primi 136,2 milioane de lei, fără TVA, pentru 31 de kilometri de şosea. „Lucră rile la şoseaua de centură au termen de execuţie până în 2011, ele au început deja, fiind abordate, deocamdată, pe o suprafaţă de 5 kilometri“, a precizat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei Iaşi.

VEGA ’93

Contractele publice abundă în fiefurile PSD Holdingul de construcţii SC Vega ’93 Galaţi este deţinut de Corneliu Istrate, unul dintre cei mai influenţi oameni de afaceri din judeţul de la Dunăre, cu o avere estimată la 175 milioane de euro. Vega ’93 a obţinut în ultimii zece ani foarte multe contracte publice în zona Moldovei, în special Bacău, Vrancea şi Galaţi, judeţe în care administraţia PSD este puternică. De altfel, Corneliu Istrate a cotizat în 2004 la campania fostului partid de guvernământ, iar la alegerile locale pentru Primăria Galaţiului a fost singurul om de afaceri important care l-a sprijinit pe fostul şi actualul primar, Dumitru Nicolae (PSD). Afacerile lui Corneliu Istrate au fost sprijinite şi de fostul secretar de stat în Ministerul de Interne, Mircea Toader (PDL), care a făcut lobby pentru obţinerea unui contract de întărire a canalului Sulina, deşi la licitaţie a cerut un preţ de 26 de milioane de euro, cu 7 milioane mai mult decât o firmă germană. Contractul nu a mai fost încasat de Istrate, după ce nemţii au reclamat autorităţile române la UE de măsluirea unor licitaţii.

http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... -Iasiului/

Posted
Vega '93 a ajuns un nume în domeniul construcţiilor. Să le fie de bine şi să auzim cât mai multe de bine despre ei.

A ajuns dar nu se stie cat o sa mai ramana acolo sus.. tata lucreaza la vega si aud mai mult rele decat bune, din lipsa de comenzi incepe sa dea in somaj muncitorii,si nu cativa..

sa speram ca soseaua asta o sa-i mai tina ocupati oleaca :d

Posted
by PICK on Sun Nov 09, 2008 12:12 am

Relu wrote:Vega '93 a ajuns un nume în domeniul construcţiilor. Să le fie de bine şi să auzim cât mai multe de bine despre ei.A ajuns dar nu se stie cat o sa mai ramana acolo sus.. tata lucreaza la vega si aud mai mult rele decat bune, din lipsa de comenzi incepe sa dea in somaj muncitorii,si nu cativa..sa speram ca soseaua asta o sa-i mai tina ocupati oleaca

Desi nu am pe nimeni in familie care sa lucreze acolo, stiu ca asta e una dintre cele mai mari minciuni auzite in ultima vreme despre aceasta firma. Daca nici VEGA 93 nu mai are licitatii in toata zona Moldovei, atunci cine naiba? :)

Posted

PICK, iti pot da n exemple de firme (ce-mi vin acum in minte) care au subcontractat de la Vega lucrari, pentru ca nu faceau fata. De asta imi vine greu sa cred ca nu au de lucru oamenii de pe acolo..

  • 3 months later...
Posted

Centurile Moldovei rămân corigente

* Proiectele începute în 2008 vor întârzia cel puţin până în 2012

Moldovenii mai au de aşteptat până vor scăpa de traficul greu din oraşe. Potrivit bugetului Ministerului Transporturilor, banii pentru cele două centuri sunt eşalonaţi până în 2012, în condiţiile în care lucrările trebuiau finalizate în trei ani. Practic, costurile iniţiale pentru Şoseaua de centură a municipiului Iaşi, varianta sud, erau de 162 milioane lei, dar acestea ar putea fi majorate cu aproape 50%, ajungând la 253 milioane lei. Eşalonări sunt prevăzute şi pentru lucrările de la Suceava, prin care executantul va primi cei mai mulţi bani în 2012, în jur de 118 milioane lei.

Reprezentanţii firmei Vega ’93 Galaţi, care execută proiectul de la Iaşi, susţin că vor relua lucrările după ce va fi asigurată finanţarea pentru acest an. În bugetul pe 2009, pentru lucrările de la şosea, sunt alocate 40 milioane lei, cu mult mai puţin decât s-a solicitat. „Noi am cerut 60 milioane lei numai pentru execuţie. Cele 40 de milioane, nu vor fi doar pentru constructor, ci şi pentru exproprieri. Ne vom «întinde» exact de câţi bani vom avea”, a anunţat Dorin Duduţă, reprezentantul firmei.

http://www.adevarul.ro/articole/centuri ... gente.html

  • 1 month later...
Posted

Şoseaua de centură, realizată în proporţie de 20%

* La un an după ce a primit autorizaţia de construcţie, firma care construieşte şoseaua ocolitoare a oraşului este în urmă cu lucrările

Pe 1 aprilie 2008, la intratrea în Iaşi, se monta un panou prin care se anunţa o investiţei mult aşteptată de ieşeni: şoseaua de ocolitoare a municipiului, varianta sud. Potrivit anunţului, termenul de executare a lucrării este 1 aprilie 2008 - 31 martie 2011. Deşi ar fi trebuit ca până acum lucrarea să fie executată în proporţie de 33%, reprezentanţii Direcţiei Regionale Drumuri şi Poduri susţin că doar 20% din lucrarea este executată. „Cred că putem spune că 20% din lucrare s-a făcut”, a precizat Ştefan Ilie, director adjunct al DRDP.

Reprezentanţii fimei Vega ’93 Galaţi, care execută proiectul, au anunţat că lucrările s-au reluat din martie pe porţiuni. Practic, în prezent, se lucrează la terasamentele din satul Uricani, comuna Miroslava, la delimitarea căii de acces în această localitate, dar şi la pasajul peste Bahlui. În cursul anului trecut, s-au cheltuit în jur de 14 milioane de lei din proiect. Valoarea iniţială a contractului câştigat de firma din Galaţi este de 162 de milioane lei, dar costurile ar putea fi majorate cu aproape 50% ajungând la 253 milioane lei.

http://www.adevarul.ro/articole/iasi-so ... de-20.html

  • 1 month later...
Posted

Tun la soseaua de centura

* Pentru a obtine un profit mult mai mare din suma de 40 milioane Euro alocata de Guvern pentru a realiza prima portiune din soseaua de centura a municipiului Iasi, firma care executa lucrarea, Vega 93 SRL Galati, a inceput sa foloseasca materiale din ce in ce mai ieftine * Astfel, in loc sa puna piatra sparta in straturile de sustinere a soselei, firma Vega 93 Galati a inceput sa puna zgura de otelarie, un deseu rezultat in urma procesului de productie de la Sidex Galati * Materialul este mult mai ieftin decat piatra sparta si a fost testat foarte putin in Romania la constructia de drumuri si autostrazi * Asta in conditiile in care in anul 2007, firma Vega 93 SRL Galati a castigat licitatia de proiectare si executie a lucrarii cu un pret mai mare decat firma concurenta Vegyepszer SRL din Ungaria, sustinand ca a gasit o solutie mai buna folosind materiale de constructie de calitate mai buna

Nu a trecut foarte mult timp de cand au inceput mult asteptatele lucrari la soseaua de centura a municipiului, ca au si aparut primele suspiciuni care duc la concluzia ca treaba se face in stil romanesc, iar drumul ocolitor va fi la fel de trainic ca si celelalte artere realizate in ultimii 20 de ani de constructorii autohtoni. Desi firma Vega 93 SRL din Galati a castigat licitatia organizata in anul 2007 de Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi oferind un pret mai mare decat firma concurenta, respectiv Vegyepszer din Ungaria, pe motivul ca a oferit o solutie mai viabila, cu materiale mai bune, la cateva luni de la inceperea lucrarii au aparut si primele improvizatii care duc la marirea scandaloasa a profitului constructorului galatean. Astfel, la straturile de sustinere a soselei de centura, Vega 93 SRL a inceput sa foloseasca, in loc de piatra sparta, un reziduu, si anume zgura de otelarie rezultata in urma procesului de productie de la combinatul siderurgic Sidex Galati. Materialul se mai numeste lidonit si rezulta din arderea rocilor de minereu in furnale pentru obtinerea otelului. In anul 2007, DRDP Iasi a organizat licitatie pentru proiectarea si executarea soselei de centura a municipiului Iasi. Prin urmare, proiectul de executie in care se prevedea ca in straturile de sustinere trebuie pusa piatra sparta a fost realizat tot de firma Vega 93 SRL din Galati. Recent, insa, reprezentantii firmei au solicitat DRDP o modificare a proiectului, adica au cerut sa li se aprobe sa foloseasca lidonit in loc de piatra sparta. Cererea a fost aprobata de DRDP si de consultantul care supravegheaza executarea lucrarilor, respectiv firma Search Corporation SA. "Pe sesul raului Bahlui, terenul este mult mai mlastinos si de aceea am acceptat o schimbare de proiect. Solutia cu lidonitul este mai buna", a spus Catalin Iordache, reprezentantul Search Corporation SA.

Trebuie tinut insa cont de faptul ca valoarea proiectului este de 40 milioane Euro, iar firma Search Corporation SA incaseaza un procent important din aceasta suma in calitate de consultant. In cazul in care s-ar constata probleme grave la implementarea proiectului, si firma Search Corporation ar intampina greutati la incasarea comisionului.

In plus, este ciudat ca toti cei implicati in implementarea acestui proiect au aflat destul de recent ca pe sesul raului Bahlui terenul este mlastinos. Inainte de realizarea proiectului de executie, firma Vega 93 SRL trebuia sa faca unele studii geotehnice, ocazie cu care putea afla ca pe sesul raului Bahlui, inainte de intrarea in satul Uricani, terenul este mlastinos si, prin urmare, trebuia sa prevada din start folosirea unor materiale mult mai solide. Trebuie intarita ideea ca la licitatia organizata in anul 2007 de DRDP, Vega 93 SRL Galati a prezentat si materialele pe care le va folosi la construirea soselei de centura si atunci a precizat si cantitatea de piatra sparta folosita, precum si pretul de achizitie. Asa a castigat licitatia in defavoarea firmei Vegyepszer. "Schimbarea de solutie a fost impusa de zona mlastinoasa de pe raul Bahlui. Nu stiu daca este mai ieftin sau mai scump", a declarat Dorina Tiron, directorul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania. Aceasta ocupa functia de director al DRDP Iasi in momentul organizarii licitatiei pentru selectarea firmei care urma sa execute lucrarile la soseaua de centura.

Introducerea lidonitului si schimbarea recenta a proiectului ridica mari semne de intrebare, avand in vedere ca aceasta solutie nu a fost testata destul in Romania. Lidonitul a mai fost folosit la drumul judetean care leaga localitatea Tulucesti de municipiul Galati si pe o portiune scurta de pe Autostrada Soarelui. "Este o solutie care este aplicata de mult timp in Europa de Vest si care prinde teren si la noi. Noi, specialistii, recomandam folosirea lidonitului, insa dupa o anumita reteta elaborata de un laborator de specialitate. In caz contrar poate sa iasa dezastru, adica in cazul in care cantitatile de materiale nu sunt dozate cum trebuie, drumul nu rezista", sustine Gheorghe Gugiuman, profesor doctor inginer la Facultatea de Constructii-Sectia Drumuri si Poduri din cadrul Universitatii Gheorghe Asachi. In Romania, lidonitul este furnizat de firma DSU Romania, sucursala a unei societati comerciale din Germania. In conditiile in care pretul unui metru cub de piatra sparta variaza intre 300 si 700 RON, zgura de otelarie poate fi achizitionata la un pret mult mai mic. Potrivit reprezentantilor firmei DSU Romania, pretul este negociabil, mai ales in cazul in care se achizitioneaza o cantitate mai mare.

Unii experti nu recomanda insa folosirea acestui material in constructii, deoarece in practica specialistii au intalnit halde mari de lidonit cu un grad de radioactivitate superior limitelor admise. "Zgura de otelarie rezulta de asemenea in urma unui proces de ardere a carbonului si se poate ajunge la o radioactivitate mult mai mare. Insa acest lucru se poate constata numai in urma unor masuratori de specialitate", a spus Catalin Borcia, profesor la Facultatea de Fizica din cadrul Universitatii Al. I. Cuza. De asemenea, reprezentantii DSU Romania au precizat ca masuratorile de radioactivitate la haldele de lidonit se fac periodic si nu s-au intampinat probleme in acest sens pana acum. Potrivit reprezentantilor firmei, ultima masuratoare de radioactivitate a substantelor depozitate a avut loc in luna noiembrie a anului 2008.

http://www.bzi.ro/Deschiderea-editiei-T ... 52651.html

  • 3 months later...
Posted

Iaşi: Bordurile noi, înlocuite cu altele şi mai noi

Bordurile amplaste în toamna anului trecut pe marginea străzii C. A. Rosetti sunt înlocuite în această perioadă de muncitorii firmei Vega ’93 Galaţi. Reprezentanţii societăţii susţin că materialele de construcţii contractate de la un furnizor local s-au dovedit de proastă calitate, motiv pentru care sunt nevoiţi să monteze altele noi. „După prima iarnă au început să se macine şi să arate foarte rău. Le schimbăm noi, pe cheltuiala noastră, până la sfârşitul lui august. Ne vom recupera ulterior prejudiciul de la această firmă“, a precizat Dorin Duduţă, director de producţie al Vega ’93 Galaţi. Acesta a mai spus că problema bordurilor măcinate a apărut doar pe un sector de aproximativ un kilometru de pe strada C. A. Rosetti. Celelalte 12 tronsoane de drum contractate pentru reabilitare de societatea gălăţeană în Iaşi ar fi în regulă. „Am constatat că lucrarea nu corespunde cerinţelor tehnice şi le-am cerut să refacă acolo. În momentul când ei cred că totul este în regulă îi invit să convoace comisia de recepţie ca să putem semna de primire“, a declarat Viorel Scutaru, şeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi, instituţie de la care Vega ’93 a contractat lucrarea desfăşurată pe un tronson din DN24.

http://www.adevarul.ro/rss/articol/iasi ... i-noi.html

  • 3 months later...
Posted

Stâlp „uitat“ în mijlocul şoselei de centură

Şoferii care trec cu maşinile pe asfaltul proaspăt turnat pe şoseaua de centură a municipiului Iaşi riscă să intre în stâlpul de electricitate aflat chiar în drum. Constructorii care au lărgit drumul au asfaltat de jur-împrejur, fără a muta stâlpul. „Treaba este foarte încurcată. Ca şi constructor, eu pot să-l mut oricând, dar nu am temeiul legal, nu am autorizaţiile pe care trebuie să le dea compania E.ON“, a spus Dorin Duduţă, reprezentantul firmei Vega’93 Galaţi care execută lucrările la şoseaua de centură.

http://www.adevarul.ro/rss/articol/iasi ... ntura.html

2_4ef3b20864631a6698421f8e7a91be44_thumb

Posted

Pai astia sunt cretini. Intai trebuia discutat cu proprietarul stalpului ( probabil Electrica ), mutat stalpul apoi te apuci de asfaltat. II doare fix in palarie pe ei. De aia ne rad strainii si cu ....

  • 3 weeks later...
Posted

Stâlpul din şoseaua de centură a Iaşiului rămâne nemişcat

Stâlpul de tensiune din şoseaua de centură în jurul căruia muncitorii de la Vega '93 Galaţi au asfaltat va mai fi ocolit de şoferi câteva săptămâni de acum încolo. Vizita ministrului de Transporturi, Radu Berceanu, la Iaşi nu a schimbat cu nimic situaţia hilară creată pe şoseaua ocolitoare a municipiului. De câteva săptămâni, pe porţiunea din şoseaua de centură construită în satul Uricani a rămas pe partea carosabilă un stâlp de tensiune. Berceanu a recunoscut că dacă această situaţie s-ar fi întâlnit în altă ţară lucrările de infrastructură nu ar fi demarat. „Pe această porţiune ar fi trebuit să nu lucrăm până nu se rezolva situaţia, dar trebuia să înaintăm cu şantierul. E-ON va trebui să mute o reţea de tensiune şi în două săptămâni se va muta şi stâlpul", a afirmat Radu Berceanu.

Vina că stâlpul a rămas pe partea carosabilă după turnarea asfaltului este aruncată dintr-o parte în alta. Pe de o parte, constructorul, societatea Vega '93 Galaţi, susţine că a solicitat toate avizele de la E.ON Moldova pentru a putea muta stâlpul, documente pe care nu le-a obţinut. Reprezentanţii societăţii de furnizare a energiei susţin că nu au nicio vină, deoarece nu au primit o documentaţie completă. „Companiei E-ON Moldova Distribuţie nu i se poate atribui vreo responsabilitate pentru această situaţie", susţin reprezentanţii E-On Moldova.

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Stal ... 84191.html

  • 8 months later...
Posted

Boc: În 2010 vor fi gata 8,5 km din şoseaua de centură a Iaşiului

În acest an vor fi gata 8,5 kilometri din şoseaua de centură a municipiului Iaşi, unde lucrările au început în 2008, şi în viitorul apropiat ieşenii vor scăpa de calvarul traficului greu în oraş, a spus premierul Emil Boc. Premierul a vizitat, sâmbătă la prânz, şantierul şoselei de centură a municipiului Iaşi, interesându-se de stadiul lucrărilor. El a discutat cu şefii reprezentanţii firmei VEGA 93 SRL Galaţi, care execută lucrările, dar şi cu muncitorii aflaţi pe şantier, după care a declarat că în acest an vor fi gata opt kilometri şi jumătate din totalul celor 14 kilometri ai arterei Sud din cadrul şoselei de centură. „Ieşenii vor scăpa de calvarul traficului greu în viitorul apropiat. În acest an 8,5 kilometri vor fi aduşi la strat de binder, iar o parte a traficului greu din oraş va putea fi deviat pe un drum comunal, un drum judeţean şi apoi spre ieşirea din oraş. În aprilie 2011 vor fi gata toţi cei 14 kilometri din prima etapă a şoselei de centură”, a declarat Boc.

http://www.capital.ro/articol/boc-in-2010-vor-fi-gata-8-5-km-din-soseaua-de-centura-a-iasiului-si-11-km-din-autostrada-transilvania-137917.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

  • 1 year later...
Posted

Şoseaua de centură a Iaşiului va fi gata în mai 2012

Şoseaua de centură a municipiului Iaşi, la care lucrările au început în 2008, va fi finalizată în mai 2012, a declarat, duminică, premierul Emil Boc, care a inspectat stadiul lucrărilor, el afirmând că pentru Guvern finalizarea acestei şosele este o prioritate majoră. "Cei 14 kilometri ai centurii vor fi terminaţi cel mai târziu în mai 2012. Cinci kilometri au fost finalizaţi deja, iar restul vor fi executaţi anul acesta şi anul viitor. Astfel Iaşiul va scăpa de traficul greu din municipiu", a declarat premierul. El a spus că lucrările la şoseaua de centură sunt în grafic şi că dacă totul decurge normal acestea se pot termina chiar mai repede de mai 2012.

Emil Boc a vizitat şoseaua de centură a Iaşiului în cursul dumineţii de duminică, după care va participa la alegerile care vor avea loc în filiala judeţeană a PDL.

Lucrările la şoseaua de centură a municipiului Iaşi au fost începute în 2008, investiţia fiind de aproximativ 52 de milioane de euro. Lucrările sunt executate de firma Vega 93 SRL Galaţi şi au întârziat din cauza procedurii greoaie a exproprierilor, oamenii din zonă împotrivindu-se cedării terenurilor.

Posted

Da: lucrarile trebuiau terminate in 2010, dar daca-s gata pana in 2012, baietii sunt in grafic. 14 km in 4 ani, cu 52 milioane de euro.. Oare nu se gaseste vreun bucatar sau vreun ospatar de la cantina casei poporului sau de la hotelul vega care sa-i otraveasca la pranz pe bulangiii astia imputiti? As cotiza din greu la o statuie a "ospatarului anonim" pentru tot restul vietii mele!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.