Jump to content

Tractorist gălăţean călcat de propriul tractor


dcp100168

Recommended Posts

Tractorist gălăţean călcat de propriul tractor

Inspectorii de muncă din Vaslui au serios de lucru în acestă perioadă. Anchetează cinci accidente de muncă produse în ultima săptămână. Trei dintre acestea sunt în domeniul agriculturii, unul în construcţii şi altul la un centru de reabilitare neuropsihică.

...

Un accident stupid a avut loc şi în comuna Griviţa. Un tractorist din Galaţi a venit la o firmă din comună să cumpere un polidisc. La Ghidigeni a sesizat o defecţiune la polidisc şi s-a băgat pe sub tractor să o rezolve. Nu a tras probabil bine frâna şi tractorul a plecat singur, accidentându-l grav. A fost trimis la Iaşi la spital, unde a decedat.

...

http://www.evenimentul.ro/articol/cinci-accidente-de-munca-si-trei-morti-intr-o-saptamana.html

Link to comment
Share on other sites

In primul rand trebuia a stie ca Nu la orice defectiune trebuie sa te bagi sub masina. Tractrul trebuia dus la un service autorizat unde il suspenda pe niste rampe si n ii da posibilitate de plecar.

In cazuri in care defectiunea apare la: sistemul de franare, sistemul de acceleratie sau la ambreiaj, nu e bine sa intru tu sub autourismm pentru ca se intampla astfel de incidente.

Link to comment
Share on other sites

Gandeste-te ca pentru omul ala si familia lui, acel tractor reprezinta " painea " de a doua zi. Nu e ca la un Logan.. s-a stricat ceva il duci in Service. La tractor mai poti repara si tu cate ceva fara alte costuri. faptul ca s-a intamplat nenorocirea.. a fost doar un ghinion care se putea intampla oricui.

Link to comment
Share on other sites

Da, dar acum ados si painea familiei daca nu mai e el cel care conducea tractorul. Adica daca tu ai o masina care pentru tine reprezinta painea de a 2- zi, si se strica sistemul de frana, te bagi la ea sa o repari tu singurel daca stii ca ai doar 1% sanse sa nu porneasca peste tine?

Link to comment
Share on other sites

In cazul de fata nu e vorba de probleme la frana ci la polidisc.

Daca mi s-ar strica masina in drum si as sti sa o repar, m-as baga sub ea dupa ce m-as asigura ca nu pleaca de pe loc. Caut o bordura, un bolovan ceva.. daca nu gasesc pun roata de rezerva si ma pun sa o repar.

Pentru tine daca acea masina reprezinta painea de a doua zi, ai avea bani sa o duci in service? Ai avea bani in primul rand sa pui pe platforma ditamai tractorul?

Omul nu a gresit ca s-a bagat sub tractor, asa cum zice si Relu. A gresit ca nu a tras frana.

Link to comment
Share on other sites

Reguli invatate de la instruirile de protectie a muncii- mai nou s.s.m.:

In primul rand, opresti motorul, scoti cheia din contact, apoi asiguri utilajul "impotriva deplasarilor necontrolate" prin orice mijloace (frana de parcare,introducerea intr-o trepta de viteza, cale la roti, blocaje la cabina rabatata, capotaje sau echipamente de lucru suspendate, etc) remediezi defectul si apoi efectuezi probe functionale, dupa ce te asiguri ca nu este nimeni si nimic in raza de actiune a utilajului si semnalizezi sonor si optic manevrele!

Romanul este priceput la toate, mai putin la a respecta niste reguli sau legi! [-X

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.