AndreiM Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 E legal să înregistrez convorbirile cu clienții pentru catering? De câteva ori au fost situații în care ei pretind că ar fi comandat ceva în plus și nu li s-a adus, angajatul care se ocupă de preluarea comenzilor susține că a notat tot.. Pe e-mail nu vor( sau nu știu ) să facă comandă deși e-mailul este verificat din 10 în 10 minute.. O altă soluție este înregistrarea convorbirlor ( a comenzilor ) și șterse după 2-3 zile din telefon. Ar fi legal?
Mikka Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Atat timp cat sunt avertizati ca va fi o convorbire inregistrata, cu siguranta. Daca nu doreste, inchide si asta-i tot.Parerea mea.
AndreiM Posted December 16, 2010 Author Posted December 16, 2010 Ideea este că în timpul convorbirilor, la interval de 30 de scunde dacă nu ma înșel, se aude un beep. Dacă încerc să scot beep-ul ăla din setările programului, îmi spune că acest lucru nu este permis în țara în care mă aflu.
Mikka Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Ai de gand sa dai in judecata clientii sau sa dai afara angajatul?Daca e varianta 1 trebuie sa-l avertizezi... Daca e varianta 2, inregistreaza si apoi executa sutul regulamentar in c...l angajatului.
AndreiM Posted December 16, 2010 Author Posted December 16, 2010 Îmi trebuie doar pentru veridicitatea celor transmise. Astfel nu vor mai exista discuții!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now