dcp100168 Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 "Apel pentru victimele inundaţiilor"Sinistraţii din Maramureş şi Moldova îşi pun speranţele şi în voluntarii Crucii Roşii. Astfel, timp de trei zile, gălăţenii pot dona bani şi produse alimentare pentru ajutorarea victimelor viiturilor. Campania în care îşi pun speranţa sinistraţii români din Maramureş şi Moldova a fost iniţiată la nivel naţional de către Crucea Roşie. Şi în Galaţi, asociaţia îşi pune serviciile la dispoziţie prin 10 voluntari care strâng, timp de trei zile, fonduri băneşti şi produse alimentare pentru redarea unei vieţi normale celor cărora viiturile le-au luat totul. Astfel, începând de ieri, zece tineri şi-au amplasat un cort la Potcoava de Aur unde sunt aşteptaţi toţi gălăţenii dornici să ajute. "În primul rând vrem să evidenţiem faptul că aceşti tineri au ales să stea aici, în loc să meargă la plajă sau să facă ce fac toţi ceilalţi tineri. Sunt elevi, studenţi, unii dintre ei muncesc. Dar vom sta aici cu toţii până vom realiza ceea ce ne-am propus, să strângem cât mai mulţi bani pentru victimele inundaţiilor. Vom sta chiar şi peste programul stabilit", a declarat Gheorghiţă Hogea, directorul filialei gălăţene Crucea Roşie. Pentru cei interesaţi, voluntarii Crucii Roşii mai pot fi găsiţi azi şi mâine, între orele 10.00 şi 18.00, pe esplanada din faţa complexului Potcoava de Aur.http://www.impartial.ro/index.php?func= ... articol=13
tomcat0 Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 dar pentru piese de mobilier, aparate electrocasnice, tv-uri... etc... unde e punct de colectare?
dcp100168 Posted August 6, 2008 Author Posted August 6, 2008 Mai toate partidele au puncte de colectare, însă nu ştiu ce fel de ajutoare primeşte fiecare...
tomcat0 Posted August 19, 2008 Posted August 19, 2008 sincer pe unde am intrebat nimeni nu a stiut sa-mi dea un raspuns... totusi, unde pot dona un frigider, un tv si alte piese de mobilier? astept poate stie cineva sa-mi spuna...