Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cartierele importante ale municipiului Galaţi

* Ţiglina 1

* Ţiglina 2

* Ţiglina 3 (Micro 16, Siderugiştilor Est şi Vest)

* Ţiglina 4 (Micro 17, Micro 18)

* Mazepa 1

* Mazepa 2

* Micro 13 A

* Micro 13 B

* Fileşti

* Micro 19

* Micro 20

* Barboşi

* Micro 40

* I.C. Frimu

* Piaţa Centrală

* Centru – Gară

* Port

* Micro 21

* Bădălan

* Micro 39 A

* Micro 39 B

* Micro 39 C

* Micro 38

* Bariera Traian

* Traian Nord

* Micro 14

* Aurel Vlaicu

* Traian Sud

* Dunărea

* Lozoveni

* Aviaţiei

* Dimitrie Cantemir (în judeţul Brăila)

Comune limitrofe

* Smârdan

* Movileni

* Şendreni

* Vânători

* Costi

  • 1 month later...
Posted

Din moment ce Filesti si Barbosi sunt deja cartiere ale Galatiului, ar trebui ca sa se asigure un transport intre ele si Centru, Micro 19, Miro 39, Micro 13 si Piata Energiei ceva mai des, sa zicem un interval de 15 minute intre orele 7.00 si 22.00. Ar fi un pas spre Metropola.

Apoi urmand si noi Brailenii sa facem un pas similar adaugand comunele limitrofe Baldovinesti, Vadeni, Chiscani si Cazasu ca si cartiere ale municipiului, si asigurand un transport inte ele la un interval de 15 minute in loc de 45-60 minute cat este in prezent.

Apoi Un alt pas spre modernizare ar fi sa nu ne mai certam intre noi pe cartierul Dimitrie Cantemir sau Siret cum se mai numeste, si dezvoltarea lui la capacitate maxima apoi asigurare de transport si din partea noastra a brailei cu 3 linii de autobuz pe rute: Vidin-Cartier Dimitrie Cantemir, Viziru-Dimitrie Cantemir si Centru-Dimitrie Cantemir.

  • 10 months later...
  • 2 months later...
Posted
Cartierele importante ale municipiului Galaţi

* Ţiglina 1

* Ţiglina 2

* Ţiglina 3 (Micro 16, Siderugiştilor Est şi Vest)

* Ţiglina 4 (Micro 17, Micro 18)

* Mazepa 1

* Mazepa 2

* Micro 13 A

* Micro 13 B

* Fileşti

* Micro 19

* Micro 20

* Barboşi

* Micro 40

* I.C. Frimu

* Piaţa Centrală

* Centru – Gară

* Port

* Micro 21

* Bădălan

* Micro 39 A

* Micro 39 B

* Micro 39 C

* Micro 38

* Bariera Traian

* Traian Nord

* Micro 14

* Aurel Vlaicu

* Traian Sud

* Dunărea

* Lozoveni

* Aviaţiei

* Dimitrie Cantemir (în judeţul Brăila)

Comune limitrofe

* Smârdan

* Movileni

* Şendreni

* Vânători

* Costi

Aviatia cuprinde (generic) micro 38-39

Dunarea cuprinde (generic), micro 19-21

tiglina 4 este micro 17...micro 18 este autonom si de sine statator

  • 13 years later...
Posted

Mazepa 1, cel mai bine cotat cartier gălățean

Traficul, reperele, aerul și costul pe metrul pătrat pot conta foarte mult în contextul căutării unei locuințe. Un nou indice, denumit T.R.A.I., arată standardul de locuit la nivel urban, compilând cei patru indicatori, iar reperele se referă la magazine, supermarketuri, baruri și restaurante, școli, grădinițe, locuri de joacă, parcuri și facilități medicale. Este vorba despre o inițiativă a platformei imobiliare storia.ro, prezentată de Hotnews.

Din aceste puncte de vedere, un top al cartierelor din România plasează, pe primele trei locuri, cartierul Aviatorilor din Capitală (Sectorul 1) și două din Cluj-Napoca, Zorilor și Gruia, cu punctaje ce variază între 67,9 și 57,3. În top 10 se mai află alte patru cartiere bucureștene, Centrul Vechi din Cluj-Napoca, dar și cartierul Bariera Poștei Bucov din Ploiești, iar Mazepa 1 este cel mai bine situat cartier gălățean, pe locul 23, cu un punctaj de 47,2. De notat că, până la această poziție, se află doar cartiere din Capitală, din Cluj-Napoca, din Ploiești, urbe confruntată, în prezent, cu probleme privind furnizarea apei calde și un singur cartier ieșean, Nicolina 2. Pe poziția 32, în acest clasament sui-generis, se află un alt cartier gălățean: Micro 19, iar Țiglina II se află de-abia pe locul 56.

"Toată lumea vorbește de trafic. E trafic pentru că noi producem trafic. Opțiunea de locuință ieftină a fost departe de tot ceea ce înseamnă orașul - transport public", spune Bogdan Suditu, conf. univ. dr. la Universitatea București și expert locuire al Asociației Make Better, adăugând că, din nefericire, de foarte multe ori s-au construit cartiere și nu s-a solicitat conectarea la transport public. „Reperele ca parcuri, școli și grădinițe nu trebuie să fie obligația investitorilor. Este o nevoie pentru locuitori, o responsabilitate pentru autoritățile publice, dar toate lucrurile astea trebuie să meargă împreună. Dacă nu merg împreună, planificat, rezultatele vor fi negative”, a mai explicat Bogdan Suditu. Același specialist crede că „opțiunea multora dintre noi, foarte tineri când achiziționăm prima casă, este costul (...) Când apare primul copil, ne uităm unde e grădinița. Dacă e grădiniță. Dacă nu e, trebuie să cumpărăm încă o mașină și ce facem? Producem trafic”.

La rândul său, arhitectul Florin Enache spune că obiectivul în sine de a-ți lua o locuință este probabil una dintre cele mai scumpe decizii pe care le iei într-o viață de om. „Nu putem să cumpărăm o locuință cu o decizie emoțională, rapidă, ca atunci când cumpărăm roșii de la piață. Dacă ele se strică, a doua zi poți să cumperi altele”.

viata-libera.ro

  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.