Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ma calca pe nervi la maxim firma RDS&RCS care m-a lasat de vreo trei zile fara internet, cu toate ca sunt la zi cu platile, mai mult, le gazduiesc si un alimentator... Dupa cateva telefoane care s-au lasat doar cu "v-am inregistrat plangerea cu nr....." cred ca ma las pagubas si schimb firma. Ce e mai surprinzator, atunci cand eram abonat la firma de cartier - inainte de a fi preluata de marii specialisti de la RDS - toate problemele se rezolvau aproape imediat. Acum, la super specialistii RDS&RCS dureaza cu zilele... Le doresc o criza cat mai "fericita"!

Posted

nu fiti rautaciosi. ;) am si eu voda si nu am avut probleme cu semnalul sau sms-urile. iar ca firma de net sunt fidel firmei UPC de ceva timp (3-4 ani) si pot spune ca nu am ramas fara semnal decat de vreo doua ori a cate 15-20 min. (insa nu din vina lor si cu scuzele de rigoare).

Posted

Eu am avut la RDS pentru vreun an, si pana la urma m-am intors la I-Link (fostul Aitel). Reteaua mai mica, dar servicii bune. Cade si la ei netu destul de des, insa m-am obisnuit.

Posted

eu am avut pana acum 6 luni net de la BlueIntel... dar fereasca Dumnezeu ce dezastru era cu aia... am facut contract cu cei de la RDS si sincer de 6 luni n-am avut nicio problema... in afara de acele intreruperi de curent din cartier, cand se deconectau si serverele... si dura putin pana reintrau in normal, dar in rest nu am nici o plangere, sunt multumit de RDS

Posted

eu de cand am net numai la Aitel am avut,acum mai nou Ilink,sunt multumita de ei,mai cade netu cei drept,dar nu chiar des,ma mai cert cu alea care raspund la telefoane cand sun sa le zic ca nu merge netu,dar pana la urma se rezolva

  • 2 weeks later...
Posted

eu am net de la blueintel si inafara de cateva intreruperi,care cred ca sunt la toate retelele, nu am probleme.Am avut de la Astral,aia chiar sun groaznici.Pauzele le "rezolv"folosind telu ca modem .

  • 1 month later...
Posted

am fost timp de 2 ani si cateva luni client RDS. mi-am mancat nervii :X cadea netul joi si pana luni nu aveai cu cine discuta. sub orice critica!!!! de 1 an de zile am net de la romtelecom. nu s-a intrerupt NICIODATA. a fost o problema cu conectica la un moment dat si am sunat la ei sambata seara la ora 23 (la RDS de vineri de la 20 pana luni la 8 nu aveai cu cine vorbi) si duminica dimineata m-au saltat din pat, sa-mi rupa usa nu alta. nota 10.

Posted

Client UPC si eu. De cate ori le dau tel ca se intrerupe rezolva. Cea mai lunga perioada fara net a fost in august 2007 parca, cand o furtuna cu grindina a rupt cablurile. Am stat de a 9.15 dimineata pana la 19.00 seara fara net. apoi chiar acea mai lunga perioada a fost Mai 2008 cand au schimbat frecventele la tv si nu stiu ce s-a intamplat ca mi se pare ca si la net ori ca se stricase modemul. Am stat fara net de pe 5 mai pana pe 9 mai cand au venit si mi-au schimbat modemul.

Posted

Eu sint pe clicknet (Romtelecom) am avut intr-un an jumatate o singura cadere pe la 3 noaptea, in rest e ok. Help desk-ul e profesionist.

E totusi foarte scump pentru cei 2M pe care ii ofera, si aia cica la jumatate de pret. Plus ca mi-au bagat si telefon pe git.

Cind imi expira contractul vreau sa trec la UPC.

Posted
RDS. mere criminal de bine in doi ani o singura cadere de 10 min

Mai degraba cred ca ai avut tu o bafta criminala pina acu. Asteapta sa cada o data si o sa vezi ce profi sint...

Tatal meu este abonat la ei si la fiecare problema sesizata, ei ii zic sa reinstaleze Windows-ul... Cred ca au un robot la Desk-ul lor, ca in IT Crowd. Bineinteles ca nu a fost niciodata problema de Windows...

Si mai devreme de 3 zile nu tin minte sa fi venit vreodata sa rezolve, asta dupa ce se ducea tata de minim 2 ori la ei la sediu. Si apoi incepea sa mearga domle, far Windows reinstalat, fara nimic.

Eu am fost abonat la ei, dar din fericire stateam pe scara cu un baiat care lucra acolo... Plus ca eram vreo 30 de abonati, asa ca avea cine sa tipe... si tot cadea o data la 2 saptamini...

Posted

si cind imi aduc aminte ce bine incepusera pe Ardeal, acum citiva ani era lumea multumita ca ofereau pachet complet la preturi mini... Abia am asteptat sa ajunga in Galati sa ma abonez la ei...

Acum in Hunedoara/Deva din cite citesc pe bloguri, sint injurati la greu, la Iasi voiau sa le interzica serviciile din cauza numarului mare de sesizari nerezolvate...

Cred ca s-au intins mai mult decit le era plapuma... pur si simplu nu fac fata. Poate se mai fac si ei bine in viitor, cine stie :)

Posted
Tatal meu este abonat la ei si la fiecare problema sesizata, ei ii zic sa reinstaleze Windows-ul... Cred ca au un robot la Desk-ul lor, ca in IT Crowd. Bineinteles ca nu a fost niciodata problema de Windows...

Din vara tercută am şi eu internet de la RDS. Iniţial mergeam cu Windows 98, apoi din toamnă am migrat spre XP, pentru a fi în pas cu vremurile :d

Am păţit-o de vreo două ori, nu voia să se conecteze, mi-au spus şi mie acelaşi lucru. De atunci merg numai pe Linux şi n-am mai avut probleme cu conexiunea. A, nu, acu' vreo două săptămâni, în toiul nopţii, mi-a picat netu' în mijlocul unui download. Dar mi-am adus aminte că era stipulat în contract, pe undeva, că au dreptul să întrerupă conexiunea, în timpul nopţii, pentru diverse lucrări de întreţinere.

A fost singura oară când i-am boscorodit :d

  • 1 year later...
Posted

de aproape trei ani de RDS/RCS mi-a cazut netul doar de doua ori si asta s-a remediat in maxim 2 ore daca puteti crede asta.Nota 10+ pentru servicii.

  • 3 weeks later...
Posted

Eu am net de la Ilink(A), fostul Aitel si sunt foarte multumita. Rar se intampla sa pice, dar problema se remediaza rapid, nu in decurs de saptaluni... :P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.