Jump to content

Cine ce are cu garajele?


ultramarine
 Share

Recommended Posts

Parafrazând un coleg de forum, deschid un topic dedicat pro sau contra garajelor. Poate cineva dintre autorităţi va citi aceste rânduri şi îşi va da seama de hidoşenia şi grotescul garajelor de pe domeniul public. Eu unul sunt contra lor şi daca ar dispare peste noapte, de fericire ca sunt gălăţean, mă apuc de amenajat spaţii verzi în locul lor. Un prim exemplu: canapele în garaj şi amenajări tip magazin, viţă de vie şi horn pentru grătar. De mizeriile celelalte din tablă şi textile nu mai zic.54_52319330120c20877dd871a9f0e7e84a_thum

Link to comment
Share on other sites

Fiecare şi-a făcut garaje acolo unde a vrut ... lucrurile astea au început cu mult înainte de căderea comunismului, au înghiţit spaţii de joacă, spaţii verzi ... iar pentru asta s-au dat şpăgi grase, nu va fi uşor să fie demolate.

Recunosc, mi-ar surâde şi mie să am un asemenea spaţiu ... da' să fie proprietate personală, nu pe domeniul public :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Se pot crea mai multe locuri de parcare in cartierele supraaglomerate, gen Mazepa2, prin:Ridicarea tuturor garajelor din parcarea publica aflata langa blocul turn R5 spre Mazepa 2 (ideal ar fi sa se construiasca in loc o parcare supraetajata cu taxa ridicata de catre municipalitate eventual in partereniat public-privat);

Link to comment
Share on other sites

Imi sustin ideea: nu conteaza cati bani incaseaza primaria de pe urma lor, conteaza imaginea orasului nostru, modul in care circulam, locurile de parcare, spatiile verzi, locurile de joaca pentru copii. Primaria nu trebuie sa fie orientata numai dupa obtinerea banilor, atunci cand sunt o rusine pentru oras aceste garaje transformate in magazine, magazii, ateliere, depozite etc. si care ne iau din spatiul nostru comun in mod inutil si aberant.

Primaria trebuie sa aiba grija locuitorilor si a imaginii orasului si nu grija banilor. Totul se construieste cu sacrificii, iar lucrurile bune presupun sacrificii mai mari. Pentru un oras european trebuie sa "sacrificam" garajele, circulatia rutiera haotica de pe strazi, "parcarile" de pe trotuare.54_6dab07534b724d8a3e589d5de5cc08ef_thum

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cu adevarat, ar fi o idee foarte buna, pentru garajele amplasate pe domeniul public fara autorizatii. Si ar fi o idee si mai buna daca autoritatile si-ar arunca ochii pe forumul asta...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Încă se construiesc

Garaje în loc de spaţii de joacă pentru copii

* Locul de joacă din Micro 17, desfiinţat vara trecută, este acum înlocuit cu două garaje

Înainte...

La începutul lunii iulie, anul trecut, eram sesizaţi de locatarii din Micro 17, zona blocurilor E4, F şi I, că locul de joacă pentru copii, aşa vechi şi ruginit, era desfiinţat cu flexul, fără a lăsa nici o urmă. Un locatar ne declara intrigat la acea vreme: "Astă primăvară, au venit câţiva muncitori şi au mutat leagănele ceva mai încolo. Am crezut că fac loc la alte garaje (n.r. în zonă sunt vreo 20, unul lângă altul), iar azi dimineaţă l-au desfiinţat. Au zis că e neconform, mi-au arătat nişte hârtii semnate de primar şi atât." Contactat de "Viaţa liberă", Laurenţiu Jalbă, director tehnic în Primăria Galaţi, ne declara atunci: "În Galaţi, există aproximativ 100 de locuri de joacă pentru copii, din care vreo 10 pot fi reparate. Există alte 20 de proiecte de noi locuri de joacă, îngrădite, cu aparate care să îndeplinească toate condiţiile de siguranţă. Restul, de aproximativ 80 de locuri, nu au nici o şansă să fie autorizate, fapt pentru care vor fi desfiinţate, cu atât mai mult cu cât şi am primit şi o somaţie în acest sens din partea ISCIR. Dar avem şi un plan anual de amenajare de noi spaţii. În 2007 se vor realiza patru, şi se finalizează proiectele a încă şase. Este puţin, dar atât ne permite bugetul, astea sunt fondurile alocate."

După...

Nu ştim exact câte locuri de joacă noi s-au realizat anul trecut, cert este că în locul celui desfiinţat din Micro 17 nu numai că nu au apărut până acum tobogane şi leagăne noi şi colorate, dar nici nu vor mai apărea. Deja au început lucrările la două garaje, exact pe acelaşi spaţiu. Am găsit ieri doi muncitori şi viitorul proprietar al unuia dintre ele, celălalt este un funcţionar din Primărie, după cum aveam să aflăm. "Nu este vina mea că mi s-au dat toate aprobările, ne-a declarat miercuri franc Andrei Tocitu. Încă de când m-am mutat aici am solicitat aprobare pentru construirea unui garaj, în vremea când erau mai multe locuri libere. În 2004 am făcut proiect, mi s-a dat şi certificatul de urbanism pentru un garaj, undeva, la mijloc, între cele construite deja. Dar a venit altcineva şi a ocupat spaţiul. Apoi m-am mai dus pe la primărie şi i-am amintit dlui Vlasie (fost director la Urbanism) de solicitarea mea şi mi-a spus să mut leagănele. Le-am mutat, iar la scurt timp au venit şi le-au tăiat." Autorizaţia de construcţie nr. 16/5.05.2008 i-a dat astfel posibilitatea de a începe lucrările, fără drept de apel. "Nu vreau să se certe lumea cu mine. Dacă au ceva de reclamat, să reclame la primărie. Eu nu am nicio vină, era dreptul meu să cer aşa cum au făcut mulţi alţii înaintea mea şi sunt în deplină legalitate", a adăugat Andrei Tocitu.

Să ne mai întrebăm unde vor fi oare amplasate cele 80 de locuri de joacă promise? Sau încotro se va extinde suprafaţa de spaţiu verde cerută de ministrul Mediului? Poate pe... garaje.

http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=24823

Link to comment
Share on other sites

Cu adevarat, ar fi o idee foarte buna, pentru garajele amplasate pe domeniul public fara autorizatii. Si ar fi o idee si mai buna daca autoritatile si-ar arunca ochii pe forumul asta...

chiar asa... oare cineva de sus de acolo se uita vreo secunda pe acest forum?

Link to comment
Share on other sites

Până când?

Galaţi - Oraşul garajelor

* Nu avem parcări, nici clasice, nici supraetajate, dar garaje se construiesc în continuare * Gălăţenii reacţionează diferit, simţind că legea se aplică diferenţiat

Abia peste doi ani vom avea un PUG care să facă ordine

Construcţia celor două garaje din Micro 17, exact pe terenul de unde s‑a desfiinţat un loc de joacă pentru copii, a iscat dispute aprinse în rândul cititorilor noştri. Pe adresa redacţiei au sosit numeroase mesaje, oamenii au venit să se intereseze ce se întâmplă, să desluşească ceaţa în care se scaldă de ani buni situaţia construcţiei de garaje în municipiul Galaţi, garajul fiind astăzi un soi de valută forte. Fie se închiriază, fie se foloseşte pe post de bucătărie de vară şi cămară pentru murături, posesorii nu vor să renunţe cu niciun chip la dreptul lor de a avea un... garaj. Asta cu toate că este o construcţie provizorie, iar pe fiecare autorizaţie de construcţie scrie "la încetarea contractului de închiriere, terenul se va aduce în starea iniţială". Câte garaje aţi văzut dărâmate ori câte terenuri "aduse la starea iniţială"?

Mai trist este că în oraşul şi aşa sufocat de numărul tot mai mare de maşini, nu se construiesc nici parcări clasice (poate doar pe spaţii verzi), iar parcările supraetajate ori subterane par doar nişte glumiţe pentru reprezentanţii primăriei. Se construiesc în schimb garaje. În toate cartierele, pe fiecare petic de teren liber. Printre copaci, pe fostele locuri de joacă, terenuri pe care ar fi trebuit construite alte spaţii de joacă, moderne şi conforme.

Joaca de‑a garajul

"Locuiesc în Micro 21, iar în zona parcului de lângă Kaufland, mai precis în lateralul Grădiniţei Alice, s‑au construit două garaje măreţe, chiar lângă parcul care nu de mult timp a fost tăiat cu flexul. Haideţi să scăpăm odată de aceste garaje, ţinând cont că în locul unui garaj se pot face două locuri de parcare. Să nu mai zic că în unele garaje nici nu sunt maşini, mai nou sunt scoase la vânzare. Am apelat la dumneavoastră din dorinţa de a se rezolva ceva sau măcar pentru a atrage atenţia primăriei", ne‑a scris Paul Arion.

Despre cazul celor două garaje din Micro 17, din zona blocurilor E4 şi F, am scris deja. Una dintre autorizaţiile de construcţie de acolo a fost eliberată chiar pe 5 mai 2008 şi este greu de crezut că responsabilii de la Urbanism nu ştiau că pe acel teren a fost loc de joacă. Iată ce spune şi purtătorul de cuvânt al Primăriei Galaţi, Nicoleta Manole: "Nu se dau autorizaţii de construcţie pe fostele locuri de joacă, nu cunosc situaţia acestor autorizaţii, vom verifica. Aprobări se dau în continuare acolo unde legea permite".

Mai mult, foarte necăjit a venit la redacţie dl. Toader Rusu, spunând că a solicitat la rândul său autorizaţie de construcţie pentru un garaj acum câţiva ani în aceeaşi zonă din Micro 17 şi a constatat cu stupoare acum că alţii au obţinut‑o. Ba mai mult, construiesc pe locul de joacă. Cu alte cuvinte, legea e lege doar pentru unii.

Promisiuni de demolare prin PUG

"Şi în cartierul Micro 39 B a început construcţia de garaje. Lângă Biserica Sf. Dumitru se toarnă fundaţia a două garaje pe spaţiul verde, de unde au fost defrişaţi mai mulţi puieţi. Cum rămâne cu spaţiul verde!?", ne scrie şi Edy Casillas. Am văzut şi noi cum se construieşte în Micro 39. Se betonează, cu bolţari şi tot tacâmul, două garaje între alte garaje, pe sistemul "baterie". Sau "unde a mers mia, merge şi suta". Construcţii provizorii?

Nicoleta Manole a completat: "S‑a organizat deja licitaţia pentru întocmire a unui nou plan de urbanism general, care a fost câştigată de Institutul de Arhitectură din Bucureşti. Probabil că într‑un an‑doi vom avea acest nou plan de urbanism general, care va evidenţia foarte clar şi zonele verzi, dar şi zonele de unde se vor desfiinţa garaje. În continuare se fac locuri de joacă pentru copii şi parcuri, multe din finanţări externe".

Lipsă de reacţie şi de autoritate

Până la noul PUG, am avut un alt PUG care s‑a respectat cum vedem cu toţii. Oraşul s‑a dezvoltat oricum, numai după un plan, nu. Iată ce ne scrie Andrei Petru: "Vă felicit că aveţi un ţel de a face din ziaristică un instrument în folosul comunităţii. Ceva nu înţeleg eu în acest mecanism complicat. Dumneavoastră, ziariştii, observaţi încălcări ale legii de către diferite persoane sau instituţii, le aduceţi la cunoştinţa opiniei publice, şi brusc, totul se opreşte aici. Nu înţeleg, nu există o reglementare care să îi oblige pe cei vizaţi sa dea o replică? Altfel, câinii latră, caravana trece. Nu am văzut până acum dărâmări spectaculoase de construcţii ridicate în mod ilegal. Or tocmai aici este şmecheria. "Ridică construcţia că nu o dărâmă nimeni." În cazurile flagrante de încălcare a regulilor, să fie aplicată acea lege a răspunsului tacit, adică, dacă după ce presa semnalează aceste încălcări grave, şi nimeni din cei autorizaţi nu reacţionează, construcţia să se demoleze automat, sub efectul legii, şi răspunzător să fie cel care a dat autorizaţii în dorul lelii, sau altfel spus, să simtă la buzunar când îl dă în judecată cel păgubit.

În lipsa oricărei reacţii a celor vizaţi, munca ziariştilor va fi în zadar, şi drepturile noastre încălcate în mod constant. Apropo, simţiţi cumva că oraşul nostru este condus? Eu am sentimentul că totul curge la vale în virtutea inerţiei. Nu văd deloc implicarea autorităţii. Astfel de construcţii îi favorizează pe unii şi defavorizează o comunitate întreagă. De ce nu ar fi o reglementare locală prin care nu ai dreptul să ridici nimic dacă nu ai avizul celor din zonă. Este mai corect să se protejeze dreptul întregii comunităţi decât al unui individ. Priviţi cum în mod constant sunt ocupate şi trotuarele, unul face o construcţie cu un metru pe trotuar şi ceilalţi se aliniază la cota nouă. Voi semnalaţi şi nu este nicio reacţie a autorităţilor.

Cum ieşim din acest cerc vicios?"

Este o întrebare la care aşteptăm un răspuns... în următorii patru ani.

http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=24979

Link to comment
Share on other sites

Garajele care deranjează

* Reacţiile la articolul "Galaţi - oraşul garajelor" au fost doar pro‑demolare * Gălăţenii au soluţii, cineva trebuie să le pună în practică

Pe adresa redacţiei au sosit numeroase mesaje de mulţumire pentru că am abordat subiectul delicat al garajelor, toate, fără nicio excepţie, reprezentând atitudini anti‑garaje. De unde tragem concluzia că posesorii de garaj, care de altfel nu au nicio vină, tac tocmai pentru că ştiu foarte bine că se află în semilegalitate. Şi asta pentru că un garaj este o construcţie provizorie. Cât priveşte autorităţile, deocamdată "aşezarea" locală de după alegeri încă ţine loc de scuză.

"La Ancora, Primăria ar trebui să ridice toate garajele din parcarea publică de lângă blocul R5 spre intersecţia străzilor Ovidiu cu Armata Poporului, şi astfel s‑ar crea locuri de parcare mai multe, mai ales că cine locuieşte în zonă ştie cât este de dificil să găseşti un loc de parcare după ora 16.00 sau la blocurile din jurul Bisericii Trei Ierarhi, sâmbăta şi duminica, când sunt organizate nunţi, botezuri, etc.

Nu mai spun că s‑ar putea construi în acel loc actualmente împânzit cu garaje, o parcare supraetajată, în parteneriat public‑privat, şi s‑ar crea şi mai multe locuri de parcare. De altfel, cartier de garaje se află şi în spatele Complexului alimentar de la Ancora, spre Şcoala 28. În acel loc s‑ar putea construi o Piaţă modernă, care să deservească cartierele Mazepa1 şi 2, şi astfel s‑ar elibera şi "ţigănia" cu tarabele de pe trotuarul din faţa Complexului," este de părere un cititor care semnează simbolic "Mazepa", acesta fiind numele cartierului poate cel mai îmbâcsit în ceea ce priveşte densitatea garajelor.

"Într‑adevăr, aveţi dreptate", ne scrie şi Vasile S. "Aleşii trebuie să se apuce de treabă urgent, şi trebuie să înceapă cu demolarea acestor mizerabile garaje dintre blocuri, care ne sufocă, şi demolarea tuturor chioşcurilor, la fel de urâte, de pe trotuare."

Domnul Frucăreanu, după ce ne felicită pentru articol, spune: "Problema are o singură soluţie, evident verificată în practica altor oraşe (Berlinul de est, dar nouă ni‑i frică şi s‑o spunem!): banii, impozitul carevasăzică! şi acest lucru nu poate fi contestat de nimeni; în rest, s‑ar invoca drepturi, chichiţe de avocaţi, dar impozitul? Eeei!, vorba lui Preda, mon cher, asta‑i rezolvarea! Vrai d‑ta garaj? Plăteşte! Şi încă pentru mai mult loc, nu doar pentru ce ocupi cu harabaia (ce? poţi sta în faţa uşii garajistului! ‑ un garaj ocupa 4 (patru) locuri de parcare simplă, supra sau subterană). Aşa că impozitul ar aduce şi bani, evident pentru parcări, şi, mai devreme sau mai târziu, o rezolvare liniştită. La noi însă se va căta doar o rezolvare electorală".

http://www.vlg.sisnet.ro/index.php?page ... l&id=25162

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

raspuns la titlu:

pai orasul nostru este plin de betoane (garaje,chioscuri de cartier,tot felul de constructii mai mult sau mai putin legale)

uite am facut o plangere on-line primarului nostru despre o constructie care se ridica in Tigl.1 ,aproape de tribunal, unde ziua este un calvar sa gasesti un loc de parcare.Nici pana in ziua de astazi nu mi s-a raspuns !

va dau link-ul respectiv sa vedeti si singuri :

http://www.domnuleprimar.ro/21919-Aglom ... eg---.html

Link to comment
Share on other sites

Postata de: Autorul si-a declinat identitatea

La data: 19 August 2006

Tip: Reclamatie

Cod: 8944

Fara raspuns, bineinteles. Si, totusi, ce obligatie are Primarul sa raspunda la reclamatiile de pe site? A semnat vreun angajament ?

Un exemplu bun: masina reclamata in 2006, o gasiti si in 2008 la sectiunea masini abandonate in Galati.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

N‑aduce deceniul ce‑aduce PUG‑ul!

Garajele îşi trăiesc ultimele luni?

* "Bunul‑simţ îl dau legea şi măsurile care se iau!" ‑ spune primarul Nicolae * PUG‑ul va permite amenzile şi demolările * 11.500 de garaje şi 5.500 de chioşcuri ‑ în pericol

Primarul Dumitru Nicolae a cerut ajutorul populaţiei pentru a păstra spaţiile verzi, pe care se parchează, se ridică construcţii provizorii sau se aruncă gunoaie. "Trebuie să luăm măsuri foarte serioase", a anunţat primarul, care este sigur că Planul de Urbanism General (PUG) aflat acum în lucru va reglementa în mare măsură situaţia. Unei construcţii ilegale care nu a fost atacată în instanţă doi ani "nu prea ai ce să‑i faci, decât dacă ai un Plan de Urbanism General, prin restructurarea zonei", a explicat primarul, la întâlnirea cu sindicatele şi patronatele, în cadrul Comisiei de Dialog Social de săptămâna trecută.

"Vreau să vă amintesc că în oraşul Galaţi sunt 11.500 de garaje construite alandala, până prin 1998 � ,99, după aia mai puţin, că avem 5.500 de chioşcuri, că toată lumea ţipă că mai vrea un chioşc că moare de foame şi trebuie să punem odată talpă acestor construcţii!", a declarat primarul, având astfel grijă să delimiteze mandatele sale de aceste fenomene. PUG‑ul va fi gata la sfârşitul anului, cel târziu în trimestrul I al anului viitor şi va fi unul "radical", căci... "bunul‑simţ nu există! Bunul‑simţ îl dau legea şi măsurile care se iau!" Astfel, primarul Nicolae a promis că, având ca sprijin PUG‑ul, va da amenzi usturătoare. Primarul a propus şi schimbarea legislaţiei pentru cei care nu au cu ce să plătească amenzile respective, venind cu ideea ca aceştia să execute, ca în Occident, muncă în folosul comunităţii. Cum prefectul Gabriel Panaitescu a recomandat primarului construcţia pe locul bateriilor de garaje a unor parcări supraetajate în care proprietarii garajelor desfiinţate să aibă drept de folosinţă pentru maşinile lor câţiva ani, primarul a anunţat că deja are în plan "vreo şase garaje supraetajate", dar că aşteaptă PUG‑ul cu pricina. De exemplu, nu poate demola acum o parte din cele 18 garaje şi chioşcuri de la Stadionul "Oţelul", pentru a construi instalaţia de nocturnă: "Am 18 procese că le‑am solicitat demolarea... Sunt construite pe bună-credinţă, toată familia trăieşte de pe urma lor..." Primarul a încercat să mişte lucrurile la bateriile garajelor din spatele Tribunalului, care să fie demolate şi să se facă în loc un garaj supraetajat. "Şi am primit 130 note de protest", căci locatarii nu vor o construcţie înaltă lângă blocul lor... Primarul s‑a dus să vadă două garaje supraetajate construite la Ploieşti, fiecare cu capacitate de 400 automobile, şi a constatat că în fapt numărul autovehiculelor parcate... nu trece de 35! Motivul: "decât să dea zece lei la garaj, mai bine o propteşte pe stradă, pentru că nu este obligativitate". Soluţia este, după construcţia parcărilor respective, amenda, aceasta tot pe bază de PUG.

http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=25770

Link to comment
Share on other sites

Eu am ce am cu garajele: punem 12.000 de garaje*(5m lungime*2,5 lăţime)=150000 mp ocupati cu betoane. Mai pun la socoteala ca fiecare are cel putin 2*2,5= 5 mp de benton pentru acces auto. Deci 150000 mp+60000 mp=210000 mp ce pot fi folositi pentru spatii verzi, parcari private/publice, locuri de joaca. Reclamatii ar putea face cei 292900 locuitori -12000 de garajisti= 280900 de locuitori care ar castiga aproape 1 mp de verdeata.

Astfel din:

by dcp100168 on Tue Jul 15, 2008 12:28 am

Dacă punem la socoteală şi cei 45.000 de mp, cât va avea parcul de la Selgros(ce se va construi cu bani de la Guvern, nu de la Primărie!), ajungem la o medie de circa 2,83 mp pe locuitor

insumand cu rezultatul de mai sus ajungem la 3,54 mp pe locuitor.

Link to comment
Share on other sites

UPSC iese la rampă

CONTRA GARAJELOR DIN MAZEPA

Liderii interimari Uniunii Populare Social‑Creştine Galaţi au ieşit ieri la rampă, în prima lor conferinţă de după alegeri, şi tot prima după ce şeful naţional al partidului, Ioan Talpeş, a relansat organizaţia. Deloc descumpăniţi de rezultatul microscopic din alegerile locale, preşedintele interimar al UPSC Galaţi, Ion Mihai Corneliu, şi vicepreşedinţii Sergiu Ionescu şi Alexandru Găiceanu, au anunţat că partidul se află în curs de (re)organizare. Deocamdată s‑a format un Birou Executiv Interimar Judeţean din 15 persoane, dar alegerile în partid vor avea loc abia la finele lunii septembrie, înainte de conferinţa naţională. Liderii interimari susţin că Uniunea numără în judeţul nostru aproximativ 700 de membri, unii veniţi de la Partidul Alternativa Ecologistă. Mihai Corneliu şi Alexandru Găiceanu sunt foşti membri PSD. Foştii ecologişti au părăsit Alternativa nemulţumiţi de faptul că mult‑promisa apropiere de celelalte formaţiuni ecologiste a rămas doar la stadiu de intenţie. Conducerea UPSC Galaţi mizează acum pe legăturile cu oamenii politici din PRM, PIN, dar şi din alte partide mici în speranţa că împreună vor putea forma o alternativă la cele patru partide din administraţia locală. Cât despre liderul naţional, am aflat că Talpeş pregăteşte "un proiect spectaculos pentru ţară" şi că se luptă pentru introducerea votului obligatoriu, aşa cum e în Grecia.

Liderii UPSC Galaţi vor să implice populaţia în deciziile administrative, aşa cum prevede legea administraţiei publice locale: un proiect de hotărâre de Consiliu Local poate fi iniţiat cu sprijinul a cinci la sută din populaţia localităţii. Întrebaţi care ar fi primul obiectiv pentru care ar cere sprijinul populaţiei, liderul interimar Mihai Corneliu a declarat că s‑ar putea viza desfiinţarea garajelor din Mazepa, desigur, cu despăgubirea posesorilor.

http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=25793

Link to comment
Share on other sites

Am o mica nelamurire. Voi va referiti strict la garajele rasfirate, improvizate? sau vreti sa se desfiinteze si garajele care sunt incluse in unele case? Ca cel putin eu am avut ocazia sa vad vreo cateva vile cu garaj inclus.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Atunci sa zicem care ar fi rezolvarea celor care locuiesc la bloc si vor sa isi stie masinile la un loc sigur ferite de ploi si de tuciurii ciorditori? Cred ca solutia ar fi ca sa se construiasca parcari supraetajate in oras sub forma de turnuri si sa fie pazite de politisti comunitari sau bodyguarzi ai BGS ori altor firme de securitate. Si fiecae sofer sa aiba o cartela de acces care sa o prezinte paznicului respectiv. Bun. Acum sa zicem apare problema banilor. Ce facem? Demolam garajele de pe domeniul public si le vindem bucata cu bucata ca materiale de constructie, iar banii ii folosim la ridicarea parcarilor supraetajate. Nu vor fi suficienti banii acestea dar daca punem mintea la contruibutie banii se gasesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu se demolează nimic

Garajele, monumente protejate!

Cum era şi firesc, ideea că un nou Plan de Urbanism General ar putea prevede demolarea garajelor, a creat panică printre proprietarii cutiilor de beton în care se depozitează murăturile, vechiturile din casă şi, printre altele, şi maşinile. "Când va apărea PUG‑ul vom alinia toate construcţiile la Plan, însă nu înseamnă că imediat intru cu buldozerul în toate garajele! Nu se poate şi nici nu este normal. Când va fi gata PUG‑ul, pe măsură ce restructurăm anumite zone, unde avem nevoie de teren pentru a face construcţii edilitare, vom face, dar asta nu înseamnă că distrug un garaj de dragul de a‑l distruge", a dat asigurări primarul posesorilor de garaje. Acesta spune că nu a uitat de promisiunile de a realiza parcări supraetajate, care ar putea asigura un număr triplu de locuri de parcare decât garajele: "Am spus că voi construi cinci parcări supraetajate şi mă voi ţine de cuvânt". Când, însă, este o întrebare fără răspuns deocamdată.

http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=25851

Link to comment
Share on other sites

Pai sa construiasca parcari supraetajate, dar sa nu uite sa le doteze cu subsol si la subsol niste beciuri, sub forma de boxe asa cum sunt la unele blocuri la subsol, unde sa isi depoziteze oamenii muraturile, mierea de albine, borcanele de dulceata, cartofii, si altele peste iarna :d

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.