dcp100168 Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 Termoizolaţia, ca o fata morganaNumărul celor care sesizează Protecţia Consumatorilor este în creştere, în schimb firmele reclamate au rămas aceleaşi - Rynucini, Roniks şi Unicalpin. Fiecare dintre aceste societăţi a cumulat amenzi de mii de lei şi riscă să fie închise, însă aceste realităţi nu par a le deranja foarte mult. Mai mult, cei de la Inspectoratul Regional de Protecţie a Consumatorilor (IRPC) Galaţi ne-au făcut cunoscut faptul că pe lista acestor firme s-au mai adăugat încă două pentru care urmează, în curând, să se închidă actele de control. La acest moment, sancţiunile primite de cele trei firme totalizează 32.000 de lei, iar Roniks a avut "la activ" la ultimul control trei reclamaţii, dintre care una viza nu mai puţin de 28 de consumatori. Celor în cauză li se reproşează faptul că încasează avansul pentru executarea lucrărilor de izolaţii termice exterioare, după care nu mai vin. "La Unicalpin suntem în faza în care am dat închidere de activitate şi am trimis documentele în lipsă pentru că nu au venit, în ciuda invitaţiilor pe care i le-am făcut, la Rynucini s-a emis o decizie ca firma să nu mai încheie alte contracte până la momentul când nu le finalizează pe cele pe care nu le-a onorat, iar Roniks-ul a primit termene foarte scurte pentru a remedia situaţia existentă în teren. Poate că trei reclamaţii venite pe Roniks par a fi puţine, dar când una singură vizează 28 de consumatori, lucrurile nu mai sunt atât de simple. Practic, firma ori va finaliza lucrările pe care le are, sau va da banii înapoi, ori vom opri activitatea, dacă nu-şi va onora contractele", ne-a declarat şeful IRPC Galaţi, Mărioara Gătej.Lista celor care nu-şi respectă contractele!!!Mărioara Gătej ne-a mai spus că Unicalpin a cumulat deja amenzi în valoare de 10.000 de lei, Rynucini - 14.000 de lei, iar Roniks - 8.000 de lei. Acestora li s-a mai adăugat o societate de hidroizolaţii, Colaps Nic, despre care s-a constatat că a primit până la acest moment două amenzi, în valoare de 7.000 de lei. Sesizările venite din partea consumatorilor se referă la faptul că li se promite remedierea lucrărilor, aflate în termen de garanţie, dar atunci când este nevoie de aşa ceva, firma se cam dă la fund. "Termenele de garanţie sunt foarte mari, oamenilor li se dă în contract un termen de remediere pe tot parcursul garanţiei, dar nu se întâmplă aşa, motiv pentru care oamenii ni se adresează. Ne îngrijorează faptul că în loc să scadă, fenomenul este în creştere. Deja pe lista societăţilor reclamate s-au mai adăugat două, documentele de control urmând să fie finalizate în următoarele zile", a afirmat şeful IRPC Galaţi.http://www.monitoruldegalati.ro/index.p ... &articol=1
Recommended Posts