Jump to content

Lobby pentru biciclete


dcp100168
 Share

Recommended Posts

Mitingul bicicliştilor l-a enervat pe primar

Un miting spontan al bicicliştilor pe străzile oraşului dunărean l-a scos din sărite pe primar, transmite corespondentul AMOS News.„Ne vom gândi ce e de făcut cu bicicliştii, dar până una alta trebuie să se supună regulilor de circulaţie din oraş. Au greşit că nu au venit să-mi ceară să le aprob mitingul”, a declarat cu nemulţumire în glas edilul-şef al Galaţiului, Dumitru Nicolae. De subliniat că, în Galaţi nu există nicio pistă pentru biciclişti şi nici nu este în plan pentru următorii ani. De fiecare dată, motivul invocat de autorităţile locale este lipsa banilor. „O să facem piste pentru biciclişti atunci când vom avea bani. Voi credeţi că o pistă de biciclişti se face aşa cum baţi din degete? Trebuie un proiectant, plus bani foarte mulţi”, a declarat primarul Dumitru Nicolae.

Link to comment
Share on other sites

trebuie un proiectant sa traseze cateva linii de vopsea pe asfalt asa cum sa procedat in bucuresti!? il rog pe domnul primar sa viziteze bucurestiul sa vada cum pe aceleasi trotuare sau amenajat si piste pt biciclisti sau mai bine zis culoare, dar sunt bune si alea! dar in bucuresti nu se sta cu mobila pe trotuar ca la depozite!!!

Link to comment
Share on other sites

Pai vopseaua costa, plus cei 30 de dorei de fiecare metru trasat, inmultit cu 2 luni necesare pentru fiecare metru.

Astfel, la sfirsitul mandatului (asta de 4 ani, ca nu m-ar mira sa mai iasa de 2-3 ori) o sa fie 1 % realizat, care si asta o sa necesite reparatii.

Scuza asta ca nu sint bani am auzit-o de atitea ori incit ma gindesc unde naiba se duc si banii aia care sint. Ca eu nu vad nimic. Da' nimic, nene!!

Si multumesc frumos pentru bataia de joc care se numeste faleza. Noul asfalt, atit de neted, e o mare bucurie pentru toti rollerii. Eu inca mai sper ca de fapt se va mai pune un strat, ca asta e numai ala de rezistenta. Si ca finisajele alea vor fi vreodata duse pina la capat. Si ca la 10 metri de malul Dunarii nu vor mai fi copaci cu frunze bleojdite si iarba arsa. Si ca... Si ca...

Un fost biciclist, acum pe cale sa devina un fost amator de mers cu rolele...

Link to comment
Share on other sites

pista pentru biciclete?:)) sa fim seriosi ..in ce alt oras al lumii se mai incearca asa aberatii!:)) e de inteles de ce stimatul nostru etern primar nu face asa ceva .. cum Doamne sa mearga si biciclistii pe o pista a lor ?!? nu exista! BLASFEMIEE!!!.

acum ..lasand gluma la o parte ..Dom`le primar...daca faceti pista aia o sa fie mai bine pentru oras/populatie. va scadea poluarea, vor fi incuerajati cetatenii sa se deplaseze si pe bicilete nu numai cu auto...poluante sau nu ... etc .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Mitingul bicicliştilor l-a enervat pe primar

Un miting spontan al bicicliştilor pe străzile oraşului dunărean l-a scos din sărite pe primar, transmite corespondentul AMOS News.„Ne vom gândi ce e de făcut cu bicicliştii, dar până una alta trebuie să se supună regulilor de circulaţie din oraş. Au greşit că nu au venit să-mi ceară să le aprob mitingul”, a declarat cu nemulţumire în glas edilul-şef al Galaţiului, Dumitru Nicolae. De subliniat că, în Galaţi nu există nicio pistă pentru biciclişti şi nici nu este în plan pentru următorii ani. De fiecare dată, motivul invocat de autorităţile locale este lipsa banilor. „O să facem piste pentru biciclişti atunci când vom avea bani. Voi credeţi că o pistă de biciclişti se face aşa cum baţi din degete? Trebuie un proiectant, plus bani foarte mulţi”, a declarat primarul Dumitru Nicolae.

Nui nici o problema noi am organizat aceste velorutii in Galati si o sa mai organizam una.

Dupa aceea o sacem o vizita la primarie.

Scopul Velorutiilor sunt pentru promovarea mersului pe bicla in orase si eliminarea HCL 307/2006 care efectiv interzice accesul bicicletelor prin toate locurile publice.

ptr mai multe chestii intrati aci.

http://www.asctgl.wordpress.com

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Revoluţia bicicliştilor

* Ei acuză Primăria că nu a făcut nimic pentru a înfiinţa piste pentru biciclişti în oraş şi că sunt trimişi în trafic "la moarte sigură" * "Vom ataca în instanţă hotărârea de Consiliu local prin care bicicletele sunt interzise în Galaţi", spune Laurenţiu Popa, liderul bicicliştilor

Posesorii de biciclete din Galaţi au pornit războiul cu autorităţile locale. Reuniţi în cadrul ONG‑ului "Stejarul către tine" (o asociaţie ecologistă, dar şi cu preocupări de natură socială), ei au decis să facă tot posibilul pentru a obliga Primăria şi Poliţia să le recunoască drepturile. "Vom apela la mitinguri de protest, dar ne vom adresa şi Justiţiei, pentru că drepturile bicicliştilor sunt tratate cu dispreţ la Galaţi", spune Laurenţiu Popa, liderul ONG‑ului amintit. Până acum, bicicliştii din Galaţi au organizat patru marşuri de protest în care cereau autorităţilor să amenajeze piste speciale, aşa cum sunt în toate oraşele europene. "De fiecare dată ne‑am adunat peste 100 de persoane cu biciclete, dar degeaba. Nu ni s‑a dat voie să protestăm decât pe faleza superioară, unde nu ne vede nimeni", spune Popa.

Picătura care a umplut paharul nemulţumirii bicicliştilor este HCL nr. 307/2008, prin care Consiliul local Galaţi a decis să interzică bicicletele pe trotuare, în parcuri şi pe Faleză. Practic, orice posesor de bicicletă este aruncat în focul traficului aglomerat din Galaţi, căci piste pentru ei nu există. "Ne trimit la moarte sigură! Am luat decizia să dăm în judecată Consiliul local şi pe primarul Nicolae, pentru că suntem discriminaţi, umiliţi, batjocoriţi", declară liderul ONG‑ului "Stejarul către tine".

Bicicliştii spun că sunt revoltaţi şi de atitudinea Poliţiei comunitare, care îi "vânează la ordinul expres al primarului". Sinceri să fim, nu putem să nu fim alături de protestul posesorilor de biciclete din Galaţi. Nu de alta, dar deşi în toată lumea mersul pe bicicletă este încurajat (sunt cel puţin 50 de oraşe europene unde se găsesc biciclete publice, la liber), în urbea noastră se întâmplă tocmai invers. Oare de ce?

http://www.vlg.sisnet.ro/index.php?page ... l&id=27508

Link to comment
Share on other sites

Bravo lor, pentru perseverenţa de care dau dovadăLaie_60B.gif

Promit că la primăvară îmi cumpăr şi eu bicicletă şi mă alătur lor Laie_76A.gif

Şi poate-i silim pe domnii de la comunitară să scrie procesul-verbal de contravenţie în birourile de la rutieră :twisted:

Ăştia trebuie bătuţi cu propriile lor arme :idea:

Link to comment
Share on other sites

Pistele de bicicleta chiar costa foarte mult(cel putin cele existente in Bucuresti). Nu sunt doua linii trasate cu vopsea, sunt doua benzi autocolante dintr-un bitum?! cauciucat, apoi mai costa si proiectul ca sa nu avem surprize de genul celor din Bucuresti: Piste cu curbe la 90grade, sau care traverseaza canalizari fara capac:).

Link to comment
Share on other sites

Revoluţia bicicliştilor

Reuniţi în cadrul ONG‑ului "Stejarul către tine" (o asociaţie ecologistă, dar şi cu preocupări de natură socială),

Scuze pentru greseala, dar denumirea este "Asociatia Stejarul Catre Tineri" dupa ordonanta 26/2000 sau "Clubul Stejarul Catre Tineri" dupa legea sportului.

http://www.asctgl.wordpress.com

"Stejarul Catre Tine" e gresit...de fapt...is cam multe greseli...HCL 307/2006 nu suna asa... Interzice doar accesul biciclistilor pe trotuare...si apoi mai departe primarul interzice pe faleza si prin parc ilegal... si nu avem cum sa dam in judecata ptr HCL , ci doar pentru faleza si parc care nu au treaba cu hcl-uri... adica regula teoretic si practic n are o baza legala ceea ce incalca drepturile omului... asa ca domnu ziarist mai atent data viitoare...iar Laurentiu e Director Sportiv sau lider biciclisti...io sunt liderul ONG-ului...Ce mia starnit asta orgoliul...

Link to comment
Share on other sites

Foarte interesanta schema...am trasat si noi un tur de Galati incercand sa unim cat mai multe puncte turistice...dar nu avem cui sa prezentam o astfel de schita... :(

Problema e alta...unde vor fi puse aceste piste?...spre exemplu pe brailei avem spatiu pe trotuar doar in dreptul liceului Pedagogic...restul drumului iti garantez ca nu vrei in strada...Pe faleza superioara...nu mai zic ca capitolul 14 pct. "i" din hcl 307/2006 exact din motivul asta a aparut...ca cineva acolo a dat peste o babuta...Faleza inferioara este interzisatile accesul cu bicla acolo...si asa mai departe...legi si reguli scrise sau nescrise ce incalca drepturile omului...inteleg...cand mergi la munca ...mergi pe strada...dar cand te plimbi cu copilul cu biclele...pai aici nu mai merge in strada...in afara se obisnuieste pe faleza(daca au asa ceva) sau intr-un parc...la noi doar in trafic...brailei de preferat ca poate iti calca vreo unu copilul...nu de alta dar faleza si parcurile sunt ptr mosi si babe...n-am nimic impotriva, dar s-ar putea face ceva ptr toti si nu doar ptr o categorie de varsta si aia mult inaintata...faceti loc si tinerilor...ca ei sunt viitorul orasului...RATATI ce sunteti...FURAU SI OMORAU CU MAI MULT BUN SIMT CEI DINAINTEA VOASTRA!!!

Link to comment
Share on other sites

Si eu vroiam sa-mi iau bicicleta... Unde naiba ne plimbam? Iar problema merge prezentata candidatilor colegiilor galatene. La birourile deschise pentru electorat. Paslaru are la Galacta, Ciuca prin Tiglina s.a.m.d. Agentiei Nationale pentru Sport, Ministerului Tineretului si Sportului.

Link to comment
Share on other sites

Si eu vroiam sa-mi iau bicicleta... Unde naiba ne plimbam? Iar problema merge prezentata candidatilor colegiilor galatene. La birourile deschise pentru electorat. Paslaru are la Galacta, Ciuca prin Tiglina s.a.m.d. Agentiei Nationale pentru Sport, Ministerului Tineretului si Sportului.

exact asta intentionam si noi...doar ca elimna prima parte...raman doar ultimile doua la care putem apela...ca primii ma indoiesc ca vor arunca banii pe piste in loc sa i baga in buzunar...

Link to comment
Share on other sites

App...se pare ca viceprimaul si-a schimbat parerea despre biciclisti...de fapt a fost cica o mica neintelegere si isi cere scuze...o sa ne ajute cu cateva chestii...cica...acum nu avem decat sa asteptam...sa vedem daca are sau nu stofa de psd-ist de 2 bani...voi ce credeti? ne va ajuta?... :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu cred. Nici macar vopsea gratuita nu le va oferi biciclistilor sa isi traseze singuri pista :d Ar putea macar sa faca asta ca sa faca economie de bani, nemai platind 1000 de nenea Dorel :d

Mai cica aia de la politia rutiera ne-au spus ca au vopsea speciala pentru piste,...da nu este proiect...si nu vrea primaru sa faca....

Link to comment
Share on other sites

După părerea mea nu e nevoie neapărat de piste speciale. Bicicletele, cărucioarele pentru handicapaţi, sunt vehicule ca şi motoretele, motocicletele, automobilele, etc., se supun aceloraşi reguli de circulaţie. Problema e că "motorizaţii" s-au cam dezobişnuit de prezenţa lor prin oraşe, e mai comod să-i alungăm, am scăpat de o problemă, nu?

Link to comment
Share on other sites

idiot mai mare nici ca se putea sa alegem !pai pe faleza te amendeaza daca mergi cu bicicleta,pe strada te opresc analfabetii, pista de role promite ca face de cativa ani acu vrea sa o faca la real, ca pot veni copii jos cu rolele si cum urca? mai grav ca sunt o adunatura de "maimutoi" care-i baga-n cap astea !dar si el e sarac cu duhul !pacat de asa oras, ne mananca CAINII la propriu !ecologistii ce fac?, garda de mediu? kiar nu mai avem minti luminate, le-a luat mintile BANU?

waw !ce rau am fost, am scris de mult articolul dar numai l-am salvat , nu l-am postat, dar mai este valabil, acum avem gheata, sa deschis patinuarul, avem si masina de facut gheata, sa vedem cat dureaza minunea ca in primele zile era balta nu ghiata, ei dar ca sa nu fiu carcotas, e bine ca avem ghiata!

Link to comment
Share on other sites

idiot mai mare nici ca se putea sa alegem !pai pe faleza te amendeaza daca mergi cu bicicleta,pe strada te opresc analfabetii, pista de role promite ca face de cativa ani acu vrea sa o faca la real, ca pot veni copii jos cu rolele si cum urca? mai grav ca sunt o adunatura de "maimutoi" care-i baga-n cap astea !dar si el e sarac cu duhul !pacat de asa oras, ne mananca CAINII la propriu !ecologistii ce fac?, garda de mediu? kiar nu mai avem minti luminate, le-a luat mintile BANU?

waw !ce rau am fost, am scris de mult articolul dar numai l-am salvat , nu l-am postat, dar mai este valabil, acum avem gheata, sa deschis patinuarul, avem si masina de facut gheata, sa vedem cat dureaza minunea ca in primele zile era balta nu ghiata, ei dar ca sa nu fiu carcotas, e bine ca avem ghiata!

Se face skatepark nu pista de role...si asta e undeva pe faleza inferioara unde era terenul de mnigolf

Link to comment
Share on other sites

Se face skatepark nu pista de role...si asta e undeva pe faleza inferioara unde era terenul de mnigolf

Tare am impresia ca pe fostul teren de minigolf se va face parcare pentru rastaurantul de langa, apoi se va permite aceesul masinilor pana acolo, apoi se va muta intrarea pe faleza cu 200 de metri, apoi se va concesiona spatiul dintre restaurant si cladirile SC TrecereBac SA, apoi se vor ridica alte cosmelii si alte parcari si asa se va scurta faleza. Spuneti-mi ca ma insel!

Link to comment
Share on other sites

Se face skatepark nu pista de role...si asta e undeva pe faleza inferioara unde era terenul de mnigolf

Tare am impresia ca pe fostul teren de minigolf se va face parcare pentru rastaurantul de langa, apoi se va permite aceesul masinilor pana acolo, apoi se va muta intrarea pe faleza cu 200 de metri, apoi se va concesiona spatiul dintre restaurant si cladirile SC TrecereBac SA, apoi se vor ridica alte cosmelii si alte parcari si asa se va scurta faleza. Spuneti-mi ca ma insel!

asa stiu si eu...din surse foarte sigure :lol: ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.