Jump to content

Recommended Posts

Posted

Se vede nevoia unui topic referitor la drumurile din tara si eventual cu experiente din afara. Incep eu: s-a facut beton drumul dintre Adjud si Onesti. Este ca masa din bucatarie, semnalizat excelent. Oituzul e acceptabil avand in vedere ca vitezele pe acolo sunt relativ reduse. Intre Oituz si Brasov este iarasi acceptabil, intrarea in Brasov este tot ``pista de avion``, cu aceleasi denivelari. De la Brasov pana la Arad este refacut in intregime, semnalizat excelent, viteze maxime cand nu sunt accidente sau aglomerari in zona intrarii in Sebes. Mai sunt doua portiuni pe care se mai lucreaza, in total vreo 20 km. In rest merge masina dunga. La iesirea din Arad pana la vama este acelasi drum denivelat dar fara gropi periculoase; acceptabil. Au aparut pe ruta asta vreo 20 de sensuri giratorii, excelent asezate pentru fluidizarea traficului. Faceti-va update la GPS-uri. De la Nadlac spre Praga (destinatia mea de saptamana trecuta), incercati sa nu mai schimbati autostrazile pe centura Budapestei; e criminal de aglomerata, la intoarcere am facut bara la bara in 2,5 ore 28km(mai rau ca in Bucuresti). Schimbati autostrada prin centrul Budapestei, e mult mai bine si rapid. Intre Brno si Praga s-a mai reparat pe cateva portiuni banda rapida, nu mai mergi ca pe linia de tren, dar insignifiant pt cei 280 km. Atat pot sa zic de acest traseu, continuati va rog cu alte trasee.

Posted

Se vede nevoia unui topic referitor la drumurile din tara si eventual cu experiente din afara.

Astea fiind zise, atunci locul lui e la Vacanţe şi călătorii ;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.