Jump to content

Auraş Braşoveanu, supărat pe pariuri şi pe pariori

Recommended Posts

Posted

„Pariurile, un fenomen scăpat de sub control“

* La Adunarea Generală a FRF, desfăşurată ieri, majoritatea şefilor de club s-au plâns că fotbaliştii şi arbitrii sunt clienţi fideli ai agenţiilor!

Şefii de cluburi strânşi la Adunarea Generală a FRF care s-a derulat ieri au luat în discuţie problema pariurilor sportive, care au început să influenţeze multe dintre rezultatele partidelor. Pariurile au devenit o adevărată modă în România, agenţiile de pe întreg cuprinsul ţării fiind frecventate de tot mai mulţi români. Deşi casele de pariuri se înmulţesc într-un ritm ameţitor, Daniel Smeadă, PR manager la Astra Sport Bets, susţine că la noi în ţară această piaţă este acoperită doar pe jumătate, ceea ce dovedeş te că românii sunt mari amatori de astfel de jocuri. Jucătorii români îngroaşă şi ei aceste statistici, lucru care se răsfrânge în mod inevitabil asupra fotbalului românesc. Auraş Braşoveanu, preşedintele divizionarei secunde Dunărea Galaţi, a participat la Adunarea Generală de ieri şi ne-a dezvăluit că şefii cluburilor din primele două eşaloane se plâng cu toţii de faptul că jucătorii mizează sume importante la pariuri şi că nu pot controla acest flagel! „Foarte multă lume din fotbal joacă la pariuri. Şi jucători, şi arbitri, şi conducători! Se pariază ca la nebuni! Mai mulţi conducători de club s-au văitat că nu pot să oprească acest flagel, care a scăpat de sub control! Şefii Federaţiei au spus că se judecă acum cu casele de pariuri, deoarece acestea nu au acordul FRF pentru a introduce meciurile din România în ofertă. Se aşteaptă soluţionarea acestui litigiu“.

Jucători prinşi cu biletul în mână!