Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ma numesc George, sunt din Braila, am 22 de ani, sunt student anul III la universitatea Constantin Brancoveanu din Braila, in anul III, (ultimul an), de fapt tocmai o termin sunt pe sistem de 3 ani specializarea contabilitate si informatica de gestiune.

Nu imi place sa vorbesc urat sau sa ma cert. Nu consider cearta o solutie la probleme. Consder ca conflictele se pot rezolva si intr-un mod civilizat, vorbind calm. De fumat si bautura nici sa nu aud.

Cam aceasta ar fi pe scurt descrierea mea. Ar mai fi de zis ca sunt un baiat timid, care la scoala nu am interactionat cu colegii, si uite asa la 22 de ani, m-am trezit singur fara prieteni.

Posted

Un post care trebuie incurajat nu? In fond formam o comunitate zic eu.

Dan 29 ani ,galatean nu mai sunt student (din pacate :( ) actualmente tehnician de mentenanta in concernul Martinez Loriente.Arsenal complex de vicii predispus spre latura polemica si extrovertit nativ.

Cine mai este dispus sa se "desconspire" ????

PS George dai o bere !!!! (iti explic pe PM de ce!!!)

Posted

Andrei, 20 ani, Galati, student in anul I la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Drept.

Nu-mi plac alcoolul, tutunul, drogurile si lucrurile facute degeaba. Imi plac si ma intriga masinile, politica si notarii :))

Posted

Am 42 de ani, sunt muncitor în combinat ... căsătorit, un copil ... singurul viciu pe care-l am e fumatul. Ca hobby, călătoriile şi radioamatorismul. Unul dintre defecte e acela că nu mă pot abţine să nu-mi pun mintea cu proştii ... uneori ...

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Aceeasi formare profesionala ( marinar) ca si d-nii Basescu, Chebac, Toader si altii dar un pic mai tanar - "late thirty". O superbă soţie şi un minunat băiat.

simona, 25 de ani, profesoara ....si ....pe 5 iulie 2008 ma marit :d

Casa de piatra si multă sănătate, pe 5 iulie sunt invitat şi eu la o nuntă dar din partea mirelui. Nu am avut onoarea sa o cunosc, încă, pe mireeasă :oops: .