ultramarine Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Sper sa fiu in asentimentul gălăţenilor cu această propunere de topic şi aş dori sa fac un pas mai departe către autorităţi, punându-le la dispoziţie calea cea mai scurtă, cea mai ieftină către identificarea problemelor oraşului. Poate că, cine ştie, într-o bună zi vor avea în bookmark (sau cu RSS ) acest forum în care gălăţeni simpli, oameni normali din oraş îşi postează of-urile. Dintr-o scurta privire apreciez că sunt câteva sute de maşini abandonate prin oraş, maşini care ocupa ilegal, inestetic spaţii verzi, parcări, locuri de joacă pentru copii. Eu propun să scriem numărul de înmatriculare (dacă mai există) şi adresa unde sunt abandonate, ca să fie identificate corespunzător aceste deşeuri ce strică imaginea oraşului nostru. Trei maşini abadonate lângă Turnul de Televiziune. GL 08 GIC
ultramarine Posted June 13, 2008 Author Posted June 13, 2008 Fără număr de inmatriculare, tot lângă Turnul de Televiziune* a fost ridicata
ultramarine Posted June 14, 2008 Author Posted June 14, 2008 Pa strada Vlad Tepes, in spatele Bancii Comerciale Carpatica GL 03 VUA... a plecat si asta....
ultramarine Posted June 14, 2008 Author Posted June 14, 2008 Pe strada Româna. langă Banca Comercială Carpatica, dar şi lângă sediul Autorităţii Rutiere Române :roll: CV 01 KKZ
ultramarine Posted June 14, 2008 Author Posted June 14, 2008 Tot pe Română, lângă Banca Comercială Carpatica: 4 GL 7078
tomcat0 Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 vincentiule... sincere felicitari... totusi ma intreb cum de le gasesti? am si eu cateva prin cartier, poate le voi posta in viitor... timp sa am inca o data felicitari si poate cu ocazia asta ii sensibilizam pe cei care pot curata drumurile si parcarile de masini parasite.
ultramarine Posted June 16, 2008 Author Posted June 16, 2008 GL 03 UXX si inca una abandonata de 7-8 ani GL 04 HBP in Mazepa 1, chiar la Strada Brailei.. Ma intreb si eu: nu cumva este ilegala abandonarea masinilor? Inteleg, dreptul de a avea o masina este al fiecaruia (dupa posibilitati). Insa mentinerea ei in stare de circulatie: RCA, ITP, impozit sunt obligatiile fiecaruia. In momentul in care una din ele nu este indeplinita, masina nu mai intruneste conditiile pentru care exista si atunci nu mai are ce cauta pe strazi (drumuri publice), cu atat mai putin pe domeniul public - trotuare, spatii verzi, parcari, etc. Si atunci cine trebuie sa se sesizeze la aceasta problema? Politia, ADP, Primaria, Administratia Fiscala, RAR-ul, asiguratorii.
riaji Posted June 25, 2008 Posted June 25, 2008 Ma hotarasem sa ma alatur cu o poza din spatele blocului cu o masina cu numar de Italia abandonata, dar au venit vreo 15 tigani cu o caruta si au "curatat" locul imediat ) Si-au scos un banut, dar au luat-o de pe spatiul verde macar..
dcp100168 Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Abandonate, dar niciodată strânseDacii din vremea marii Dacii* Zeci de rable umplu străzile şi parcările gălăţene * Unele s-au transformat în cazemate ale copiilor, altele în adăposturi pentru câini * Mai sunt destui proprietari care ignoră faptul că în faţa casei lor zac 30.000.000 de lei vechiAu prins şi timpuri mai bune. Timpuri fără trafic nebun şi claxoane disperate la semafoare. Timpuri în care mergeau o dată pe an la mare, o dată la munte şi, în duminicile cu sau fără soţ (în funcţie de număr), neapărat la ţară! Vechile Dacii 1.300 rămân încă împrăştiate prin Galaţi. Căzute în dizgraţia proprietarilor, bietele hârburi şi-au tocit canapelele, şi-au făcut dispărute volanul şi tapiţeria, şi-au curăţat culorile. Da, valorează 3.000 de lei, dar "...nenea care avea maşina asta s-a mutat. A plecat la Braşov, la copiii lui", povesteşte un puşti din Micro 40.Bun, şi noi ce facem?!Maşini multi-pluri-funcţionaleRămânem cu maşinile pe cap. Nimic de zis, este chiar amuzant să faci exerciţii de imaginaţie, familia bucurându-se, ipiii!!! � acum 30 de ani �, ia uite, avem maşină, să ne ţină, ehei cât o să mai mergem cu ea�, phiii, da� ce frumoasă e� Maşina, clar, a mers. Daciile au transportat oi, au arat câmpul, au dus baloţi de paie, au stat cu portierele deschise la iarbă verde, au cântat din casetofon, până când s-au oprit. Stop cadru. În faţa unui bloc. Cauciucuri dezumflate. Volan rupt. Canapele dispărute. Vopsea mâncată. Vraişte.Etapa doi � adăpost pentru câini, vagabonzi şi cazemate pentru copii. Asta a prins. În schimb, etapa trei � valorificare, adică 3.000 de lei contra tigăii din faţa scării, plătiţi ca avans de către diverşi dealeri din toată România pentru achiziţionarea unei făţoase maşini noi, a prins doar� aşa şi-aşa!"Poate ne scăpaţi de ele!""De ce pozezi asta?". Puştiul se fâţâie mirat în jurul scheletului care zace într-o rână. "Era a lu� un nene, mă jucam cu copilul lui, Georgian. Dar au plecat. La Braşov". Aha, şi maşina? "Păi, n-a luat-o!". Din I.C. Frimu, Barieră, Ţiglina, Mazepa, Siderurgiştilor, Română, Micro 21, Micro 40, Aurel Vlaicu jafurile abandonate îşi înfig zadarnic jantele îndoite în asfalt. Cauciucurile sunt deja în stadiu de strecurătoare, iar caroseria este ca apariţia mortului-viu. "Aşa! Fotografiaţi-le, poate ne scăpaţi de ele. Nişte idioţi! Ocupă jumătate din parcări cu jafurile lor de pe vremea lui Hitler", ne strigă revoltată o tânără şoferiţă din Mazepa.Deus ex machina"De la începutul anului, în municipiul Galaţi au fost identificate 622 de maşini abandonate. Dintre acestea, 194 au fost ridicate de Direcţia tehnică, din cadrul Primăriei, iar 453 au fost ridicate chiar de proprietari. Acţiunea de strângere a acestor maşini continuă în fiecare săptămână, până la sfârşitul anului. Autovehiculele ridicate au ajuns la un cimitir de maşini, de pe strada Traian. Procedura de ridicare este simplă: proprietarii sunt notificaţi să ridice maşina, dacă nu o ridică, maşina este dusă la cimitir, unde, dacă proprietarul achită taxa de transport şi pe cea de depozitare, cimitirul păstrează maşina. Maşinile pentru care nu se achită taxa sunt date la Remat, banii de transport recuperându-se în acest mod", declară Nicoleta Manole, purtător de cuvânt al Primăriei Galaţi.Nu trebuie uitat faptul că parcul auto actual s-a schimbat într-un ritm nebun. Trabanturile, Oltciturile, Lăstunurile sau Daciile 1300 apar vizibil mai rar în peisaj, dar devin obiecte ale urii doar când nu se mai urnesc cu anii dintr-un loc. "Un om din Tecuci avea un motor" spunea Mihai Ursachi, "şi nu i-a folosit la nimic".Cu alte cuvinte... exact!De reţinutLitera legiiDar tigăile nu pot dispărea cu una, cu două! Legea 421 din 27 iunie 2002 (privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparţinând domeniului public sau privat al statului ori al unităţilor administrativ-teritoriale) spune că vehicul fără stăpân este considerat vehiculul de orice categorie, fără plăcuţă de înmatriculare sau alte marcaje oficiale, staţionat pe domeniul public sau privat al statului ori al unităţilor administrativ-teritoriale, al cărui proprietar sau deţinător legal este necunoscut. Vehiculul abandonat este vehiculul de orice categorie, aflat pe domeniul public sau privat al statului ori al unităţilor administrativ-teritoriale de cel puţin un an, al cărui proprietar sau deţinător legal este cunoscut, însă există indicii temeinice, determinate de stare improprie circulaţiei acestuia pe drumurile publice, din care rezultă intenţia neechivocă a proprietarului sau a deţinătorului legal de a renunţa la exercitarea drepturilor sale asupra vehiculului.Tot legea menţionează că primarul emite o dispoziţie prin care declară vehiculul ca fiind fără stăpân sau abandonat, la împlinirea termenului constatator de 10 zile (termen declanşat de la încunoştiinţarea organelor de poliţie de către agentul constatator privind datele de identificare a autovehiculului abandonat - serie caroserie, serie motor, marcă, model, culoare). Dacă în termen de 10 zile de la data anunţului proprietarul sau deţinătorul său legal nu se prezintă în vederea ridicării vehiculului, acesta trece de drept în proprietatea unităţii administrativ-teritoriale din raza căreia a fost ridicat, liber de orice sarcini, prin dispoziţie a primarului, şi urmează să fie valorificat prin vânzare, în condiţiile legii sau predat unei unităţi de colectare şi valorificare a deşeurilor, în funcţie de starea vehiculului.http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=25228
ultramarine Posted July 3, 2008 Author Posted July 3, 2008 Tot in aceeasi parcare, in spate la BR2: GL 04 UVY
ultramarine Posted July 3, 2008 Author Posted July 3, 2008 Un pic mai sus in aceeasi parcare la BR2, langa un garaj, fara numar de inmatriculare
ultramarine Posted July 3, 2008 Author Posted July 3, 2008 Si in Piata, pe strada Pietii (altfel cum) un depozit ambulant pe patru roti, pe care il stiu de vreo 10 ani
ultramarine Posted July 3, 2008 Author Posted July 3, 2008 La iesrea de pe Viaduct, spre intersectia General:
ultramarine Posted July 4, 2008 Author Posted July 4, 2008 Un pic mai sus de Spitalul de Copii: GL 04 FJY* nu mai este aici
ultramarine Posted July 11, 2008 Author Posted July 11, 2008 Pe Constructorilor cu Doja sunt doua: GL 74 YYY (*a fost luata) si GL 37 CRA
ultramarine Posted July 15, 2008 Author Posted July 15, 2008 Siderurgistilor, pe trotuar in fata la Isharo: * a fost luată de aici
ultramarine Posted July 21, 2008 Author Posted July 21, 2008 18 (masini observate). In statia de autobuz de la Spitalul Judetean, un ARO, cu geamurile sparte, plin de gunoaie, GL 20 CRS (daca mai tin bine minte)* a fost luata de aici
ultramarine Posted July 21, 2008 Author Posted July 21, 2008 19. Pe Regiment 11 Siret, un papuc ce a apucat vremuri si mai bune. GL 02 NBR
ultramarine Posted July 25, 2008 Author Posted July 25, 2008 20 si 21. Langa Oraselul copiilor, din Tiglina: GL 51 XZF si GL 01 THZ. Poate ajung la 100 de bucati identificate!!!
ultramarine Posted July 28, 2008 Author Posted July 28, 2008 22. GL 04 GYB Mazepa 2, str. Vlad Tepes, in spate la fosta cofetarie Laura
ultramarine Posted July 28, 2008 Author Posted July 28, 2008 23. GL 04 YDG, Mazepa 2, str. Vlad Tepes, in spate la fosta cofetarie Laura
Sheena Posted July 31, 2008 Posted July 31, 2008 As dori sa aduc la cunostinta si ce se intampla in orasul vecin, adica in Braila. La noi sunt abandonate masini chiar si de 28 de ani! Chiar in fata scarii mele am o masina abandonata, nu va vine sa credeti chiar din vara lui 1980! Este a vecinului meu de deasupra, care de atunci nu a mai pornit-o din loc. Stiu asta de la mama ma. Ca eu m-am nascut in 1986. Am fost si eu curoasa, ca nu am vazut masina aia miscandu-se niciodata. Pe Bd independentei, sunt parcate 2 camioane, astfel lumea fiind nevoita sa treaca pe liniile de tramvai si fereasca sfantul sa treaca taman atunci un tramvai. Camioane care incurca circulatia pietonilor! IN BRAILA Masina care urmeaza sa intre in cartea recordurilor la capitolul Cea mai abandonata masina! Desi nu a mai miscat-o din 1980 din cate am auzit, cateodata il mai vad pe proprietar spaland-o, si ingrijind-o. Probabil ca cei de la Guiness Book sa il prinda cu ea "curata luna!" P.S. Chiar daca sunt din alt oras sper ca adminu sa fie intelegator sa nu imi stearga postul ca doar sunt din orasul vecin! Mi se pare corect ca lumea sa vada ce se intample "peste gard la vecin"
Sheena Posted August 1, 2008 Posted August 1, 2008 Scuze de dublu post. Azi am venit un pic prin Galati si am vazut o LADA galbena, abandonata pe Bd Brailei, chiar un pic mai incolo de banci in fata magazinului DOMO. Desi are nr nou, se cunoaste ca e prafuita, neingrijita si abandonata. Cred ca nu a mai miscat-o deloc de cand i-a pus numarul nou.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now