Jump to content

Cum promovează oraşul Primăria Galaţi


dcp100168

Recommended Posts

Oraşul care n‑are locul său pe net

Galaţiul virtual, doar un ciot

La un click depărtare de potenţialii turişti sau investitori, Galaţiul de pe internet nu are vlagă nici cât să‑i aducă înapoi pe concitadinii plecaţi pe alte meleaguri. Google, cel mai cunoscut motor de căutare pe net, ne‑a dezvăluit oraşul pe care îl avem în realitate: unul lipsit de brand şi, mai grav, foarte puţin interesat de a avea unul. Că nu găsim la orice librărie ghiduri şi pliante despre Galaţiul nostru nu ne mai miră de mult (ne intrigă, însă, în continuare), dar că urbea este în agonie şi pe cel mai accesibil canal de promovare, internetul, ne lasă un gust şi mai amar. Cu siguranţă, în oraşul de la Dunăre, cel virtual, internauţii nu se simt ca peştele în apă. Veţi vedea în continuare de ce!

Talmeş‑balmeş

Primele pagini web cu care ne întâmpină Google, atunci când căutăm prin grila numelui oraşului, au un scop aparent utilitar, altele sunt doar forumuri, site-uri personale sau bloguri ale gălăţenilor. De cele mai multe ori, targetul nu e bine definit: se adresează gălăţenilor sau celor din afara oraşului? Primele îşi propun să faciliteze întâlnirea firmelor locale cu potenţiali clienţi, găzduiesc anunţuri, oferă spaţiu publicitar, au informaţii despre Galaţiul turistic sau ştiri din oraş. Cel mai des, însă, datele sunt incomplete, ierarhizate fără noimă (la un moment dat, pe http://www.galati.orasultau.ro găsim �Obiective Galaţi" separat de �Atracţii turistice"). Prin urmare lipseşte şi imparţialitatea. Un alt exemplu? Pe unul dintre site-uri, "Parcul Durbacă" (în realitate, nici măcar nu se numeşte astfel!), unde "veţi avea ocazia să admiraţi unele dintre cele mai interesante opere de artă metalică, aşezate aici de către nişte artişti care într‑adevăr au ştiut ce să facă cu operele lor", se află pe aceeaşi listă de atracţii turistice cu Universitatea "Dunărea de Jos", cu Biserica Precista şi cu Festivalul Scrumbiei. Un talmeş‑balmeş numai bun de servit turiştilor! http://www.infoportal.ro, un site autointitulat portalul judeţului Galaţi, are meritul de a conţine link-uri spre instituţiile publice şi culturale pe care le prezintă şi de a actualiza frecvent datele.

Primăria Galaţi nu ia faţa nimănui

Portalul care ar trebui să ofere informaţii oficiale, cel al Primăriei municipiului Galaţi, nu apare, din păcate, în primele 20 de rezultate afişate de Google. Prin comparaţie cu ce aflăm, de exemplu, de pe site-ul oficial al unuia dintre oraşele cu care este înfrăţit � localitatea franceză Pessac ‑ Galaţiul pare un album vechi de fotografii, împietrit în istoria de acum câteva zeci de ani, în monumente şi grădini publice. Niciuna dintre expoziţiile din muzee nu e menţionată lângă prezentarea primăriei, chiar dacă unele dintre aceste instituţii de cultură au site‑uri serioase. Site-ul celor 60.000 de locuitori ai Pessac‑ului, cu o grafică deosebită, accesibil, util prin informaţiile actualizate, i‑ar face invidioşi pe fiecare dintre cei 300.000 de gălăţeni.

Un licean dă clasă autorităţilor

Un licean de 17 ani, ofensat că oraşul natal nu se află acolo unde crede el că îi este locul, a făcut un pustiu de bine şi a lucrat singur la o prezentare "beton" pe Wikipedia, cea mai cunoscută enciclopedie neoficială de date de pe internet. Ştefan Bădiţă nu face parte din cei care se dezic de "oraşul roşu" sau de cel "lipsit de istorie şi de oferte turistice". Dimpotrivă, într‑o discuţie, ne‑a demonstrat că e interesat de promovarea oraşului, ba chiar crede în viitorul urbei în cadrul unei metropole. Liceanul a cules informaţiile pertinente din sursele pe care le‑a considerat de încredere şi a realizat ceea ce este, la momentul actual, credem noi, cea mai reuşită carte de vizită de pe internet a Galaţiului. Datele se regăsesc şi pe site-ul http://www.galatiul.go.ro. Structurată după regulile Wikipedia, destinată în principal celor din afara oraşului, cu intenţia clară de a arăta onest, dar şi de a suscita interesul, de-spre prezentarea oraşului de la Dunăre, aşa cum este acum pe acest site, am putea spune că e perfectă. Nu există, oricum, o opinie oficială cu un brand virtual la fel de puternic şi care să contrazică sau să confirme informaţiile postate pe acest site.

"Galati" livrează... arme

Dovadă că nu este un public avizat, străinii vorbitori de limba engleză nu au aproape nicio şansă să ne cunoască oraşul prin intermediul internetului. Câteva date, în engleză, se găsesc doar pe Wikipedia, pe roumaniantourism.com, în prezentarea realizată pe site‑ul Universităţii "Dunărea de Jos" şi al Colegiului Naţional "Vasile Alecsandri". În rest, tot o căutare pe Google ne duce la� "Galati", firmă americană care livrează arme. Un francofil găseşte, pe aceeaşi Wikipedia, date succinte. Pagina web a primăriei nu are şi o versiune într‑o limbă străină, o scăpare ce, din punct de vedere al marketingului turistic, e de neiertat.

O carte proastă?

Cine frunzăreşte paginile web ale oraşului are multe şanse să lase deoparte această carte ilizibilă numită "Galaţiul virtual". Ce să citească? O poveste numai bună de adormit turiştii, care începe cu "Judeţul are o climă blândă şi este bogat în resurse naturale"  şi se sfârşeşte jalnic cu "Faleza Dunării oferă un mare potenţial de relaxare şi agrement (!) prin bazine de înot, spaţii verzi, facilitate pentru practicarea sporturilor" . La aşa carte de vizită, ne merităm soarta!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Film de promovare a Galaţiului

„Galaţi, oraşul binecuvântat de Dunăre”, aşa se intitulează filmul de promovare a municipiului nostru, pe care Primăria l-a lansat astăzi. Pentru această producţie, administraţia locală a plătit nu mai puţin de 19.635 de lei cu TVA, adică peste 4.200 de euro, firmei gălăţene Filmăridesus.ro SRL.
Aşa cum aţi mai putut citi în ziarul „Viaţa liberă”, motivul pentru care oraşul avea nevoie de un film de promovare a fost explicat chiar de primarul Ionuţ Pucheanu: "Din punctul meu de vedere şi al celor cu care mă sfătuiesc în cadrul Primăriei, Galaţiul este încă deficitar la nivelul imaginii. Aşa cum s-a comentat la nivelul logoului, care, uite că, încet-încet, intră în conştiinţa generală. Aşa cum toate oraşele din România au un filmuleţ de prezentare de câteva minute, cu care se pot promova în orice mediu, la orice întâlnire sau la orice simpozion, cu siguranţă, şi Galaţiul, nefiind cu nimic mai prejos faţă de celelalte municipii, cred că are nevoie de o astfel de formă de promovare".

Filmuleţul de promovare a oraşului Galaţi, pentru care administraţia locală a plătit nu mai puţin de 19.635 de lei cu TVA, adică peste 4.200 de euro, firmei gălăţene Filmăridesus.ro SRL, a fost prezentat şi în şedinţa extraordinară a Consiliului Local. Iniţiativa a venit din partea viceprimarului PSD Sorin Enache, care a considerat că aleşii trebuie să vadă producţia şi s-o evalueze: "De câte ori avem delegaţii din interiorul sau din afara ţării, e bun pentru începerea unei discuţii. E un filmuleţ care prezintă oraşul cu tot ce e mai bun - cu clădiri, edificii şi cu activităţile reprezentative în An Centenar".

După vizionare, singurul care a intervenit a fost decanul Consiliului Local, dr. Gheorge Bugeag (ALDE): "M-am uitat cu plăcere la filmul pe care l-aţi prezentat. Aş face o singură observaţie. Poate n-ar fi lipsit de interes să adăugaţi în film şi personalităţile importante ale Galaţiului, pentru că acele construcţii nu s-au ridicat fără oameni, ci cu ajutorul oamenilor. Este necesară recunoaşterea unor statui ca fiind importante în oraşul Galaţi", a spus consilierul.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Cum promovează Primăria patrimoniul oraşului

Nu mai puţin de 29.219,45 de lei fără TVA, adică 5.995,33 de euro, reprezintă valoarea contractului atribuit de Primăria municipiului Galaţi pentru „prestări servicii de promovare a patrimoniului cultural și industrial gălăţean”. Potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, contractul a fost atribuit direct firmei Zaga Brand SRL din Bucureşti pe 2 noiembrie 2020. Noi am fost curioşi să aflăm despre ce patrimoniu este vorba şi mai ales cum s-a realizat promovarea.

„Prin contractul atribuit Zaga Brand pentru prestări servicii de promovare a patrimoniului cultural și industrial gălăţean s-a urmărit promovarea patrimoniului municipiului Galați, în mediul online, prin dezvoltarea unei campanii digitale (digital storytelling), centrată pe imagini și povești ale orașului, respectiv prin realizarea unui episod de podcast, în completarea campaniei, care să permită promovarea brandului de oraș”, ne-a comunicat Biroul de Presă al Primăriei, la solicitarea noastră.
În acest scop - aveam să aflăm - a avut loc „vizita unor influenceri naționali, creatori de conținut, acoperind principalele canale de social-media, și a unui influencer local, cărora li s-a alăturat pentru parte din proiect (promovarea patrimoniului industrial), ca invitat special, Sorin Onișor, unul dintre cei mai cunoscuți fotografi români”.
Conform Primăriei, obiectivele patrimoniului vizitate și documentate au fost: Combinatul Siderurgic (patrimoniu industrial), Teatrul Dramatic „Fani Tardini", Palatul Arhiepiscopal - Muzeul Culturii și Spiritualității Creștine de la Dunărea de Jos, Palatul Administrativ - Prefectura, Notre Dame de Sion - Facultatea de Inginerie, Palatul de Justiție - Rectoratul Universității Dunărea de Jos, Catedrala Arhiepiscopiei Dunărea de Jos, Ansamblul Fortificat „Precista", Turnul de televiziune.

visit.galati

„În acest sens a fost creat și contul de Instagram al municipiului visit.galati, care a fost preluat pe rând de influencerii implicați, realizând un Take Over Maraton, prin care au fost postate sub formă de Instastories, fotografiile și video-urile realizate în fiecare dintre obiectivele de patrimoniu vizitate. O serie de materiale menționate au fost utilizate prin repostare pe conturile Cronicari Digitali (Instagram și Facebook)”, ne-a spus Primăria.
Conform sursei citate, promovarea brandului de oraș, în relație directă cu patrimoniul cultural al municipiului Galați, s-a realizat prin intermediul unui episod dedicat în Podcastul Cronicari Digitali. Acesta este un proiect cultural în care invitaţii dezvăluie ce e important pentru ei la nivel socio-cultural, care este relația lor cu patrimoniul românesc și ce înțeleg prin patrimoniul personal. Structura episodului dedicat Galaţiului a cuprins: "Rubrica Patrimoniu LOCAL (invitat primar Ionuț Florin Pucheanu - discuții pe tema dezvoltării culturale a orașului, durata 27 de minute), Rubrica Patrimoniu PERSONAL (invitat Florin Ristei - discuții despre copilăria în orașul natal, durata 24 de minute), Rubrica PORTRET DE CĂLĂTOR (invitat prof. univ. dr. Irina Susanu, discuții pe tema municipiului Galați ca destinație turistică, durata 19 minute). Episodul special a fost difuzat începând cu data de 10 decembrie; acesta a încheiat sezonul II al podcastului Cronicari Digitali și a fost promovat intensiv, la nivel național, timp de o săptămână, rămânând în arhiva Cronicari Digitali, astfel încât să poată fi oricând reascultat”, ne-a explicat Primăria.
Durata contractului cu Zaga Brand a fost de 60 zile, cu precizarea că materialele rămân publicate în continuare pe platformele online.
Ne întrebăm dacă toate acestea nu ar fi trebuit să fie făcute cunoscute şi gălăţenilor...

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Se caută influenceri cunoscuţi şi jurnalişti internaţionali. 700.000 de lei pentru promovarea naţională şi internaţională a Galaţiului

„Informarea transparentă şi nediscriminatorie a publicului cu privire la potenţialul economic şi turistic al municipiului Galaţi, în scopul atragerii de investiţii noi şi al încurajării turismului în zonă”, asta îşi doreşte Primăria şi a pus la bătaie un contract cu valoare estimată de 700.000 de lei fără TVA. Ofertele sunt aşteptate până pe 23 februarie 2022, iar ofertanţii vor trebui să vină cu influenceri cunoscuţi şi cu nume de jurnalişti din presa internaţională.

Pentru "Servicii de realizare campanie de informare şi popularizare a municipiului Galaţi în rândul publicului larg", Primăria a lansat pe portalul propriu o achiziţie publică în valoare de 700.000 de lei fără TVA. Scopul este „promovarea şi asigurarea vizibilităţii municipiului Galaţi la nivel naţional şi internaţional” printr-o campanie cu durata de 12 luni.

În caietul de sarcini, administraţia locală cere: promovare online care să obţină cel puţin 7 milioane de afişări, parteneriate cu cel puţin trei influenceri cu minimum 10.000 de urmăritori, dar şi realizarea unui video de prezentare a Galaţiului cu durata de minimum 30 de minute. Apar pe listă şi realizarea şi publicarea a cel puţin 50 de articole informative în presa online la nivel naţional şi internaţional, plus cercetări de piaţă cu privire la identificarea percepţiilor gălăţenilor cu privire la Galaţi. Contractul va fi atribuit pe criteriul „cel mai bun raport calitate-preţ”.

Invest în Galaţi… şi nu prea

Pagină web de promovare locală a municipiului Galaţi, în limba engleză, cu un buget iniţial de 20.000 de lei, au propus consilierii PACT printr-un amendament la bugetul oraşului pe 2022. „Există deja o pagină: Invest in Galati”, le-a replicat primarul Ionuţ Pucheanu.

Trecând peste traducerea într-o engleză îndoielnică, trebuie spus că pagina "Invest in Galati" nu a mai fost actualizată de foarte multă vreme. Dovadă că adresa de mail a Primăriei nu mai este valabilă de cel puțin doi ani, iar adresa Parcului de Soft nici atât! Parcul nici măcar nu mai există…

Chiar dacă amendamentul PACT a fost respins, nevoia de promovare a Galaţiului este reală. „Cel mai probabil vom deveni, în foarte scurtă perioadă, staţiune turistică. Vom avea acest statut câştigat, şi atunci să vezi promovare!”, a anunţat primarul.

Ce imagine ne-am făcut până acum şi cât a costat

Pentru că nu e prima oară când Primăria vrea promovare, iată şi o retrospectivă a ceea ce s-a făcut mai important.

În iunie 2017, au fost lansate LOGO-ul oraşului Galați şi un manual de identitate vizuală, pentru care Primăria i-a plătit firmei IV Future SRL 38.000 de lei fără TVA. Misiunea firmei fusese de a crea oraşului un concept de identitate vizuală, pentru ca Galaţiul să devină un brand şi să se promoveze profesionist în ţară şi în străinătate.

În noiembrie 2018, a fost lansat „Galaţi, oraşul binecuvântat de Dunăre”, filmul de promovare a municipiului nostru, producţie pentru care Primăria a plătit 19.635 de lei cu TVA firmei gălăţene Filmăridesus.ro SRL.

La finele anului 2020, Primăria a plătit firmei Zaga Brand SRL 29.219,45 de lei fără TVA pentru „prestări servicii de promovare a patrimoniului cultural și industrial gălăţean”. Deşi la momentul acela nu a ştiut nimeni despre ea, a existat o campanie digitală (digital storytelling), centrată pe imagini și povești ale orașului, respectiv, prin realizarea unui episod de podcast, în completarea campaniei, care să permită promovarea brandului de oraș. Tot atunci a fost creat și contul de Instagram al municipiului @visit.galati, care a ajuns până acum la performanţa de 395 de folllowers...

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Primăria Galaţi n-a găsit influenceri

Pentru că au fost primite numai oferte neconforme, achiziţia de 700.000 de lei fără TVA, lansată de Primăria municipiului Galaţi pentru o campanie de promovare a oraşului a fost anulată. Rămâne de văzut dacă şi când va fi reluată.

Aşa cum aţi putut afla din ziarul „Viaţa liberă”, în luna februarie, Primăria a lansat o procedură pentru contractarea „serviciilor de realizare a unei campanii de informare şi popularizare a municipiului Galaţi în rândul publicului larg". Scopul declarat era: promovarea şi asigurarea vizibilităţii municipiului Galaţi la nivel naţional şi internaţional, cu privire la potenţialul economic şi turistic, în scopul atragerii de investiţii noi şi al încurajării turismului în zonă. Campania trebuia să dureze 12 luni, iar ofertanţii să vină cu influenceri cunoscuţi şi cu nume de jurnalişti din presa internaţională.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Materiale promoţionale pentru Primăria Galaţi

Şepci, jachete şi tricouri, toate roşii şi personalizate, brelocuri gravate, umbrele şi pixuri personalizate, stickuri USB, mape, broşuri, ba chiar şi cuburi anti-stres, plus, desigur, punguţe pentru cadouri şi un banner expoziţional. Sunt materialele promoţionale pentru care Primăria Galaţi derulează o achiziţie directă în valoare de 37.751 de lei fără TVA, adică aproximativ 7.628 de euro. Toate aceste materiale sunt necesare, conform autorităţilor, pentru „prezentarea într-o manieră onorabilă a activităţii primarului municipiului Galaţi şi a Consiliului Local”.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

Machetă 3D, din bronz, a centrului orașului Galați

Pentru realizarea unei machete 3D, din bronz, reprezentând volumetric zona centrală a municipiului Galați, Primăria a atribuit prin cumpărare directă un contract în valoare de 122.800 de lei fără TVA firmei Prototype Studio SRL din Cluj. Macheta, cu o arie de aproximativ doi metri pătrați, montată pe un soclu de piatră naturală, va fi amplasată într-un loc public, în care va putea fi admirată de cetățeni.

"Macheta este un proiect cu valențe sociale comunitare. Pune în valoare și ajută turiștii să înțeleagă în ansamblu orașul și zona vizitată. Amplasarea publică a unei astfel de lucrări creează un punct de interes, un simbol și o atracție în sine, o carte de vizită care pune în valoare patrimoniul arhitectural și istoric. Prin acest proiect se va crea un element de identitate în cadrul comunității locale", este convingerea autorităților locale, expusă în referatul de necesitate al achiziției publice.

Conform Primăriei, macheta va avea o legendă multilingvistică, în română, engleză și în limbaj Braille, dar și elemente de smart city: cod QR cu trimitere la surse externe, fie că este vorba despre un website ori despre o aplicație.

"În contextul cerințelor impuse de condiția de smart city, sunt necesare eforturi în vederea creșterii prestigiului zonei și al nivelului de interactivitate, îmbunătățirea infrastructurii educaționale și culturale. Macheta întrunește și nevoia de accesibilitate a unei categorii de persoane cu dizabilități. Prin atingerea machetei realizată și în limbaj Braille, persoanele cu deficiențe de vedere pot percepe configurația și scara orașului. În România, sunt aproximativ 100.000 de astfel de persoane pentru care nu există conceptul de turism, atât din cauza limitărilor vizuale, cât și din cauza lipsei infrastructurii adaptate", explică Primăria.

Macheta printată 3D va fi transpusă în bronz sau bronz compozit și i se va realiza un soclu de piatră naturală sculptată manual sau debitată. Lucrarea va fi amplasată pe domeniul public și va beneficia de un sistem automat de degivrare și de iluminare ambientală cu LED. Municipalitatea a prevăzut un termen de execuție cuprins între 6 și 12 luni și o garanție de 24 de luni.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Primăria plăteşte 5.780 de euro pentru un nou videoclip de prezentare a Galațiului

Un videoclip de prezentare a municipiului Galați, cu principalele obiective turistice și de interes local, asta își dorește Primăria, care a pus la bătaie 28.500 de lei fără TVA, adică 5.780 de euro. Contractul ar urma să fie atribuit prin cumpărare directă, dar se afla marți, 29 august, în etapa de deliberare a ofertei depuse de SC Cisibo Studio Graphic SRL din Galați. Pentru actualul clip de promovare a orașului, Primăria a plătit, în 2018, suma de 19.635 de lei cu TVA, adică peste 4.200 de euro, firmei gălăţene Filmăridesus.ro SRL.

Se pare că administrația locală s-a plictisit de filmulețul de prezentare a orașului care rulează acum pe ecranele automatelor de vânzare a biletelor și reîncărcare a cardurilor de călătorie. Nu mai puțin adevărat este că, din 2018, de când a fost realizat acel clip și până acum, au apărut atracții noi, precum Plaja "Dunărea", "Casa Artelor", Parcul "Carol" și parcul de aventură care ar merita să fie promovate într-un nou videoclip de prezentare.

În Sistemul Electronic de Achiziții Publice am descoperit o procedură aflată în etapa de deliberare. Este vorba despre o cumpărare directă în valoare de 28.500 de lei fără TVA, adică 5.780 de euro, având ca ofertant firma gălățeană SC Cisibo Studio Graphic SRL.

Primăria cere un videoclip de prezentare a municipiului Galaţi, cu principalele obiective turistice şi de interes local. "Producția este realizată folosind tehnici de filmare de ultimă generație. Durata: videoclip de 1 - 5 minute. Filmul are o versiune în limba română și una în limba engleză. Titlul va fi stabilit de furnizor și agreat de beneficiar. Coloana sonoră este achiziționată cu licență de pe o platformă dedicată. Voice over profesionist (actor): în limbile română și engleză", precizează Primăria. Municipalitatea mai cere: filmare în format fullHD, folosind tehnici de filmare de ultimă generație, inclusiv filmări aeriene 4k, elemente de animație grafică, titrări animate, subtitrare, efecte de sunet, muzică cu licență. La cererea administrației locale, poate fi realizat şi un format adaptat pentru telefon mobil/tabletă (şi în variantă verticală).

La ora actuală, Galațiul are un film de promovare, intitulat "Galaţi, oraşul binecuvântat de Dunăre", lansat în noiembrie 2018. Pentru această producţie, administraţia locală a plătit 19.635 de lei cu TVA, adică peste 4.200 de euro, firmei gălăţene Filmăridesus.ro SRL.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

"Galaţi, în ritmul Dunării" - noul clip de promovare a oraşului

După "Galaţi, oraşul binecuvântat de Dunăre", lansat în noiembrie 2018, municipiul nostru are un nou clip de promovare, intitulat "Galaţi, în ritmul Dunării". În imaginile spectaculos filmate pot fi admirate Dunărea şi Faleza, zonele modernizate din centrul oraşului, principalele artere rutiere, Plaja "Dunărea" şi Parcul de aventură, statuile lui Mihai Eminescu şi Alexandru Ioan Cuza, clădirile cu o arhitectură impresionantă precum Biserica "Precista", Palatul Administrativ, Muzeul Spiritualităţii Creştine, Palatul Copiilor, Catedrala Arhiepiscopală, Universitatea, dar şi zonele industriale.

"Galaţi, în ritmul Dunării, în pas cu timpurile!", sunt cuvintele cu care începe prezentarea municipiului în clipul de promovare. Acesta a fost lansat vineri, 9 februarie 2024, pe pagina de Facebook a primarului Ionuţ Pucheanu şi pe contul de YouTube al Primăriei Galaţi, cu următoarea descriere: "Există orașul perfect. Fiecare dintre noi și-l imaginează după voia inimii: viu, mereu în transformare, tot mai dezvoltat, liniștit, cu aer curat și mult verde. Ne regăsim în Galați, comunitatea strămoșilor, orașul prezentului nostru, al tuturor, și speranța copiilor pentru care ACASĂ este cel mai bine".

În videoclipul de promovare aflăm despre Galaţi că este "un oraş care înaintează în ritmul Dunării - ferm, echilibrat, neîntrerupt. Şi, la fel ca Dunărea, îşi urmează prin orice vremuri propria cale".

"Târg înconjurat de ape, port strategic şi pol universitar", cel puţin aşa pare să fie scris pe cartea de vizită a oraşului nostru. Fără tăgadă, imaginile care se succed în cele 3,35 de minute sunt absolut spectaculoase şi oferă o perspectivă atractivă şi interesantă a oraşului. Iar informaţiile oferite sunt pe măsură: "economia locală are dimensiuni globale", la care se adaugă "bogăţia spaţiului cultural gălăţean" , unde "tradiţia şi modernitatea se întâlnesc nu doar în spirit, dar şi în arhitectură", fără a uita faptul că suntem "cel mai puternic centru al ortodoxiei de la Dunărea de Jos".

Informaţia că Galaţiul "este astăzi localitatea cu aerul cel mai curat din ţară şi ocupă locul 21 în Europa" este susţinută cu imagini din modernizatul Parc "Carol" (fost CFR).

"Galaţiul trăieşte prin fiecare dintre oamenii săi, se adaptează, evoluează, se reinventează şi merge mai departe în pas cu timpurile, cu aceeaşi cadenţă armonioasă a Dunării", este fraza cu care se încheie videoclipul de prezentare. Unul mult mai reuşit şi mai convingător decât cel precedent.

Contract atribuit la finele lunii august

Aşa cum aţi putut afla din ziarul "Viaţa liberă", la finele lunii august 2023, pentru realizarea acestui clip de promovare a oraşului Primăria a pus la bătaie 28.500 de lei - echivalentul a 5.700 de euro fără TVA. După cum relatam la vremea aceea, oraşul avea nevoie de un nou clip de prezentare care să cuprindă şi noile atracţii ale oraşului, precum Plaja "Dunărea", Casa Artelor, Parcul "Carol" și Parcul de aventură. A fost acceptată oferta depusă de SC Cisibo Studio Graphic SRL din Galați.

Reamintim că, pentru vechiul clip de promovare a orașului, Primăria a plătit, în 2018, suma de 19.635 de lei cu TVA, adică peste 4.200 de euro, firmei gălăţene Filmăridesus.ro SRL.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.