Jump to content

Ce maşină aveţi?


Relu

Ce marcă de maşină posedaţi?  

68 members have voted

  1. 1. Ce marcă de maşină posedaţi?

    • Audi
      2
    • BMW
      4
    • Citroen
      4
    • Chevrolet
      3
    • Dacia
      11
    • Daewoo
      2
    • Fiat
      0
    • Ford
      5
    • Opel
      8
    • Peugeot
      1
    • Renault
      2
    • Skoda
      7
    • Toyota
      1
    • Volkswagen
      4
    • Altele (precizaţi)
      12
    • Mercedes Benz
      1
    • Kia
      1


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Eu posed o Dacia-1300 din 1970. Redesenata la aspect in 2000 cu piese de la Dacia Pitesti si mijloace proprii transformand-o in...,,zambetul lui Iliescu". Inclusiv interiorul....Pe unde m-a purtat....am mai specificat pe unul din topicuri: Transfagarasan, drumuri forestiere, platoul Bucegilor( Cab. Piatra arsa---releul Costila), Moldova, Ardeal...aproape toata Romania.Plus ca din 1997 de cand o am face de 3-4 ori pe an drumul Galati----Craiova si retur fie prin canicule si ploi-vara,....fie pe nameti,viscol sau polei-iarna!!! probleme cu dansa????Niciodata! Motor facut de la ,,0" in 1997 si neumblat in el,noxe...113 deci sub, in schimb la fiecare revizie PIESE NOI ORIGINALE de la Centrul de Piese de Schimb-Pitesti unde mereu opresc si cumpar IEFTIN piese de Berlina! Asa ca...nu ma vait! Politia....se stie....Din 10000000 de masini,...Dacia este vizata! Mai ales Daciile vechi.Desi arata impecabil...noi suntem intrebati de ,,sanatate"! Si le raspund: SUNT SANATOS FRATE! Si slava Dumnezeului,...pana acum am fost verificat in trafic de ARR de...4 ori in...3 ani: la iesire din Targoviste, la Comarnic , la Galati ( la viaduct) si la Craiova! Constatari???? Am plecat mai departe cu aceeasi masina,..avand asupra mea: permisul, certificatul si tote actele! Deci NU AM PROBLEME!Ca sunt Dacii carora le pica tablele...problema lor! Eu prefer sa o tin din scurt si sa merg cu ea numai atunci cand am intr-adevar nevoie...nu sa incarc sifoanele sau sa arunc cu gunoiul cu...masina!

Link to comment
Share on other sites

Eu posed o Dacia-1300 din 1970. Redesenata la aspect in 2000 cu piese de la Dacia Pitesti si mijloace proprii transformand-o in...,,zambetul lui Iliescu". Inclusiv interiorul....Pe unde m-a purtat....am mai specificat pe unul din topicuri: Transfagarasan, drumuri forestiere, platoul Bucegilor( Cab. Piatra arsa---releul Costila), Moldova, Ardeal...aproape toata Romania.Plus ca din 1997 de cand o am face de 3-4 ori pe an drumul Galati----Craiova si retur fie prin canicule si ploi-vara,....fie pe nameti,viscol sau polei-iarna!!! probleme cu dansa????Niciodata! Motor facut de la ,,0" in 1997 si neumblat in el,noxe...113 deci sub, in schimb la fiecare revizie PIESE NOI ORIGINALE de la Centrul de Piese de Schimb-Pitesti unde mereu opresc si cumpar IEFTIN piese de Berlina! ...

Pai de fapt masina ta nu mai e de prin 1970... ai cam schimbat tot la ea...3.gif

Link to comment
Share on other sites

Toto e adevarat...teoretic.Practic,are aceeasi caroserie.Am schimbat doar ansamblul sasiu-fata si ulterior i-am adaugat seria de pe vechea parte fata pe cea actual dupa care am mers impreuna cu ,,coashca" veche pentru omologare! Dar pe certificat tot an de fabricatie 1970 scrie.Cu mentiunea: ,,Dacia-1300 cu elemente de Dacia-1310".

Link to comment
Share on other sites

Citroen C1 3 usi SX

Modelul de Top ( Aer conditionat, geamuri electrice, Abs, Cbc, Dublu airbag etc. )

An fabricatie 2006 - Cumparata in Toamna lui 2006. In prezent are putin peste 53.000 km.

Motor 1 litru - 12 valve - 68 Cai putere standard. In prezent are putin peste 80 din micile modificari.

Modificari actuale:

- Jante Wolfrace pro sprint 185 x 55 x 14" . Cele standard sunt 155 x 60 x 14" deci astea noi sunt mai late. Un minus la aderenta dar un mare plus la stabilitate ( pe serpentinele din apropierea Brasovului intram in curbe cu 120-130 lejer. )

- Antifonat tot spatele cu material insonorizant

- Folie omogolata pe spate . Pe fata am avut neomologata dar am renuntat la ea odata cu certificatul masinii :))

- Evacuare sport inox REMUS

- Instalatie Xenon 6000 K Philips.

- Boxe fata MTX de 10" - 45 watt RMS / Boxe spate Pioneer 23" - 80 watt RMS / Subwoofer Pioneer 30 cm diametru - 400 watt RMS / Amplificare Ground Zero / Condensator 1 farad / cabluri 21 mm / Cd Player Pioneer DEH-P4900IB ( Momentan subwooferul si amplificarea sunt scoase )

- Scaune fata retapitate cu imitatie de piele neagra si in vara asta vor fi retapitate cu piele.

- Iluminare bord modificata complet

- Spoiler fata modificat

V24E9.jpg EkSv9.jpg aMUtA.jpg aD5iS.jpg aN0Y0.jpg aNJRA.jpg aDufi.jpg

Asta vara am fost pe punctul de a renunta la ea pentru un C2 sport chic.. dar se pare ca voi mai astepta :d

Link to comment
Share on other sites

Acesta e ,,cazanul" meu. Eu am botezat-o ,,Ginuta". E batraioara saracuta de ea...din 1970.Dar imi este draga.Draga, pentru ca am strabatut mai toate zonele Romaniei( in special munte) si nu m-a lasat niciodata in drum.Fie vara fie iarna...mereu m-a ascultat.Mereu s-a descurcat atat cat poate pentru anii ei: pe autostrada nu a incurcat circulatia avand o viteza constanta de 110km/h.Niciodata cand a fost controlata de RAR( azi ARR) nu s-a facut de rusine.Cu motorul refacut de la ,,0" in 1997...nici azi nu-mi face probleme in privinta poluarii sau alte dracovenii.Iar noi suntem primii vizati de politisti.Mereu sunt oprit in trafic si ma amuz ca mor de ciuda ,,aparatorii legii" ca...nu ai gaseste nimic...ea stand cuminte si supunandu-se aprigului control.Nu imi este rusine ca am Dacia si cu atat mai mult ca este cumparata din salariul meu si din munculita mea.Cu ea am fost si in voiaj, si la tara si la teatru si la expozitii si la nunti, etc.

In Sinaia in apropiere de Peles.

X4yKJ.jpg

Tot in aceeasi locatie din Sinaia

X3YkA.jpg

Un mic off-road in apropiere de localitatea Turnu-Rosu jud. Sibiu, in apropierea muntilor Fagaras avand pe portbagajul superior cateva materiale pentru repararea unui refugiu montan intr-una din actiunile de voluntariat pe creste montane.

X5D5A.jpg

Edited by Sergabi31
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Păi ăsteia nu cred ca i-am făcut prezentările :))

Prima oară când am văzut-o am rămas puțin surprins că deși la vechimea ei arată atât de bine și are așa puțini kilometri. Mă rog, am zis că e o bișnițăreală și are kilometrii dați înapoi.

Peste vreun an, adică acum o lună tipul a zis că vrea să o vândă că are foarte multe mașini și plătește impozit. Mașina avea ceva probleme căci îi montase instalație GPL și îi terminase toată injecția, nefiind montată corespunzător. În fine, m-am tot învârtit cu taică-miu, proprietarul fiind vecin cu noi la restaurant. Tot m-am uitat pe net, piese etc. Până aici totul frumos, nu părea nimic costisitor în afară de impozit. Nu eram „ dumirit ” de kilometrii ăia așa puțini. Vreo 170.000 la număr ( mașina fiind din 87 ). Când m-am uitat pe actele mașinii mi-am dat seama și nu avea cum să fie modificat ceva. Mașina a fost a armatei.

Într-un final am pus-o pe picioare cu doar 600 de lei ( 6 bujii și calibrarea injecției ) și am luat-o.

Mercedes W124 300E.

Motor: 3.0 benzina 6 cilindri în linie, 138 kw ( 190 cai putere ).

Cutie hidramată cu 5 trepte etc.

Alte dotări: scaune încălzite, climă pe 2 zone, trapă electrică, oglinzi electrice, 4 geamuri electrice, ABS, servo

Taxe: în jur de 2000 de lei impozitul pe an și asigurarea cam 600 de lei pe an.

Mașina m-a costat în total: 2000 de euro + 600 lei reparatia + 100 de lei roata de rezervă + 1000 de lei actele ( numere, certificat, rar etc ) în condițiile in care o mașină la kilometrii ăștia și starea ei costă lejer 4000 de euro.

Mașina se comportă excelent la drum. Ca exemplu la 220 nu se aude și nu vibrează nimic... mă rog, 220 a fost de test.

Consum: în oraș cam 11-12 iar afară 9.5 dacă nu depășesc 120.

Interiorul era tot din mahon. Nu mi-a plăcut și am ales imitație fibră de carbon de la 3M(200 de lei mp :d). Urmează să schimb și maneta de la schimbător.

post-3891-029885000 1284621563_thumb.jpg post-3891-003345800 1284621553_thumb.jpg post-3891-051208300 1284621573_thumb.jpg post-3891-093002500 1284621582_thumb.jpg post-3891-091600700 1284621595_thumb.jpg post-3891-054630800 1284621608_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Andrei, in momentul de fata mai folosesti GPL -ul?

E ok masina... iti dai seama ca in '87 era printre "cele mai cele" in privinta dotarilor...39.gif

Cred ca pentru motorul de 3 litri consuma acceptabil.

Iti doresc sa te bucuri de ea, sa n-ai parte de neplaceri!113.gif

Zilele trecute vorbeam cu un prieten, discutam despre masini... si ne gandeam ce bine ar fi sa avem niste masini strict de oras, mici, ieftine, fara pretentii mari, (doar iarna sa faca caldura si vara sa aibe aer conditionat), si sa consume foarte putin, sa polueze putin. Sa gasesc mereu loc de parcare... Fara pretentii la marca, la altceva, la cai putere... o masina strict de oras -pentru care nici macar sa-i platesc rovigneta. Sa fie practica ... si atat. Ceva gen Tata Nano sau asemanator.

Chiar ma gandesc ca in viitor ... 105.gif

Link to comment
Share on other sites

Multumesc.

Mercedesul nu l-am luat sa ma plimb zilnic cu el. GPL-ul e scos furtunul(instalatia este pe masina) caci nu e de acord taicamiu cu el. Zice ca e bomba cu ceas si ca masina nu a fost facuta pt GPL.

Am pentru oras C1. E destul de mica, iarna cald, vara rece vorba ta.. doar ca nu te poti desfasura numai cu ea, mai ales ca ai familie. Acum daca ar trebui sa aleg intre un C1 si un Logan 1.5 cu aceleasi dotari, nu as ezita sa iau Loganul.

Link to comment
Share on other sites

super masina, Andrei, nu mi-o vinzi? :d

Eu conduc (cand nu calc babe pe trecerea de pietoni), ori Loganul, ori Tico. Sincer, mai mult imi place Tico. E mica, consuma putin (5l in oras), ma strecor pe unde vreau, parchez cum pot.. si pot! (ca la Logan tare ma mai chinui:P ), si stau absolut confortabil in ea! Nici nu ma gandeam ca se sta atat de bine, fiind o masina mica. Dar pentru sofer e putin spus comoda!

Link to comment
Share on other sites

ce bine ar fi sa avem niste masini strict de oras, mici, ieftine, fara pretentii mari, (doar iarna sa faca caldura si vara sa aibe aer conditionat), si sa consume foarte putin, sa polueze putin. Sa gasesc mereu loc de parcare

O bicicleta? :) Un motor? :)

O a doua masina, oricit de putin ar consuma, implica propriile costuri privind intretinere, Casco+RCA, revizii etc, la care se adauga problema unui loc in plus de parcare la bloc. In Galatiul de azi... naspa :))

Stii de calculul acela facut de A. din care rezulta ca este mult mai convenabil ca, atunci cind ai nevoie, sa iei taxiul. :d

Link to comment
Share on other sites

Multumesc.

...

Acum daca ar trebui sa aleg intre un C1 si un Logan 1.5 cu aceleasi dotari, nu as ezita sa iau Loganul.

Teorertic, (dar si practic).... eu am 2 Loganuri. Unul de 1.6 si 1.6 16 V. Nu conteaza ca taica-meu foloseste unul din ele... el pune benzina, el o duce pe fiiica-mea la inot, etc ... Cealalta masina mai mult sta in garaj.

Imi place Loganul e spatios, fiabil, nu sunt snob - si nici elitist, am condus si alte masini (apropos - Katman- Hyundai Tucson e un rahat de masina!!!! - ca o paranteza la o alta discutie...)

Oricum, nu renunt la ideea unei masini fff mici... strict pentru oras. Just for me!1.gif

PS

si ca sa-i raspund lui Katman -... e mult mai convenabil cu taxiul... doar in anumite conditii... Acelasi calcul l-a facut si Manuel (un prieten comun) care pentru concediu (pentru el si fetita lui) intentiona sa inchirieze o masina... numai ca socoteala de acasa cu cea din targ... Nu conteaza... s-a dus tot cu masina lui mai veche...

Vorba aia ... ce-i in mana ... nu-i minciuna...

Edited by toto
Link to comment
Share on other sites

In lume exista autovehicule, autoturisme, masini si super masini. Adica obiecte populare, utilaje populare, masini si super masini. Depinde de grila de categorisire. Din grila prezentata pentru votare, lipsesc exact acele dihanii din categoria MASINI. Deci nu am ce sa votez.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.