LaurX82 Posted December 11, 2010 Posted December 11, 2010 Eu plătesc cam 100 de euro lunar la Romtelecom.. internet, voce și 3 receivere TV din care unul urmează a fi înlocuit cu Dolce Interactiv. Nu știu de ce zici tu că 70 de lei pe lună e cel mai ieftin. Din ce știam eu, cel mai ieftin este 3.6 euro cu TVA inclusiv (voce + internet ) și urmează 7.4 euro cu TVA inclusiv cel mai scump, tot voce și internet. Asta pentru persoane fizice. Pentru persoane juridice fiind alte prețuri.Pers. fizică: http://www.romtelecom.ro/personal/internet/clicknet-power/Juridic: http://www.romtelecom.ro/solutii-business/intreprinderi-mici-si-mijlocii/internet-si-date/Asa mi-a zis el, dar cand tragi internet de la ei, iti baga obligatoriu si telefon... deci + telefonie vine mai scump.
AndreiM Posted December 11, 2010 Posted December 11, 2010 Prețurile care ți le-am spus, sunt INTERNET + VOCE, adica INTERNET + TELEFON. Scrie pe site-ul lor!
Relu Posted December 11, 2010 Posted December 11, 2010 Am simțit din plin, zilele astea, neplăcerile cauzate de lipsa unor servicii de la RDS... Dar nu m-am supărat, nu m-am umflat în fața lor, că voi rezilia contractul. De ce? Pentru că m-am gândit că mai sunt și defecțiuni (așa cum, uneori, noi oamenii, ne îmbolnăvim)... sau că a venit cineva și „a dat cu toporul” prin echipamente...
AndreiM Posted December 11, 2010 Posted December 11, 2010 Problema fiecăruia.. dacă tu consideri că a le cere socoteală și a remedia cât mai repede problema, e un mod de a te umfla în pene... ți-as sugera să te gândești că pâinea o mănânci 85% din „ internet ”! Păi eu depind zilnic de internet aici la firmă. Cu ajutorul internetului îmi câștig pâinea! Ca mine sunt mulți alții, chiar dacă nu sunt persoane juridice. Da, înțeleg că sunt și defecțiuni și că remedierea lor poate dura.. dar pentru asta îți faci „ backup ” să fii acoperit. Și acoperirea nu o faci tot cu bani prin rahaturile alea de net mobil ci gratuit. Îmi aduci modem mobil cu contract, îl dezactivezi cât merge fibra iar când fibra cade, te sun, vii și constați în maxim 2 ore și îmi activezi netul mobil instant sau îmi faci stornă pe zilele în care nu mi-ai dat net deși pentru unii asta nu e o soluție. Eu cam așa aș vedea.. chiar dacă mă umflu în pene! Relu, fără supărare
silviudeep Posted December 12, 2010 Posted December 12, 2010 @Andrei, eu nu am asteptat mai mult de 24 de ore in cadrul unor defectiuni doua la numar in ultimii 2 ani jumate. Uptime 100% nu-ti ofera nimeni, nici Romtelecomul. Ca ai avut tu personal neplaceri cu Rds, este alta discutie si este alegerea ta. Cat despre viteza, Rds are intradevar intranet dar asta tine in final de faptul ca ei spre deosebire de ceilalti operatori au refacut in proportii destul de mari retelele de telecomunicatii de la ZERO cu fibra pana in scara FTTB si de asta sunt pe primul loc in Romania. Si au cel mai bun raport calitate pret, oricum ar fi. Repet ca sunt si probleme, neprofesionalisti in structurile lor este adevarat dar sunt si meseriasi. Probabil depinde si de bafta. Una peste alta internetul oferit de ei nu se compara nici cu UPC, nici cu Romtelecom. Nr de abonati este clar in favoarea RDS. PS: Cantitati mari de date inseamna si diverse programe in format HD, unde la Romtelecom te apuca Craciunu'. PS2: Net mobil ai si de la RDS si se misca foarte bine si-l ai ca sa vezi tot GRATUIT, non stop, indiferent daca ai sau nu probleme cu cablul
AndreiM Posted December 12, 2010 Posted December 12, 2010 Clienții mulți îi are clar RDS-ul și nu aș vrea să discut prea multe despre politica lor de marketing dar în mare, știi foarte bine că au furat, pardon au cumpărat, rețele de cartier cu infrastructura deja făcută și.. scuză-mă.. ca manager, dacă aș ști că din start am plecat cu ceva, fac pe dracu în patru și caut să investesc pentru că am cui oferi. Că au investit pe vremea când Romtelecom era în mâinile statului care dormea/doarme e altă discuție și bravo lor (RDS) la urma urmei. Te invit la mine când vrei, poate iar de ziua mea, și dacă la abonamentul meu de Romtelecom găsești la navigare cu FULL HD și download moderat lucruri care să nu te satisfacă îți dau gratis calculatorul meu în valoare de câteva mii de lei... Crede-mă că m-am jucat recent și pe un 2mb/s de la Romtelecom și pe cei 30mb/s care îi am eu, și navigarea cu FULL HD de pe youtube mi se pare în regulă, diferența fiind doar la calculator.. clar că dacă vrei să dai jos vreun film pe 2mb/s te apucă Crăciunul, dar costă totuși 16 lei cu tot cu voce.. mai mult nu ai cum să ceri. Cu modemul am auzit ba că ar fi gratuit, ba că ar fi contra-cost, dar problema e că mulți au zis că e contra-cost. Problema mea cu RDS (să nu creadă lumea că vorbesc aiurea) e de acum vreo 2-3 ani.. unde aveam 2 abonamente, ambele la aceeași adresă doar că unul pe numele meu și unul pe firmă. Aici la firmă aveam clicknet 2mb/s și mutându-mă aici, vroiam ceva mai mult. Am hotărât să mut adresa contractului pers. juridică aici, știind foarte bine că fibra cu mediaconvertorul este la câțiva metri distanță. Am făcut o cerere, am vorbit cu Bogdan de la TECHnet.. toate bune și frumoase până când mi-a spus ca trebuie musai să plătesc 200 de dolari taxă de conectare + abonament de 80 de dolari(parcă) fără TVA. Bani care nu se justificau. Adică același contract, aceeași firmă și suma de n ori mai mare... + că termenul de instalare era de 3 luni.. pentru maxim 30 de metri de fibră. Așa că am renunțat și am rămas client fidel la Romtelecom!
Relu Posted December 12, 2010 Posted December 12, 2010 Andrei, admit că sunt oameni al căror viitor depinde de internet. Dar să schimbi furnizorul la fiecare problemă întâmpinată ... am impresia că acest lucru nu se face instantaneu ... Când mi-a picat internetul „cu fir”, m-am folosit de modemul mobil ... dacă n-am avut telefon fix, l-am folosit pe cel mobil ... dacă mi-a picat TV-ul, ...n-am avut ce face, am înghițit-o și am deschis o carte ... Probleme au toți furnizorii de servicii. Nu sunt avocatul lor, dar înainte de-a arunca piatra ar trebui să-i ascultăm, au și ei dreptul să se apere, să se justifice, nu?
AndreiM Posted December 12, 2010 Posted December 12, 2010 au dreptul să se apere, să se justifice, nu?În primul rând au dreptul să-și angajeze personal calificat. Dacă e odata, de 2 ori, de 3 ori nu e nimic, se întâmplă.. dar când tu, furnizor nu ești în stare să oferi explicații, să remediezi problemele de n ori, înseamnă că e obișnuință și ca atare caut alt furnizor.
George Posted December 12, 2010 Posted December 12, 2010 (edited) Silviule da tu cum de ai net cand in tot Galatiul RDS-ul nu da net? Imi explici asta? Si daca tu crezi ca la UPC astepti sa descarci sau sa incarci foarte mult te inseli. Ti-as da sa urmarespi pagina mea de Youtube si sa vezi ca imi uploadeaza in 5 minute un film. De descarcat descarca in maxim 1 minut, orice. Edited December 12, 2010 by George
AndreiM Posted December 12, 2010 Posted December 12, 2010 George.. RDS-ul furnizează în Galați.. au probleme unele zone, atât!
silviudeep Posted December 12, 2010 Posted December 12, 2010 Silviule da tu cum de ai net cand in tot Galatiul RDS-ul nu da net? Imi explici asta? Si daca tu crezi ca la UPC astepti sa descarci sau sa incarci foarte mult te inseli. Ti-as da sa urmarespi pagina mea de Youtube si sa vezi ca imi uploadeaza in 5 minute un film. De descarcat descarca in maxim 1 minut, orice. In tot Galatiul nu e net?? Mai sa fie, inseamna ca eu sunt privilegiat. Nu intru cu tine in discutii tehnice, cum am zis fiecare foloseste intenetul asa cum doreste. Cine doreste sa descarce cantitati mari de date, Rds este o alegere buna.
AdiTZA Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 Deocamdată nu trag porno, „ freelech-uri”, sau pack-uri doar ca să fac rație. Am porno la TV( gratuit ), am câteva zeci de programe care țin locul la pack-uri de filme și freelech-uri, iar dacă vreau să mă joc, scot PS3-ul. La Romtelecom mă simt client. Nu același lucru pot spune despre RDS care la orice sesizare te pune de fiecare dată să verifici MAC-ul și dacă totul e în regulă îți transmite că Windows-ul nu este bun, în loc să vină imediat să constate, cum face Romtelecom! Mulți s-au dus la RDS că „ dă mult ”!.. calitatea fiind pe locul 2, tipic românesc. Ține de psihic puțin și de atitudine.. Cred că e mai rușinos să fii tratat ca un neica nimeni de către operatorii lui pește ai RDS-ului, să plătești ce nu primești, decât să downloadezi ceva în 5 minute, față de 10. Așa că.. îmbătrânitul prematur cred că e mai viabil la RDS cu timpul de așteptare de la sesizare, de minim 24 de ore, decât la Romtelecom în maxim 2-3 ore, pe probate . Bravo AndreiM!!!! Bravo!!! ca intotdeauna ai pus punctul pe i!!! Foarte tare abordarea, si cum am povestit si eu, cretinii aia de la RDS te pun sa-ti verifici sistemul de operare sa constate ca nu e bun, dupa care sa trimita o echipa care sa constate ca echipa de a lucrat mai devreme a uitat sa patch-uiasca toate firele in doza:)) Si nici macar nu stiu sa-si ceara scuze crezand ca de pe scaunul acela confortabil din cutia pe care ei o numesc birou, sunt deasupra ta. Si le mai da si un sentiment de superioritate faptul ca tu i-ai sunat sa le ceri solutionarea problemelor (sa recunoastem ca de cele mai multe ori sunt din cauza user-ilor). SUNT VAAAAARZZZZAAAA!!!!! Dar macar ofera ce ofera....cu mici stelute pe-ici-pe-colo prin contract:P
AndreiM Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 sa trimita o echipa care sa constate..Să constate și să-ți intre în casă plini de noroi!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now