dcp100168 Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 După furtună, gălăţenii au dat năvală la asigurătoriNumeroase autoturisme au fost afectate de furtuna puternică de luni, care a fost însoţită de grindină. Unele au fost strivite de copacii doborâţi la pământ. Altora li s-a îndoit tabla sub atacul gheţii. Proprietarii care nu aveau asigurare Casco pentru automobil se văd nevoiţi acum să cheltuiască o groază de bani pe reparaţii, asta dacă mai au ce repara. În schimb, cei care au avut inspiraţia să cumpere o asemenea poliţă, ca şi cei pe care firma de leasing i-a obligat să facă acest lucru, pot evalua efectele dezastrului ceva mai relaxaţi, ştiind că asigurătorul e cel care trebuie să achite factura, la service.Mulţi dintre ei au mers marţi la sediile firmelor la care şi-au făcut asigurare Casco şi au iniţiat procedura de despăgubire. Doar la Ardaf (divizie Generali România din 2011) au venit cinci în prima parte a zilei. "Au fost în jur de cinci clienţi care au venit şi au întrebat de despăgubiri auto. Aveau plafoanele înfundate", a declarat Anişoara Răchitosu, unit manager Generali România. Tot atâţia au raportat acolo daune la locuinţă: geamuri şi jaluzele sparte, acoperişuri distruse, inundaţii locale, parchet şi mobilier afectate.Şi celelalte firme de asigurări prezente pe piaţa locală au început să fie vizitate de clienţi, după furtună. "Firmele sunt solicitate la maxim. Au deja sute de solicitări de despăgubire şi pentru maşini, şi pentru locuinţe", a afirmat Daniela Damian, broker de asigurări.Ca să fie despăgubiţi, asiguraţii trebuie să sune sau să meargă la compania de la care au cumpărat poliţa. Vor fi programaţi la un agent de daune care, după ce va face constatarea, îi va direcţiona către service sau va propune acordarea de despăgubiri financiare.viata-libera.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikka Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Au fost în jur de cinci clienţiSuperba limba de lemn... In schimb au niste denumiri de te doare mintea, gen "Unit manager".Oricum si titlul e superb: o navala de... cinci oameni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Citeste mai atent: Au deja sute de solicitări de despăgubire şi pentru maşini, şi pentru locuinţe", a afirmat Daniela Damian, broker de asigurări. au venit cinci în prima parte a zillei. Pai e mai confortabil sa dai navala cu telefoanele decat sa stai la cozi interminabile pentru o simpla informatie. Nu-i asa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taxon Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Vor fi programaţi la un agent de daune care, după ce va face constatarea, îi va direcţiona către service sau va propune acordarea de despăgubiri financiare.ia zi, vere toto, cum e cu programarea asta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
toto Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Unde am eu CASCO (Groupama) programarea la constatarea de daune este peste 2 saptamani. Intradevar e f.aglomerat. Pe urma va trebui sa se astepte pana te programeaza service-ul, asta fiind in functie de gradul de incarcare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikka Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Citeste mai atent:Citesc destul de atent, ceea ce-ti recomand si tie.Poate daca mai recitesti materialul ai sa observi (in sfarsit) ca ne referim la opiniile a doua persoane diferite. E doar o recomandare, desigur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now