riaji Posted July 17, 2008 Posted July 17, 2008 Are cineva idee daca mai functioneaza alt cinematograf in Galati, in afara de Tiglina? E curios ca intr-un oras de 300.000 de oameni nu exista macar un cinema serios, cu anumite conditii si pretentii pentru public. Nu am mai vazut un film in Galati de aproape un an, cred. Sunt student in Bucuresti, iar acolo sunt cel putin 3-4 cinematografe in fiecare sector (unele, cum e Movieplexul, cu cate 12 sali, in fiecare ruland cate un film diferit..). Iar acestea sunt pur si simplu pline! Motivul poate fi unul singur, dupa parerea mea: faptul ca sunt difuzate mereu filme noi si exista conditii pentru a viziona in cinema, in sensul ca nu exista cazuri (ca la noi) sa intre unu sa fosneasca o punga de chipsuri sau sa vorbeasca la telefon jumatate de ora, deranjand intreaga sala, dupa bunul sau plac. Sunt sigur ca oricine ar face o investitie intr-un cinematograf serios in Galati, fie el si cu o singura sala, nu ar avea decat de castigat, pentru ca lumea inca are gustul filmului, cu toate ca devine din ce in ce mai comod sa stai sa vizionezi varianta piratata acasa, e altceva cand iesi cu prietenii in plimbare si faci o escala la cinema, esti relaxat, mai mananci niste floricele, mai savurezi un suc si mai iei si o gura de aer (cat de proaspat poate fi el in orasul nostru).
lumy Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 cred ca numai cel din Tiglina mai merge,celelalte oricum arata critic,nu se mai renoveaza pentru ca probabil s-au gandit ca cei mai multi stau acasa sa vada filmele mai ales ca le gasesc de pe net cu mult timp inainte sa ajunga la noi..spre exemplu acum ruleaza "Sex in the city",iar pe net e aparut de minim o luna...
Sheena Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Galatiul a avut in trecut cinema in aer liber? Ca acum sigur nu se mai poate reinfiinta asa ceva, deoarece ar fi bani cheltuiti aiurea si publicul nu va veni deloc.