Jump to content

Regionala CFR Galaţi s-ar putea desfiinţa


dcp100168

Recommended Posts

CFR taie patru dintre cele opt regionale

Compania feroviară CFR SA ia în calcul, pentru reducerea cheltuielilor, renunţarea la patru dintre cele opt regionale, potrivit unor surse din interiorul companiei. Informaţia a fost confirmată şi de directorul general al CFR SA, Ion Garoseanu. "Se discută într-adevăr un plan de reorganizare şi restructurare la patru dintre cele opt regionale ale companiei, respectiv Galaţi, Constanţa, Timişoara şi Braşov." "Deocamdată nu s-a întocmit însă şi un plan de restructurare dar, consider că discuţiile cu sindicatele pe această temă ar putea demara în aproximativ o lună de zile", a declarat Garoseanu. CFR SA are în prezent, în toate cele opt regionale, peste 27 de mii de angajaţi.

Potrivit informaţiilor obţinute în exclusivitate de Adevărul, activitatea de la regionala Constanţa va fi preluată de Biroul de la Bucureşti, regionala Iaşi va prelua activitatea feroviară de la Galaţi, Craiova pe cea de la Timişoara şi Clujul pe cea de la Braşov. Surse care doresc să-şi păstreze anonimatul au declarat că această măsură de renunţare se va aplica şi la CFR Călători. "Până acum se discuta despre desfiinţarea totală a celor 4 regionale. În prezent se ia în calcul păstrarea în fiecare din aceste regionale, a unui nucleu de anagajaţi care să facă legătura cu centrul", au declarat sursele. Reprezentanţii CFR Călători au refuzat să comenteze informaţia, precizând că detalii privind planul de eficientizare şi reorganizare a activităţii companiei de căi ferate pot fi oferite doar de către reprezentanţii Ministerului Transporturilor. Reprezentanţii Ministerului Transporturilor nu au putut fi contactaţi.

http://www.adevarul.ro/articole/cfr-tai ... onale.html

Link to comment
Share on other sites

CFR Infrastructură a propus desfiinţarea regionalelor Constanţa, Galaţi, Timişoara şi Braşov

Compania CFR Infrastructură a propus sindicatelor desfiinţarea a patru regionale, Constanţa, Galaţi, Timişoara şi Braşov, şi unor subunităţi ale companiei, prin care se vor elimina 1.000 de locuri de muncă, a declarat, joi, preşedintele Federaţiei Mişcare-Comercial, Gheorghe Popa. "De la CFR Infrastructură am primit o notă prin care să se reducă numărul de angajaţi cu 1.000 de persoane, prin desfiinţarea unor subunităţi ale companiei, printre care şi patru regionale, respectiv Braşov, Constanţa, Timişoara şi Galaţi", a spus Gheorghe Popa. Acesta a precizat că CFR Călători nu a transmis niciun fel de propunere pentru restructurarea personalului, urmând ca liderii sindicali să se întâlnească marţi cu reprezentanţii companiei.

Link to comment
Share on other sites

Sindicaliştii gălăţeni nu sunt de acord cu disponibilizările

Sindicaliştii gălăţeni susţin că nu vor fi acord cu disponibilizările pe care CFR Infrastructură intenţionează să le opereze. Mai mult decât atât, liderii sindicali au declarat că nota înaintată de companie nu va fi luată în calcul, în condiţiile în care actul nu conţine ştampilă şi semnătură din partea oficialilor companiei. ”Nota transmisă nouă, dacă poate fi numită aşa, nu poartă niciun fel de semnătură sau ştampilă, în concluzie nu este un act oficial. Nimeni din cadrul companiei nu îşi asumă această iniţiativă, această notă cum au numit-o ei. Noi o vom trata ca atare. Nu poartă semnătura niciunui oficial. Rămâne să discutăm cu oficiali din cadrul companiei. Nota nu este nici fundamentală aşa cum ar trebui să fie. Este ceva de genul 2+2 nu întotdeauna 4. Noi ne vom opune categoric disponibilizărilor. Nu vom accepta aşa ceva. În ceea ce priveşte desfiinţarea Regionalei CFR Galaţi, nu avem niciun fel de date. Nota este una ambiguă. Lipsesc foarte multe lucruri, ca şi în cazul disponibilizărilor. Nota nu va fi luată în calcul atâta timp cât conducerea companiei nu îşi asumă această propunere. Vom discuta despre această notă săptămâna viitoare, care nu reprezintă nici măcar un proiect de restructurare. Este doar o hârtie aruncată în faţă. Este doar o bătaie de joc. Nu poţi trimite o notă fără semnătură, ştampilă, fără date clare despre ceea ce se vrea a fi o iniţiativă. Vom lua în calcul un astfel de act în momentul în care, pe lângă nişte foi, ni se vor pune în faţă semnături, dar şi o ştampilă. Actul, din punctul nostru de vedere, nu valorează nimic. Îl vom lua ca atare”, ne-a declarat Viorel Istrate, preşedintele Uniunii Sindicale Mişcare-Comercial Galaţi, afiliat la Federaţia Mişcare-Comercial.

http://www.impartial.ro/index.php?func= ... articol=13

Link to comment
Share on other sites

CFR Galaţi va produce sute de şomeri

După ce conducerea companiei CFR - Infrastructură a anunţat sindicatelor intenţia de a desfiinţa patru regionale, printre care şi cea de la Galaţi, dorindu-se disponibilizarea a 163 de angajaţi care lucrează la Regionala Galaţi a CFR - Infrastructură, a venit şi rândul conducerii companiei CFR Marfă să anunţe faptul că doresc să facă reduceri de personal. Potrivit liderului Sindicatului Mişcare Comercial Galaţi, Viorel Istrate, oficialii companiei CFR Marfă au folosit aceeaşi modalitate pentru a anunţa reducerea de personal pe care doresc să o pună în practică, şi anume prin transmiterea unei note care nu este semnată şi ştampilată şi în care se arată intenţia de a disponibiliza 8.400 dintre cei 17.000 de angajaţi.

"În nota transmisă de către conducerea CFR - Infrastructură nu se precizează nimic referitor la structura personalului pe care intenţionează să îl reducă. În ceea ce priveşte sucursala CFR Marfă Galaţi, este preconizată concedierea a 900 dintre cei 1.800 de salariaţi", ne-a mai precizat liderul Sindicatului Mişcare Comercial Galaţi, Viorel Istrate. "Dacă oficialii companiilor CFR - Infrastructură şi CFR Marfă au comunicat un plan referitor la reducerea de personal, nu acelaşi lucru l-au făcut oficialii companiei CFR Călători care nu au transmis nicio notă referitoare la intenţia de a reduce numărul de personal, ne-a mai precizat Istrate.

Discuţiile dintre oficialii companiilor şi sindicate vor continua şi în următoarea perioadă, deocamdată disponibilizarea de personal fiind doar o intenţie anunţată prin intermediul unei note care nu este semnată şi ştampilată de cineva.

http://www.monitoruldegalati.ro/index.p ... &articol=9

Link to comment
Share on other sites

Intotdeauna , orice proces de restructurare incepe cu "desfiintarea Regionalei Galati" (fie ca este vorba de Sucursala Regionala Transport Feroviar Calatori, fie ca este vorba de Sucursala Regionala CF Galati, fie ca este vorba de Sucursala Marfa Galati), dar niciodata caii ferate nu i-a mers mai bine dupa aceste restructurari / reorganizari.De ce nu recalculeaza cineva devizele de lucrari pentru a face economii la bugetul societatii?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.