dcp100168 Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 Conflict între paznicii de la Real şi elevii de la Liceul „Dunărea”* Diriginta clasei a IX-a F susţine că „bobocii” de liceu n-au fost lăsaţi să adune bonuri de la cumpărători, în condiţiile în care regulamentul promoţiei nu interzice acest lucru * Real îşi cere scuze pentru inconvenientul creatDiriginta clasei a IX-a F de la Liceul Teoretic „Dunărea”, Laura Mihail Bogatu ne-a reclamat faptul că în repetate rânduri elevii ei nu au fost lăsaţi de paznicii de la Galeriile Real să adune bonurile de casă donate de cumpărători, astfel încât să poată să-şi doteze clasa cu un laptop dat de hypermarketul respectiv în cadrul campaniei „Ajutaţi şcoala!” 2013.„Este inadmisibil ce se întâmplă. În condiţiile în care nu scrie în regulament că nu ai voie să mergi la Real şi să rogi cumpărătorii să doneze bonurile şi punctele aferente lor, aceşti copii au fost în repetate rânduri opriţi de paznici să colecteze donaţiile. Săptămâna trecută, joi, au fost şi au adunat în jur de 4.000 de puncte. La 10.000 de puncte adunate, clasa poate câştiga un laptop. Vineri, au fost trimişi de paznici, mai departe de case, în dreptul altui magazin. N-au fost daţi afară, dar nu li s-a permis să ia bonurile de la cumpărători. A fost chiar o situaţie în care, un client le-a oferit punctele, iar gardianul nu l-a lăsat să le dea. Atunci clientul supărat, a mers la Informaţii şi a făcut reclamaţie. M-au sunat elevii mei să-mi spună ce li s-a întâmplat. Ba, mi-au povestit că unul dintre gardieni le-a spus că-i şi împuşcă. Am venit să văd despre ce este vorba. Am discutat cu doamna Ionela Drăgan, unul dintre manageri, care mi-a spus că, în final, nu are nimic împotrivă, dacă stau mai departe de casele de marcat. Deja trecuseră două ore, de când erau acolo, părinţii îi aşteptau acasă, aşa că n-am mai stat. Elevii mei au revenit duminică. Dar gardienii i-au dat afară. Am venit să discut cu şefa gardienilor şi cu managerul Şerban Tudor. Au dat vina unii pe alţii. În final, ni s-a spus că putem colecta bonurile de casă pe zebra din faţa Galeriilor sau în parcare. Aşa ceva nu se poate întâmpla. Elevii mei nu vor sta în frig şi expuşi pericolului de a fi călcaţi de maşini. Asta în condiţiile în care pe toată desfăşurarea campaniei, au fost elevi de la diferite şcoli, care n-au fost daţi afară. În timp ce elevii mei erau fugăriţi, mai erau înăuntru copii cu cravate de şcolar. În plus, şi eu am aflat de campanie de la un copil care mi-a cerut bonul la casa de marcat pentru şcoala lui”, ne spune pe larg, cum s-au desfăşurat evenimentele. Lucruri confirmate şi în discuţiile pe care le-am purtat cu elevii care au fost la Real. „Am crezut că este o campanie serioasă”Profesoara de la „Dunărea” susţine că aceeaşi campanie s-a derulat şi în anii din urmă, iar elevii de la şcolile şi liceele din Galaţi au adunat puncte solicitând bonurile de casă de la cumpărători, fără să fie probleme şi fără să fie daţi afară. „Dacă ar fi considerat că această practică nu este în regulă, ar fi trebuit să se scrie clar în regulament. Sau măcar să fi scris pe uşă la intrare că le este interzis elevilor să adune bonuri. Atunci nu ne-am fi dus. Am crezut că este o campanie serioasă, dar se pare că nu este. Am uitat că suntem în România! În plus, copiii mei au fost făcuţi „cerşetori” în repetate rânduri de către paznici. Ei nu s-au dus să cerşească. Au avut în proiect să adune aceste puncte pentru laptopul clasei şi au crezut în campanie, dar n-ar fi trebuit. Dacă s-au comportat urât, cum mi s-a sugerat, aş vrea să văd şi eu înregistrările de pe camerele video. Arătaţi-mi şi voi lua măsuri. Sigur s-ar vedea dacă au făcut ceva ce nu se cuvine”, mai spune supărată diriginta de la a IX-a F.„Dorim ca acest program să se desfăşoare într-un climat corect”Aşa cum era normal, am încercat să aflăm punctul de vedere al celor de la firma de pază, Swat Force International şi al celor de la Real. Reprezentanta la Galaţi a firmei de pază, Gica Covrig ne-a spus că paznicii au acţionat exact cum le-a cerut conducerea magazinului. De la managerul Teodor Şerban, n-am primit un răspuns clar, dar ni s-a trimis în final un comunicat din partea biroului de presă al hypermarketului: „Regulamentul campaniei nu implică desfăşurarea de acţiuni promoţionale sau de altă natură adiacente acestui program în magazine, deoarece tehnic, nu putem răspunde pozitiv tuturor solicitărilor; mai mult, ca retailer, trebuie să ne preocupăm de confortul clienţilor la cumpărături. Va asiguram că dorim ca acest program să se desfăşoare într-un climat corect, care să încurajeze donarea a cât mai multor puncte către toate instituţiile de învăţământ din oraş de către toţi clienţii noştri. Este însă o decizie care le aparţine. Ne cerem scuze pentru orice inconvenient creat şi dorim să asigurăm participanţii la program de toată transparenţa noastră privind derularea în bune condiţii a programului „Ajută-ţi şcoala! în conformitate cu regulamentul acţiunii”.viata-libera.ro
Legumix Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 (edited) iar daca unul dintre cumparatori are un produs cu probleme, neavand bonul de la caa, nu poate face reclamatie nici la real, nici la opc....D-na diriginta, va doresc sa aveti parte doar de produse expirate, si sa aveti nevoie de bonul folosit pentru laptop ah...uitasem...Cersetorilor Edited September 24, 2013 by Legumix
LaurX82 Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 Odata o eleva mi-a cerut bonul, dar nu neaparat bonul sa il dau, putea sa ea si punctele sau sa noteze ceva de pe bon, deci nu esti obligat sa-l dai. Daca nu cumper ceva cu garantie sau nu am nevoie de bon, normal ca il dau... Dar cei de la real sunt cei mai tampiti angajati, sunt foarte dusi mintal. Dupa ce au si preturile scumpe mai trateaza si clienti in sictir.
Legumix Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 daca ai cumparat un borcat de fasole boabe (de exemplu) si acasa constati ca este expirata sau fermentata, fara bon nu te primeste inapoi....pe urma pe cine injuri???
LaurX82 Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 (edited) Asa e, normal acel bon se pastreaza pana la iesirea din unitate. E cam riscant sa ceara bonu un paznic la produsul care lai cumparat si ce faci ? Sa stea la iesire, nu spune nimeni in strada sa stea. Edited September 24, 2013 by LaurX82
George Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 Da voi abia acasa va uitati la termenele de garantie? Uitativa cand sunteti acolo la raft, NU ACASA! Ca nu va fugareste nimeni
gabi Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 Ar trebui și gustat laptele în magazin, după logica ta... că doar nu te grăbește nimeni... sau cu flexul să tai un stâlp de susținere, sau să bei și-o bere printre rafturi, că doar, iarăși, nu te grăbește nimeni.
AdiTZA21 Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Ar trebui și gustat laptele în magazin, după logica ta... că doar nu te grăbește nimeni... sau cu flexul să tai un stâlp de susținere, sau să bei și-o bere printre rafturi, că doar, iarăși, nu te grăbește nimeni.Asta e politica Billa. Clientul a testat produsul, nu i-a placut si l-a pus inapoi pe raft. De aia gaseam prin Billa o gramada de ambalaje si sticle desfacute..... Sunt trecute la pierderi colaterale. De exemplu, daca mie mi s-a spart o punga, o sticla, o cutie...ceva, la Real mi-au fost schimbate si inainte si dupa ce le-am platit.... Asta pana la iesirea din magazin....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now