Jump to content

Trolee pe Traian, Coşbuc, Ştiinţei şi Războieni


Recommended Posts

Posted

Troleibuzul revine în vogă

* Reorganizarea transportului urban vizează mai multe linii de troleibuze. Licenţele de maxi-taxi vor expira anul viitor. S-au achiziţionat 10 troleibuze la preţul de 250.000 euro, pe lângă 30 de autobuze ecologice de 174.000 euro.

Vineri, 17 aprilie, la Ploieşti, a avut loc o întâlnire pentru promovarea sistemului de troleibuze din România, la care a participat şi europarlamentarul PSD, Adriana Ţicău. Materialele au fost analizate de primarul Dumitru Nicolae, care a hotărât că acest tip de transport trebuie revigorat şi la Galaţi. În urma studiilor făcute, pe tema costurilor, a poluării şi a altor factori, s-a ajuns la concluzia că troleibuzul este agreat atât de UE, cât şi de cetăţenii noştri, atâta timp cât este fiabil. Înainte de revoluţie se călătorea cu troleibuzul în 18 oraşe din ţară. În prezent, doar în 13, printre care şi în Galaţi. Vehiculele, fabricate la Bucureşti, erau de o calitate care lăsa mult de dorit. Fie cădea troleul, fie se oprea la orice pană de curent, fiind prevăzut cu tracţiune electrică, încurcând tot traficul rutier sau, când era polei, nu putea să urce pe Brăilei, cum ne povesteşte primarul. În ultimii 3 ani, în România s-au achiziţionat 160 de troleibuze, dintre care 10, la Galaţi. La sfârşitul primului mandat al lui Nicolae, s-a făcut o încercare cu 3 vehicule Ikarus, fabricate la Arad, care sunt bune şi astăzi. Despre celelalte 10, primarul afirmă că sunt "ultimul răcnet", marca MAZ, produse în Belarus. După cum ne informează directorul Transurb, Genica Totolici, au costat 250.000 euro/ bucata şi au fost cumpărate "la pachet" cu 30 de autobuze ecologice, 174.000 euro/ bucata. În prezent, există două rute de troleibuz în Galaţi, 102 (Micro 19 - Parc C.F.R.), care are zilnic în circulaţie 7 - 8 vehicule şi 104 (Rondoul din zona "Ultimul leu" - Ţiglina III), care este suspendată momentan din cauza lucrărilor. Următoarea rută este planificată pentru strada Traian, dar, după spusele edilului-şef, se vor introduce pe toate cele patru străzi paralele cu Domnească: Traian, Coşbuc, Ştiinţei şi Războieni. Oricum, trebuie făcut un program serios de reorganizare a transportului, ţinând cont de faptul că anul viitor vor expira licenţele pentru transportul cu maxi taxi.

http://www.impartial.ro/index.php?func= ... &articol=2

Posted

Oricum, trebuie făcut un program serios de reorganizare a transportului, ţinând cont de faptul că anul viitor vor expira licenţele pentru transportul cu maxi taxi.

Tebuie, bre, că altfel vor vedea şi tinerii de azi cum se călătorea odinioară pe scară...

Posted

10 x 250.000 = 2.500.000

30 x 174.000 = 5.220.000

TOTAL 7.720.000

LKasand la o parte pretul monstruos platit pentru un autobuz (prost) fabricat in ... Belarus, unde e diferenta pana la 9.000.000 euro cat s-a spus/scris ca au facut cutiile astea pe roti??

Posted

Parerea mea: sa se bage trolee dar sa se mai lase si maxi ca sunt bunew si alea pentru roman. Pe roman il multumesti cu orice. Imi amintesc prin anii 1998 la inceputul maxi-taxi erau pe post de maxi-taxi Barkas, Aro si inca un fel de masini micute aproape sferice facute de firma Daewoo cam de forma telegondoli de la CT si cu 6 locuri si vreo 2-3 locuri in picioare. Nu stiu cum se numea dar erau voppsite mov. Acum vad ca cu ele se transporta marfa.

  • 2 months later...
Posted
10 x 250.000 = 2.500.000

30 x 174.000 = 5.220.000

TOTAL 7.720.000

LKasand la o parte pretul monstruos platit pentru un autobuz (prost) fabricat in ... Belarus, unde e diferenta pana la 9.000.000 euro cat s-a spus/scris ca au facut cutiile astea pe roti??

in campanie electorala

Posted
10 x 250.000 = 2.500.000

30 x 174.000 = 5.220.000

TOTAL 7.720.000

LKasand la o parte pretul monstruos platit pentru un autobuz (prost) fabricat in ... Belarus, unde e diferenta pana la 9.000.000 euro cat s-a spus/scris ca au facut cutiile astea pe roti??

in campanie electorala

foarte adevarat.

  • 4 weeks later...
Posted
Parerea mea: sa se bage trolee dar sa se mai lase si maxi ca sunt bunew si alea pentru roman. Pe roman il multumesti cu orice. Imi amintesc prin anii 1998 la inceputul maxi-taxi erau pe post de maxi-taxi Barkas, Aro si inca un fel de masini micute aproape sferice facute de firma Daewoo cam de forma telegondoli de la CT si cu 6 locuri si vreo 2-3 locuri in picioare. Nu stiu cum se numea dar erau voppsite mov. Acum vad ca cu ele se transporta marfa.

Damas-uri sunt alea :P

Oricum, daca tot avem autobuze si trolee noi, poate dau drumul si la aerul lor conditionat vara.

Posted
Parerea mea: sa se bage trolee dar sa se mai lase si maxi ca sunt bunew si alea pentru roman. Pe roman il multumesti cu orice. Imi amintesc prin anii 1998 la inceputul maxi-taxi erau pe post de maxi-taxi Barkas, Aro si inca un fel de masini micute aproape sferice facute de firma Daewoo cam de forma telegondoli de la CT si cu 6 locuri si vreo 2-3 locuri in picioare. Nu stiu cum se numea dar erau voppsite mov. Acum vad ca cu ele se transporta marfa.

Damas-uri sunt alea :P

Oricum, daca tot avem autobuze si trolee noi, poate dau drumul si la aerul lor conditionat vara.

Nu au aer conditionat...doar geamuri si trape :mrgreen:

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.