Jump to content

Un consumator nemulţumit


Recommended Posts

Posted

Incerc sa raspund la problema care a deschis topicul acesta: Am intrat odata la restaurant Neacsu. Aceeasi problema, nu puteau servi doar bautura. Am discutat cu chelnerul/ seful de sala, civilizat, si s-a putut in final. Eu cred urmatorul lucru: inteleg ca sunt niste reguli care trebuiesc respectate. Pt. ca nu suntem indeajuns de informati, ne dam cu parerea si acuzam in stanga si-n dreapta. Restaurantele au niste norme. Chiar daca clientul e cel care are puterea de decizie, aceasta nu e completa; poate doar 90%. Trebuie sa respectam si noi unele norme. Daca doreai doar bautura, trebuia sa alegi o terasa/club/bar, nu un restaurant ( fie el si cu terasa). Omu' avea dreptate! Faptul ca a refuzat sa te serveasca, a fost o decizie corecta! Faptul ca pe mine m-a servit la Neacsu, a fost o alta decizie, aleatorie. Nu spun: astia sunt mai buni! Dar a fost riscul meu, asumat si, din intamplare, cu urmari pozitive (am fost servita).Totusi nu afirm ca daca nu ar fi vrut sa ma serveasca, gresea!

Posted

Ok, fiecare local cu regulile lui, fără comentarii. Dar te-ar putea informa, foarte frumos, să ştii chiar de la intrare...

Iar terasele, pentru astea sunt făcute, în opinia mea, să bea omul o bere, un şpriţ, să pălăvrăgească, să râdă, să spună bancuri...

Dacă mă gândesc bine, e şi f. posibil ca oamenii să fi avut probleme cu niscaiva indivizi care nu ştiu măsura la băutură...

Posted
Îmi povestea cineva, cum reacţionează uneori occidentalii la creşterea nejustificată a preţurilor. Cică se duc în hipermarketuri, umplu un căruţ cu produse şi-l lasă acolo. N-au decât să se strofoace angajaţii magazinului să le pună la loc!

Aceeasi reactie am intalnit-o si in supermarket-urile din Galati. Ceea ce nu ati luat in considerare este ca angajatul care va face operatiunea de a pune la loc in raft produsele din cosul nemultumitului nu are nicio vina pentru motivul protestului. Ci doar suporta consecinte.

Posted

Păi nu pentru asta e plătit? Dar şeful lui se va oftica văzând cum oamenii săi, în loc să facă ceva mai bun, pun la loc marfa în rafturi. Şi se va întreba: de ce? :P

Posted

Ok, greşesc. Şi te rog să-mi spui de ce, că nu mă duce capul, pe moment.

Dar cum să-mi strig nemulţumirea? Sau trebuie să mă resemnez şi să mă las la voia intereselor comerciale?

Posted

sunt foarte de acord sa protestezi, dar angajatii sunt nevinovati in procesul despre care vorbeai. Nu au responsabilitatea preturilor ridicate si totusi, de cele mai multe ori,suporta consecintele acestui fapt, si nu numai. Interesele comerciale sunt dictate de patronat si nu de angajati. Angajatii unt doar o unelata. Si stii foarte bine ca asa este.

Par exemple, daca pretul unui produs finit este supraapreciat de catre patronat, tu esti cel care trebuie sa suporte consecintele acestei hotarari? e corect asa?

Posted

Cu pretul benzinei a incercat niste bloggeri toamna trecuta sa initieze un protest insa lumea nu a stiut de el. Se propunea sa algem o zi anume in care sa nu mai alimenteze nimeni in toata tara. Dar mesajul a ramas fara ecou, si tot la fel de multi au alimentat si protestul a esuat.

Posted

Greu de realizat , daca nu chiar imposibil. Nu poti determina toti oamenii sa participe din simplul motiv ca exista necesitatea, adica cererea pietei. Pe acest lucru se bazeaza comertul. Cerere-oferta. Si la un anumit punct, se echilibreaza.

Si chiar de s-ar fi realizat,nu alimenta nimeni o zi, dar a doua zi ar fi facut-o. Si nu cred ca marii furnizori de combustibil nu ar fi reusit sa compenseze aceasta zi cu vanzari zero.

Posted

Destul de recent o forma de protest de-a consumatorilor a avut efectul scontat.

Decizia unor producatori de film de a nu mai face contiuarea unui serial de succes a fost schimbata in momentul in care consumatorii (cinefilii) au trimis pe adresa casei de film ce realiza serialul muuuulte ghinde.

Ghindele aveau legatura cu numele filmului, a casei de productie, sau .... Nu mai stiu exact legatura insa cert este faptul ca au primit prin posta cateva tone de ghinde... :lol:

  • 4 weeks later...
Posted

Pentru ca lucrurile sa nu se mai repete (cel putin la nivel teoretic) am facut si o plangere la Protectia Consumatorului.

Raspunsul a venit cam tarziu insa a fost dezamagitor: "inspectorul de specialitate (nu dam nume si nici nu aratam cu degetul) a constatat (ar fi interesant in ce mod a ajuns la respectiva concluzie), ca in acea seara cand eu am afirmat ca mi s-a refuzat onorarea comenzii (doar bauturi alcoolice / racoritoare), aceasta de fapt a fost de fapt finalizata".

Nu pun in discutie profesionalismul celor de la Protectia Consumatorului insa spec ca totusi, chiar daca nu a fost sanctionat administratorul respectivei firme (pt ca nu asta era de fapt ideea) sa-si fi schimbat putin atitudinea si comportamentul fata de noi clientii, fara de care el nu ar exista.

Modul de comportare al functionarilor de la Protectia Consumatorilor ma determina insa sa deschid un nou topic : "M-AM SATURAT DE ROMANIA" (si asta o spune un nationalist convins).

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.