Jump to content

Registrul Auto Român (RAR) Galaţi


dcp100168
 Share

Recommended Posts

Înscrierea auto

Mai RAR aşa birocraţie

* "Mai treceţi peste vreo două-trei luni", i s-a spus la RAR unui om de afaceri gălăţean venit să-şi înscrie camioanele nou-nouţe * "Pierd o groază de bani din cauza procedurilor birocratice", spune omul de afaceri

Cunoscutul om afaceri Marian Băilă ne-a declarat că este foarte dezamăgit de birocraţia absurdă care domneşte încă în multe dintre instituţiile din România. Şi ne-a dat ca exemplu Registrul Auto Român (RAR), care este o adevărată piatră de încercare pentru cineva care vrea să-şi înscrie în circulaţie un autovehicul.

80 de zile pentru o formalitate?!

Totul a pornit de la faptul că omul de afaceri a vrut să-şi înregistreze câteva camioane nou-nouţe, proaspăt importate din Germania. Opt maşini, cu o valoare de vreo şase milioane de euro. Ei bine, ceea ce ar fi trebuit să fie o formalitate (ce mare inginerie e să înmatriculezi nişte maşini NOI?!) s-a dovedit o adevărată aventură. "Am rămas stupefiat când de la RAR Galaţi mi s-a spus că prin septembrie - octombrie se va rezolva", ne-a povestit Băilă.

În tot acest timp, camioanele de şase milioane de euro sunt parcate în curtea firmei. Nu produc nimic, deşi au costat foarte mult, iar cerere de lucrări există.

În lumea civilizată durează câteva ore...

"Aşa o fi procedura", ne-am zis în primul moment când am aflat ce se întâmplă la RAR. Apoi am făcut o mică documentare despre situaţia din alte state. În Germania, Franţa şi Marea Britanie, înmatricularea unei maşini noi durează maximum 24 de ore. În Italia, Spania şi Ungaria, timpul este de 48 de ore. Carevasăzică, în lumea civilizată situaţia este fundamental diferită faţă de România.

De ce la noi e haos? Nu e greu de intuit. Zilnic, primim patru-cinci telefoane de la oameni nemulţumiţi de activitatea RAR. Cei mai mulţi spun că a devenit cam ca la paşapoarte pe vremuri: instituţia merge prost pentru "a ţine treze canalele de şpagă". Aşa zic oamenii şi nu vedem de ce nu i-am crede, câtă vreme cozile de la RAR seamănă izbitor de bine cu cele de pe vremuri de la paşapoarte.

"O să-i dau în judecată!"

Marian Băilă spune că nu va tolera situaţia actuală şi că va acţiona în judecată RAR pentru a recupera daunele suferite prin întârzierea înmatriculării camioanelor. "Cred că toţi cei afectaţi de birocraţie ar trebui să facă la fel", spune omul de afaceri.

În fine, trebuie să spunem că am încercat să obţinem de la RAR explicaţii pentru situaţia prezentată mai înainte. Din păcate, şeful instituţiei este în concediu, iar inginerul Năstase (despre care ni s-a spus că este următorul în schema de conducere) a refuzat să comenteze.

http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=26056

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua ! Am vazut articolul in Viata libera si pot sa va spun ca Domnul Marian Baila are perfecta dreptate si as vrea sa adug un comentariu, in speta : RAR GALATI . Cum functioneaza ? vrei sa faci o programare si esti nemultumit de termenul de asteptare? te duci la bar langa fastfood si intrebi de "PIF" (cuvant cheie) te intelegi la pret cu omu' care o sa te ajute sa intri in fata altor galateni programati pentru ITP. Binenteles ca acesta la randul lui imparte spaga cu cei de acolo de la conducere. Sa va povestesc acum ce am patit eu pentru ca nu am dat Spaga ...Am fost programat in 30 zile dupa care am fost respins pentru niste banalitati , cum ca masina era prafuita...etc...si " NU ARE ASPECT EXTERIOR CORESPUNZATOR". Am primit ok pentru celelate si am revenit in urmatoarele zile fiind informat ca nu mai am nevoie de programare, trebuia doar sa vada masina si sa semneze actele. Dupa o saptamana m am deplasat la RAR unde..atentie ca aici dau si nume ..MAMA LOR DE HOTI!!!...Domnul Bumbaru , Patilea , mi au spus ca daca ma grabesc " E POSIBIL SA DUREZE MAI MULT" asta in situatia cand eu stateam de 3 ore pentru ca cineva sa vina sa arunce o privire la masina si sa imi dea actele semnate.Concluzia o trageti voi dragi galateni!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tot asa a ramas cu RAR-ul? Credeam ca s-a schimbat ceva din 2003, ultimul contact cu mafiotii, care mi-a lasat o dunga pe creier.

Vroiam sa-mi omologhez instalatia pe GPL. Plec pe la 04.00 de acasa, ma duc la RAR. Stau la rand (eram al 12-lea). Ma invelesc cu sacul de dormit (era februarie), beau cafea si stau in masina. Se face 08.00, deschid aia poarta si intra 4 masini, restul asteptati. Eu zic, bine, mai sunt opt. Credeam ca intru pana la 10, 11. Ei, aş. Au intrat si au iesit pe langa mine 150 de masini (le aveam numerele notate pe manşeta ziarului Viata Libera ;) ) si d-abia la 14.30 am ajuns la intrarea in hala, dupa care a inchis. Bineinteles ca am avut revenire ca aveam baterie de 75 Ah pe Dacie si nu era conforma. LA revenire, la fel: 03.30- al şaselea, frig, sac de dormit, cafea, Viata Libera, am intrat la 12.30, au "rezolvat" numai 120 prin spate.

Deci daca s-au obisnuit zeci de ani sa rezolve 12 masini cu nr. de ordine si alte cateva sute pe blat (cu şpaga de rigoare), cum puteti sa credeti ca acum cu "programare" vor putea fi cinstiti? :lol: Aia sunt cei mai mari smecheri de pe fata pamantului. Un exemplu: daca iti masoara noxele cu usa deschisa de la hala iti ies, dar daca iti inchid usa in fundul masinii, salutare!!! :twisted: Şi mai au 1000 de chichiţe sa râdă de tine, că esti la mâna lor.

Link to comment
Share on other sites

RAR Galaţi va avea filială la Tecuci

Statia din Galati a Registrului Auto Roman va deschide a doua filiala din judet, in municipiul Tecuci, deoarece nu mai face fata volumului mare de solicitari, de ordinul miilor, de eliberare a timbrului CO2 pentru recuperarea unei parti din vechea taxa auto, dar si pentru inmatricularea masinilor. Statia RAR de la Tecuci va fi a doua din judetul Galati. Infiintarea ei a fost necesara in conditiile in care centrul unic de la Galati nu mai face fata numarului extrem de mare de solicitari venite din partea proprietarilor de masini, care au nevoie de mentiunea RAR continand cantitatea de noxe emisa de autovehicul pentru a-l putea inmatricula sau, cum se intampla in majoritatea cazurilor, pentru a-si putea recupera o parte din suma platita cu titlu de taxa de prima inmatriculare in intervalul 1 ianuarie 2007-1 iulie 2008, conform legii vechi.

De la 1 iulie 2008, cand taxa de prima inmatriculare a devenit taxa de poluare, statia RAR din Galati primeste, in medie, 40 de solicitari zilnice de eliberare a timbrului RAR privind emisiile de CO2, din care zece sunt pentru inmatricularile noi si se onoreaza pe loc, iar 30 sunt pentru recuperarea diferentei de taxa si necesita programare. In ritmul acesta, un galatean care a platit vechea taxa auto si doreste sa-si recapete o parte din bani programandu-se la RAR acum va dobandi timbrul necesar abia peste o luna si jumatate. "Anul trecut, mi-am adus o masina second-hand din vestul Europei, pentru care am platit aproape 1.600 de euro taxa de prima inmatriculare. Din calculele mele, statul trebuie sa-mi returneze cam 900 de euro. Ieri (miercuri, 27 august, n.r.) am intrat pe pagina de internet a Registrului Auto Roman pentru a-mi face o programare online la statia din Galati si prima data disponibila era 13 octombrie", a declarat, joi, un galatean de 34 de ani. Nu mai putin de 9.558 de galateni se afla in acasta situatie. Ei si-au inmatriculat autovehiculele in perioada 1 ianuarie 2007-1 iulie 2008, cand a fost in vigoare vechea taxa auto, platind 20,46 de miloane de lei cu titlu de taxa de prima inmatriculare.

NewsIn

Link to comment
Share on other sites

Registrul Auto Român deschide 5 noi puncte de lucru

Registrul Auto Român (RAR) deschide, începând cu 15 septembrie, cinci noi puncte de lucru în ţară, pentru a putea face faţă numărului mare de importuri de autovehicule second hand, a anunţat, joi, instituţia. Cele cinci noi puncte de lucru ale RAR din ţară vor funcţiona în oraşele Tecuci (pentru judeţul Galaţi), Câmpulung (pentru Argeş), Sighişoara (judeţul Mureş), Făgăraş (pentru judeţul Braşov), iar la Vatra Dornei va fi deschis un puct de lucru pentru judeţul Suceava, se arată într-un comunicat al RAR.

Deschiderea celor cinci noi filiale vine după ce RAR a prelungit cu două ore, de la 1 septembrie, programul de lucru cu publicul pentru eliberarea cărţilor de identitate ale vehiculelor, la majoritatea ghişeelor la nivel naţional, mai puţin la cele din Bucureşti şi judeţul Ilfov. Astfel, programul va fi de la 8:00 la 18:00 între luni şi joi, de la 8:00 la 15:00 în ziua de vineri, iar sâmbăta programul va fi de şase ore, respectiv între 8:00 şi 14:00.

Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut cu 2,3% în primele şapte luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 171.385 unităţi, în timp ce înregistrările de maşini second hand s-au dublat, la 112.054 unităţi. În ceea ce priveşte echilibrul dintre maşinile noi şi cele second hand, balanţa înclină în continuare în favoarea celor noi, însă înmatriculările de automobile rulate au câştigat 16 puncte procentuale în totalul înregistrărilor. Astfel, după primele şapte luni, 60,47% din maşini erau noi, iar 39,53% erau autoturisme rulate.

Spre comparaţie, după primele şapte luni ale anului trecut, 76,49% din totalul înmatriculărilor îl reprezentau autoturismele noi, în timp ce doar 23,51% dintre maşinile intrate în circulaţie erau second hand. În luna iulie numărul automobilelor second hand înmatriculate a fost mai mare, pentru prima dată în acest an, decât numărul maşinilor noi înregistrate. Cea mai probabilă cauză care a condus la această situaţie este diminuarea taxei auto pentru maşinile second hand de import înmatriculate după 1 iulie şi majorarea uşoară la autoturismele noi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

In afara Tecuciului, noile centre RAR s-au deschis doar pe hartie

Din cele cinci puncte de lucru ale Registrului Auto Roman anuntate ca se vor deschide pe 15 septembrie doar cel din Tecuci, judetul Galati, functioneaza. Astfel ca punctele de lucru din Campulung Muscel, judetul Arges, Sighisoara, judetul Mures, Fagaras, judetul Brasov, si Vatra Dornei, judetul Suceava, nu s-au deschis pe 15 septembrie. Problema a fost semnalata de persoane care s-au deplasat la Vatra Dornei unde nu au gasit pe nimeni in sediul in care trebuia sa se afle noul punct de lucru RAR. Purtatorul de cuvant al Registrului Auto Roman, Lorena Stroe, ne-a declarat ca cele patru puncte de lucru se vor deschide in urmatoarele zile. "Filiala de la Tecuci deja functioneaza. Se mai intarzie cu deschiderea acestora din motive tehnice si de personal. Informatia ca acestea se deschid nu este data "doar pentru presa", aceasta se va si concretiza. Pana la sfarsitul anului, RAR mai are in plan deschiderea si altor puncte de lucru in afara de cele anuntate deja", a mai completat Lorena Stroe. Din cauza numarului mare de cereri de inmatriculare, Registul Auto Roman a decis sa deschida noi puncte de lucru in unele judete din tara.

http://www.ziare.com/Noi_centre_RAR__de ... 18143.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bataie la sediul Registrului Auto Roman din Galati

Doi conducatori auto s-au luat la bataie chiar in incinta R.A.R dupa ce unul dintre ei a incercat sa intre in fata pentru a-si omologa masina. Minute in sir, soferii s-au injurat si s-au lovit, convinsi ca fiecare are dreptate. Nici dupa lupta corp la corp spiritele nu s-au linistit. Reprezentatii R.A.R pun totul pe seama nervozitatii soferilor, care trebuie sa vina la Registrul Auto conform unor programari. Cu toate acestea, chiar daca au mai fost discutii intre conducatorii auto grabiti sa intre primii la omologare, pana acum, e primul incident in care s-au folosit pumnii.

http://stirileprotv.ro/locale/31/bataie ... alati.html

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

După doar şase luni de funcţionare,

RAR Tecuci s-a desfiinţat

* Se pare că "minunile" durează foarte puţin în municipiul nostru, întrucât se zvoneşte că şi serviciul SMURD va avea aceeaşi soartă.

Activitatea serviciului Registrului Auto Român a început în urmă cu jumătate de an, după mult timp de aşteptări şi zbateri intense din partea oficialităţilor tocmai pentru ca tecucenii să poată beneficia de aceste servicii la ei acasă şi să nu mai fie nevoiţi să parcurgă distanţa de 80 km până în Galaţi pentru a-şi rezolva problemele. Activitatea R.A.R- ului din Tecuci a început din plin, lucrându-se eficient şi profitabil, toţi cei 200 de mii de tecuceni, conducători auto, fiind mulţumiţi de rapiditatea şi seriozitatea cu care erau trataţi. Totul bine şi frumos, situaţia financiară lunară era pe profit de 100 milione lei până când, în urmă cu două săptămâni situaţia aceasta a luat o întorsătură urâtă: a venit înştiinţarea de la minister că trebuie oprită activitatea, iar serviciul se desfiinţează.

Edilul-şef al urbei, Eduard Finkelstain, a precizat că atât el personal, cât şi lumea, e nemulţumită, însă intenţionează să facă ceva în acest sens. "Am încercat să intervin, dar această desfiinţare a serviciului venea din ordinul ministrului. Am promisiunea că se va reînfiinţa, intervenţiile noastre vor funcţiona. Consiliul Local le va pune la dispoziţie o hală şi voi insista până vom reavea R.A.R-ul şi asta cât mai repede posibil", a precizat primarul.

Însă până la noi ordine înscrierile şi înmatriculările vor plimba localnicii, pe banii şi timpul lor, până la Galaţi. În plus, şi cei şase angajaţi ai serviciului R.A.R, respectiv ingineri de linie, mecanici, contabil, au rămas pe tuşă făcând lista mai lungă la şomeri.

"Ce este mai dureros, acum că am pierdut R.A.R, se pare că şi SMURD va urma pe linia decăderilor", a subliniat Gheorghe Dundev, directorul prefectural tecucean. Aşadar, partea de nord-est a judeţului va fi "sărăcită" din toate punctele de vedere.

http://www.impartial.ro/index.php?func= ... &articol=8

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Coadă la RAR pentru înmatricularea maşinilor second-hand

Gălăţenii care iau acum cu asalt Registrul Auto Român pentru a-şi înmatricula cât mai repede maşinile second-hand de teamă ca nu cumva din 2011 să plătească şi cu mii de euro în plus, preferă mai ales maşini aduse din Germania. Evident că la coada la înmatriculare cele mai multe maşini sunt cele second-hand, acestea fiind cele la a căror înmatriculare, de la anul, buzunarele proprietarilor se pot goli cu până la 2.000-3.000 de euro în plus, în medie. „A crescut foarte mult numărul de solicitări pentru înmatricularea maşinilor, mai ales al celor second-hand. Deja facem programări la o lună înainte. Astăzi, de exemplu (ieri - n.r.) se fac programări pentru 15-16 decembrie. Dacă, în medie, aveam la înmatriculare 30-40-50 de maşini pe zi, acum am ajuns la peste 100”, a precizat directorul RAR Galaţi, Cătălin Cristache. În ciuda creşterii numărului de autoturisme aduse spre înmatriculare la Galaţi, cei din cadrul Registrului Auto Român vor face în aşa fel încât toate autoturismele să fie înmatriculate înainte de trecerea în anul viitor. Asaltul sediilor RAR a început în mai toată ţara când Ministerul Mediului a anunţat că de la anul se doreşte majorarea taxei de primă înmatriculare, cele afectate cel mai mult de creşterea taxelor fiind maşinile second-hand.

http://www.monitoruldegalati.ro/deschidere/avalansa-la-rar-2715.html

Link to comment
Share on other sites

Asa a fost si in 2008 - noiembrie - . Intre timp, vreo 15 romani au castigat procesul cu MF. Prin martie 2009 s-a primit de la UE solicitarea de incadrare in prevederile de nivel taxa de reanmatriculare. Pentru Bulgaria si Romania. Bulgaria s-a aliniat imediat. La un nivel de 1 - 300 euro. Si se intreaba sefii din Romania, cum adica sa mai fim monitorirati pe diverse chestii???? Pai ar trebui sa fim obligati sa schimbam cam toata legislatia conform celor din UE. Si apoi vom mai vedea.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

RAR pune la dispoziţie istoricul de daune al vehiculelor

Registrul Auto Român oferă clienților săi, începând de astăzi, date despre daunele vehiculelor înmatriculate în România. Mai exact, în doar câteva minute, puteţi afla informaţii despre majoritatea vehiculelor pentru care au fost înregistrate oficial, la societățile de asigurări, avarii produse pe teritoriul României. Acest lucru este posibil prin intermediul aplicaţiei Istoric Vehicul, disponibilă pe site-ul oficial al instituţiei, www.rarom.ro.

Registrul Auto Român vine astfel în sprijinul clienţilor săi care vor să cunoască cât mai multe informaţii despre vehiculul de care sunt interesați.

Acest lucru este posibil ca urmare a informaţiilor pe care le primeşte RAR de la partenerii specializaţi care colectează date de la societăţile de asigurare şi atelierele de reparaţii autorizate. Astfel, la interogarea prin aplicaţia Istoric Vehicul, împreună cu informaţiile oferite gratuit de RAR (de exemplu valoarea indicată de odometru) se precizează şi faptul că pentru acel vehicul există disponibil un istoric de daune, care poate fi oferit contra cost. Tariful este de 35 de lei şi se achită on-line.

Pentru a accesa aplicaţia, clienţii trebuie să introducă seria de caroserie/saşiu şi o adresă de e-mail validă.

În situaţia în care clientul doreşte să obțină istoricul de daune al autovehiculului, el este redirecţionat către zona de plată cu cardul, iar apoi va primi prin e-mail Istoricul de daune. Acesta conţine următoarele informaţii (conform modelului ataşat):

Zona de avarii, inclusiv poziţionarea acestora pe un vehicul - machetă;

Intervalul valorii devizului de reparaţie;

Intervalul indicaţiei odometrului la data întocmirii devizului;

Dacă a fost o daună majoră din punct de vedere economic;

Dacă au fost afectate principalele elemente de siguranţă sau din structura de rezistenţă.

Toate informaţiile pe care le veţi introduce în sistemul informatic, pentru a afla datele de care sunteţi interesat, sunt protejate conform normelor GDPR.

expressdedunare.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Percheziții DNA la RAR Galați, în căutarea membrilor „mafiei rablelor”. Mașini înmatriculate fără ca inspectorii măcar să le vadă

Procurorii Direcției Naționale Anticorupție (DNA) au dat năvală miercuri, 21 aprilie, în curtea Registrului Auto Român (RAR) Galați. Oamenii legii caută o serie de probe complementare (că deja există interceptări și denunțuri consistente în dosar) legat de „mafia rablelor”. Adică de o filieră extinsă care a înmatriculat în România, în ultimii ani, mii de mașini care nu corespundeau din punct de vedere tehnic.

Surse din zona anchetei ne-au mărturisit că în foarte multe cazuri mașinile nici măcar nu erau inspectate, ci pur și simplu proprietarul mergea la RAR cu actele și cu șpaga, iar „băieții buni” rezolvau. Mai mult, operațiunile se derulau printr-o serie de intermediari care percepeau tarife (evident, nefiscalizate) pentru a se ocupa de plata șpăgii și de acte.

Ancheta este extinsă în nu mai puțin de zece județe din România (toate județe Moldovei, plus Brăila și Buzău), acolo unde există ramificații ale acestei mafii. În cursul dimineții au fost duși la audieri zeci de suspecți și de martori. Unii dintre ei sunt angajați ai RAR, alții sunt oameni de afaceri sau persoane fizice care au beneficiat de operațiunile ilegale.

impartial.ro

Zeci de descinderi au avut loc în această dimineață în trei județe din Moldova, procurorii DNA căutând dovezi în scopul consolidării unui dosar penal care vizează fapte de corupție sesizate în ultimul an. Printre județe vizate se află și Galațiul, iar una dintre țintele anchetatorilor este o instituție publică. Ar fi vorba, conform unor surse neoficiale, de Registrul Auto Român. ”Procurorii din cadrul Direcției Naționale Anticorupție – Serviciul Teritorial Iași efectuează cercetări într-o cauză penală ce vizează suspiciuni privind săvârșirea unor infracțiuni de corupție, fals intelectual și constituirea unui grup infracțional organizat, în perioada  2020-2021. În cursul zilei de 21 aprilie 2021, ca urmare a obținerii autorizărilor legale de la instanța competentă, sunt efectuate percheziții domiciliare în 28 locații, situate pe raza județelor Vaslui, Galați și Bacău, dintre care una este sediul unei instituții publice, restul reprezentând domiciliile unor persoane fizice și sediile unor societăți comerciale”, a comunicat Direcția Națională Anticorupție, în urmă cu puțin timp. Reprezentanții instituției au precizat că vor oferi mai multe amănunte în momentul în care împrejurările vor permite. 

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Fostul deputat Cătălin Cristache, numit șef la RAR Galați, cu sprijinul PSD

S-a schimbat conducerea la Registrul Auto Român (RAR), unde în locul fostului şef de reprezentanţă de la Galaţi, Emil Ciubucciu, a venit, începând de marţi, 4 octombrie 2022, Cătălin Cristache, preşedinte PMP Galaţi, care a mai ocupat această funcţie în perioada 2009 - 2014.

monitoruldegalati.ro

Fac ce fac politicienii și cad în picioare, căci – nu-i așa? – o mână spală pe alta, mai ales în politică. Așa se face că fostul deputat PMP Cătălin Cristache (2016-2020), zis „Fazanul”, a fost numit șef la RAR Galați, semn că s-ar putea să-l vedem curând membru al unuia dintre partidele aflate la guvernare. Și sigur nu-i vorba de UDMR. Gurile rele din târg zic că ar fi momit cu această funcție de PNL, încă realitatea este că pactul lui Cristache e cu PSD, dat fiind forul tutelar al RAR este Ministerul Transporturilor, unde șef este membru social-democratul Sorin Grindeanu.

Fostul director al RAR, Emil Ciubucciu, a fost mazilit fără vreo explicație, mai exact doar pentru că așa a decis hachița politicii. Asta deși, profesional, Ciubucciu e cu vreo 10 clase peste fostul deputat. Asta ca să nu mai spunem că noul șef al RAR Galați este și cam incompatibil cu funcția publică, dat fiind că familia lui (de fapt chiar el – după rețeta patentată de Marian Oprișan: „mama mea sunt eu”), deține o importantă afacere în domeniul auto.

În vârstă de 44 de ani (este născut în 11 iunie 1978 la Tudor Vladimirescu, județul Galați), Cătălin Cristache a mai ocupat această funcție în perioada 2009-2014, sub guvernele PDL (cu Emil Boc premier) și PSD (cu Victor Ponta premier.

impartial.ro

Link to comment
Share on other sites

PSD și-a făcut pomană cu liderul PMP Galați

Cătălin Cristache, liderul PMP Galați, a fost numit șeful reprezentanței din Galați a Registrului Auto Român (RAR), organismul tehnic de specialitate desemnat de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, condus de pesedistul Sorin Grindeanu, ca autoritate competentă în domeniul vehiculelor rutiere, siguranţei rutiere, protecţiei mediului înconjurător şi asigurării calităţii.

Această stranie numire de către PSD a unui lider vocal al opoziției este pusă de presa locală pe seama faptului că „și-a negociat în interes personal poziția pe care o ocupă în fruntea PMP Galați”. „Eu sunt acum doar director interimar la RAR Galați. Nu este adevărat că am bătut palma cu PSD, eu sunt inginer la RAR și fostul director a ieșit la pensie iar eu am fost propus pentru funcția de director interimar. Nu știu dacă voi sta opt zile sau o lună, s-ar putea să nu rezist mult”, a spus, telefonic, liderul PMP, Cătălin Cristache, publicației Aternativa.

Ziariștii gălățeni precizează, însă: „Cristache nu are cum să rămână numai „opt zile” ca interimar la RAR Galați pentru că procedura de angajare a unui director definitiv pe acest post durează cel puțin două luni. Postul trebuie scos la concurs, este nevoie ca anunțul să fie publicat în ziare, perioada de înscriere este de 45 de zile, din câte știm noi, pentru un post de conducere, urmează proba scrisă, interviul, eventualele contestații, așa că totul durează cel puțin două luni”.

De asemenea, ei amintesc: „Cristache nu a anunțat public faptul că s-a dat cu PSD ca să îi meargă bine lui, ceea ce înseamnă că avem de-a face cu o impostură politică. Oamenii încă mai cred că PMP e de dreapta și că luptă împotriva PSD.

În campaniile electorale din 2020 (alegerile locale și generale), Cătălin Cristache a avut un discurs virulent la adresa PSD Galați și i-a criticat pe primarul Ionuț Pucheanu și pe președintele CJ Galați, Costel Fotea, pentru ca acum să sară în barca PSD-istă, să bată palma cu cei pe care îi detesta”.

cetateanul.net

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Problemele la RAR se rezolvă direct cu șeful

În cazul în care întâmpinați diverse probleme cu ocazia vizitei la Registrul Auto Român, ori aveți nelămuriri pe care nu vi le poate clarifica niciunul dintre specialiștii cu care veniți în contact, nu ezitați să luați legătura direct cu șeful reprezentanței! Recomandarea vine expres din partea conducerii centrale a Registrului Auto Român, care îi sfătuiește pe proprietarii de vehicule să nu ezite în a apela la autoritatea conducătorului de filială atunci când problema pare fără ieșire.

”Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, «la cald», atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă”, a precizat Roxana Dima, responsabilul de relații publice al Registrului Auto Român.

Potrivit sursei citate, șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă puteți totuși apela numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări. Șeful reprezentanței Galați a Registrului Auto Român este Cătălin Cristache, iar datele sale de contact sunt publicate pe www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.