Jump to content

Semaforizări noi


Recommended Posts

Posted

Semaforizări noi

Consiliul Local Galaţi a decis semaforizarea unor intersecţii unde traficul auto şi cel pietonal se desfăşoară cu dificultate. Este vorba de intersecţia străzilor Prelungirea Brăilei cu Drumul de Centură, pentru care ar urma să se cheltuiască 144.200 de lei, intersecţia străzilor Brăilei şi Oţelarilor, pentru care ar urma să se aloce 164.600 de lei, intersecţia străzilor prelungirea George Coşbuc şi Bulevardul Marii Uniri, pentru care se vor cheltui 142.850 de lei, intersecţia bulevardelor George Coşbuc şi Henri Coandă, investiţia fiind de 152.207 lei şi intersecţia bulevardului George Coşbuc cu strada Drumul Viilor, pentru care se vor cheltui 119.690 de lei. Lucrările urmează să se realizeze în trei luni.

Posted

În primul rând sunt câteva rondouri considerate a fi sensuri giratorii, dar nu sunt. Într-un sens giratoriu au prioritate cei ce sunt deja în trafic (cei ce merg "în cerc") iar cei ce urmează să intre nu au prioritate de trecere.

Dacă e să luăm, ca exemplu, rondoul "de la Popescu", vedem că nu e aşa: prioritate au cei ce vin de pe Brăilei, în vreme ce restul aşteaptă. O situaţie asemănătoare e cu rondoul de la intersecţia bd. Galaţi cu Oţelarilor.

Mai aproape de adevăr e rondoul din Piaţa Energiei dar şi aici te dau tramvaiele peste cap, (ele au întotdeauna prioritate, mai puţin când fac la stânga). În plus, după amiaza, când iese schimbul I de la combinat, mereu se face înghesuială la intrarea pe Siderurgiştilor: pietoni ce vor să traverseze zebra, maxi-taxi în staţie.

Orice intersecţie cu Faleza trebuie semaforizată: Navelor, Prel. Traian, G-ral Cernat, Prel. G. Coşbuc., inclusiv cu intersecţia de la Trecere Bac, trecerea spre str. Uzina de Apă.

Intersecţia Oţelarilor cu Stadionului are nevoie de un semafor pentru cei ce vor să facă la stânga, spre Billa şi Kaufland.

Intersecţiile bd. Milcov cu 1 Decembrie şi Traian Vuia.

Şi or mai fi, dar nu-mi mai vin în minte ...

  • 4 months later...
Posted

Ai mare dreptate. Am revenit saptamana trecuta in oras si am fost surprins sa vad ca s-a mai schimbat cate ceva din punctul asta de vedere. La intersectia de la trecere bac, spre faleza (la IVAS), acum au prioritate cei care vin de pe faleza superioara si urca spre Micro 21 si au cedeaza trecerea cei care vin dinspre Ultimul Leu spre faleza, la fel cum cedeaza trecerea si cei care vin dinspre Micro 21 spre faleza sau spre ultimul leu. O solutie si mai buna ar fi fost insa, semaforizarea. Am observat ca si pe Cosbuc au pus in sfarsit semafoare, astfel ca cei care vor sa iasa in bulevard de pe Aurel Vlaicu sa nu mai astepte cate o jumatate de ora.

  • 2 weeks later...
Posted
......... Am observat ca si pe Cosbuc au pus in sfarsit semafoare, astfel ca cei care vor sa iasa in bulevard de pe Aurel Vlaicu sa nu mai astepte cate o jumatate de ora.

nu-i rau , dar cand iesi de pe Vlaicu si faci la dreapta mai stai odata la semafor ! semafor langa semafor ! sau mai bine zis la 50 m cate unul iar in alte parti niciunul !

halal angajati are primaria la serviciul respectiv !

Posted
Păi dacă poliţia aprobă orbeşte totul ... "Daaa, dom' comisar, e conform legii!" ...

corect , nu politia ci militia ! :lol:

  • 2 weeks later...
Posted

Degeaba se pun semafoare daca nu se mai fac si benzi ``de fuga`` in intersectii sau nu se fac sensuri giratorii in unele intersectii in loc de semafoare. La circulatie se pare ca nu avem in oras nici un specialist alergat prin tara si pe afara. Sunt si in Romania orase gandite dpv al circulatiei. Astept un semafor si pe faleza la ITM si suntem terminati cu circulatia in Galati. Acolo ar fi beton un giratoriu de 10 metri diametru. Este si loc destul. Si pe centura la Arabesque la fel. Asta pana se va gandi cineva ca se poate si cu benzi suspendate ca pe autostrazi, dar pt asta nu sunt bani momentan. Iar cand vor fi bani se vor gasi constructii la 20-30 cm ce carosabil si se va spune:``asta e, nu se mai poate``. Mama ei de urbanizare....

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.