Jump to content

Probleme internet RDS


needcolors
 Share

Recommended Posts

Protecția consumatorului nu reprezintă o soluție imediată ci mai degrabă pierdere de vreme. Eu aș merge la ei, aș vorbi frumos să văd care este problema. Înainte citiți și contractul, pentru că mai mult ca sigur idioții sunt asigurați din punctul ăsta de vedere. Dacă nu se remediază problema cât mai repede, reziliere de contract și gata!

Link to comment
Share on other sites

In Tiglina 1 nu este net de la RDS de 3 zile. Am sunat de 10 ori și nimeni nu ma baga in seama. Am înțeles ca sunt f mulți nemulțumiți!

Este cazul sa sun la protecția consumatorului?

am fost si eu candva in "clubul" asta. singura solutie: REZILIEREA contractului.

Link to comment
Share on other sites

chestia cu rezilierea contractului e un fel de-a te umfla în pene... obligația lor e să-ți dea explicații clare cu privire la problemele pe care le au... ceea ce nu prea fac <_<

noroc că mi-am luat modem...

Link to comment
Share on other sites

De ce să te umfli în pene? Eu am procedat la fel ca mambo. Nu m-am umflat în pene că reziliez contractul, l-am reziliat pur și simplu. Dacă nu ești capabil să-mi furnizezi serviciile de care am nevoie și când am nevoie, stai acasă și lasă altă firmă, că deocamdată n-am auzit ca RDS să dețină monopol.

Și ce mă interesează pe mine explicația lor? Atât timp căt eu le plătesc fiecare minut de servicii, mă aștept să mă și bucur de serviciul respectiv, nu să mă mulțumesc că li s-a spart fibra sau că li s-a stricat un Server.

În ultima vreme cam asta e la RDS.. noroc că mi-am luat modem, noroc că am switch-ul la mine în scară și noroc că-l cunosc pe X care lucrează la RDS. Sper să nu se supere pe mine „ deținătorii de RDS ”, dar cei care susțineți că aveți noroc prin modemul ăla care merge execrabil, sunteți niște fraieri. Du-te nene și fă panaramă, și dacă nu primești înțelegere, mergi la alt furnizor. Simplu!

Link to comment
Share on other sites

Saptamana trecuta, vreo doua zile, RDS si-a luat vacanta (la mine...). Dupa vreo 3-4 telefoane, stiti prea bine discutiile, incheiate invariabil cu "sesizare dvs are numarul xxyyzzppqqrrww etc", sambata am avut din nou semnal (e vorba de net). ASTAZI dupa-amiaza am fost sunat de un reprezentant (baietii care umbla pe teren pentru rezolvarea diverselor sesizari) care m-a intrebat daca am probleme, etc. pentru ca dimineata au primit (si) sesizarea facuta de mine. Sesizare facuta acum O SAPTAMANA.

Probabil ca bunul Dumnezeu e si cablist ca altfel pe baza RDS...

Link to comment
Share on other sites

Si in judet in comune este probleme cu RDS, si cam des decat sa mai stricat vremea... Si nu ii ai decat pe ei de la RDS, alta firma nu ai, deci bine de rau stai la ei si suporti :(

Ai și varianta Romtelecom Clicknet care acoperă cel puțin aceeași suprafață ca și RDS-ul. E drept că nu ai aceeași „ țeavă ” de download, dar dacă te limitezi doar la navigare, e-mail, chat și download când și când.. ai să constați că Romtelecom este mai mult decât suficient. Evident, sunt și alți furnizori!

Link to comment
Share on other sites

Ai și varianta Romtelecom Clicknet care acoperă cel puțin aceeași suprafață ca și RDS-ul. E drept că nu ai aceeași „ țeavă ” de download, dar dacă te limitezi doar la navigare, e-mail, chat și download când și când.. ai să constați că Romtelecom este mai mult decât suficient. Evident, sunt și alți furnizori!

Da asa e, este si romtelecom si alti fara cablu, dar ce pret au...? De 2-3 ori mai scumpe si viteza la jumate sau mai mica...

Link to comment
Share on other sites

UPC-ul 35 lei/luna. Netul merge excelent. Acum la ei netul nu prea mai pica. Se mai intampla cateodata din an in paste, dar fata de RDS, ti se va parea ca merge super. Iar daca cand pica dai un telefon, operatorul ala intai sta cu tine de vorba la telefon, incearca sa rezolve problema impreuna cu tine, prin resetarea modemului impreuna. Tu de la tine, el de la el, in majoritatea cazurilor, aceasta solutie iti va da imediat net. Iar daca nu merge solutia asta, atunci inseamna ca e defectiune in zona, si nu stai sa astepti dupa baieti ca la RDS, ci trimite echipa de urgenta pe teren. Ei au in dotare si o echipa de urgenta care munceste si la miezul noptii pentru clienti sa remedieze defectiunea. Mi s-a intamplat luna trecuta sa nu mai am net la ora 22.45. Cu 15 minute inainte sa incheie operatorii programul. Mi-a raspuns o operatoare, a verificat in calculatorul ei si a vazut defectiune in zona si mi-a spus: "Imediat trimitem echipa de urgenta pe teren" Si intr-o juma de ora am avut iar net.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Ajutor, Galaţiul nu are cablu! Nici Internet!

Cauza? Şi cablul tv, şi Internetul s-au evaporat peste noapte în urma unor misterioase pene de curent (în unele variante) sau al unor lucrări de modernizare a reţelei (în celelalte variante). Şi mai grav: echipele chemate să remedieze situaţia promit că vin, dar nu ajung niciodată.

După ce au pierdut ore întregi păzind uşa – poate vin „băieţii”! -, LCD-ul mort şi calculatorul în comă de online, gălăţenii se bulucesc isterici la furnizori. „Mă decuplez de la voi! Telefonul nu mi-a mers niciodată, cablul cade mereu, dar v-am suportat pentru că era Internetul bun”. Acestea erau răcnetele care te întâmpinau înainte chiar de a deschide uşa vreunuia dintre punctele de plată din Galaţi. „… pentru că se fac modernizări în toată zona centrală”, de-abia se mai aud vocile stinse ale fetelor de la nefericitul departament Comercial (un fel de „Relaţii cu publicul”, cu lehamitea de rigoare).

Internetul mobil – o soluţie

Tot „fetele” de la Comercial sunt cele care oferă informaţii: „Toţi oamenii ăştia nu vor să înţeleagă că în orice reţea s-ar duce, avarii tot apar. Bun, ei vor să plece de la noi, ce să le facem?! Eu una le-am zis oamenilor că nici eu nu am net de 3 zile şi tot nu a ajuns echipa la mine, deşi stau în Mazepa şi lucrez aici, da? Am folosit stick-ul de internet mobil şi am scos-o la capăt. Acum toată lumea vrea stick! De unde să le dai? Că s-a făcut o ditamai lista de aşteptare! Le zic: uitaţi, v-am trecut cu ˝Urgent˝, cu ˝Critic˝, să vină cât mai rapid echipa la dumneavoastră. Dar ei urlă mai departe, că vecinul are semnal şi de ce el nu are? Păi, ştiu eu de ce n-are?

„Pacifistele” de la Call Center

Aflând că, de la Call Center, gălăţenilor li se promite că „băieţii vine" într-un anumit interval orar – obligaţia oamenilor fiind doar de a-i aştepta acasă -, Comercialul ia foc: „Astea de la Call Center sunt nebune! Cum fac asemenea afirmaţii? Uitaţi, nici nu există sesizările pe care ele spun că le-au făcut”, întorc fetele monitoarele acoperite de cifre către gălăţenii înnegriţi de supărare. „Cum să nu se supere oamenii, după ce s-au învoit de la serviciu, au aşteptat şi nu a venit nimeni?”, mai boscorodesc ele, în timp ce alcătuiesc mailuri pârâcioase la adresa „amabilelor” colege de la Call Center.

Varianta intelectuală

Situaţia nu se va rezolva prea curând, mărturiseşte personalul firmei furnizoare. Conform surselor, echipe de intervenţie au fost trimise de către sediul central, de la Bucureşti, pentru a remedia situaţia critică din Galaţi. Cu toate acestea, defecţiunile ameninţă să dureze încă o săptămână, dacă nu şi mai mult.

Iar dacă aveţi ghinion cu adevărat, ca unii dintre gălăţenii sufocaţi de indignare de la casierii, atunci vine „băiatul”, face cablul tv şi netul, iar a doua zi pică din nou.

Ei, ce ziceţi? Ne reîntoarcem la lectura cărţilor, da?

http://www.viata-libera.ro/articol-Ajutor_Galatiul_nu_are_cablu_Nici_Internet_2.html

Link to comment
Share on other sites

George, e o aberatie ce spui tu :) RDS este singurul furnizor care ofera cea mai buna viteza la net, intr-un pret accesibil. NU poti compara porcaria de net de la UPC dintr-un motiv simplu: UPC nu a investit cat a investit RDS in retea si ei sunt inca pe cablu si nu FTTB, si de aici evident ca nu poti tehnic sa dai viteza cat da RDS. Asadar incearca sa vorbesti obiectiv, ca suntem satuid e UPC si "serviciile"lor deosebite de internet si voce :) CU respect, un abonat RDS foarte multumit. :)

Ca sunt si probleme, ca sunt si imbecili in firma, este alta mancare de peste :). In orice retea sunt si probleme, depinde si de noroc, eu de cativa ani am avut doar 2 probleme cu RDS ambele solutionate in timp record (maxim 24 de ore) si una in cateva ore, la ora 22 fiind sunat de cei de la tehnic. Asadar se poate si la RDS sa fii tratat ok.

Edited by silviudeep
Link to comment
Share on other sites

Atunci Silviule, ramai fidel nesimtitilor care promit ca vin si iti vor remedia situatia la pastele cailor. Banuiesc ca tu acum postezi de la un prieten care are net de la UPC dar nu vei recunoaste asta niciodata. Nu e nici o aberatie. Si mie mi s-a recomandat UPC-ul in locul RDS-ului si sunt multumit.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

@George nu am UPC si aproape toti cunoscutii mei au RDS si nici ei nu au avut probleme deosebite :) Nu generaliza, doar daca sunt si abonati nemultumiti, nu inseamna ca nu sunt si oameni multumiti inca de Rds. :) Asa ca prefer sa raman la nesimtitii astia de la Rds decat sa ma rog la UPC sa imi incarce o pagina sau sa imbatranesc prematur la Romtelecom daca vreau vreodata sa downloadez o cantitate de date mai mare :) Fiecare alege, eu am ales si sunt inca multumit de serviciile oferite.

Link to comment
Share on other sites

sa imbatranesc prematur la Romtelecom daca vreau vreodata sa downloadez o cantitate de date mai mare :)

Romtelecomul are și abonamente „ forte ”. Automat plătești mai mult pentru serviciile de acest gen, în special la upload. Țin să te anunț că download-ul care îl ai tu mare, îl ai din cauza peer-ului. Fără peer îți garantez că vei avea aceeași bandă de download ca și mine ( 2-3 mb/s real ).

Ăsta este un dezavantaj al Romtelecomului care are cu totul altă politică de marketing vis-a-vis de RDS. Sunt convins că dacă aș trece pe cablu și nu pe wi-fi, uneori ar sări și de 2-3 mega! Deocamdată nu trag porno, „ freelech-uri”, sau pack-uri doar ca să fac rație. Am porno la TV( gratuit ), am câteva zeci de programe care țin locul la pack-uri de filme și freelech-uri, iar dacă vreau să mă joc, scot PS3-ul.

Sunt conștient că RDS-ul are peer intern și extern, dar dacă mă gândesc că vreau să am siguranța e-mailului de mâine, și nu timpul în care îl descarc, pentru unii s-ar părea ciudat. La Romtelecom mă simt client. Nu același lucru pot spune despre RDS care la orice sesizare te pune de fiecare dată să verifici MAC-ul și dacă totul e în regulă îți transmite că Windows-ul nu este bun, în loc să vină imediat să constate, cum face Romtelecom!

Eu n-am nimic cu RDS, cu UPC, și nici nu ridic în slăvi ROMTELECOMUL(are și el destule minusuri), dar repet și nu vă supărați pe mine.. Mulți s-au dus la RDS că „ dă mult ”!.. calitatea fiind pe locul 2, tipic românesc.

Ține de psihic puțin și de atitudine.. Cred că e mai rușinos să fii tratat ca un neica nimeni de către operatorii lui pește ai RDS-ului, să plătești ce nu primești, decât să downloadezi ceva în 5 minute, față de 10. Așa că.. îmbătrânitul prematur cred că e mai viabil la RDS cu timpul de așteptare de la sesizare, de minim 24 de ore, decât la Romtelecom în maxim 2-3 ore, pe probate :).

Pentru curioșii de termenul porno, nu râdeți! Aruncați un ochi pe trackerele românești și externe și o să vedeți de ce am adus în discuție această problemă.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Un prieten are la romtelecom internet, plateste cam 70 lei cu tot cu telefon, si e cel mai ieftin si nu se compara viteza lui cu ce am eu la RDS, oricum merge destul de bine, stabil, dar plateste dublu mai mult decat mine, eu dau 30 lei...

Si cand am avut la romtelecom internet (era alfel de abonament) ma taxa si in plus, imi venea niste facturi... :(

Link to comment
Share on other sites

Eu plătesc cam 100 de euro lunar la Romtelecom.. internet, voce și 3 receivere TV din care unul urmează a fi înlocuit cu Dolce Interactiv.

Nu știu de ce zici tu că 70 de lei pe lună e cel mai ieftin. Din ce știam eu, cel mai ieftin este 3.6 euro cu TVA inclusiv (voce + internet ) și urmează 7.4 euro cu TVA inclusiv cel mai scump, tot voce și internet. Asta pentru persoane fizice.

Pentru persoane juridice fiind alte prețuri.

Pers. fizică: http://www.romtelecom.ro/personal/internet/clicknet-power/

Juridic: http://www.romtelecom.ro/solutii-business/intreprinderi-mici-si-mijlocii/internet-si-date/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.