Jump to content

După furtună, gălăţenii au dat năvală la asigurători


dcp100168

Recommended Posts

După furtună, gălăţenii au dat năvală la asigurători

Numeroase autoturisme au fost afectate de furtuna puternică de luni, care a fost însoţită de grindină. Unele au fost strivite de copacii doborâţi la pământ. Altora li s-a îndoit tabla sub atacul gheţii. Proprietarii care nu aveau asigurare Casco pentru automobil se văd nevoiţi acum să cheltuiască o groază de bani pe reparaţii, asta dacă mai au ce repara. În schimb, cei care au avut inspiraţia să cumpere o asemenea poliţă, ca şi cei pe care firma de leasing i-a obligat să facă acest lucru, pot evalua efectele dezastrului ceva mai relaxaţi, ştiind că asigurătorul e cel care trebuie să achite factura, la service.

Mulţi dintre ei au mers marţi la sediile firmelor la care şi-au făcut asigurare Casco şi au iniţiat procedura de despăgubire. Doar la Ardaf (divizie Generali România din 2011) au venit cinci în prima parte a zilei. "Au fost în jur de cinci clienţi care au venit şi au întrebat de despăgubiri auto. Aveau plafoanele înfundate", a declarat Anişoara Răchitosu, unit manager Generali România. Tot atâţia au raportat acolo daune la locuinţă: geamuri şi jaluzele sparte, acoperişuri distruse, inundaţii locale, parchet şi mobilier afectate.

Şi celelalte firme de asigurări prezente pe piaţa locală au început să fie vizitate de clienţi, după furtună. "Firmele sunt solicitate la maxim. Au deja sute de solicitări de despăgubire şi pentru maşini, şi pentru locuinţe", a afirmat Daniela Damian, broker de asigurări.

Ca să fie despăgubiţi, asiguraţii trebuie să sune sau să meargă la compania de la care au cumpărat poliţa. Vor fi programaţi la un agent de daune care, după ce va face constatarea, îi va direcţiona către service sau va propune acordarea de despăgubiri financiare.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

Citeste mai atent: Au deja sute de solicitări de despăgubire şi pentru maşini, şi pentru locuinţe", a afirmat Daniela Damian, broker de asigurări. au venit cinci în prima parte a zillei. Pai e mai confortabil sa dai navala cu telefoanele decat sa stai la cozi interminabile pentru o simpla informatie. Nu-i asa?

Link to comment
Share on other sites

Vor fi programaţi la un agent de daune care, după ce va face constatarea, îi va direcţiona către service sau va propune acordarea de despăgubiri financiare.

ia zi, vere toto, cum e cu programarea asta?

Link to comment
Share on other sites

Unde am eu CASCO (Groupama) programarea la constatarea de daune este peste 2 saptamani. Intradevar e f.aglomerat.

Pe urma va trebui sa se astepte pana te programeaza service-ul, asta fiind in functie de gradul de incarcare.

Link to comment
Share on other sites

Citeste mai atent:

Citesc destul de atent, ceea ce-ti recomand si tie.

Poate daca mai recitesti materialul ai sa observi (in sfarsit) ca ne referim la opiniile a doua persoane diferite. E doar o recomandare, desigur.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.