dcp100168 Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 Sunt proaste produsele şi serviciile româneşti?Cine face ca mine ca mine s-o păţească!* "Calitatea" produselor electrocasnice "Arctic" ş"seriozitatea" echipei de la "Arctic - Service"Mă numesc Gabriela Brânzan şi locuiesc în Galaţi, str. Regiment 11 Siret nr. 50, bl. G1. Am cumpărat acum doi ani, mai precis pe 11.07.2006, o maşină de spălat "Arctic", tip 6 kg, AA şi o combină frigorifică cu două compresoare, aceeaşi marcă. M-am orientat spre această marcă din patriotism, gândindu-mă să încurajez fabricarea obiectelor de provenienţă românească, căci, la acelaşi preţ, puteam alege şi obiecte electrocasnice de alte mărci. Acum văd că am greşit extrem de tare. De aceea am luat hotărârea să relatez cele întâmplate, spre a fi de învăţătură concetăţenilor mei, care să poată să se ferească să nu păţească ce-am păţit eu.Mai întâi, capaceleSpre neplăcuta mea surpriză, la scurt timp după achiziţionare, congelatorului i-au căzut capacele de la cele trei sertare, care, fiind din plastic casabil, s-au făcut ţăndări. A trebuit să le lipesc, bucăţică cu bucăţică , când cu "Picătura", când cu "Poxipol", deoarece, atunci când cârpeşti ceva, nu mai este de durată. Devenind netrainic, cedează imediat, deşi umblu în congelator cu aceeaşi grijă ca şi cu un ou, iar în magazine nu există de cumpărat astfel de piese de schimb.Apoi, maşinaDar iată că nici maşina de spălat nu s-a dovedit a fi ceva de mai mare calitate. În timp ce spălam rufe, mai precis spre finalul programului, am auzit o huruială şi, alergând să văd ce se întâmplă, am văzut cuva plină de fum şi, în casă, s-a împrăştiat un miros de cauciuc ars. Norocul meu a fost că, fiind sfârşitul programului de spălare, am putut deschide uşa. Rufele, deşi miroseau a fum, nu se arseseră. Era în după-amiaza zilei de sâmbătă. Cum era firesc, am aşteptat până luni, 21.07., spre a mă prezenta la "Arctic Service", maşina de spălat fiind încă în garanţie. Am fost informată că reclamaţiile se primesc doar telefonic la nr. 0245605111. Am sunat la numărul respectiv, la care printr-un robot se face legătura cu "Arctic-Service" şi am fost înregistrată pentru remedieri pentru joi, 24.07. sub nr. de înregistrare 401345. Joi, am stat în casă toată ziua, aşteptând echipa pentru reparaţie. Văzând că, până la ora 15,30 nu s-a prezentat nimeni, am revenit cu un telefon la care mi s-a răspuns că dumnealor lucrează până la ora 20,00, deci să mai aştept. La ora 19,45 am sunat iarăşi şi mi s-a răspuns că n-au reuşit să onoreze toate solicitările şi sunt amânată pentru vineri - 25.07. Am aşteptat şi vineri, iar pe la ora 15,00 am sunat, la firmă, din nou. Mi s-a comunicat că echipa este în judeţ şi va veni la mine, luni. Luni, 28.07, am stat, din nou, numai în casă. Văzând, la ora 14,00, că voi fi sărită din "planificarea" remedierilor am revenit cu un apel telefonic, repetând acest lucru şi la ora 17,00, când i-am şi avertizat că voi cere sprijinul cotidianului "Viaţa liberă" şi, pentru ca "reclama" să fie completă, nu doar locală, şi PROTv-ului.Şi în cele din urmă, factura telefonicăDeoarece majoritatea apelurilor telefonice au fost înainte de ora 18,00 când, ca abonat Romtelecom, acestea nu intră în costul abonamentului, ele sunt taxate în afara abonamentului, şi deci, deşi n-am reuşit să rezolv cu defecţiunea maşinii de spălat, trebuie să plătesc mai mult la factura telefonică. Cu alte cuvinte: nervi întinşi la maximum, bani aruncaţi pe fereastră pentru apeluri telefonice fără rezultat, în asta se rezumă pentru cumpărătorul de obiecte electrocasnice "Arctic" felul în care răspunde firma "Arctic-Service" celui care-i solicită serviciile. Cu siguranţă acolo lucrează o adunătură de persoane neserioase şi, poate, chiar incompetente, fără niciun simţ de răspundere. Consider că sloganul "Clientul nostru, stăpânul nostru" nu-şi mai are rostul în comerţul românesc, dar mai ales, în felul în care se prestează serviciile în România.Vă mulţumesc,Gabriela Brâzanhttp://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=26113
Recommended Posts