Jump to content

Eliberări de paşapoarte şi permise auto la Tecuci


dcp100168

Recommended Posts

Eliberări de paşapoarte şi permise auto la Tecuci

La sedinta CL de joi a fost prezent si subprefectul judetului Daniel Ovidiu Tudorache, care a dorit sa aduca vesti imbucuratoare populatiei tecucene. ”Primaria Tecuci a inaintat cereri catre Prefectura Galati si MAI in vederea eliberarii de pasapoarte in municipiul Tecuci. Incepand cu data de 6 aprilie 2011 acest lucru va fi posibil aici in Tecuci, in sensul ca localnicii vor putea in fiecare zi de luni sa-si depuna documentele necesare pentru eliberarea pasaportului. Eliberarea lor se va face dupa 14 zile, Instituia Prefectului Galati punand la dispozitie si o persoana desemnata a se ocupa de acest serviciu. Transportul plus spatiul vor fi suportate de judet. Astfel, in prima etapa in fiecare zi de luni a saptamanii cineva detasat de la Galati se va ocupa strict de pasapoarte. In plus, s-a luat in calcul si organizarea etapelor obinerii permisului de conducere sala, traseul, a se realiza din acest an la Tecuci. Primaria va pune la dispozitie spatiul necesar si avem in vedere acest lucru cat de curand posibil”, a informat subprefectul.

http://www.tecuci.eu/2011/04/01/presa-locala/stirile-saptamanii/pasapoarte-si-eliberari-permise-auto-la-tecuci/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Paşapoarte la Tecuci - din 2 mai

Începând cu data de 2 mai 2011, tecucenii vor avea posibilitatea de a-si depune documentele privind eliberarea pasaportului si la Tecuci, astfel încât sa se evite drumurile costisitoare la Galati.

„Pentru moment reabilitam spatiul, apoi îl vom dota cu tehnica adecvata – laptop, aparat amprente si semnaturi digitale si toate cele necesare – urmând ca de la 1 mai sa deschidem Biroul pasapoarte. Pasapoartele vor fi temporare, pe perioade de 3-5 ani, si vor fi eliberate în termen de 14 zile calendaristice de la depunerea dosarului complet”, a declarat Viorel Marius Anghelina, seful Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Tecuci.

Investitia privind constituirea Biroului pasapoarte este suportata integral din bugetul local al administratiei publice tecucene, dar de serviciile acestui birou vor beneficia atât cetatenii municipiului Tecuci cât si cei ce locuiesc în comunele arondate Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Tecuci, fara a se percepe pentru acestia din urma o taxa suplimentara.

http://www.tecuci.eu/2011/04/22/presa-locala/stirile-saptamanii/pasapoarte-la-tecuci-din-luna-mai/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tecucenii vor avea "paşapoartele" acasă începând de luni

De câteva luni de zile la nivelul municipiului Tecuci circulă "zvonul” privind înfiinţarea Biroului paşapoarte, birou care ar veni în sprijinul cetăţenior, tecuceni şi nu numai, aceştia fiind scutiţi de o serie de drumuri la Galaţi.

După mai multe ezitări datorate lipsei fondurilor necesare dotării speciale necesare unui astfel de birou, în sfârşit „minunea” va avea loc. Mai multe amănunte în acest sens ne-au fost oferite de Viorel Anghelina, şef S.P.C.L.E.P. Tecuci, care ne-a informat: „Luni, 9 mai, la ora 12.00, va avea loc inaugurarea Biroului paşapoarte în prezenţa primarului municipiului Tecuci, Eduard Finkelstain, şi a secretarului de stat în Ministerul Administraţiei şi Internelor, Mihai Capră. Dotarea biroului paşapoarte este asigurată de Direcţia de paşapoarte Galaţi, iar depunerea cererilor în vederea obţinerii paşapoartelor biometrice se va face doar în zilele de joi, între orele 8.00 şi 16.00”.

Paşapoartele biometrice „comandate” la Tecuci se vor putea obţine în termen de 14 zile calendaristice de la data depunerii documentelor. Taxele privind obţinerea unui astfel de paşaport sunt în valoare totală de 270 lei, constând în două taxe ce vor fi achitate la filialele CEC şi la Trezorerie.

monitoruldegalati.ro

Link to comment
Share on other sites

Serviciul Paşapoarte, resetat

In data de 9 mai a fost inaugurat reînfiintatul serviciu pentru eliberarea pasapoartelor din Tecuci. La evenimentul ce a avut loc la orele amiezii au fost prezenti secretarul de stat Mihai Capra, chestor-sef al serviciului Directiei Generale de Pasapoarte Aurel Sima, prefectul galatean Cosmin Paun, subprefectul Daniel Ovidiu Tudorache, cms. sef al BJABDEP Galati Aurelian Paduraru, primarul Eduard Finkelstain, seful SPCLEP Tecuci Viorel Marius Anghelina, diversi sefi ai institutiilor tecucene. Functionarul care va deservi Tecuciul in preluarea si eliberarea documentelor necesare pentru intocmirea pasapoartelor va fi galateanul Valentin Solomon, angajat al Evidentei Populatiei Galati. Acesta va face naveta saptamanal in fiecare zi de joi.

tecuci.eu

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

26 de sedii secundare ale serviciilor publice judeţene pentru permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor

Serviciile publice judeţene pentru permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor vor organiza 26 de sedii secundare şi în alte localităţi, pe lângă cele existente în municipiile reşedinţă de judeţ, a anunţat, miercuri, ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela. "Această măsură reprezintă încă un pas important al MAI pentru dezvoltarea serviciului public, oferind cetăţenilor care solicită derularea de operaţiuni pe linie de înmatriculare auto să aleagă între sediul aflat în municipiul reşedinţă de judeţ sau sediul secundar, ceea ce va conduce la diminuarea distanţelor parcurse în vederea soluţionării diferitelor operaţiuni, dar şi la reducerea aglomeraţiei", a declarat Marcel Vela.

În aceste sedii secundare se vor desfăşura activităţi de preluare a documentelor necesare operaţiunilor de înmatriculare a vehiculelor şi de eliberare a plăcuţelor cu numere de înmatriculare. În zilele de marţi şi joi, cetăţenii vor putea beneficia de aceste servicii fără a fi nevoie să se deplaseze până în municipiile reşedinţă de judeţ.

Cele 26 de sedii vor funcţiona în Sebiş - Arad, Câmpulung - Argeş, Oneşti - Bacău, Năsăud - Bistriţa Năsăud, Dorohoi - Botoşani, Făgăraş - Braşov, Caransebeş - Caraş-Severin, Câmpia Turzii - Cluj, Medgidia - Constanţa, Tecuci - Galaţi, Topliţa - Harghita, Petroşani - Hunedoara, Urziceni - Ialomiţa, Paşcani - Iaşi, Bragadiru - Ilfov, Sighetu Marmaţiei - Maramureş, Reghin - Mureş, Roman - Neamţ, Caracal - Olt, Câmpina - Prahova, Mediaş - Sibiu, Câmpulung Moldovenesc - Suceava, Lugoj - Timiş, Măcin - Tulcea, Bârlad - Vaslui şi Drăgăşani - Vâlcea.

"Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, Inspectoratul General al Poliţiei Române şi Instituţiile Prefectului din judeţele pe care le-am enumerat vor întreprinde, în perioada imediat următoare, demersurile necesare pentru punerea în aplicare a acestei măsuri, pentru ca din data de 22 septembrie să fie operaţionalizate", a spus Vela.

agerpres.ro

Link to comment
Share on other sites

  • dcp100168 changed the title to Eliberări de paşapoarte şi permise auto la Tecuci

Sediu nou

Astăzi, 02 aprilie 2024, a fost semnat protocolul prin care Consiliul Județean Galați a pus la dispoziția Instituției Prefectului, fără plată, un spațiu în municipiul Tecuci, spațiu în care va funcționa un punct de lucru al Serviciului Public Comunitar pentru Regimul Permiselor de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor.

Potrivit Ordinului nr. 180/2.04.2024 al Prefecturii Galați, punctul de lucru al Serviciului Public Comunitar pentru Regimul Permiselor de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor va funcționa, în Tecuci, pe str. 1 Decembrie 1918, nr. 75, parter, ap. 1. Programul va fi săptămânal, în zilele de marți și joi, între orele 9.30 – 14.30, cu excepția zilelor libere legale.


Instituția Prefectului Galaţi

cats.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Permise și înmatriculări auto, punct de lucru la Tecuci

De luni, 22 aprilie, în cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculări Vehicule  Galați se va organiza un punct de lucru în municipiul Tecuci, situat în strada 1 Decembrie 1918, nr. 75, se arată într-un comunicat de presă al Prefecturii  Galați.

”Cu aceeași dată activitățile desfășurate în cadrul sediului secundar al serviciului din incinta sediului Poliției mun. Tecuci vor fi sistate. Activitățile de la punctul I se vor desfășura, în zilele de marți și joi (9,30 – 14,00), în spațiile destinate lucrului cu publicul, puse la dispoziție de către Instituția Prefectului-județul Galați”, se precizează în comunicat.

Operațiunile ce pot fi solicitate în cadrul ghișeelor permise de conducere și înmatriculare auto în cadrul punctului de lucru sunt atât pe linie de înmatriculări (înmatricularea vehiculelor, plăci cu numere de înmatriculare, radieri vehicule etc.), cât și pe linie de permise de conducere (preschimbarea permiselor de conducere, eliberarea dovezilor permiselor de conducere, programare candidați etc.).

Toate operațiunile care pot fi desfășurate în cadrul punctului de lucru se vor efectua în baza programărilor online, care pot fi făcute pe site-ul Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări, secțiunea servicii online - programări la ghișeu – județul  Galați – ghișeele TEC1 sau TEC2, în funcție de serviciul solicitat/prevăzut în cadrul ghișeelor. Până la operaționalizarea sistemului informatic pentru programări, cetățenii vor avea acces la serviciile punctului de lucru în ordinea sosirii, cu respectarea programului.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.