Jump to content

Se distribuie bilete de tratament pe trimestrul al II-lea


Recommended Posts

Posted

De vineri,

Casa de Pensii va distribui bilete de tratament

Au sosit biletele de tratament aferente trimestrului al II lea pentru anul în curs. Astfel, Casa Judeţeană de Pensii(CJP) Galaţi a primit din partea instituţiei de la nivel central, un număr de 69 de bilete cu plecarea din data de 4 aprilie. Biletele sunt valabile pentru prima serie a acestui trimestru. Din numărul total de tichete de tratament, 44 sunt destinate afecţiunilor reumatismale, respectiv repartizate pe staţiuni şi 25 pentru afecţiunile reumatismal-ginecologice, toate fiind repartizate pentru staţiunea Amara. Pentru cei suferinzi de reumatism au fost repartizate la Geoagiu Băi, Nicolina şi Pucioasa câte două bilete, în staţiunea Lacu Sărat sunt disponibile 33 bilete iar la Sărata Monteoru au fost distribuite 5 bilete. Pe trimestrul I, Casa de Pensii a recepţionat un număr de 218 bilete spre a fi repartizare ori vândute. Acestea au avut data plecării începând cu 9 şi 27 februarie dar şi 17 martie. Toate tichetele din trimestru I au fost epuizate. Repartiţia biletelor valabile pentru trimestrul al II lea se va realiza vineri, 27 martie, începând cu ora 8, atât la Casa Judeţeană de Pensii Galaţi cât şi la Casa Locală de Pensii din Tecuci.

http://www.impartial.ro/index.php?func= ... articol=11

Posted

S-au dat ca pâinea caldă!

Câteva zeci de bătrâni s-au adunat ieri la sediul Casei de Pensii pentru a-şi lua biletele de tratament. Cei mai mulţi au venit din judeţ, iar o altă parte a căutat pe liste staţiunile de care avea nevoie, dar, negăsindu-le, au plecat nemulţumiţi. S-au făcut liste, ca de fiecare dată când este vorba de datul biletelor de tratament, numai că a lipsit înghesuiala cu care ne obişnuisem. La ora 8.00, pensionarii au intrat în sediu, aşteptând liniştiţi să-şi primească repartiţiile. Au fost strigaţi după listă şi fiecare şi-a ales staţiunile unde vor pleca din 4 aprilie, ca să-şi trateze afecţiunile. Un bătrân căuta pe lista Casei de Pensii staţiunea Vatra Dornei. "Nu au venit bilete pentru Vatra Dornei, tot aştept să vină de prin ianuarie, m-am înscris şi pe listă, dar văd că n-am noroc", ne-a spus pensionarul. Un altul s-a arătat extrem de nemulţumit că, în ciuda faptului că de două săptămâni tot bate drumul către Casa de Pensii, nu a găsit ce căuta. "Mie îmi trebuie la salină undeva, pentru că am astm. Am venit de pe la 5 dimineaţă, dar nu găsesc ce-mi trebuie, nu mai spun că de două săptămâni tot bat drumul, dar nimeni nu-mi dă niciun răspuns", a conchis pensionarul. "Azi (vineri, n. r.) am venit de pe la 7.30, vreau să ajung la Lacu Sărat, am probleme cu picioarele şi acolo merg în fiecare an", ne-a spus şi Aurica Ciocan, din Pechea. Cei mai mulţi dintre cei veniţi atât de matinal la Casa de Pensii erau din judeţ, fiind ştiut că aceasta perioadă este dorită de agricultori, deoarece muncile câmpului sunt mai puţine în această perioadă a anului.

Puţine, ca de obicei!

Biletele de tratament au venit în număr limitat şi în acest trimestru, şi doar pentru staţiunile Ministerului Muncii. Ca şi în primul trimestru, nici acum nu au venit bilete gratuite. După cum se ştie, în lunile reci mai nimeni nu se înghesuie să plece, marea "bătălie" dându-se pe lunile de vară. În jurul orei 8.45 nu mai erau bilete pentru Lacul Sărat, Geoagiu, iar pentru Amara mai rămăseseră 14 "tichete". Potrivit informării făcute de şeful Serviciului Comunicare şi Relaţii Publice, Greta Ioniţă, până la ora 13.00 toate cele 69 de bilete au fost date. "Pe trimestrul al II-lea din 2009 au fost primite un număr de 69 de bilete, cu data plecării începând de la 4 aprilie 2009 (prima serie a acestui trimestru). Repartiţia biletelor pentru aceasta serie, din 04.04.2009, s-a realizat astăzi, 27.03.2009, începând cu ora 8, atât la C.J.P. Galaţi, cat si la C.L.P. Tecuci. Pâna la ora 13.00 au fost repartizate toate biletele", se arată în informare.

http://www.monitoruldegalati.ro/index.p ... &articol=3

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.