Jump to content

Se forează pe sub aleea pietonală de la P-uri


dcp100168
 Share

Recommended Posts

Foraj orizontal

De-a lungul aleii pietonale de la P-uri, de fapt, dedesubt, trebuie săpat, scoasă conducta de canalizare (canalul colector, vechi de 100 de ani) şi introdusă una nouă. Cum să faci un astfel de lucru fără să distrugi aleea, spaţiile verzi, copacii şi chiar fundaţiile blocurilor turn din zonă (mai ales că acestea nici nu au subsoluri, ci sunt construite pe „pat” de pietriş)? A fost o întrebare la care Mircea Cristea spune că „nu exagerez, am avut vreo 35 de întâlniri cu toţi proiectaţii. Am întors problema pe toate feţele şi până la urmă s-a decis: se va folosi un utilaj care forează orizontal. Mai exact, se va săpa un cub (de la Parcul de pe Faleză), pe acolo se va introduce utilajul special, iar acesta va săpa pe sub pământ, până sus, în Domnească”. Lucrare complexă, care a mai fost realizată la Cluj şi Bucureşti şi care are cele mai mici efecte asupra mediului. De altfel, acelaşi stil de lucrare se propune şi pentru traversarea şoselei de pe Faleza Superioară (cam la 30 de metri distanţă de Nik-Nik), însă, deocamdată, este doar o variantă… Discuţiile sunt lungi, pentru că, este drept, lucrarea nu afectează mediul înconjurător, însă costă. Şi încă ceva: utilajul care va realiza în premieră locală lucrarea de la P-uri aparţine omului de afaceri Corneliu Mangalea, care a adus special maşinăria din Germania, în urmă cu un an, când se intenţiona traversarea digului de la Siret, din cartierul Dimitrie Cantemir. Lucrare care nu s-a realizat nici acum, din varii motive: ba inundaţia Siretului, ba procesele deschise de autorităţile brăilene în legătură cu autorizaţiile de construcţie ale gălăţenilor...

http://www.viata-libera.ro/articol-Cine ... anu_2.html

Link to comment
Share on other sites

lucrarea "extrem de complexa" care a pus pe jar primarica galati se executa in italia in fiecare zi.este o banalitate pentru o firma mica sau mijlocie.chiar nu costa vreo avere.nici macar nu se merita sa se scrie doua randuri pe tema asta....desi ma gandesc ca la cat o sa coste contribuabilul galatean....este de scris un roman. in maxim 10 minute le gasesc cel putin 50 de oferte de pret de la firme italiene specializate pe astfel de lucrari.dar nu sunt primarul galatiului.asa ca o sa contribui doar financiar alaturi de voi (prin taxe si impozite locale) la realizarea maretei lucrari de traversare

Link to comment
Share on other sites

De altfel, acelaşi stil de lucrare se propune şi pentru traversarea şoselei de pe Faleza Superioară (cam la 30 de metri distanţă de Nik-Nik

DAAAAAA!!!!!!! Si inca una in dreptul parcului, ca deja e ruleta ruseasca sa treci strada....

Si sa interzica parcarea masinilor la mai putin de 100m de Elice si... si...

Ei, da' cine traieste sa le vada pe toate astea....

Link to comment
Share on other sites

Si sa interzica parcarea masinilor la mai putin de 100m de Elice si... si...

ba sa fie interzisa parcarea masinilor pe toata faleza.

daca e loc de promenada, apoi sa fie de promenada, nu de inghesuit masinile cit mai aproape de circiuma, eventual cite 2 in paralel (ocupind o banda si jumatate) ca deh ... baiatul lu tata e smecher si isi permite.

iar onor politia (comunitara sau nu) nu da amenzi baiatului lu tata, se stie doar.

Link to comment
Share on other sites

ba sa fie interzisa parcarea masinilor pe toata faleza.

Total de acord, da' am zis sa nu fiu prea radical dintr-odata :)).

O singura masina parcata pe prima banda o face inutila. Pe faleza superioara se circula de fapt numai pe banda a doua, iar viteza limita de 70km/h e o legenda care devine realitate numai peste noapte (tirziu).

Numai ca asta ar insemna ca Primaria sa se apuce de treaba cu rezolvatul parcarilor...

Si asta e greeeeeuuuu...

Dar situatia de la Elice e deja de ris daca nu ar fi de plins. Tot timpul cistigat pentru a ajunge in centru pe Faleza il pierzi stind cite 10 min sa reusesti sa treci de punctul asta...

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.