Jump to content

Şoferi la normă ("fenomenul Piteşti" la Galaţi)


Recommended Posts

Posted

Şoferii făcuţi pe şpăgi mor în linie dreaptă

Pentru că şi-au obţinut permisele auto fără a-şi însuşi noţiunile elementare de conducere a autoturismului, şoferii favorizaţi la Piteşti mor în accidente stupide Vasile Băiculescu (19 ani), unul dintre şoferii cercetaţi pentru obţinerea ilegală a permisului auto la Piteşti, şi-a pierdut viaţa în urma unui accident provocat chiar de el. Tânărul, originar din Toflea-Galaţi, este unul dintre cele 20 de persoane suspectate de procurori că şi-au obţinut permisul ilegal la Piteşti. Până acum, cei 20 de şoferi au provocat 21 de accidente grave, în urma cărora trei persoane şi-au pierdut viaţa, 17 au fost rănite grav, iar 25 au suferit răni uşoare.

Accident stupid

În seara de 9 iunie, Vasile Băiculescu (19 ani) şi fratele său Florin (17 ani) au plecat cu maşina din Topoloveni, spre satul Leordeni. Şoferul a călcat până la fund pedala de acceleraţie şi, deşi rula în linie dreaptă, a pierdut controlul volanului, izbindu-se puternic de un stâlp de electricitate. Impactul i-a fost fatal şoferului. Poliţiştii spun că maşina rula cu peste 120 de kilometri la oră, iar lipsa oricărei urme de frânare spune totul despre experienţa şoferului. Mai mult, trebuie menţionat şi faptul că stâlpul de electricitate a fost retezat în urma impactului, numeroase locuinţe rămânând pe întuneric.

Permis pentru moarte

Tânărul Băiculescu şi-a făcut buletin de Argeş cu o lună înainte de a face şcoala de şoferi. Prietenii victimei susţin că acesta s-ar fi dus chiar la şcoala patronată de topoloveanul Constantin Tincă, arestat în dosarul permiselor ilegale. Carnetul, care l-a condus în final către moarte, l-a obţinut pe 19 noiembrie 2007. Angajaţii şcolii Comef Auto Prompt SRL nici nu au confirmat, nici nu au infirmat că Vasile Băiculescu se află în evidenţele firmei lor. "Nu putem să vă spunem dacă a făcut sau nu şcoala la noi chiar dacă am vrea, pentru că toate documentele au fost ridicate de procurori", ne-a declarat Florica Mandu, secretara Comef şi verişoara patronului arestat.

Maşini căpuşă pentru "oraş"

În paralel cu sistemul mafiot al permiselor se dezvoltase o altă industrie paralelă: cea a maşinilor de examen. Candidaţii erau obligaţi de poliţiştii examinatori să dea proba de conducere doar cu autoturismele unor şcoli de şoferi agreate din Piteşti. Potrivit legii, acest lucru este ilegal. Închirierea maşinilor pentru examen se făcea contra unor sume cuprinse între 150 şi 250 lei noi, după buzunarul şi naivitatea clientului. Pentru acomodarea cu autoturismul, samsarii mai percepeau o taxă de 30 de lei. Potrivit comisarului Mihai Ciobanu, maşinile de examen erau modificate ilegal. "Am găsit autoturisme care aveau la dubla comandă nu doar pedală de frână, cum spune legea, ci şi pedală de acceleraţie, pentru ca examinatorul să-l poată ajuta pe cel care dădea examen", ne-a mai spus poliţistul.

Cum se copia la sală

După decapitarea reţelei permiselor ilegale la Piteşti, s-a modificat procedura de examinare a viitorilor şoferi. "Acum, candidaţii dau examenul teoretic pe calculator, într-o sală monitorizată video, pentru a împiedica orice tentativă de fraudă", a declarat comisarul Mihai Ciobanu, detaşat de la Bucureşti. Cei mai bucuroşi de noile schimbări sunt chiar candidaţii. "Ştiu persoane care au dat câte 2000 de euro şi au luat permisul imediat. Se ştiu cei care dădeau şpagă, pentru că supraveghetorii îi puneau în primele bănci", ne-a declarat Florin, de 18 ani, care a picat examenul de cinci ori.

"Am găsit maşini cu dublă comandă şi pentru acceleraţie, doar pentru ca examinatorul să-l ajute pe elev" (Comisar Mihai Ciobanu, Direcţia Permise Argeş)

http://www.adevarul.ro/articole/soferii ... pta/358891

Posted

Mi-aduc aminte de o vorbă ce mi-a spus-o instructorul, când făceam şcoala: "Dacă ştii să te descurci cu volanul şi pedalele ai B-ul, C-ul şi D-ul: Balta, Câmpul şi Dealul. Pentru a circula pe drumuri trebuie să înveţi să conduci".

  • 2 weeks later...
Posted

N-ar strica un pic de investigatii mai amanuntite in cazul fenomenului Pitesti, pentru depistarea galatenilor care si-au luat carnetul cu ajutorul spagii. Asemenea specimene inca mai circula pe drumurile municipiului punand in pericol nu numai vietile celorlalti participanti la trafic, ci si pe cele ale pietonilor. Pana se urnesc autoritatile din loc, n-ar strica un pic de atentie pe sosea, pentru identificarea acestora. Ce spuneti de un topic dedicat identificarii soferilor galateni care au avut domiciliul temporar in Pitesti pe perioada examenului auto? O metoda buna de prevenire este sa-ti cunosti dusmanul in trafic. Caci dusmanul care a fost in spatele ghiseului de permise auto....

In Romania ultimilor ani, "caracatita rutiera" si-a facut de cap in mai multe judete ale tarii. Ea a avut chiar "filiale" regionale (Olt – pentru Oltenia, Bacau si Galati – pentru Moldova, Satu Mare – pentru Ardeal, si Braila – pentru Muntenia) si s-a hranit bine cu spagile provenite de la soferi analfabeti. Daca in 2002 mita pentru carnet era doar de 100 de dolari, in preajma integrarii in UE s-a transformat in 100-150 de euro, pentru ca acum ea sa creasca pana la 2.000 de euro in cazul soferilor care nu stiu sa citeasca sau al celor care doresc mai multe tipuri de permise. In 2002, sefi din Politia Galati au fost acuzati ca ar fi facilitat obtinerea de permise auto pentru sume de 100-150 de dolari.

http://www.romanialibera.ro/a129929/car ... olari.html

Cine ştie gălăţeni învestiţi şoferi prin metodele "fenomenului Piteşti" să ni-i spună şi nouă. Sunt convins că, din păcate, asemenea practici există şi la noi.

Posted

Si la Galati se practica asa ceva, dar din fericire pentru ei, si necaz pentru cei disciplinati in trafic...nu a "respirat" nimic in presa.

Acum cativa ani, cand mi-am luat eu permisul, se vehiculau sume pentru "permis direct in buzunar", fara sa se prezinte la examene, ceva de genul 2000 euro sau chiar mai mult.

Pentru traseu doar, sumele erau un pic mai mici.

Acum sunt cam 5-600 RON. Depinde de filiera. Deci sa nu ne mire nimic...

Posted

Tipicul soferilor galateni cu permise luate prin "binevointa" organelor de militie, si sa stiti ca nu descriu manelisti:

Masina: BMW, Audi, Mercedes

Prezenta fizica: colorati, indeosebi tigani, analfabeti in proportie de 99%, vor si ei permis, fara prea mult chin, ca deh au fost de au ciordeles prin Itallia, sau pe unde ne mai fac ei de rusine.

Modul de manuire al autovehicolului: haotic, schimbare de benzi fara semnalizare, intoarcere pe linia continua (liniile duble continui) , claxoane nejustificate, injuraturi adresate celorlalti participanti la trafic.

Posted

Da, cam acestia reprezinta soferul kamikaze tipic, care isi face veacul prin Romania si astea sunt apucaturile lor. Iar asta va mai continua mult timp, cata vreme politistii trec cu vederea destule, de la examene pana la "scheme" de genul asta in trafic..

Posted

Pana cand o sa-si dea seama politzaiul ca e criminal daca da un carnet cu shpaga, ar trebui inasprite examenele auto si interzise celor care dau de mai mult de 3-5 ori de carnet. E de rasul lumii sa vezi pe unul care ia carnetul dupa doi ani de ``chin`` si 15-20 de examinari...

Posted

Poate daca ar limita numarul de examene pe care le poti da pentru permisul auto (sa spunem... 5 sau 10), cu tot cu cele pe care le dai dupa suspendare, cu siguranta ar fi alta disciplina printre soferi. Insa depinde si de Politie... cel mai probabil, la inceput, "baietii" cu sapca s-ar adapta si ar mari spagile :d Cu timpul insa, ar putea fi o solutie..

  • 4 weeks later...
Posted

eu cunosc cel putin 20 de persoane care au dat spaga la traseu(unii mi-au zis chiar ca toata lumea da, si daca nu dai politistul examinator incearca sa te puna in dificultatea doar pentru a te pica examenul), si vreo 2 care au dat spaga sa isi ia carnetul fara examen...

trageti si voi concluziile

Posted

ar trebui inasprite examenele auto si interzise celor care dau de mai mult de 3-5 ori de carnet. E de rasul lumii sa vezi pe unul care ia carnetul dupa doi ani de ``chin`` si 15-20 de examinari...

Adevărul e că, uneori, instructorii sunt de toată jena. Primul meu instructor era tobă de teorie, dar se enerva: "mai încet, că rupem maşina!". Păi, spuneţi şi dv., ce să înveţi cu un asemenea instructor?

Cel de-al doilea instructor, mă lăsa în boii mei, îmi spunea doar o destinaţie. Pe urmă, mă trăgea pe dreapta şi mă întreba, privindu-mă în albul ochilor: "Ce-ai greşit până acum?".

EDIT: chiar mi-aduc foarte bine aminte un lucru: cel de-al doilea avea oglinzile lui, nu se băga într-ale mele.

  • 4 weeks later...
Posted

Scandalul permiselor face victime la Toflea

Şi-a cumpărat moartea!

* Ancheta DNA a scos la iveală faptul că un tânăr de 19 ani a plătit 2000 de euro pentru dreptul de a conduce * După care a pierit într-un accident

Deşi poate părea destul de greu de crezut, scandalul permiselor de conducere a produs efecte tragice în judeţul Galaţi. Dacă la Piteşti (unde s-a născut scandalul) au fost doar nişte arestări şi demiteri de poliţişti, în judeţul Galaţi - mai precis la Toflea - situaţia a fost mult mai gravă. Un tânăr de etnie romă de numai 19 ani, Vasile B., care a obţinut permisul contra cost pe filiera argeşeană, a decedat în urma unui grav accident de circulaţie. Incidentul s-a petrecut în luna iulie, însă la vremea respectivă a trecut oarecum neobservat: a fost consemnat ca un eveniment rutier grav datorat lipsei de experinţă a şoferului şi vitezei excesive. Ulterior, ancheta poliţiştilor şi procurorilor de la DNA în acest caz a scos la iveală faptul că Vasile B. a fost unul dintre beneficiarii de carnet pe bani. Practic, tânărul şi-a cumpărat moartea cu suma de 2.000 de euro. Ancheta a mai scos la iveală faptul că familia tânărului are două reşedinţe. Una în Topoloveni (Argeş), iar cealaltă la Toflea. Tânărul a încercat să obţină permisul şi la Galaţi, dar a fost "picat" de mai multe ori, aşa că a apelat la faimoasa reţea piteşteană de comercianţi de permise de conducere. S-a dovedit o decizie tragică...

http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=26808

  • 1 year later...
Posted

Pentru linistea mea sufleteasca: virajul la dreapta cum se face? La bordura, adica banda 1, sau de la centru, adica banda 2? Este vorba de virajul la dreapta de pe faleza sup spre gradina botanica (acel colt unde se ingusteaza drumul).

Posted

Acolo e o curbă iar drumul se îngustează la o singură bandă. În funcție de cum mergi mai departe ai de ales: dacă intri în sensul giratoriu, te plasezi pe lângă axul drumului, dacă nu, mergi pe lângă bordură.

Posted

...:)...Acolo se respecta regula de ingustare a drumului,adica daca esti pe banda1,dai prioritate celor ce circula pe a 2-a...Cam aceiasi chestie ca la iesirea din Braila pe dig,pe la hanul acela...

Posted

Asa ar fi logic. De obicei cei care sunt pe banda 2 au o viteza mai mare decat cei de pe prima banda deci ei ar trebui lasati sa treaca.

Tine si de bun simt si masinile se vor intercala in functie de cine a intrat primul in curba. In caz de paralelism cei din dreapta ar trebui sa pemita sa treaca intai cel din stanga, sa nu ajunga omul pe contrasens.

Nu am intalnit niciodata probleme de genul asta si in functie de directia unde vreau sa ajung, asa cum spunea si Relu, ma plases spre dreapta axului sau cat mai la bordura, sa aiba loc si ceilalti.

  • 5 months later...
Posted

Un şofer gălăţean beat a rănit un gorjean nevinovat

Un bărbat de 30 de ani, din judeţul Galaţi, a intrat aseară cu maşina pe contrasens şi a acroşat autoturismul condus regulamentar de un gorjean, în vârstă de 35 de ani. Impactul a fost atât de violent încât autoturismul condus de şoferul din Gorj s-a răsturnat în şanţ. Gălăţeanul nu avea permis de conducere şi se afla în stare de ebrietate. Evenimentul a avut loc aseară, în jurul orei 19.00, pe DE 79, pe raza localităţii Plopşoru. Accidentul rutier s-a produs din cauza şoferului din Galaţi, care nu avea permis de conducere şi se afla sub influenţa băuturilor alcoolice. „Din primele cercetări efectuate la faţa locului a rezultat că M.P., de 30 ani, din comuna Scînteieşti, judeţul Galaţi, în timp ce conducea un autoturism a intrat pe contrasens şi a acroşat autoturismul condus regulamentar de către L.L., de 35 ani. Din impact, L.L. a pierdut controlul volanului şi s-a răsturnat cu autoturismul în afara părţii carosabile, suferind leziuni uşoare. Testat cu aparatul etilotest, s-a stabilit că M.P. prezenta o alcoolemie de 0,74 mg/l alcool pur în aerul expirat. Mai mult, în urma verificărilor efectuate în bazele de date, poliţiştii au mai stabilit că M.P. nu deţinea nici permis de conducere. În cauză s-a întocmit dosar penal, M.P. fiind cercetat sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de vătămare corporală din culpă, conducere a unui autovehicul pe drumul public fără a poseda permis de conducere şi cu o alcoolemie ce depăşeşte limita legală“, declară Daniel Tică, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie Gorj. Şoferul gorjean a fost transportat de urgenţă la spital, fiind în afara oricărui pericol.

http://www.adevarul.ro/locale/targu-jiu/Targu-Jiu-_Un_sofer_galatean_inconstient_a_ranit_un_gorjean_nevinovat_0_229177237.html

Posted

Referitor la obținerea permisului, mă gândeam la o modalitate de acordare...

Deci, face omul o școală și dă sala. Primește un permis temporar și dreptul de a circula numai în localități, pentru un an de zile. Dacă în acest interval nu are abateri, la sfârșit primește permisul definitiv. Dacă are abateri sau face accident, va face din nou școală dar numai peste o anumită perioadă sau este respins permanent, funcție de gravitatea faptei... :-?

Posted

In cazul de fata... individul nici n-avea permis! Deci nu putem vorbi de un "fenomen Pitesti".

Un dobitoc inconstient. Astia ar trebui sa faca parnaie grea!14.gif

Posted

Referitor la obținerea permisului, mă gândeam la o modalitate de acordare...

Deci, face omul o școală și dă sala. Primește un permis temporar și dreptul de a circula numai în localități, pentru un an de zile. Dacă în acest interval nu are abateri, la sfârșit primește permisul definitiv. Dacă are abateri sau face accident, va face din nou școală dar numai peste o anumită perioadă sau este respins permanent, funcție de gravitatea faptei... :-?

Omul primeste permisul provizoriu si nu circula un an.. automat incidente 0 . Dupa ce primeste permisul iese pe " sosea " si face accident ..

E cam imposibil..

Singura modalitate este oprirea coruptiei in acest domeniu, traseu de zi si de noapte, poligon si un examen putin mai greu la sala. inveti iei permisul, nu inveti mergi cu bicicleta.

Vis-a-vis de de acest subiect ce parere aveti de intrebarile din chestionarele de la examen privind si putina mecanica? Ma refer la intrebari precum ce culoare are uleiul bun si altele asemenea?

Posted

Andrei, nu-i chiar imposibil...

În acest an de probă, se formează deprinderile. Și unde altundeva să înveți șoferia mai bine dacă nu în oraș? Ok, atunci când va ieși la drumul mare, e posibil să refuleze toate frustrările ... nu știu, e doar o fantezie de-a mea ... dar ideea e că trebuie să i se întipărească în creier niște deprinderi.

Referitor la întrebările de mecanică, sunt doar un motiv pentru a te pica. Nu devii un șofer mai bun dacă te pricepi la uleiuri, la compresii și de alte astea...

a se vedea și ;)

Posted

este cam imposibil pentru ca nu se poate verifica cat a mers acel sofer intr-un an si dupa cum am spus primeste permisul si sta pe dreapta un an, poate mai bine de un an. Si cand se urca la volan..

Cat despre condusul in oras mie mi-a prins foarte bine pentru ca al meu tata nu m-a lasat sa conduc singur mai bine de jumate de an atat in oras cat si in afara orasului. Acum dupa 3 ani si peste 100.000 de kilometri condusi ii dau dreptate cand imi spunea ca in Oras se invata soferie. Pai am prieten care nu credea, a luat permisul si s-a dus cu taica-su pana la tara, sa vada cum conduce.. a trecut " examenul " si a doua zi cand a luat masina direct intr-un batator de covoare a intrat la nici 500 de metri de garaj.

Si mai e o chestie care ma amuza; sa faci scoala de soferi pe masina decapotabila sau pe o masina de vreo 200 de cai putere. Va dati seama ce sofer iese ala. Eu personal am invatat sa conduc de la 14 ani, pe un harb de Dacie Papuc desi tata avea SuperNova Clima. La 18 ani cand am inceput scoala am facut pe un Opel Vectra si mi-a venit foarte bine.

  • 3 weeks later...
Posted

Politişti condamnaţi pentru ca ar fi dat permise false unor ţigani analfabeţi

Au primit intre trei si opt luni de inchisoare cu suspendare conditionata, pentru neglijenta in serviciu. Dupa sapte ani de ancheta si cinci ani de procese in Braila, Galati si Bucuresti, sase din cei opt ofiteri si subofiteri, care au dat permise false unor tigani analfabeti, au fost condamnati.

Primul in ceea ce priveste acuzatiile de neglijenta in serviciu a fost Aurel Bogdan, seful de la Examinari. Anchetatorii, condusi de Dinu Galca, actualul "general" de la Galati, l-au pus sub acuzatie si pe seful Serviciului Circulatie, comisarul sef Mihai Frumuz, cel care sesizase ilegalitatile, in sase din cele zece cazuri semnalate. Au mai fost trimisi in judecata ofiterii Alexandru Boldeanu, Neagu Mihaila, Constantin Stefan si Lucian Ziemiankowschi, precum si subofiterii Mihai Budurusi si Gheorghe Gradisteanu. "Initial, la instanta de fond, cei opt inculpati au fost achitati pe motiv ca fapta comisa nu prezinta pericol social. Au primit cate 300 si 400 de lei amenda administrativa. Ulterior, procurorii au declarat apel", a precizat purtatorul de cuvant al Tribunalului Braila, judecator Lenuta Mocanu pentru Adevarul.

Conform rechizitoriului, zece insi de etnie roma din Ilfov au facut rost de dosare de scolarizare false, desi erau analfabeti, apoi, ajutati de un anume Adrian David, au reusit sa puna mana pe permise de conducere, tocmai de la Braila. David, care primise in total 3.000 de dolari spaga, le-a facut rost de vize pentru Braila si de caziere judiciare de la IGP, unde avea "cunostinte". Politistilor li s-a reprosat faptul ca n-au fost vigilenti si ca au permis ca, la examinare, sa intre alte persoane in locul tiganilor analfabeti, acestia intrand, in final, in posesia permiselor.

Afacerea a iesit la iveala in momentul in care, in urma unei banale amenzi, unul dintre posesorii permiselor false a fost pus sa semneze un proces verbal si a raspuns sec: "Nu stiu sa scriu si sa citesc!" "Nu ma asteptam ca trei judecatori de la Inalta Curte sa dea asemenea sentinta. Eu am fost cel care a sesizat sase din cele zece fapte comise si am anuntat sefii ierarhici. Ulterior, Parchetul Curtii de Apel m-a pus si pe mine sub acuzatie", ne-a declarat, aseara, Mihai Frumuz, fost sef al Politiei Rutiere, care conduce acum cea mai mare scoala de soferi din Braila. Frumuz ne-a mai spus ca in nicin caz sentinta data nu-i va afecta afacerile si ca e posibil sa se adreseze CEDO, convins ca acolo i se va face dreptate. Cert este ca a plecat "pe burta" din Politie, iar acum castiga bani frumosi tot transformandu-i pe altii in soferi.

http://stiri.rol.ro/politisti-condamnati-pentru-ca-ar-fi-dat-permise-false-unor-tigani-analfabeti-611052.html

  • 6 years later...
Posted

Avertisment dur al ofiţerilor Anticorupţie la adresa şcolilor de şoferi şi instructorilor auto

  • Primii avertizaţi că intervenţiile sau banii primiţi pentru facilitarea obţinerii permiselor de conducere pot avea foarte uşor consecinţe penale au fost directorii şcolilor de şoferi

Darea de mită, traficul de influenţă sau cumpărarea de influenţă sunt infracţiuni de corupţie pentru care pot fi traşi la răspundere nu doar funcţionarii, ci şi persoanele civile. Acesta a fost mesajul transmis de ofiţerii anticorupţie, prezenţi la cea mai recentă întâlnire pe care directorii şcolilor de şoferi din Galaţi au avut-o cu cei ai Serviciului de Permise şi Înmatriculări, reunire care are loc în fiecare lună cu scopul analizării parametrilor şi activităţii unităţilor care îi pregătesc pe candidaţii la examenele de obţinere a carnetelor de conducere.

„Sunt semnale că la Galaţi ar fi situaţii în care instructorii intervin în maniere mai puţin legale pentru a-i ajuta pe unii elevi să treacă examenul, dar care sunt la nivel de informaţii, nu s-au concretizat în lucrări penale deocamdată. Lucrurile nu sunt tocmai aşa cum ar trebui să fie”, a subliniat cms. Cornel Ignat din cadrul Direcţiei Generale Anticorupţie Galaţi, fără a nominaliza concret situaţii sau nume care ar fi solicitat, primit bani sau promis intervenţii pe lângă poliţiştii examinatori în vederea facilitării promovării examenelor.

Şpăgile pot naşte ucigaşi în trafic

Că instructorii auto îi cunosc pe examinatori este un lucru ştiut şi firesc prin specificul activităţii pe care o desfăşoară, dar influenţele asupra deciziei acestora de a promova un candidat ori promisiunea determinării poliţiştilor de a „trece” un elev sau altul exced limitele unei relaţii normale.

În teorie, treaba e simplă, dar nu aşa se întâmplă şi în practică, atrag atenţia cei de la Anticorupţie, care îi atenţionează pe instructorii auto să rupă lanţul şpăgilor, punându-le în vedere că ei pot fi pioni importanţi în mecanismul unui dosar penal de corupţie pe această linie. Mai exact, pot fi chiar inculpaţi dacă sunt probe că au luat, au dat sau au cerut mită ca să intervină. „Orice mijloc de probă e valabil când sunt semnale clare în această privinţă. Au fost situaţii în ţară în care instructorii auto au primit bani de la cursanţi lăsând impresia că au influenţe pe lângă examinatori şi chiar au intervenit sau au luat banii fără să intervină. Oricum ar fi, tot trafic de influenţă de cheamă”, le-au spus ofiţerii DGA directorilor de şcoli.

Faptele enumerate mai sus se pedepsesc cu închisoarea de la 2 la 7 ani, de sancţiune fiind pasibili atât elevii care dau bani, cât şi instructorii care cer sau primesc sub promisiunea intervenţiei, indiferent dacă aceasta se finalizează sau nu.

„Explicaţi-le instructorilor că, dincolo de afacere, demersurile de acest gen pot duce la producerea de efecte grave. Şoferii care nu iau carnetul pe merit pot produce tragedii în trafic. Realitatea este că se discută de sume de bani la examene. Dacă instructorii încep să refuze, în timp cursanţii nu îşi vor mai permite să încerce”, a subliniat comisarul Cornel Ignat.

De cealaltă parte, reprezentanţii şcolilor de şoferi au cerut şi au obţinut promisiunea extinderii acestor campanii de informare, prin discuţii directe cu toţi instructorii din Galaţi, nu doar cu cei care conduc unităţile de pregătire.

viata-libera.ro

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.