Jump to content

Recommended Posts

Posted

Primăria Galați vrea un logo de 113.000 de lei, dar greşeşte documentaţia

Nu mai puţin de 113.000 de lei fără TVA este suma pe care Primăria o pune la bătaie pentru „Branding şi Identitate vizuală a municipiului Galaţi”. Concret, îşi doreşte contractarea „unei societăţi comerciale, Agenţie Design şi Web, cu scopul realizării unei noi identităţi vizuale (LOGO) pentru municipiul Galaţi”, şi aşteaptă ofertele până pe 23 mai.„Prin această achiziţie, autoritatea îşi doreşte să ofere publicului ţintă o imagine atractivă, dar şi corectă asupra oportunităţilor oferite de Galaţi”, explică Primăria utilitatea demersului.

Câştigătorul achiziţiei - care are drept criteriu de atribuire preţul cel mai scăzut - va trebui să-i ofere Primăriei un „Manual de comunicare pentru heraldica existentă a municipiului Galaţi” (reconstrucţia în sistem vectorial a heraldicii existente), „Identitate vizuală brandig şi moto reprezentativ” pentru oraş şi un nou design pentru website-ul propriu.

Având în vedere scandalul stârnit de logo-ul Bucureştiului, putem spune că Primăria Galaţi este cel puţin îndrăzneaţă lansând o asemenea cheltuială. Mai ales că, din grabă sau nebăgare de seamă, a urcat pe site un caiet de sarcini incomplet: patru pagini din cinci! şi a fost nevoită să revină cu o erată.

viata-libera.ro

  • 2 weeks later...
Posted

De ce-i trebuie Galaţiului "branding şi identitate vizuală"?

Contractul cu o valoare estimată de 113.000 de lei fără TVA, pe care Galaţiul l-a scos la bătaie pentru "Branding şi identitate vizuală a municipiului", a stârnit multe dispute printre gălăţeni, convinşi că altele ar trebui să fie priorităţile Primăriei. Motiv pentru care am încercat să aflăm de la primarul Ionuţ Pucheanu dacă Galaţiului chiar avea atâta nevoie de un logo, un manual de heraldică şi un nou site al Primăriei.

"Sincer, da! Chiar trebuie atât de mult! Trebuie să înţelegeţi următorul lucru: un oraş e ca un produs. Vrei să-l promovezi! Ce spui? Credeţi-mă, Baia Mare are identitate vizuală, Alba Iulia are identitate vizuală, Clujul, Timişoara, Sibiul, toate au identitate vizuală. Ce înseamnă asta? Că vine un băiat mai deştept decât toţi de prin Primărie, care îţi spune aşa: prietene, ca să poţi să contezi şi tu pe piaţă sau cineva să se uite la tine, trebuie să faci aia, aia, aia, sub forma asta. Ce ţineţi minte? Vă întreb aşa, Coca Cola de ce şi-a făcut un brand? De ce şi-a făcut un slogan? Pentru că rămâne în mintea oamenilor! Aşa eşti cunoscut!", a explicat apăsat Ionuţ Pucheanu.

În ceea ce priveşte preţul estimat al achiziţiei publice de la Galaţi, comparativ cu cel plătit de pildă de Primăria Bucureşti, Pucheanu ne-a indicat să verificăm bugetele folosite în acest scop de primăriile pe care le-a nominalizat. "Primăria Capitalei a căutat doar logo şi nimic mai mult. Noi avem un întreg sistem pe care încercăm să-l implementăm. De la site-ul Primăriei - şi tuturor celor care spun că fac un site cu 5.000 de euro sau chiar mai puţin, eu le spun că nu faci un site sustenabil pentru viitorul a ceea ce înseamnă smart city. Toate lucrurile trebuie armonizate şi gândite într-un tot. Dacă vreţi să facem tot pe bucăţele, nu ajungem nicăieri, stagnăm", a conchis edilul.

viata-libera.ro

Posted

O societate din Bucureşti face noul logo al Galaţiului

Potrivit primarului municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, procedura de atribuire a contractului privind branding-ul şi identitatea vizuală a municipiului s-a încheiat. "Ştiu că s-a încheiat procedura, nu ştiu dacă este efectiv semnat contractul, nu pot să vă spun pe de rost, cred că e o societate din Bucureşti, din câte ştiu eu, şi s-a atribuit cu 38.000 de lei", a afirmat Ionuţ Pucheanu.

Reamintim că Primăria Galaţi a scos la licitaţie proiectul ”Branding şi Identitate vizuală a Municipiului Galaţi”, care prevede în principal realizarea unui logo al oraşului şi un site nou al Primăriei, pentru care s-a pregătit suma de 113.000 lei fără TVA, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.

monitoruldegalati.ro

  • 3 weeks later...
Posted

Logoul Galaţiului va fi făcut de o firmă cu afaceri în pierdere

Primăria municipiului Galaţi a anunţat că licitaţia pentru proiectul "Branding şi identitate vizuală pentru municipiul Galaţi" s-a încheiat. Astfel, pentru suma de 8.300 de euro (criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut), de logoul oraşului şi de site-ul despre care primarul Ionuţ Pucheanu spunea că este "vital pentru promovarea urbei", se va ocupa firma  S.C. I.V.Future S.R.L, cu sediul în Otopeni, dar şi cu punct de lucru în Galaţi, pe strada Brăilei, nr.165 b.

Deşi obiectul de activitate al firmei este, conform informaţiilor de pe site-ul ministerului finanţelor, "activităţi de realizare a soft-ului la comandă", cifra de afaceri şi pierderile vorbesc de la sine. Astfel, la o cifră netă de afaceri în 2016 de 217.965 lei, firma I.V Future S.R.L a înregistrat pierderi nete de 26.527 lei.

viata-libera.ro

  • 2 weeks later...
Posted

Noul logo al oraşului Galați

Reprezentanţii I.V. Future S.R.L, firma care încasează 38.000 de lei (fără TVA) de la municipalitate pentru a crea oraşului un concept de identitate vizuală, pentru ca Galaţiul să devină un brand şi să se promoveze profesionist în ţară şi în străinătate, a lansat, vineri, 30 iunie, logo-ul oraşului, împreună cu un manual de identitate vizuală.

„A defini o identitate vizuală ţine de o strategie mai amplă. Dacă acea identitate vizuală nu este încadrată într-un curs de acţiuni foarte bine definite, care să afirme Galaţiul în plan naţional şi internaţional, ne va fi foarte greu. Identitatea vizuală este doar primul pas şi considerăm noi că ulterior trebuie să venim cu o strategie de promovare mai amplă şi un set de acţiuni. Municipiul Galaţi are un potenţial enorm de dezvoltare. Primii care au venit în România cu o identitate vizuală sunt cei din Alba Iulia. La trei ani de la lansarea identităţii vizuale, şomajul a scăzut, au fost atrase foarte multe fonduri internaţionale, sunt organizate festivaluri şi nu numai. Judeţul Mehedinţi, după doi ani, este prezent la toate târgurile de promovare a ţării, are o platformă foarte bine definită, se prezintă foarte bine online, are un nou suflu. Consider că este o iniţiativă demnă de urmat”, a spus Iulia Bors, designer web.

Logo-ul municipiului Galaţi este compus din trei nivele care conţin o serie de elemente ce fac trimitere la arhitectura oraşului, dar şi câteva simboluri care-l definesc - cei doi peşti, crucea Sfântului Andrei, elicea şi vaporul pe Dunăre.

La pachet cu noul logo şi manualul de identitate vizuală, care conţine, printre altele, un set de reguli de utilizare a elementelor de identitate vizuală, Primăria va avea un nou site disponibil atât în varianta desktop, cât şi în varianta pentru mobil. „Urmează o etapă de mentenanţă în care vom încerca să susţinem Primăria în tot ce ţine de iniţiativele de aplicare a acestui brand. Noi mai avem un manual pe care l-am predat cu o strategie de promovare. De acum înainte, se vor face aplicaţii pentru diverse tipuri de evenimente pentru a putea fi folosite pe viitor”, au spus reprezentanţii firmei.

Aceştia au recomandat municipalităţii să folosească varianta color a logo-ului pe materiale de promovare (târguri, festivaluri, evenimente culturale etc) şi atunci când logo-ul este aplicat pe suprafeţe mari. Varianta monocromă este recomandată pentru materiale de comunicare internă, papetărie, când dimensiunea este mai mică de 50x100 de milimetri, iar varianta alb-negru – pentru materiale oficiale şi când logo-ul va fi folosit la dimensiuni mici.

viata-libera.ro

755fe01b388f5ab49c044dc6cf280f2b_XL.jpg

da-2-938x535.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.