dcp100168 Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 Se mentine trendul ascendent al inmatricularilor second-handCele mai multe masini inmatriculate in primele noua luni ale anului pe raza judetului Galati sunt second-hand. Asta deoarece la ele taxa de poluare este mult mai mica decat la un model nou, astfel incat trendul inmatricularilor second-hand este in continuare ascendent. 17.000 de inmatriculari au fost facute in primele noua luni ale anului in cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise Auto si Inmatriculare din cadrul Prefecturii Galati. Dintre acestea, 11.400 erau "noi", adica masini inmatriculate pentru prima data la noi, fie masini noi din fabrica, fie autoturisme second-hand cumparate din afara tarii si inmatriculate la noi. Asta in situatia in care inmatricularile "noi" din primele luni ale anului 2007 nu depaseau cifra de 9.552 de autoturisme. "La bilantul pe noua luni al serviciului nostru constatam ca se mentine in continuare cresterea numarului autoturismelor inmatriculate, mai ales a celor second-hand, evident ca efect al modalitatii de calculare a taxei de poluare. Este intr-un fel stimulat importul de masini vechi deoarece taxa de poluare a acestora este mai mica decat a unora noi ", a declarat comisar sef Antonio Petrea din cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise Auto si Inmatriculare din cadrul Prefecturii Galati. Parcul auto al judetului Galati a ajuns in primele noua luni ale anului sa fie compus din 105.881 autovehicule.http://www.monitoruldegalati.ro/index.p ... articol=12
valimocanu25 Posted December 5, 2008 Posted December 5, 2008 Mda............interesant postul acesta. dar mie unul (omul de rand) ideea de a aduce o masina din afara tarii imi este mult mai convenabila decat ideea de a cumpara una noua si de ce ???? OK un exemplu clar este urmatorul Masina din tara noastra clasica(masina) este loganul : dotari la varianta lux : AC ,GEAMURI ELECTRICE FATA SPATE ,AIRBAGURI,ABS SI ESP DACA NU MA INSEL (anul de fabricatie 2007)pret intre 7500 si 10000 euro Masina adusa din afara tarii : CLIMA ,GEAM ELECTRIC FATA SPATE ,AIRBAGURI 6 LA NUMAR,ESP,ASR,ABS ,INKIDERE AUTOMATA GEAMURI DACA UITI IN MOMENTUL IN CARE BLOKEZI USILE ,CUI REMORCARE (anul de fabricatie 1998) pret intre 3500 si 5000 euro in rest ce sa mai zic ...........astept parerile voastre . papa si sanatate in casa
Relu Posted December 5, 2008 Posted December 5, 2008 Oricum, Loganul e mai slab decât orice SH adus de afară. Nu mă refer la dotări, astea-s mofturi... Orice maşină nemţească, oricât ar fi de veche, e mai bine închegată decât oricare de-a noastră
Mikka Posted December 6, 2008 Posted December 6, 2008 Ca Loganul e un dulap pe roti, e adevarat.Totusi, nici solutia SH nu e intotdeauna recomandata. O masina din '98 are totusi 10 ani de folosire si chiar daca drumurile de afara sunt incomparabile cu cele de la noi, se simte.La 250-300.000 de kilometri parcursi (daca nu si mai multi), nu mai e chiar noua.Nu stii cum a fost intretinuta, nu poti sti cand iti pica o piesa, apoi service, apoi preturi la piese si manopera. Hmmm...A doua chestie care ar trebui avuta in vedere (parerea mea) e ce comparam. Avem Loganu' (nou) pe de o parte si pe de alta parte...??
scorpya Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Eu una mi-am luat in noiembrie anul trecut o Skoda Octavia Tour 2002 din Suedia.Nu mi-as fi luat un logan pentru nimic in lume,nici gratis sa-mi dea cineva.M-a ajuns cu tot cu taxe,inmatriculare etc 220 milioane.Si roti de iarna am uitat sa zic.E adevarat am luat-o de la cineva de incredere,dar este incomparabil si ca bani si ca virgula calitate.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now