dcp100168 Posted February 23, 2021 Author Posted February 23, 2021 Staţie de autobuz temporară, pe strada Ionel Fernic Începând de mâine, miercuri, 24 februarie 2021, pe strada Ionel Fernic, în apropierea blocului N23, pe sensul de mers dinspre Drumul de Centură către bulevardul Milcov, va funcţiona o staţie pentru autobuzele ce au capăt de traseu Micro 13, informează Primăria municipiului Galaţi. „Este vorba despre o staţie temporară având în vedere lucrările de modernizare care se desfăşoară pe strada H. Coandă şi strada T. Vuia, precum şi solicitările gălăţenilor din zonă“, precizează municipalitatea. monitoruldegalati.ro
dcp100168 Posted March 4, 2021 Author Posted March 4, 2021 Traseele de troleibuz 102 şi 104, prelungite Traseele de troleibuze 102 şi 104 vor fi prelungite începând de luna viitoare, potrivit unei postări online a primarului Ionuţ Pucheanu. „Continuăm acţiunile pentru un transport public prietenos cu mediul şi extindem reţeaua de contact pentru troleibuze. Astfel, troleibuzele 102 şi 104 vor putea să-şi continue traseele de la Parcul Carol (CFR) până la staţia de capăt din Bariera Traian. Ne dorim ca din luna aprilie să devină funcţionale noile prelungiri de trasee“ se arată în postarea citată. monitoruldegalati.ro
dcp100168 Posted March 6, 2021 Author Posted March 6, 2021 Noi devieri de trasee din 8 martie Primăria municipiului Galați informează că pentru buna derulare a lucrărilor din cadrul obiectivului "Modernizare linii tramvai și carosabil străzile Siderurgiștilor și 1 Decembrie 1918", începând din data de 08.03.2021, în circulația mijloacelor de transport vor surveni următoarele modificări: 1. Traseul 7 nu va mai deservi Magistrala Sidex nici pe tur, nici pe retur, de la intersecţia str. Anghel Saligny cu str. Basarabiei virând la dreapta spre Piaţă pe str. Basarabiei. 2. Traseele 11, 18 si 22 pe tur la intersecţia cu str. Grigore Ventura nu vor mai continua înainte pe str. Henri Coandă, ci vor vira stânga pe str. Grigore Ventura - Centura –Bdul. Milcov cu încadrare în trasee în str. 1 Decembrie 1918. Returul rămâne neschimbat. 3. Traseul 24 pe tur la intersecţia str. 1 Decembrie 1918 cu str. Aurel Vlaicu nu va mai vira stânga pe str. Aurel Vlaicu, ci va continua pe str. 1 Decembrie 1918 cu încadrare în traseu în str. Nae Leonard. Returul va avea aceleaşi modificări. 4. Traseul 36 pe tur la intersecţia str. Henri Coandă cu str. Traian Vuia nu va mai întoarce pe str. Henri Coandă, ci va vira la dreapta pe str. Traian Vuia – Centura – str. Ionel Fernic – bdul. Milcov – cu încadrare în traseu în str. 1 Decembrie 1918. Returul va avea aceleaşi modificări. Vom reveni pe măsură ce apar noi reglementări de circulație. Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted March 8, 2021 Author Posted March 8, 2021 Pentru a veni în sprijinul călătorilor și dată fiind avansarea lucrărilor din cadrul obiectivului de modernizare a străzilor Siderurgiștilor și 1 Decembrie 1918, respectiv deschiderea circulației pe strada Siderurgiștilor, pe tronsonul cuprins între Piața Energiei și str. A. Saligny, mijloacele de transport care asigură traseele 11,18, 22,17, 28 și 39, pe retur, vor circula, începând de mâine, pe itinerariul str. 1 Decembrie 1918 – Piața Energiei – Siderurgiștilor – până la intersecția cu str. Ghe. Doja, după care vor vira la dreapta pe str. Ghe. Doja, urmând itinerariul str. A. Saligny – Ghe. Asachi – Prelungirea Brăilei. Anunțăm reactivarea stațiilor „Piața Energiei” și „IREG” pe sensul de retur și oprirea funcționării stațiilor temporare de pe str. A. Saligny. Returul acestor trasee va rămâne deviat ca și în prezent. Mijloacele de transport care asigură traseele 36 și 24 pe retur vor urma itinerariul str. 1 Decembrie 1918 – Piața Energiei – Siderurgiștilor, după care vor vira la stânga pe str. A. Saligny. Astfel, traseul 36 va continua pe str. Basarabiei, iar traseul 24 pe str. Nae Leonard. Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted March 17, 2021 Author Posted March 17, 2021 Trasee de transport public desfiinţate, modificate sau nou-create. Proiect ajuns la comisiile Consiliului Local Galaţi Traseele de transport public local 9, 18, 19 şi 22 sunt propuse spre desfiinţare într-un proiect de hotărâre ajuns la comisiile Consiliului Local. O serie întreagă de alte trasee ar urma să sufere modificări importante, odată cu înfiinţarea a două noi rute de autobuz. Toate acestea vor fi supuse votului consilierilor locali. Chiar dacă proiectul ar putea fi modificat în urma amendamentelor depuse de aleşii locali, considerăm că propunerile ar fi trebuit aduse la cunoştinţa gălăţenilor, dacă nu supuse unei dezbateri publice. Din luna aprilie, odată cu introducerea biletului de călătorie valabil o oră, timp în care pot fi schimbate oricâte autobuze şi troleibuze, transportul public local ar putea suferi modificări majore. Un proiect de hotărâre în acest sens a ajuns deja pe masa aleşilor locali şi este justificat de implementarea sistemului de e-ticketing şi de prelungirea rețelei de troleibuze până în terminalul de transport din Bariera Traian. Primăria este convinsă că „prin acest proiect de hotărâre se realizează un răspuns la nevoia de mobilitate, accesul a cât mai multor cetăţeni ai municipiului Galaţi la serviciul public de transport de persoane în regim regulat, precum şi o eficientizare a serviciului de transport”. În condiţiile în care administraţia locală a refuzat să ne ofere informaţiile suplimentare pe care le-am solicitat cu privire la acest proiect de hotărâre, vă prezentăm cele mai importante prevederi cuprinse în documente. Ce s-ar putea desfiinţa Conform documentelor, este propus spre desfiinţare Traseul 9 (Cimitir „Sf. Lazăr” – Gara CFR). Justificarea este aceea că „prin introducerea biletului orar, cu traseul 37 (minibuze) călătorii sunt transbordaţi pe strada Brăilei în Ţiglina, de unde pot lua orice alt mijloc de transport în orice direcţie”. Desfiinţarea Traseului 18 (Micro 13B – Bariera Traian) este condiţionată de finalizarea reţelei de troleibuz în Bariera Traian, dar justificată de suprapunerea cu Traseele 11 şi 22 până la strada Gării, şi prelungirea traseului troleului până în Bariera Traian. Desfiinţarea Traseului 19 (Complex Siret – Grădina Publică) este considerată oportună de suplimentarea capacităţilor la Traseul 20 şi introducerea lui pe strada Regiment 11 Siret, „aceste măsuri asigurând practic transferul călătorilor pe strada Brăilei, de unde pot lua orice alt traseu spre orice alta destinaţie”. Autorităţile explică desfiinţarea Traseului 22 (Micro 40 – Gara CFR) prin gradul de încărcare redus şi suprapunerea în mare parte cu Traseul 11, care va fi suplimentat cu noi capacităţi. Iar traseele 30 (Micro 19 – Borcan) şi 31 (Micro 19 – Cartier Barboşi) ar urma să fie unificate alternativ. Schimbări importante O modificare importantă îi vizează pe gălăţenii din cartierul Dimitrie Cantemir. Traseele 10, 17 şi 27 nu vor mai ajunge până la ei, ci doar până în Micro 19. Astfel, traseul 10 va deservi Micro 19 – Damen, traseul 17 va merge din Micro 19 în Bariera Traian, iar Traseul 27 va asigura transportul din Micro 19 în Centru, cu intrare din Domnească pe Gării-Bălcescu. Traseul 12, care pleca din Piaţa Centrală spre Limita municipiului Galaţi nu va mai ajunge la Metro, ci se va opri în Bariera Traian. Traseul 16 ar urma să circule doar pe ruta Ţiglina – Trecere Bac, nu va mai ajunge în Piaţa Centrală. Traseul 20 va deservi tot Complex Siret – Gara CFR, dar va intra atât pe tur, cât şi pe retur, pe strada Regiment 11 Siret, urmând să fie înfiinţată o staţie distinctă la peron exterior Piaţa Centrală pentru retur. În loc de Shopping City – Cartier Fileşti, Traseul 25 va acoperi Micro 40 – Cartier Fileşti. Traseul 35 nu va mai ajunge din Piaţa Centrală la Metro, ci în Bariera Traian. Traseul 37 (Levaditti – Țiglina I) ar urma să acopere ruta Levaditti – Ţiglina 2 cu intrare la tur pe Regiment 11 Siret. Traseul 38 va deservi tot Cartier Locuințe sociale Micro 17 – Micro 19, dar cu modificarea returului pe acelaşi traseu cu turul. Iar Traseul 102 nu se va mai opri la Parc CFR ci va ajunge în Bariera Traian. Rute noi Sunt propuse spre înfiinţare două trasee noi. Traseul 40 ar urma să asigure transportul din Bariera Traian la Limita municipiului Galaţi (Metro). Iar Traseul 41 va face legătura între Dimitrie Cantemir şi Micro 19. Rămâne de văzut dacă aleşii vor fi de acord, pentru că pe gălăţeni nu i-a întrebat nimeni. viata-libera.ro
dcp100168 Posted March 19, 2021 Author Posted March 19, 2021 Primăria municipiului Galați informează că, începȃnd cu data de 22.03.2021, se va relua circulația autobuzelor pe str. Siderurgiștilor, pe tronsonul cuprins între str. Ghe. Doja și str. A. Saligny, dat fiind faptul că lucrările de modernizare au avansat. Astfel, pe sensul de mers de la Inelul de Rocadă spre Piața Energiei, autobuzele care asigură traseele 11, 17 și 18 nu vor mai vira la stânga pe str. Ghe Doja, ci vor circula înainte până la intersecția cu str. A. Saligny unde vor vira la dreapta. Returul se va desfăşura pe itinerariul prezent. Totodată, traseul 28 de pe str. A. Saligny va vira la dreapta pe str. Ghe. Doja, apoi la stânga pe str. Siderurgiștilor. Returul se va desfăşura pe itinerariul prezent. Traseele 7, 22 şi 39 nu vor mai vira la dreapta pe str. Ghe Doja, ci vor circula înainte până la intersecția cu str. A. Saligny unde vor vira la dreapta. Returul se va desfăşura pe aceeaşi rută. În aceste condiții se va reactiva stația de pe str. Siderurgiștilor situată vizavi de IREG (Zona BRD) și se va dezactiva stația amplasată temporar pe str. A. Saligny - IREG. Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted March 29, 2021 Author Posted March 29, 2021 Modificări în circulația mijloacelor de transport în comun Primăria municipiului Galați informează că, începând cu data de 1 aprilie 2021, vor fi unele modificări în circulația mijloacelor de transport în comun. Propunerile vor fi supuse votului consilierilor locali care se vor reuni în ședință miercuri, 31 martie 2021. Facem precizarea că nu se dorește desființarea niciunui traseu. Noi trasee: Traseul 40 După 1 aprilie 2021: Bariera Traian – Limita mun. Galaţi (Metro) Traseul 41 După 1 aprilie 2021: Dimitrie Cantemir – M19 Cele două trasee vor avea o frecvență cuprinsă între 6 și 10 minute. Modificări de trasee: Traseul 10 Traseu actual : Dimitrie Cantemir – Damen După 1 aprilie 2021: Micro 19 – Damen Traseul 12 Traseu actual : Piaţa Centrală – Limita mun. Galaţi (Metro) După 1 aprilie 2021: Piața Centrală – Bariera Traian Traseul 17 Traseu actual : Dimitrie Cantemir – Limita mun. Galaţi (Metro) După 1 aprilie 2021: Micro 19 – Bariera Traian Traseul 27 Traseu actual : Dimitrie Cantemir – Bariera Traian După 1 aprilie 2021: Micro 19 – Centru cu intrare din Domneasca pe Gării-Bălcescu Traseele 30 și 31 După 1 aprilie 2021: unificate alternativ. Traseul 35 Traseu actual : Piaţa Centrală – Limita mun. Galaţi (Metro) După 1 aprilie 2021: Piața Centrală – Bariera Traian Traseul 38 Traseu actual: Cartier Locuințe Social M17-M19 Dupa 1 aprilie 2021: returul va fi pe acealși traseu ca turul Traseul 102 Traseu actual : Micro 19 – Parc CFR După 1 aprilie 2021: Micro 19 – Bariera Traian Traseu 104 Traseu actual:Țiglina III- Parc CFR Dupa 1 aprilie 2021: Țiglina III – Bariera Traian Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted March 30, 2021 Author Posted March 30, 2021 Scurt ghid de utilizare a titlurilor de călătorie în transportul public Primăria municipiului Galați vă prezintă un scurt ghid al utilizării titlurilor de călătorie, având în vedere modificările din transportul public local în comun începând cu data de 1 aprilie 2021. A) BILETUL QR CODE a) TIPĂRIT Poate fi procurat de la cele 25 de cabine Transurb şi de la automatele de vânzare instalate în majoritatea staţiilor de transport. b) ELECTRONIC Poate fi procurat pe telefonul mobil, din aplicaţia Transport Galaţi disponibilă pe Google Play şi Apple Store. B) CARD Cardurile pot fi nominale sau nenominale. În ambele variante, cardurile pot fi procurate doar de la cabinele Transurb şi sunt reîncarcabile. BILETUL QR CODE TIPARIT · La urcarea în mijlocul de transport este obligatorie scanarea la validatoare pentru activarea călătoriei pentru o durată de 60 de minute. · Dacă în acest interval de 60 de minute se schimbă mijlocul de transport e necesară o nouă validare. · Este permisă începerea unei călătorii oricând în interiorul timpului de valabilitate, fiind permisă finalizarea acesteia după expirarea timpului. BILETUL QR CODE ELECTRONIC · La urcarea în mijlocul de transport este obligatorie mai întâi activarea şi apoi scanarea la validatoare pentru activarea călătoriei cu durata de 60 de minute. Timpul de 60 de minute curge de la activarea biletului electronic. · Este permisă schimbarea mijlocului de transport în cadrul celor 60 de minute, fiind necesară o nouă scanare la urcarea în alt vehicul. · După expirarea celor 60 de minute, călătoria rămâne valabilă până la coborârea din mijlocul de transport. CARDUL NOMINAL SAU NENOMINAL · La urcarea în mijlocul de transport este obligatorie validarea cardului pentru activarea călătoriei pentru o durată de 60 de minute. · Dacă în acest interval de 60 de minute se schimbă mijlocul de transport e necesară o nouă validare. · Este permisă începerea unei călătorii oricând în interiorul timpului de valabilitate, fiind permisă finalizarea acesteia după expirarea timpului. INFORMAŢII UTILE La urcarea în orice mijloc de transport în comun validarea titlului de călătorie (portofel electronic, abonament, bilet) este obligatorie! VALIDAREA CARDULUI Apropiaţi cardul de validator şi menţineţi câteva secunde. Validatorul va emite un semnal sonor scurt. La final va apărea pe ecranul validatorului mesajul “Călătorie plăcută!”. VALIDAREA MULTIPLĂ Dacă o persoană doreşte utilizarea pentru mai mulţi călători a cardului propriu, pe care sunt încărcate atât un abonament cât şi un portofel electronic sau extra călătorii, va fi folosită opţiunea de validare multiplă de la validatoare. Procedura se repetă ori de câte ori se schimbă mijlocul de transport în interiorul intervalului de 60 de minute. Atingeţi simbolul info “+” şi apropiaţi cardul de zona de validare în maxim 3 secunde. VALIDAREA BILETULUI Pentru validarea biletului QR code, tipărit sau electronic, activat în aplicaţia mobilă, se apasă butonul ”Bilet”. Ulterior, va fi scanat QR code-ul de pe bilet la 5-10 cm mai jos de zona de scanare, în zona unde scrie ”SCANAŢI BILETUL”. După scanare va apărea pe ecranul validatorului mesajul ”Călătorie placută” şi timpul rămas aferent călătoriei. ÎNCĂRCAREA/REÎNCĂRCAREA CARDURILOR Încărcarea iniţială se face la achiziţionarea primului plan tarifar numai de la cabinele Transurb. Reîncărcarea ulterioară cu acelaşi plan tarifar se poate face la cabinele Transurb, la aparatele de vânzare sau on-line, prin aplicaţia Transport Galati şi site-ul www.transportGalati.ro. Reîncărcarea se poate efectua oricând, dar va intra în vigoare după expirarea celui în uz. Încărcarea unui nou plan tarifar pe card, diferit de cel iniţial, se va putea face doar la cabinele Transurb oricând, cu intrare în vigoare imediat cu data dorită. PRECIZARE: Titlurile de calatorie cu tarif orar (abonament și bilet cu cod QR) vor intra în vânzare la data de 1 aprilie 2021, dată la care vor fi retrase din vânzare biletele tradiționale(cu două călătorii în valoare de 4 lei).Toți călătorii care dețin bilete vândute până la 1 aprilie 2021 (fără cod QR)le vor utiliza pînă la data de 30 aprilie 2021, dată după care aceste bilete sunt anulate. Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted March 31, 2021 Author Posted March 31, 2021 Noile trasee ale mijloacelor de transport Consilierii locali au aprobat, miercuri, 31 martie 2021, noile trasee ale mijloacelor de transport în comun. Modificările au fost realizate respectând dreptul gălățenilor la un serviciu de transport de calitate, dar ținând cont și de o eficientizare a resurselor, fără de care nicio activitate nu poate fi sustenabilă. Chiar dacă sistemul nou de tarifare permite și alte ajustări de trasee, trebuie să avem în vedere și lucrările ample care se derulează pentru modernizarea infrastructurii rutiere. Pentru prima dată după zeci de ani axe rutiere importante ale orașului sunt în plină schimbare. Trasee nou înființate: Traseul 40: Bariera Traian – Limita municipiului Galaţi (Metro) Traseul 41: Dimitrie Cantemir – Capăt Micro 19 Punerea în funcțiune a noului mod de a taxa călătoria, la 60 de minute, precum și necesitatea optimizării rețelei de transport au făcut posibilă înființarea a două trasee, 40 și 41, care să unească două puncte de interes mai îndepărtate (limita municipiului Galați – Metro și Dimitrie Cantemir) de cele mai apropiate terminale ale municipiului de unde pleacă numeroase alte linii de transport cu conectivitate în toate punctele de interes. Practic, călătorii din aceste zone vor beneficia la același cost ca și până acum de un transport la o frecvență de maximum 10, respectiv 6 minute. Înființarea acestor două noi trasee a permis reducerea lungimii mai multor trasee care ajungeau în aceste zone, cu beneficii fie în ceea ce privește reducerea capacităților alocate, fie în creșterea frecvenței de circulație. Pentru ajungerea la destinația dorită, este permisă schimbarea a două mijloce de transport, lucru acceptat de normativele în vigoare, de bunele practici și, de altfel, des întâlnit în transportul local din toate orașele medii sau mari. Un traseu lung și dedicat nu este un traseu eficient ca frecvență și accesibilitate pentru călători. Trasee modificate după 1 aprilie: Traseul 10: Capat M19 – Damen cu trecerea pe tur pe Bdul. Galați – Bdul. Dunarea – str. Incubatorului Traseul 12: Piața Centrală – Bariera Traian Traseul 17: Capăt Micro 19 – Bariera Traian Traseul 27: Capăt Micro 19 – Centru cu intrare din str. Domnească pe str. Gării - str. N. Bălcescu Traseele 30 şi 31: Capăt Micro 19 – Borcan/Cartier Barboşi trasee unificate alternativ Traseul 35: Piața Centrală – Bariera Traian Traseul 38: Cartier Locuințe sociale Micro 17 – Capat Micro 19, dar cu modificarea returului pe acelaşi traseu cu turul Traseul 102: Capăt Micro 19 – Bariera Traian Traseul 104: Ţiglina III – Bariera Traian Modificările celor 10 trasee pot fi încadrate, după motivele care au stat la baza analizei și deciziilor, în 4 categorii: a) Traseele 10, 12, 17, 27 și 35 au fost scurtate la unul sau ambele capete, dar suplinite de înființarea celor două trasee, 40 și 41. Călătorii acestor trasee le vor găsi cu o frecvență ușor îmbunătățită, iar conectivitatea cu traseele 40 și 41 va fi una foarte bună datorită frecvenței de 10 și 6 minute ale acestora din urmă; b) Traseele 30 și 31 își vor păstra itinerariul, dar pentru creșterea eficienței ele se vor uni, păstrând numere diferite, dar mutând ponderea curselor spre Cartierul Barboși, mult mai solicitate, în paralel cu reducerea curselor spre zona Tirighina, la cursele esențiale, dar suficiente pentru nevoia de mobilitate din această zonă; c) Traseul 38, relativ nou în graficul de transport, va suferi o modificare firească și solicitată de destinatarii săi, respectiv va avea returul pe aceleași străzi cu turul, câștigând în acest fel și la retur obiectivele de interes ale turului și creând astfel premisele câștigării și mai multor călători. d) Traseele 102 si 104, trasee dedicate troleelor, vor fi prelungite de la Parcul CFR până la Bariera Traian ca urmare a prelungirii și amenajării liniei de contact în acest terminal, creând astfel premisele ajungerii cu aceste 2 trasee într-un punct de interes mult mai solicitat de călători decât Parcul CFR. Toate celelalte trasee rămân neschimbate. Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted April 12, 2021 Author Posted April 12, 2021 Se reia circulația autobuzelor pe str. Siderurgiștilor, pe tronsonul cuprins între str. Gh. Doja și str. Gh. Asachi Începând cu data de 13.04.2021 se va relua circulația autobuzelor pe str. Siderurgiștilor, pe tronsonul cuprins între str. Ghe. Doja și str. Ghe. Asachi. Din acest motiv, pe sensul de mers dinspre Piața Energiei către Inelul de Rocadă autobuzele vor circula astfel: - Autobuzele care asigură traseele 11, 17, 18 și 22 nu vor mai vira la dreapta pe str. Ghe. Doja, ci vor circula înainte spre Inelul de Rocadă. - Traseul 28 va rămâne pe itinerariul inițial, respectiv str. Siderurgiștilor – Ghe. Doja - str. Anghel Saligny. - Traseul 7 la tur va urma ruta Prelungirea Brăilei – Ghe. Asachi - Siderurgiștilor - Inelul de Rocadă și în continuare pe str. Siderurgiștilor, iar la retur de pe str. Ing. Anghel Saligny autobuzele vor vira la stânga pe str.Siderurgiștilor, apoi pe strada Ghe. Asachi și în continuare pe Prelungirea Brăilei. - Traseul 39 la tur va urma ruta Prelungirea Brăilei – Ghe. Asachi - Siderurgiștilor - Inelul de Rocadă și în continuare pe Siderurgiștilor, iar la retur de pe str. Anghel Saligny autobuzele vor vira la stânga pe str.Siderurgiștilor, apoi pe strada Ghe. Asachi și în continuare pe Prelungirea Brăilei. Important: se va reactiva stația de pe str. Siderurgistilor de la Casa Roșie. Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted April 20, 2021 Author Posted April 20, 2021 Noi modificări ale traseelor mijloacelor de transport Primăria municipiului Galați informează că, începând de miercuri, 21 aprilie 2021, vor fi unele modificări ale traseelor mijloacelor de transport, ca urmare a avansării lucrărilor din zona Piața Energiei. Astfel, mijloacele care asigură traseul 24, la tur, de pe strada 1 Decembrie 1918 vor vira la stânga pe str. Tecuci, apoi dreapta la semaforul din dreptul Bisericii Sf. Mina pentru a se încadra la stânga pe str. Basarabiei și își vor urma traseul normal. La retur din str. Nae Leonard autobuzele se vor încadra pe str. Tecuci și apoi pe str.1 Decembrie 1918 urmând traseul deviat, anterior stabilit. Mijloacele care asigură traseul 36, la tur, de pe strada 1 Decembrie 1918 vor vira la stânga pe str. Tecuci, apoi dreapta la semaforul din dreptul bisericii Sf. Mina pentru a se încadra la stânga pe str. Basarabiei și își vor urma traseul normal. La retur, din str. Basarabiei se vor încadra pe str. Tecuci, str.1 Decembrie 1918, urmând traseul deviat, anterior stabilit. Stația Piața Energiei, pe tur și pe retur, va fi suspendată. Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted May 14, 2021 Author Posted May 14, 2021 Trasee de autobuz dedicate elevilor Primăria municipiului Galați informează că traseele de autobuz dedicate elevilor sunt pregătite și vor fi reluate, imediat ce se va lua decizia privind prezența fizică a tuturor copiilor în școli. Este vorba despre trei trasee pe care vor circula opt autobuze, astfel: Traseul elevi 1: Dimitrie Cantemir – bld. Galați – str. Oțelarilor – str. Brăilei – str. Reg. 11 Siret – str. Brăilei – str. Domnească – Parc CFR (retur pe str. Gării – str. Nicolaie Bălcescu). Orele de plecare, la tur (D. Cantemir), sunt 07.00 și 07.15, iar la retur (Parc CFR) ora 7.00. Traseul elevi 2: Micro 19 – str. Oțelarilor – str. Brăilei – Drumul de Centură – str. Oltului – str. Gh. Asachi – str. Anghel Saligny – str. Gheorghe Doja – str. Siderurgiștilor – str. Anghel Saligny - str. Tecuci - bld. 1 Decembrie 1918 – Micro 13. ). Orele de plecare, la tur (Micro 19), sunt 07.10 și 07.20, iar la retur (Micro 13) ora 7.10. Traseul elevi 3: Micro 13 – str. 1 Decembrie 1918 - str. Tecuci - str. Anghel Saligny – str. Siderurgiștilor – str. Brăilei – str. Reg. 11 Siret – str. Brăilei – str. Domnească - Parc CFR. (retur pe str. Gării – str. Nicolaie Bălcescu). Orele de plecare, la tur (Micro 13), sunt 07.00, iar la retur (Parc CFR) ora 7.10. Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted May 23, 2021 Author Posted May 23, 2021 Biletul de călătorie cu Transurb, plătit prin SMS. Tariful va fi aprobat de consilierii locali Un tarif de 0,50 de euro plus TVA pentru plata prin SMS a unui bilet de călătorie cu durata de 60 minute folosind mijloacele de transport ale SC Transurb SA va fi supus aprobării consilierilor locali ai municipiului Galaţi. De asemenea, tot la mâna aleşilor va fi şi aprobarea unui tarif de 5 lei pentru reemiterea unui card de călătorie în cazul în care acesta a fost pierdut, deteriorat sau furat. Un proiect de hotărâre care modifică tarifele practicate pentru serviciul de transport public local de persoane a ajuns deja în dezbaterea comisiilor Consiliului Local şi ar putea fi supus votului la şedinţa de săptămâna viitoare. Propunerile privind plata biletului de călătorie prin SMS şi a unui tarif pentru reemiterea cardului de călătorie au fost prezentate de către operatorul de transport Transurb SA. Conform documentelor, Transurb a încheiat încă din septembrie anul trecut un contract cu Netopia Payments SRL, având ca obiect procesarea plăţii serviciilor utilizând mesaje scurte folosind reţelele de telefonie mobilă din România, prin intermediul unui număr scurt, de tip SMS. Tariful propus este de 0,50 de euro plus TVA, din care Transurb va încasa, în continuare 2 lei cu TVA inclus. „Menţionăm că pentru a accesa acest serviciu a fost alocat numărul scurt 7530 şi cuvântul cheie GAL, iar biletul se va considera activat din momentul recepţionării SMS-ului de răspuns în care se confirmă achiziţionarea acestuia”, precizează Transurb. Plata prin SMS a călătoriei cu Transurb va putea intra în vigoare numai după aprobarea aleşilor. viata-libera.ro
dcp100168 Posted May 23, 2021 Author Posted May 23, 2021 Trasee reluate pe strada Frunzei Primăria municipiului Galați informează că, începând de luni, 24 mai 2021, pe strada Frunzei, se va relua circulația autobuzelor care asigură traseele 7 și 39. Măsura a fost luată ca urmare a avizului favorabil primit din partea Comisiei Municipale pentru Siguranța Circulației. Reamintim că, în decembrie 2019, strada Frunzei a fost scena unei explozii extrem de puternice. Deflagraţia, urmată de incendiu, s-a produs la hotelul aflat la intersecţia străzii Prelungirea Brăilei cu strada Frunzei, la un rezervor de carburant, aflat în subteran, al fostei staţii PECO, dezafectată de mai mulţi ani. Zece zile mai târziu, traficul rutier pe strada Frunzei a fost reluat doar pe banda opusă fostei staţii de carburanţi şi doar pentru maşinile cu masă maximă autorizată până la 3,5 tone. De asemenea, participanţii la trafic au fost obligaţi să respecte şi limitarea de viteză impusă pe acest tronson de drum: 30 km/h. viata-libera.ro
dcp100168 Posted July 2, 2021 Author Posted July 2, 2021 Transurb caută experţi pentru restructurare. Licitaţie în derulare Potrivit datelor din portalul achiziţiilor publice, patru ofertanţi - Insol Advisor, Ceausescu & Partners, KPMG Advisory SRL şi A & C Associated – concurează pentru contractul în valoare estimată de 320.450 de lei, în cadrul unei licitaţii lansate de SC Transurb SA, operatorul de transport public în comun. Procedura are ca obiect elaborarea unui plan de restructurare, a unui test al creditorului privat prudent, întocmirea rapoartelor periodice/intermediare privind stadiul implementării măsurilor incluse în planul de restructurare pe an şi a altor documente care vor fi solicitate de organul fiscal competent. Nu este vorba despre o restructurare de personal, ci despre o restructurare fiscală, după cum ne-a explicat directorul general al Transurb, Dorian Dumitru. Potrivit acestuia, societatea a înregistrat datorii restante către bugetul consolidat şi penalităţi şi îşi doreşte să beneficieze de facilităţile fiscale prevăzute de Ordonanţa 6/2019, modificată în luna martie a acestui an. Este vorba despre restructurarea obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018, în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei. Potrivit managerului, planul de restructurare fiscală şi testul creditorului privat prudent trebuie întocmite de echipa unui expert independent. Documentele trebuie depuse la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), care, dacă e nevoie, poate face observaţii, de care expertul va ţine cont. „Dacă ANAF aprobă acest plan de restructurare, avem posibilitatea de reducere a datoriilor la bugetul de stat de 30 la sută, 40 la sută sau maxim 50 la sută din bază. Se reduc şi tot ce înseamnă penalităţi şi accesorii. Este un câştig foarte mare şi pentru societate, şi pentru Primărie. Eu am identificat ca problemă de gradul zero aceasta. Dacă se aprobă acest plan de restructurare, trebuie să fim serioşi. Pe lângă faptul că trebuie să plătim la timp datoriile fiscale curente, trebuie să plătim şi din restul celor rămase, pentru că această eşalonare a datoriilor fiscale care se restructurează se întinde pe şapte ani. Ca director general, am aşteptări mari de a acest program de restructurare. Expertul va analiza nu doar partea de active, ci şi organigrama, care e din 2018”, ne-a declarat Dorian Dumitru. Contractul licitat va fi atribuit firmei care a oferit cel mai mic preţ şi care se bucură de aprecieri favorabile. Pentru a avea o imagine asupra situaţiei financiare raportate de Transurb la 31 decembrie 2020, pe portalul Ministerului Finanţelor, societatea a încheiat anul cu un profit net de 5.039.110 de lei. A avut o cifră de afaceri netă de 73.436.814 de lei, un număr mediu de 707 salariaţi, dar şi datorii în valoare totală de 52.509.887 de lei. Poate e nevoie de restructurare şi la atitudinea faţă de clienţi Dincolo de problemele de natură financiară ale Transurb, gălăţenii sunt în continuare nemulţumiţi de modul în care funcţionează transportul public în comun. Chiar dacă flota operatorului s-a primenit cu autobuze noi, întârzierile mijloacelor de transport şi nerespectarea programului afişat pe portalul Transurb sunt în topul nemulţumirilor. Şi asta în primul rând pentru că ratarea unei curse înseamnă automat, aglomeraţie şi înghesuială în mijlocul de transport. De asemenea, desele modificări ale traseelor, anunţate de pe o zi pe alta sau în aceeaşi zi sunt tot motive de nemulţumire, chiar dacă schimbările sunt justificate de accidente de teren sau de lucrări de investiţii. Sistemul de ticketing le dă cele mai multe bătăi de cap gălăţenilor, începând de la panourile de informare care, adesea, nu mai oferă date despre sosirea mijloacelor de transport. În ceea ce priveşte validatoarele din autobuze şi troleibuze, funcţionarea lor este o adevărată loterie. Dacă au noroc, călătorii îl nimeresc din prima pe cel care chiar îşi face treaba. Dacă nu, trebuie să se plimbe prin mijlocul de transport pentru că unele aparate nu „văd” cardul, altele ignoră biletele. De altfel, validarea tichetelor de călătorie se transformă adesea într-o aventură pentru călător. Chiar dacă a fost introdusă plata biletelor de călătorie prin SMS, plata călătoriei cu cardul bancar, la bordul mijlocului de transport, rămâne un vis frumos. Şi, desigur, lista nemulţumirilor poate continua. Pentru că oriunde e loc de mai bine. viata-libera.ro
dcp100168 Posted August 8, 2021 Author Posted August 8, 2021 Ceauşescu&Partners, pentru Transurb Potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, SC Transurb SA a atribuit firmei constănţene Ceauşescu&Partners un contract, în valoare de 218.400 de lei fără TVA, pentru elaborarea unui plan de restructurare fiscală. În misiunea firmei câștigătoare mai intră: un test al creditorului privat prudent, întocmirea rapoartelor periodice/intermediare privind stadiul implementării măsurilor incluse în planul de restructurare pe an şi a altor documente care vor fi solicitate de organul fiscal competent. Reamintim că, potrivit directorului general al SC Transurb SA, Dorian Dumitru, societatea a înregistrat datorii restante către bugetul consolidat şi penalităţi şi îşi doreşte să beneficieze de facilităţile fiscale prevăzute de Ordonanţa 6/2019, modificată în luna martie a acestui an. Este vorba despre restructurarea obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018, în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei: „Dacă ANAF aprobă acest plan de restructurare, avem posibilitatea de reducere a datoriilor la bugetul de stat de 30 la sută, 40 la sută sau maximum 50 la sută din bază. Se reduce şi tot ce înseamnă penalităţi şi accesorii. Este un câştig foarte mare şi pentru societate, şi pentru Primărie”. viata-libera.ro
dcp100168 Posted August 9, 2021 Author Posted August 9, 2021 Transurb desfiinţează două trasee şi trece la programul de vară Primăria municipiului Galaţi informează că, începând cu 1 august 2021, mijloacele de transport în comun ale Transurb vor circula după programul de transport de vară. Decizia este motivată de faptul că fluxul de călători a scăzut considerabil în perioada concediilor şi a vacanţei şcolare. De asemenea, municipalitatea anunţă că s-a decis desfiinţarea a două trasee. ”În urma evaluării fluxurilor de călători pe fiecare traseu, precum şi a procentului de suprapunere cu alte trasee, s-a decis desfiinţarea a două trasee, 22 şi 27, concomitent cu suplimentarea cu un autobuz pe traseul 10 şi două autobuze pe traseul 11”, se specifică într-un comunicat de presă al Primăriei municipiului Galaţi. monitoruldegalati.ro
dcp100168 Posted September 1, 2021 Author Posted September 1, 2021 Când revine Transurb la programul normal de transport. Traseele 22 şi 27 rămân desfiinţate Gălăţenii dependenţi de transportul public în comun ne-au întrebat insistent când se va reveni la programul normal, pentru că graficul de vară a făcut ca autobuzele şi troleibuzele să vină mai rar şi să fie tot mai aglomerate, indiferent de oră. Dacă mai punem la socoteală şi faptul că masca de protecţie pare să fi devenit opţională pentru mulţi dintre călători, temerile gălăţenilor că s-ar putea infecta cu coronavirus în mijloacele de transport devin cât se poate de întemeiate. La solicitarea noastră, Biroul de Presă al Primăriei Galaţi ne-a comunicat că se va reveni la programul de transport normal odată cu începerea noului an școlar, adică din 13 septembrie 2021. Trebuie precizat că programul de transport a fost stabilit prin Hotărârea de Consiliu Local nr. 429 din 29 iulie 2021. Gălăţenii care au sperat că, odată cu încheierea programului de vară, traseele 22 şi 27 vor fi reluate vor fi dezamăgiţi. "Traseele 27 și 22 au fost desființate și nu vor mai reveni în programul de transport", ne-a precizat administraţia locală. În ceea ce privește traseul 28, despre care unii gălăţeni susţineau că ar urma să fie desfiinţat, Primăria ne-a dat asigurări că acest fapt nu se va întâmpla. În schimb, va suferi unele modificări ale itinerarului. Conducerea SC Transurb SA îşi doreşte ca, de la jumătatea lunii acesteia, să reia traseul 7 cu tramvaiul, folosind noul mijloc de transport abia sosit de la Arad, dar şi vechile tramvaie. În ceea ce priveşte traseul 39, operatorul de transport intenţionează să propună modificarea lui, astfel încât tramvaiele să nu mai ajungă în Micro 19, ci să facă legătura între Piaţa Energiei şi Cimitirul Israelit. Cât despre purtarea măştii, SC Transurb consideră că acest lucru ţine de responsabilitatea fiecărui cetăţean. viata-libera.ro
dcp100168 Posted September 9, 2021 Author Posted September 9, 2021 Dispar traseele speciale de autobuz pentru Plaja Dunărea Vineri, 10 septembrie 2021, este ultima zi de funcţionare a Bazei de agrement "Plaja Dunărea", drept urmare, Primăria municipiului Galaţi a anunţat că începând de sâmbătă, 11 septembrie 2021, va fi sistată circulaţia traseelor de autobuz 32 şi 33 care asigură transportul la "Plaja Dunărea". Reamintim că cele două trasee speciale de autobuz au fost înfiinţate la sfârşitul lunii iulie. monitoruldegalati.ro
dcp100168 Posted September 10, 2021 Author Posted September 10, 2021 Se vor relua traseele dedicat elevilor Primăria municipiului Galați informează că săptămâna viitoare se vor relua traseele mijloacelor de transport dedicat elevilor. Astfel, din data de 14 septembrie, când în unitățile de învățământ începe programul obișnuit, elevii vor avea la dispoziție, de luni până vineri, trei trasee dedicate exclusiv lor. Este vorba despre Traseul 1 - Dimitrie Cantemir (7.00, 7.15) – Parc CFR (7.00); Traseul 2 – Micro 19 (7.10, 7.20) – Micro 13 (7.10); Traseul 3 – Micro 13 (7.00) – Parc CFR (7.10). Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted September 11, 2021 Author Posted September 11, 2021 Transurb revine la programul normal de transport Începând de luni, 13 septembrie, mijloacele de transport în comun revin la programul obișnuit de circulație, a anunțat Primăria Galați. Reamintim că programul de transport a fost stabilit prin Hotărârea de Consiliu Local nr. 429 din 29 iulie 2021. Așa cum ați putut afla deja din "Viața liberă", traseele 22 şi 27 au fost desființate și nu vor mai reveni în programul obișnuit de transport. Deocamdată, traseele 7 și 39 vor fi acoperite tot cu autobuze, pentru că reintroducerea tramvaielor este condiționată de finalizarea lucrărilor de modernizare de pe axa Siderurgiștilor - 1 Decembrie 1918. viata-libera.ro
dcp100168 Posted September 20, 2021 Author Posted September 20, 2021 Autobuzele de pe traseul 24 revin pe ruta obişnuită Primăria municipiului Galaţi informează că autobuzele care asigură traseul 24 (Shopping City Galaţi - Damen) vor reveni, începând de mâine, pe ruta obişnuită ce include str. A. Vlaicu - str. Alba Iulia - str. Nae Leonard - str. Gh. Doja.
dcp100168 Posted September 23, 2021 Author Posted September 23, 2021 Traseele 18 și 19 se vor desființa, 104 va fi scurtat. Propuneri de modificare a programului de transport public După dispariția traseelor de autobuz 22 şi 27, alte două rute ale transportului public în comun ar putea fi desființate. Este vorba despre traseele 18 și 19, despre care autoritățile susțin că se suprapun în mare parte cu traseele 11 și respectiv 20. Din acest motiv, printr-un proiect de hotărâre ajuns pe masa aleșilor locali se propune desființarea lor. În compensare, traseele 11 și 20 ar urma să fie suplimentate, fiecare, cu câte două autobuze. Proiectul de hotărâre prevede și scurtarea traseului de troleibuz 104 până în Centru, pe motiv că se suprapune 95 la sută cu traseul 102, iar din Centru până în Bariera Traian gradul de încărcare este sub 10-15 la sută. "O serie de trasee se suprapun în proporție de peste 80-90 la sută. Pentru a ridica eficiența serviciului public de transport este necesară și oportună desființarea, modificarea sau ajustarea numărului de capacități", se arată în raportul de specialitate al proiectului de hotărâre. Autoritățile mai precizează că aceste intervenții de corecție vor fi periodice. Rămâne de văzut dacă aleșii locali vor da undă verde acestor modificări şi, firește, cum vor fi primite de gălățeni, care vor fi nevoiți să schimbe un autobuz aglomerat cu un altul și mai aglomerat. viata-libera.ro De ce se vor desfiinţa traseele 18 şi 19 şi se va scurta ruta 104. Explicaţiile primarului, în şedinţa Consiliului Local Cu 16 voturi „pentru”, șase „împotrivă” și cinci abțineri, proiectul de hotărâre prin care sunt desfiinţate traseele 18 şi 19, iar traseul 104 este scurtat până în Centru, a fost adoptat în şedinţa Consiliului Local. Urmează ca SC Transurb să pună în aplicare această decizie. Dezbaterea acestui proiect a durat mai bine de 30 de minute, deoarece consilierii locali USR PLUS, PACT şi PNL au solicitat explicaţii, pe care le-a dat primarul Ionuţ Pucheanu: „Menirea noastră este de a conecta toate punctele Galațiului într-o formă civilizată, cu preţul de a aştepta cetăţeanul zece minute în staţie. De asta avem biletul temporar, ca să-i permitem omului ca, timp de o oră, să poată schimba oricâte mijloace de transport. Dacă dorește să fie luat din fața casei și lăsat unde are nevoie poate lua taxiul”. La insistenţele consilierilor, primarul a dezvăluit că strategia desfiinţării unor trasee va continua, pentru a putea susţine financiar activitatea de transport: „Primăria și bugetul permit să se presteze transport în comun de 4,5 milioane de lei, iar această sumă va trebui transpusă în număr de kilometri, în trasee și în zone de conexiune, de unde oamenii să vină să poată schimba un mijloc de transport cu altul și să ajungă în zona unde au nevoie. Lucrurile se fac treptat: luna asta două trasee, peste două-trei luni alte două trasee, peste alte două-trei luni alte două trasee, până când vom ajunge în zona de prestație financiară pe care să ne-o permitem. Eu nu mai vreau să fiu părtaș la o gaură ce nu se mai termină niciodată”. Când consilierii i-au sugerat edilului să mai renunţe la gratuităţile acordate cu generozitate diverselor categorii de persoane, Ionuţ Pucheanu a replicat că, de fapt, subvenţiile plătite de Primărie țin în viață Transurb: „Dacă mâine am scoate orice formă de facilități, poimâine Transurb e în faliment, pentru că nimeni nu e dispus să plătească! Nimeni! Mă refer la cei care folosesc transportul. Dacă nu mai plătim transportul pensionarilor, credeți că se vor grăbi la bilet? Nu!”, a spus primarul. viata-libera.ro
dcp100168 Posted September 30, 2021 Author Posted September 30, 2021 Modificări în transportul public în comun Primăria municipiului Galați informează că, începând cu 1 octombrie 2021, vor apărea unele modificări în transportul public în comun, pentru a echilibra cerința de deplasare a cetățenilor cu eficientizarea transportului public local, având la bază o analiză detaliată a numărului de călători pe trasee și intervale orare. Astfel, deși se desființează traseele 18 și 19, care se suprapun în proporție de peste 90% cu alte trasee (cu traseul 11, respectiv 20), important este că se suplimentează traseele cu care se dublau. Chiar dacă traseul 19 se desființează, traseul 20 va fi suplimentat cu 3 autobuze, iar frecvența practic se înjumătățește (de la 24 de minute la 12 minute). Mai mult, traseul 20 va prelua itinerariul traseului 19, adică va trece pe str. Regiment 11 Siret. Deși traseul 18 se desființează, traseul 11 va fi suplimentat cu 2 autobuze, frecvența acestuia reducându-se la 4 - 5 minute. Traseul 104 se scurtează până în Centru, motivul principal fiind faptul ca din Centru spre Bariera Traian încărcarea troleibuzelor este de sub 5%, fiind intervale de timp în care se merge fără călători. Astfel, se reduce lungimea traseului, dar păstrându-se pe tot parcursul zilei aceeași frecvență ca și până acum, degrevând totodată traseul 102 de calatorii care au ca destinație Țiglina I sau Țiglina II. Primăria municipiului Galați a realizat, în ultimii ani, importante investiții pentru modernizarea flotei de mijloace de transport în comun și a infrastructurii de transport. Astfel, numărul de mijloace noi achiziționate a ajuns la 100, după ce a sosit și cel de-al treilea tramvai din seria celor opt produse în fabrica de la Arad. Mai mult, investițiile au vizat și înlocuirea căii de rulare a tramvaielor și a rețelei de contact. Biroul de presă al Primăriei municipiului Galați
dcp100168 Posted October 18, 2021 Author Posted October 18, 2021 De mâine, până pe 14 ianuarie 2022: Opt trasee de transport public, date peste cap Primăria municipiului Galați anunţă că, în perioada 19 octombrie 2021 - 14 ianuarie 2022, se închide circulația rutieră pe strada Henri Coandă, tronsonul cuprins între Traian Vuia și calea de acces către supermarketul Kaufland. Totodată, se redeschide circulația rutieră pe strada Traian Vuia, tronsonul cuprins între Piața Berthelot și strada Henri Coandă, având în vedere lucrările din cadrul proiectului "Modernizare linii de tramvai și carosabil - străzile Traian Vuia, Henri Coandă și George Coșbuc". "Circulația rutieră pe strada Traian Vuia se va desfășura în ambele sensuri, pe partea stângă a direcției de mers către strada Henri Coandă. Pe durata executării lucrărilor, instalațiile de semaforizare din intersecțiile cu strada Traian Vuia și strada Grigore Ventura vor fi scoase din funcțiune. Totodată, intersecția cu strada Grigore Ventura va fi închisă circulației publice", precizează Primăria. În ceea ce privește transportul public, următoarelor trasee de autobuz se vor modifica astfel: Traseul 17 (Micro 19 - Bariera Traian) va fi deviat din bulevardul 1 Decembrie 1918 pe strada Milcov - strada Traian Vuia - Drumul de Centură - bulevardul George Coșbuc și retur; Traseul 24 (Shopping City - Damen) va fi deviat din strada Alba Iulia pe strada Aurel Vlaicu - bulevardul George Coșbuc - Shopping City City și retur; Traseul 25 (Filești - Shopping City) va fi deviat din strada Milcov pe bulevardul 1 Decembrie 1918 - strada Aurel Vlaicu - bulevardul George Coșbuc - Shopping City și retur; Traseul 26 (Micro 13B - Gara CFR) va fi deviat din bulevardul George Coșbuc pe Drumul de Centură - strada Traian Vuia - strada Milcov - strada Ionel Fernic - Drumul de Centură - bulevardul George Coșbuc; Traseul 28 (Micro 19 - Bariera Traian) va fi deviat din bulevardul 1 Decembrie 1918 pe strada Aurel Vlaicu - bulevardul George Coșbuc - strada Bucovinei și retur; Traseul 34 (Micro 13B - INTFOR) va fi deviat din bulevardul George Coșbuc pe strada Aurel Vlaicu - bulevardul 1 Decembrie 1918 - strada Milcov - strada Ionel Fernic - Drumul de Centură - strada Traian Vuia - strada Milcov - bulevardul 1 Decembrie 1918 - strada Aurel Vlaicu - bulevardul George Coșbuc; Traseul 36 (Comat - Gara CFR) va fi deviat din bulevardul 1 Decembrie 1918 pe strada Milcov - Micro 13B - sens giratoriu Lidl și retur; Traseul 39 (Micro 19 - Cimitir Israelit) va fi deviat din strada Milcov pe strada Traian Vuia - Drumul de Centură - bulevardul George Coșbuc și retur. "Stațiile de autobuz amplasate pe strada Henri Coandă (Piața Micro 39, Depozitul Farmaceutic, Patinoar, Galgros și Comat) precum și stația Micro 40 amplasată pe strada Milcov vor fi suspendate. Traseul 11 (Micro 13B - Piața Centrală) va reveni și la tur la itinerariul normal, pe strada Milcov - strada Ionel Fernic - Drumul de Centură - strada Traian Vuia - strada Milcov - bulevardul 1 Decembrie 1918", precizează Primăria. "Pentru desfășurarea fluentă a traficului rutier rugăm conducătorii auto și pietonii să respecte semnalizarea rutieră instituită pe durata executării lucrărilor", mai transmite administraţia locală. viata-libera.ro
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now