Relu Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Hai să vedem...Dacia Supernova Confort 2002Avantaje:Dinamica f. bună. E ușoară iar motorul de 1,4l cu 75 CP o ajută. Mă bag destul de rar în depășiri (cu retrogradarea de rigoare) dar atunci o simt cum zvâcnește. Nu mai spun de cutia de viteze. Am reușit, absolut din întâmplare (și un pic de oboseală), plecarea de pe loc cu a 3-a. N-am ratat nici o pornire în rampă, chiar cu mașina încărcată cu oameni și bagaje.Stabilitatea în curbe. Aici cred că o ajută și centrul de greutate jos. Mi s-a întâmplat de câteva ori să văd cum după colț apare, pe neașteptate, o curbă în vârf de ac... Un scârț de pneuri, o zgâlțăială a pasagerilor și cam atât...Stabilitatea pe direcție. Dacă iei mâinile de pe volan, vezi cum își urmează trasa singură, fără nici o deviere.Unii se plâng de apa care le intră în mașină, în urma precipitațiilor. N-am avut nici un fel de probleme, chiar pe ploi torențiale.Dezavantaje:Suspensii dure. Se simte orice neregulitate a șoselei.Troncăneli și scârțâieli. „Așa face toate”. Inclusiv Solenzele.Motor poziționat transversal. La Dacia clasică, motorul era poziționat longitudinal și avea în cap o elice care răcea radiatorul. Aici ventilatorul e acționat de un termostat. De multe ori, vara, în condiții de trafic dificil, când mai mult stai, văd cum mi se ridică temperatura apei și mă gândesc cu groază, ce-ar fi dacă cumva mi-ar ceda vreun contact...Cam atât... La voi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mambo Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 ce nu-mi place: - scartaie franele - geamurile din fata paraie dupa ce le ridic la maxim - se rupe masina in 2 cand iau o mica gropita - stalpii prea grosi, probleme cu vizibilitatea - idem cu montantii, in special in partea stg - cursa prea lunga a schimbatorului de viteze - zgomotul prea mare la inchiderea portbagajului - imposibilitatea reglarii intermitentei stergatoarelor. cica se regleaza ele automat in functie de viteza. au aceeasi frecventa la viteze de 20km/h si 80km/h - pozitia claxonului incomoda. pana nimeresc clapeta aia trece pericolul sau deja m-am urcat pe el ce imi place: - tot Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreiM Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Aceleași probleme sunt și la C5 II. Frânele din ce au zis alde Bogdan de la Citroen scârțâie din cauza plăcuțelor care sunt eco. Cu geamurile la fel.. au un mic pârâit.. doar alea pe față atât... mulți au reclamat la C4 problema cu stâlpii.. aceeași problemă o am și eu la C1 lu maică-mea. Cât despre gropi te invit să faci o tură cu un C1 să vezi ce înseamnă să simți că se rupe mașina în două. Păi în C5 când te urci zici că-i raiul pe pâmant... Apropo pentru cine nu cunoaște.. am filmat astă vară : Link to comment Share on other sites More sharing options...
katman Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 (edited) Logan: Ce imi place - ma duce si ma aduce de unde am nevoie - garda inalta, urc ce bordura vreau (avantaj la parcari ) - culoarea atunci cind e proaspat spalata - spatioasa si portbagaj incapator - confort decent - in 2 ani nu am avut nici o problema care sa reclame interventie tehnica - ieftin de intretinut (comparativ cu alte modele din aceeasi clasa) Ce nu imi place: - nu am decit 4 airbags, nu exista optiuni pentru airbag in stilpi si airbag cortina - nu exista optiune pentru ESP - sistemul de inchidere cu arcuri a portbagajului. Imi placea cel pe care il aveam la Supernova Edited January 24, 2010 by katman Link to comment Share on other sites More sharing options...
toto Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 (edited) Logan 1.6, 16V (105 CP)Ce imi place:1. Spatiul generos (interior si portbagaj)2. Culoarea. Am o culoare deschisa, "suferitoare" la praf. Culoarea deschisa ajuta si vara sa nu se incinga in interior.3. Costuri de intretinere mici.4. Fiabilitate mare.5. Garda la sol - mare. Ajuta si pe drumuri forestiere si pe zapada.6. Suspensii mai moi adaptate pentru drumurile noastre.7. Motorul: Raportul PUTERE/GREUTATE foarte bun. Acceleratie foarte buna.8. Consum corect.Ce nu-mi place:1. Scaunul pasagerului nereglabil pe inaltime.2. Airbag-uri lipsa pentru pasagerii din spate.3. Filtru de aer pentru interior -lipsa! Insa, ACESTA PROBLEMA AM REZOLVAT-O. Exista cineva care confectioneaza astfel de filtre si sunt foarte eficiente!!! Nu mai imi intra aproape deloc praf si mizerie in habitaclu !!!4. Spate ridicat si astfel greu de parcat masina cu spatele! Insa si aceasta problema am rezolvat-o prin montarea unor senzori de parcare! Nu m-a costat decat 100 si ceva de RON senzorii... Montajul- separat... Rcomand cu toata inima ca cei care au probleme de vizibilitate la parcarea cu spatele sa-si monteze senzori de parcare.Concluzie:O masina corecta la un pret corect. Edited January 25, 2010 by toto Link to comment Share on other sites More sharing options...
mambo Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 la "masinile" ce nu v-ar place? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikka Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 la "masinile" astea ce nu v-ar place? Poate doar proprietarii... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreiM Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Ca bine zici proprietarii Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybon2 Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 1.consumul:)) 2.suspensiile,este rigida,model sport imi zdruncina ficatii knd mai dau prin gropi:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreiM Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Consumul? Îți dau MB-ul meu să te plângi întradevăr de consum! Kia au cam la toate mașinile suspensiile rigide.. partea proastă e că teoretic cee'd-urile ar trebui să stea bine în curbe dar au și șasiul nasol. O rezolvare ar fi niște jante mai late. Am condus și Ryo și Cee'd și Sportage și toate m-au dezamăgit la confort și stabilitate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rami Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Ce imi place : - forma si aspectul exterior,de felina - pare neincapatoare, inselator aspect , interiorul e de fapt foarte incapator si confortabil - culoarea - raportul greutate viteza e cel putin atractiv - e usor de manevrat pentru un incepator ( parerea mea ) Nu imi place : - garda foarte joasa ma obliga sa imi limitez strazile pe care pot circula - fiind sport, simt fiecare piatra pe strazi, de gropi nu mai vorbesc - fiind foarte joasa , am impresia ca stau cu fundul direct pe asfalt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybon2 Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 in curbe sta bine,pentru ca am jenti de 17.Daca iau insa o gropita,am impresia ca acolo raman cu roata.E confortabila doar la drum lung.Cat despre consum de 50 lei de exemplu,vin doar de 2 ori in oras(stau la 15 km) Link to comment Share on other sites More sharing options...
riaji Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 VW Jetta 1.6 102CP (2010) Imi place de la un cap la altul, dar in principal apreciez faptul ca e confortabila, silentioasa, foarte stabila si mai ales ca nu ma-npinge sa-i dau pedala Singura chestie care ma deranjeaza uneori este culoarea alba - se murdareste foarte repede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonybon2 Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 culoarea alba si cea neagra sunt cele mai dificile:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreiM Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Mie albul îmi place mult. E elegant, frumos! Alb pur, nu tărcat cu alte culori! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosorogu' Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Ce imi place : - forma si aspectul exterior,de felina - pare neincapatoare, inselator aspect , interiorul e de fapt foarte incapator si confortabil - culoarea - raportul greutate viteza e cel putin atractiv - e usor de manevrat pentru un incepator ( parerea mea ) Nu imi place : - garda foarte joasa ma obliga sa imi limitez strazile pe care pot circula - fiind sport, simt fiecare piatra pe strazi, de gropi nu mai vorbesc - fiind foarte joasa , am impresia ca stau cu fundul direct pe asfalt Adica ce tip? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreiM Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Opel Tigra ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosorogu' Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Pai, nu se poate ridica scaunul? Iar daca este sport, poti depasi. Si, continuui sa ma folosesc de explicatia unui mare pilot de ralyuri. Evitarea dintr-un accident este sansa: 99% este acceleratia, 1% frana. Ca sa scapi. Dupa vreo 20 de ani, am inteles. Nu exista masina care sa poata frana "identic" pe toate cele 4 roti (25% pe fiecare). La acceleratie, am 2 care merg +/- 1%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rami Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Opel Tigra ! Multam Pai, nu se poate ridica scaunul? Iar daca este sport, poti depasi. Si, continuui sa ma folosesc de explicatia unui mare pilot de ralyuri. Evitarea dintr-un accident este sansa: 99% este acceleratia, 1% frana. Ca sa scapi. Dupa vreo 20 de ani, am inteles. Nu exista masina care sa poata frana "identic" pe toate cele 4 roti (25% pe fiecare). La acceleratie, am 2 care merg +/- 1%. Scaunul l-am reglat dupa lungimea picioarelor mele Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derago Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Si, continuui sa ma folosesc de explicatia unui mare pilot de ralyuri. Evitarea dintr-un accident este sansa: 99% este acceleratia, 1% frana. Ca sa scapi. Dupa vreo 20 de ani, am inteles. Titi Aur parca a spus asta intr-o emisiune telivizata. Multi cunosc teorie dar... foarte putini sunt capabili de a pune in practica acest lucru. E vorba de reflex, pe care doar profesionistii il au. E o chestie sa poti accelera in loc sa franezi! Dar mai bine e sa nu fii in astfel de situatii! Daca ai o masina slaba, poti sa fii expertul expertilor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now