dcp100168 Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Cel mai mare pod din Turcia va fi construit cu oţel de la GalaţiArcelorMittal Galaţi va furniza câteva zeci de mii de tone de tablă groasă necesară construirii unui pod în Turcia, a anunţat directorul general al combinatului siderurgic, Bruno Ribo. Este vorba despre un pod care va fi construit în Golful Izmit, peste apele Mării Marmara. Potrivit informaţiilor disponibile pe internet, "Izmit Bay Bridge" este una dintre cele mai mari lucrări de infrastructură din Turcia.Pentru construcţia podului, ArcelorMittal Galaţi va livra în jur de 20-30 de mii de tone de oţel anual. "Vă pot anunţa că avem un contract pentru furnizarea de tablă groasă necesară construirii unui pod peste apele Mării Marmara. Vom pune la dispoziţia constructorilor zeci de mii de tone de oţel pe an pentru această construcţie", a declarat Bruno Ribo, CEO al ArcelorMittal Galaţi. Combinatul siderurgic gălăţean nu este singurul furnizor de oţel pentru realizarea acestui proiect, beneficiarul având contracte şi cu alte societăţi de profil, în special din Turcia.Beneficiarul proiectului "Izmit Bay Bridge" este guvernul Turciei, iar lucrarea este una dintre cele mai complexe, zona în care este construit fiind expusă cutremurelor. Din acest motiv, podul suspendat a fost proiectat ca o structură din oţel şi beton. Oţelul de înaltă rezistenţă va fi folosit atât pentru suprastructura podului principal, cât şi în restul construcţiei, după cum arată datele publice generale legate de această lucrare.viata-libera.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted July 4, 2016 Author Share Posted July 4, 2016 ArcelorMittal Galaţi a furnizat oţel pentru un pod gigantic din Turcia ArcelorMittal Galaţi a furnizat 34.000 de tone de oţel pentru construcţia unuia dintre cele mai mari poduri din lume. Inaugurat săptămâna trecută, podul Ozman Gazi reduce timpul de deplasare între Istanbul şi Izmir de la nouă ore la trei ore şi jumătate. ArcelorMittal Galaţi a furnizat către Çimtaş produse plate din oţel necesare pentru tablierul podului. Cele 34.000 de tone, au fost transportate în patru loturi, într-o gamă extinsă de grosimi şi lăţimi. “Proiectul a avut o semnificaţie aparte pentru noi, dată fiind anvergura acestuia”, a declarat Bruno Ribo, Director General al Diviziei Europene de Produse Plate, Est -Sud, a ArcelorMittal. “Laminoarele de tablă groasă din Galaţi sunt capabile să fabrice şi să livreze produse pentru aplicaţii numeroase. Pentru podul Ozman Gazi am creat soluţii tehnice şi comerciale personalizate”. Podul care traversează Golful Izmit, în zona de Nord - Vest a Turciei, face parte dintr-un proiect al unei autostrăzi de 420 kilometri care scurtează distanţa între Istanbul şi Izmir cu aproximativ 140 de kilometri. De întregul proiect s-a ocupat consorţiul NOMAYG (format din companii turceşti: Nurol, Özaltın, firmele Makyol, Yuksel, Göçay şi constructorul italian Astaldi) care va realiza şi întreţinerea acestuia pe o perioadă de 23 de ani. Consorţiul a acordat construcţia podului companiei japoneze IHI Corporation pe bază de licitaţie. Çimtaş a fost selectat ca fabricant unic, atât pentru segmentele din oţel care asigură suspensia podului cât şi pentru pilonii de susţinere. Proiectarea podului a fost realizat de firma de design industrial Cowi din Danemarca. Cu o lungime totală de 2.682 de metri şi o deschidere maximă de 1.550 de metri între pilonii principali, podul Osman Gazi este cel mai lung pod suspendat din Turcia, al doilea ca lungime din Europa şi al patrulea la nivel mondial. ArcelorMittal Galaţi Pentru construcţia sa sunt necesare 85.000 de tone de oţel şi 135.000 de metri cubi de beton economica.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now