Jump to content

Competiţie judeţeană pentru fizicienii în devenire


Recommended Posts

Posted

Competiţie judeţeană pentru fizicienii în devenire

Sâmbătă, la Liceul Teoretic „Emil Racoviţă”, fizicienii în devenire din şcolile gălăţene au făcut tot posibilul să îşi uimească profesorii, într-o competiţie în care, în faţa cunoştinţelor pur teoretice, au primat demonstraţia practică şi inovaţia. Elevii gălăţeni pasionaţi de fizică s-au întrecut la etapa judeţeană a Concursului de fizică „Ştefan Procopiu”, care urmăreşte să le stimuleze creativitatea ştiinţifică. Peste 250 de participaţi, atât elevi de liceu cât şi de gimnaziu, s-au înscris la cele patru secţiuni, după cum ne-a precizat directoarea Liceului „Emil Racoviţă”, Maria Popa. Competiţia a fost coordonată, din partea Inspectoratului Şcolar Judeţean Galaţi, de prof. Camelia Negoiţă.

Calificaţi la naţională

La categoria Fizica aplicată, din cele 22 de lucrări înscrise în concurs, cele mai bune au aparţinut echipelor de elevi de la Colegiul Naţional „Al. I. Cuza” (Liana Moisescu, Florin Chiriţă, Andrei Buhoci, Mircea Avram, Ştefan Avram) şi de la Şcoala Nr. 24 (Adrian Fasole, Andrei Focşăneanu). În ceea ce priveşte referatele ştiinţifice, câştigătoare au fost două echipe de la Colegiul Naţional „Vasile Alecsandri” (Edith Stanca, Andreea Jalbă şi, respectiv, Cristina Costea, George Ene, Răzvan Grecu, Ciprian Pruteanu). Fizica pe calculator, care presuspune realizarea unui soft educaţional, a adus recompense lucrărilor realizate de elevi de la Colegiul „Alecsandri” (Cătălin Adrian Dănilă) şi de la Colegiul Naţional „Calistrat Hogaş” Tecuci (Mihai Damaceanu, Daniel Radovici). La secţiunea Compoziţii pe teme ştiinţifice s-au remarcat Andreea Diaconiţa şi Iulia Munteanu (Grupul Şcolar „Gheorghe Asachi”) şi Ioana Ciubei, Cătălin Buruiană, Cristian Stanciu, Cristian Fruntişanu (Colegiul Naţional „Mihail Kogălniceanu”). Câştigătorii fiecărei secţiuni s-au calificat la etapa naţională a concursului „Ştefan Procopiu”.

http://www.viata-libera.ro/articol-Comp ... re__2.html

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.