Jump to content

Trenuri mai frumoase


dcp100168

Recommended Posts

Trenuri mai frumoase

Una dintre cele trei perechi de trenuri Intercity pe ruta Bucuresti -Timisoara si retur are in compunere din 21 ianuarie vagoane noi, echipate modern, cu functii specifice trenurilor europene de mare viteza. Noile vagoane - fabricate la uzina Astra Arad - sunt dotate, printre altele, cu monitoare TV si prize pentru alimentarea telefoanelor mobile si a laptop-urilor. Trenurile pot circula cu viteze de pana la 200 de kilometri pe ora. Operatorul national feroviar - CFR Calatori - vrea sa achizitioneze in acest an alte peste 30 astfel de vagoane pentru trenurile Intercity care fac legatura intre Capitala si Constanta, Arad, Cluj, Iasi, Suceava si Galati, fara a majora tarifele corespunzatoare acestui rang de tren.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Relu, nu vinde inca, pentru ca pe ruta Galati - Bucuresti si retur nu au bagat deocamdata :) Mai avem de asteptat, din cate am inteles, vreun an de zile. Oricum, de curand, pe ruta spre capitala, sageata albastra a fost inlocuita cu o garnitura express care se vrea mai confortabila, insa in afara de acces la o priza, o masuta de tipul rapidelor vechi si o persoana care iti vinde chipsuri, sucuri si ciocolata la preturi de 2 ori mai mari, nu e nimic nou. Prefer deci vechea Sageata.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Operatorul national feroviar - CFR Calatori - vrea sa achizitioneze in acest an alte peste 30 astfel de vagoane pentru trenurile Intercity care fac legatura intre Capitala si Constanta, Arad, Cluj, Iasi, Suceava si Galati, fara a majora tarifele corespunzatoare acestui rang de tren.

Citeste mai atent!

Deci la fel ca si acum. Asta pana o sa puna o majorare pentru toate trenurile :d

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

C.F.R. Calatori are vagoane numai bune de reconditionat! De ce trebuie sa achizitioneze altele noi? Si apropo....200 km/h?....Poate dupa ce se vor aloca destui bani sa se repare infrastructura feroviara! Degeaba aduce vagoane care merg cu pana la 200 km/h daca tronsonu pe care circula are viteza maxima admisa de 100 km/h! Iar la noi in tara nu prea sunt zone in care sa se circule cu viteze mai mari de 120 km/h! Deci pare a fi numai un anunt publicitar si nimic mai mult!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Desigur, nu e decat un anunt de propaganda. Mai sunt multe altele de pus la punct pana la schimbarea garniturilor. Mai au de eletrificat multe linii ferate si de amenajat multe gari prin tara. Am apucat sa vad oameni care stateau pe jos prin Gara de Nord, ca nu aveau unde sa astepte trenul (mica sala de asteptare este mereu full), amanat tot din cauza CFR-istilor.

Link to comment
Share on other sites

Eh....la electrificare se lucreaza (incet dar sigur) mai greu e cu modernizarea garilor si repararea infrastructurii feroviare (linii)! Se pare ca vor mai trece niste ani pana sa putem spune ca este o placere sa circuli cu trenul!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.