dcp100168 Posted December 2, 2008 Posted December 2, 2008 Andreea Toloaca - noul director de marketing al Orkla Foods RomaniaIncepand din noiembrie, noul director de marketing al companiei Orkla Foods Romania este Andreea Toloaca, in varsta de 30 de ani. "Cand vine vorba de numiri in posturi cheie, prima optiune a companiei Orkla este sa selecteze personal din propria echipa", a declarat Manuela Banu, directorul general al Orkla Foods Romania. "Experienta pe care Andreea a dobandit-o alaturi de noi o recomanda ca persoana cea mai potrivita pentru OFR".Andreea Toloaca a avansat rapid in cadrul companiei, pornind ca Brand Manager in 2006 si devenind Senior Brand Manager in 2008. Inainte de a se alatura echipei OFR, Andreea a lucrat cu Mercury Promotions Bucuresti intre 2000 si 2006, sosind acolo direct de pe bancile Facultatii de Stiinte Economice si Administrative din cadrul Universitatii "Dunarea de Jos" din Galati. In perioada studentiei, impreuna cu alti colegi, a fondat AIESEC Galati, detinand functia de vicepresedinte al organizatiei in perioada 1996 - 1997.Orkla Group este una dintre cele mai mari companii listate la bursa din Norvegia. OFR face parte din Divizia Alimentara a Orkla Group si a intrat in Romania in 2002, prin achizitionarea Topway Food. In prezent, OFR detine brandurile Ardealul, Tomi, Bunica, Wiesana, Linco, Unirea, Holland si LaMinut.http://www.smartfinancial.ro/smartfinan ... ds+romaniaOrkla a numit un nou director de marketingOrkla Foods Romania (ORF), filiala locala a producatorului cu acelasi nume si producatorul brandurilor de margarina Unirea, Wiesana si Linco, are incepand din luna noiembrie un nou director de marketing, in persoana Andreei Toloaca (fosta Tirsina). Ea o va inlocui pe Ioana Moga, cea care a ocupat aceasta functie din luna aprilie a anului 2006, dupa ce lucrase anterior in companii ca Oriflame, Interbrands si Kandia. Reprezentantii OFR nu au oferit detalii referitoare la motivele plecarii Ioanei Moga sau la noul sau loc de munca. Tot din anul 2006 face parte din echipa Orkla si Andreea Toloaca, 30 de ani, prima pozitie ocupata in cadrul filialei locale a grupului norvegian fiind cea de brand manager. In prima parte a acestui an, ea a devenit senior brand manager al companiei, iar din noiembrie ocupa functia de director de marketing al Orkla Foods Romania. Inainte de a se alatura echipei OFR, Toloaca a lucrat cu Mercury Promotions Bucuresti, intre 2000 si 2006, fiind angajata imediat dupa finalizarea studiilor in cadrul Facultatii de stiinte economice si administrative din cadrul Universitatii "Dunarea de Jos" din Galati. Potrivit informatiilor disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor, Orkla Foods Romania a avut anul trecut afaceri de 28,7 mil. euro si un profit net de 0,9 mil. euro.http://www.zf.ro/companii/orkla-a-numit ... g-3587856/
Recommended Posts