ultramarine Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 GL 01 JMT, in spate la C9, Tiglina 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 GL 05 YKX langa C13, Tiglina 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 GL 01 LTB, tot la C13, Tiglina 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 GL 03 RYY, deja in spate la SD1A, Siderurgistilor Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 GL 02 JBF, in spate la SD2A, da, da, unde spatiul verde a devenit inexistent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 La SD3, doua bucati: GL 01 MWK, pe spatiul verde, bineinteles Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 si GL 56 GMC. Asta are si rampa in spate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 La SD6C avem GL 04 URP Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 si langa bloc GL 04 WUM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 La "Ultimul Leu", langa blocul I1: Gl 04 LDV si GL 03 FKY Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Pa Davila nr. 1: GL 04 UDD Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Pe Stefanescu Melchisedec (fost episcop) GL 01 HNF, lasata intr-un loc plin de verdeata, unde nici intristare nici suspin nu e.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Intrucat nu e topic de "Rulote abandonate" imi asum raspunderea de a posta aici, aceasta minunata rulota, de pe Domneasca 77. Ce naiba cauta pe trotuar? Daca-mi iau si eu una si o tin pe langa bloc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 7, 2008 Author Share Posted November 7, 2008 In parcarea din fata M19 din Micro 19, bineinteles! Am uitat ce numar de inmatriculare are! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 9, 2008 Author Share Posted November 9, 2008 Langa Turnul de Televiziune: GL 06 NOV Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 17, 2008 Author Share Posted November 17, 2008 În spate la BR2, Mazepa 1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 17, 2008 Author Share Posted November 17, 2008 A mai aparut o rabla, fara numar, in spatele blocurilor BR3 din Mazepa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 17, 2008 Author Share Posted November 17, 2008 B4- Tiglina 2, pana si tulcenii isi lasa rablele pe la noi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted November 20, 2008 Share Posted November 20, 2008 Curăţenia de maşiniGălăţenii pun mâna la treabăAcţiunea de strângere a autovehiculelor abandonate pe domeniul public îi face pe gălăţeni să fie mai atenţi cu bunurile lor asupra cărora nu au mai ridicat ochii de ani de zile. Aşa se poate concluziona din raportul Primăriei, în care se precizează că, săptămâna trecută, Primăria a ridicat de pe domeniul public şase autovehicule abandonate, în timp ce, în aceeaşi perioadă, alte opt autovehicule au fost ridicate chiar de proprietarii maşinilor. De la începutul acţiunii de strângere a maşinilor abandonate pe domeniul public, "scorul" este de 535 la 279, în favoarea gălăţenilor, care preferă să îşi ridice singuri autovehiculele uitate pe domeniul public, în loc să plătească apoi pentru recuperarea lor, în cazul în care maşinile sunt ridicate de cei de la Primărie.http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=28303 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relu Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 B4- Tiglina 2, pana si tulcenii isi lasa rablele pe la noi.Acu câţiva ani, NOG-ul ăla era pe Siderurgiştilor, cerea pe el 60 de milioane. Am dat un telefon, eram interesat "...să cumpăr maşina". Apelatul m-a întrebat: "Care maşină?". Şi aşa mi-am dat seama că am de-a face cu un samsar de maşini. :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
riaji Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 Nu pot sa nu remarc, si de aceasta data, 'nepotrivitul' titlu dat acestui articol in Viata Libera.. Mai bine ar fi facut un articol despre munca lui ultramarine de pe forum la capitolul asta si i-ar lua la bani marunti pe aia din primarie care nu-si fac treaba, decat sa numere 6 masini ridicate de primarie si 8 ridicate de proprietari.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 22, 2008 Author Share Posted November 22, 2008 Primăria a ridicat de pe domeniul public şase autovehicule abandonate, în timp ce, în aceeaşi perioadă, alte opt autovehicule au fost ridicate chiar de proprietarii maşinilor. De la începutul acţiunii de strângere a maşinilor abandonate pe domeniul public, "scorul" este de 535 la 279, în favoarea gălăţenilor, care preferă să îşi ridice singuri autovehiculele uitate pe domeniul public, în loc să plătească apoi pentru recuperarea lor, în cazul în care maşinile sunt ridicate de cei de la Primărie. Sa gandim logic: unde si-au depus proprietarii masinile pe care si le-au "ridicat"? Variante: 1.Tot pe domeniul public, sau in garaje (tot pe domeniul public). 2. Greu de crezut ca le-au facut reviziile, ITP, le-au platit asigurarea si sunt in stare de functionare. 3. Si mai greu de crezut ca le-au depus pe un teren privat. 4. Imposibil de crezut ca le-au predat la REMAT. Intrebarea mea este: de ce naiba Primaria nu urmareste si finalizarea actiunii prin interactiunea cu platitorul de taxe/propietarul rablei printr-un dialog similar celui de mai jos. Primaria: Ati ridicat masina in urma somatiei? Propietarul: Da. Primaria: Ce ati facut cu ea? Va rugam sa ne prezentati documente lamuritoare (certificat de radiere, de predare la REMAT, cetrificat de inmatriculare cu ITP la zi, declaratie pe proprie raspundere ca ati dus-o pe o proprietate privata) din care o copie va ramane la dosarul dvs. Propietarul: ?!? :shock: Primaria: Stiti ca daca nu respectatati aceasta dispozitie a Primariei, veti fi amendat contraventional, iar masina va fi ridicata fara somatie prealabila? Propietarul: Nu aveti dreptul, bă#¤% &%v cu P......*#$@&^% cu tot Primaria: Imi pare rau, dar pentru aceasta lucru ne platiti impozite si trebuie sa avem grija de oras, de circulatie, de parcari, spatii verzi, de locuri de joaca si de aspectul lui european. Nu doriti civilizatie? Propietarul: :oops: Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 Ultramarine, sunt sigur ca daca vei cauta mai bine, rablele ridicate de proprietari, le vei gasi ascunse in alta parte a orasului depinde unde cred proprietarii ca le asund mai bine. Am impresia ca proprietarii de rable se joaca de-a va-ti ascunselea cu primaria si politia comunitara rutiera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramarine Posted November 23, 2008 Author Share Posted November 23, 2008 Sa stii ca nu le urmaresc in mod special, doar la fotografiez pe cele intalnite in drumurile mele. Aici, la gara: Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Intradevar modelul e vechi insa dupa cum se vede proprietarul o spala, o ingrijeste, (a se vedea galeata din poza) are numar nou, provizoriu, iar eu nu am vazut-o pana acum prin zona, ceea ce inseamna ca merge pe propriile ei roti. Nu a adus-o cu macaraua sa o puna plancton acolo. Si nu cred ca are de gand sa o lase acolo. Poate isi rezolva omul ceva treburi prin zona. Daca lui ii plac modele vechi? Inteleg de rablele prafuite si nemiscate de ani intregi, dar asta inca e in stare buna de functionare sau macar bunicica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now