Jump to content

Poliţia Comunitară "atacă" strada


Recommended Posts

Posted

Poliţia Comunitară preia din atribuţiile Poliţiei Rutiere

Poliţia Comunitară urmează să‑şi împartă atribuţiunile cu Poliţia Rutieră - a anunţat primarul Dumitru Nicolae. Edilul a discutat de principiu cu reprezentanţi ai Poliţiei şi urmează să încheie, săptămâna viitoare, o convenţie între cele două poliţii, după care va fi înfiinţat un departament al Poliţiei Comunitare. Trecerea căruţelor prin centru, parcarea pe trotuar, amendarea stăpânilor de câini care îi plimbă fără lesă vor fi rezolvate de poliţiştii Primăriei. "Rutieriştilor" le-ar rămâne ciocnirile de maşini, parcările neregulamentare, nerespectarea legilor de conducere, starea tehnică, folosirea fiolei etc.

Posted

Trecerea căruţelor prin centru, parcarea pe trotuar, amendarea stăpânilor de câini care îi plimbă fără lesă vor fi rezolvate de poliţiştii Primăriei. "Rutieriştilor" le-ar rămâne ciocnirile de maşini, parcările neregulamentare, nerespectarea legilor de conducere, starea tehnică, folosirea fiolei etc.

Păi mare lucru nu se întâmplă ...

Ok, ciocnirile de maşini şi starea tehnică se rezolvă de poliţişti specializaţi, dar celelalte?

  • 5 months later...
Posted

Atenţie, şoferi!

Şi poliţiştii comunitari vă vor da amenzi!

Poliţia Rutieră va primi sprijin de la Poliţia Comunitară în ceea ce priveşte îmbunătăţirea traficului rutier din oraş, prin protocolul semnat între cele două instituţii. Unul din motivele semnării acestiu protocol, ar fi lipsa de personal de la circulaţie, numărul angajaţilor rămânând acelaşi de aproximativ cinci ani.

"Personajele" noi, cu veste reflectorizante şi caschete de poliţişti, care au apărut, începând de luni, pe străzile oraşului sunt poliţişti comunitari, care, mai nou au atribuţiii în fluidizarea traficului rutier din oraş. În număr de 30, echipaţi corespunzător, aceştia acordă un sprijin poliţiştilor de la Circulaţie, putând să sancţioneze soferii care încalcă regulile de circulaţie. Toate acestea, prin intermediul unui protocol semnat între Poliţia Judeţeană şi Poliţia Comunitară. Printre măsurile pe care le pot lua noii poliţişti de la Circulaţie, se numără ridicarea autoturismelor considerate abandonate, amendarea celor care parchează în locuri nepermise, pe spaţii verzi, pe trotuare, în staţii de autobuz ş.a. "Vom trece la măsuri ce implică ridicarea autoturismelor care sunt considerate părăsite, maşinile care staţionează în locuri nepermise, în staţii de autobuz, trotuare, spaţii verzi. De asemenea, este vorba şi de cei cu maxi-taxi. Începând de luni au ieşit poliţiştii pe stradă. Vom şi filma acţiunile pe care întreprindem. La Ultimul Leu am dat 60 de avertismente şoferilor care au parcat maşinile acolo, expuse la vânzare. Începând de joi vom aplica sancţiuni. Aceste trei zile ne ocupăm de avertizarea celor care parchează ilegal, pe spaţiul verde, care expun maşini la vânzare în spaţii nepermise", a declarat Cristian Gâscă, directorul executiv al Poliţiei Comunitare Galaţi.

Motivul semnării acestiu protocol nu pare a fi doar încercarea poliţiştilor de a asigura liniştea şi ordinea publică a gălăţenilor, ci şi numărul mic de angajaţi de la Circulaţie, număr care nu a mai suferit schimbări de aproximativ cinci ani. "Protocolul de colaborare nu este o noutate. El reprezintă continuarea altor colaborări pe care noi le-am avut în anii trecuţi. Acest protocol este un pic mai stufos, şi oferă mai multe atribuţiuni Poliţiei Comunitare. Nu vreau să spun că este haos în circulaţia din oraş, dar parcul auto a crescut, posesorii de permise s-au înmulţit. Galaţiul este pe locul 1 în ţară la morţi în accidente, avem până acum 56 de morţi. Anul trecut, în aceeaşi perioadă aveam 26 de morţi. Numărul de poliţişti de la circulaţie a rămas acelaşi, ca şi acum 5 ani. Nu putem să facem faţă, nu putem să le cerem lucrătorilor să lucreze peste program. Poliţia Comunitară ne acordă un sprijin enorm. Colaborarea nu va fi numai pe linie rutieră, va fi colaborare şi pe ordine publică. Tot ceea ce vom face în scopul siguranţei cetăţeanului în Galaţi", a declarat comisarul-şef Fănel Aramă, şeful Inspectoratului Judeţean de Poliţie Galaţi.

http://www.impartial.ro/index.php?func= ... &articol=4

Joia neagră

* De mâine, cine parchează în locuri nepermise se va alege cu amendă şi maşina blocată

Imposibil să nu fi remarcat desfăşurarea de forţe a poliţiştilor comunitari din ultimele două zile. Aflaţi că s‑a încheiat un protocol de colaborare între Poliţia Judeţeană şi Poliţia Comunitară şi s‑a terminat cu parcarea şi traversatul pe unde nu e voie. Până astăzi, poliţiştii vor acorda avertismente. De joi, cine parchează în locuri nepermise, în curând circulaţiei, se va alege cu roţile maşinii blocate, amendă, plus punctele cuvenite.

Campioni la accidente mortale

Capii poliţiei din Galaţi s‑au aflat ieri la conferinţa de presă la primarului Dumitru Nicolae. Inspectorul şef al Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Galaţi, comisar şef Fănel Aramă şi directorul şeful Poliţei Comunitare, Cristian Gâscă, au anunţat încheierea un protocol între cele două instituţii, document aprobat de Primărie. Inspectorul şef al IPJ a ţinut să spună că protocolul de colaborare nu este o noutate, ci o continuitate a celorlalte protocoale încheiate în anii trecuţi. "De data aceasta e mai stufos şi oferă atribuţiuni sporite Poliţiei Comunitare. Nu vreau să folosesc un cuvânt dur şi să spun că este haos în circulaţia din Galaţi. Vreau să spun că în ultima vreme parcul auto a crescut foarte, foarte mult. Posesorii de permise s‑au înmulţit. La nivel de ţară şi implicit şi în Galaţi situaţia privind accidentele este dezastruoasă. Galaţiul este pe locul I în ţară la morţi în accidente. Avem, de la începutul anului, 56 de asemenea cazuri. Anul trecut în această perioadă aveam 26 de morţi. Numărul de poliţişti de circulaţie a rămas acelaşi de acum cinci‑şase ani. Nu le putem cere lucrătorilor noştri să execute serviciu peste opt ore pe zi. Poliţia Comunitară ne acordă un sprijin enorm. Majoritatea contravenţiilor sunt în competenţa lor", a declarat comisar şef Fănel Aramă. Colaborarea nu va fi numai pe linie de poliţie rutieră. Cele două instituţii vor desfăşura împreună şi activităţi de ordine publică. "Vom avea o colaborare fructuoasă şi tot ce vom face va fi în scopul asigurării siguranţei cetăţeanului", a spus şeful IPJ.

Cu legea nu va mai fi de glumă!

Protocolul între cele două poliţii este unul stufos, cu multiple prevederi şi ne‑ar fi imposibil să le enumerăm pe toate. Şeful Poliţiei Comunitare a precizat că lucrătorii vor acţiona împotriva maşinilor care staţionează în locuri nepermise: spaţii verzi, trotuare, staţii de autobuze, a şoferilor de microbuz care circulă haotic, a celor care încalcă normele privind curăţenia, a vagabonzilor, aurolacilor şi prostituatelor. "Până miercuri vom da avertismente celor care parchează în locuri nepermise. Îi găsiţi pe poliţiştii comunitari pe sectorul de la Inelul de Rocadă la Tribunal, inclusiv pe strada Gării, la Mioriţa, unde troleibuzele şi autobuzele aproape că nu pot vira din cauza maşinilor parcate. În cazul maşinilor parcate şi expuse spre vânzare la Ultimul Leu, am dat 60 de avertismente şi nu ne‑au ajuns, cred că ne mai trebuiau până la 150. Posesorii au fost înştiinţaţi că vor fi sancţionaţi conform HCL 307 cu amenzi de la 100 până la 1000 de lei. De joi intrăm cu sancţiuni", a spus Cristian Gîscă. Adjunctul său, Gheorghe Dârjan, a precizat că sunt 30 de poliţişti comunitari cu atribuţii de poliţie rutieră echipaţi corespunzător, coordonaţi de cel puţin un poliţist din cadrul Poliţiei Rutiere. Primarul Dumitru Nicolae este încântat de protocol şi spune că e posibil să fie înfiinţată o societate care să ridice maşinile parcate ilegal. Nicolae spune că zonele �vizate în special pentru parcarea de‑aiurea sunt Ţiglina I, Metex şi Mioriţa".

Desigur, toată lumea trebuie să parcheze legal, dar ar fi bine să existe şi locuri de parcare suficiente în Galaţi. Edilul urbei susţine că avem circa 100.000 de locuri de parcare, dar pentru a ne convinge va prezenta o situaţie în trei săptămâni. Desigur, a promis încă o dată că va face şi cele cinci parcări supraetajate, promise în programul său electoral.

http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=26137

Posted

Tare ma tem ca nu cumva sa fie bani aruncati in vant si cu politia comunitara. Ce se poate intampla? Raspuns: Vine politia, il amendeaza pe X, X isi muta masina, politistul e chemat prin statie in alta zona, iar apoi vine Y si parcheaza exact in locul unde a avut-o X. Adica vorba aia: Cand pisica nu-i acasa, soarecii joaca pe masa" :d

Posted

e posibil sa fie asa cum spui tu ..cu pisica ... dar gandeste-te ca nimic nu s-a facut peste noapte ..si chiar daca la inceput va veni X si va parca in locul lui Y in timp se va rezolva si problema asta . totul depinde de primar si de modul in care se implica in construirea parcarilor supra-etajate. locatii ar fi, iar una dintre ele este in fata super-market`ului Bila 2. acolo se poate construio o parcare supraetajata pentru M13B si M39 fara probleme ...

Posted

Si ar mai trebui a se faca ceva in privinta asta. Chiar daca se va construi parcarea acolo, lumea o va folosi sa mearga la supermarket cu masinile. Masinile, cand omul vine e la servici nu le va lasa la parcare si apoi sa mearga un pic pe jos. Asta e romanul. Un lenes si un sedentar. (Nu generalizez dar asa sunt poate cam 50%)

Posted

Eu sustin ca o aplicare ferma a legilor si implicarea politiei comunitare este benefica pentru galateni, pentru civilizarea celor care cred ca daca au q7 sau "masini de masini" le pot lasa prin statii, prin spatii verzi sau de-a latul pe trotuar. Chiar ieri am vazut in Tiglina o politista blonda, de la comunitara, echipata corespunzator cum facea ordine. O singura data a fluierat si "coloratul" si-a luat scurt Audili pe care il lasase pe banda 1, blocand alti 2 in parcare. Un exemplu elocvent, iari pe Regiment 11 Siret, un taximetrist si-a parcat masina pe spatiul verde, desi avea loc pe strada sa-si parcheze si tir-ul:

Posted

Sau tot pe spatiul verde, in spatele proaspat renovatului bloc din Tiglina 1. Putem sa privim forumul si ca pe un etalon al evolutiei galatene. I-a uite dom'le ce poza unul acu' 2 ani, azi nu mai gasesti asa ceva. Sau avea dreptate ala de a vrut parcare in Mazepa, sau bine a facut ca i-a sesizat pe forum, acum toti si-au luat masinile si niciunul nu mai parcheaza pe trotuar sau spatiu verde. Dar repet, fara implicarea autoritatilor si a politiei, n-ai sa vezi oras european la mila marina 79.54_cad70aed301c2578d715bbaa0b62c1e9_thum

Posted

De astăzi, bulibăşeală generală

Parcarea şi amenda

Amenzile sunt mână moartă pentru autorităţile care încearcă cu disperare să educe forţat concitadinii. De ieri, securea amenzilor pentru parcările ilegale stă ameninţător deasupra creştetului fiecărui conducător auto.

Mai multe amenzi, mai multe procese

Invazia pe străzi a poliţiştilor, cu scopul de a opri ilegalităţile din trafic, poate crea serioase probleme prin buzunarele gălăţenilor. Asta pentru că, de puţină vreme, poliţiştilor de la Rutieră li s-au alăturat poliţiştii comunitari îmbrăcaţi cu veste reflectorizante. Ţinta lor este să găsească maşinile parcate neregulamentar şi să aplice corecţii nemiloase celor ce îşi lasă maşinile la întâmplare.

Acţiunea, de altfel bine intenţionată, riscă să se transforme într-o mare bulibăşeală. Motivele sunt simple: în primul rând majoritatea celor pedepsiţi vor plăti pentru incapacitatea autorităţilor de a pune la dispoziţia gălăţenilor locurile de parcare. Apoi, la Judecătoria Galaţi se va bate record după record în ce priveşte numărul amenzilor contestate. Iar aglomeraţia în acest sector este incredibilă. În România nici o faptă bună nu rămâne nepedepsită. Lucru care se va demonstra curând la Galaţi. O să vă arătăm cum.

Kilometri de parcări

Cifrele privind posesorii de maşini, sau de permise de conducere, din Galaţi nu sunt foarte clare. Ultima estimare arăta că, în întreg judeţul, ar fi cam 105 000 posesori de autovehicule, dar numai pentru municipiul Galaţi sunt raportaţi 101 000 posesori de permise. Cea mai recentă declaraţie a primarului dădea ca sigură cifra de 90.000 de autoturisme în oraşul reşedinţă de judeţ. Aşadar, să ne raportăm la circa 100.000 de proprietari de maşini, fără să luăm în seamă angajaţii care au maşini date de firme, şoferii de taxi sau maxi taxi etc. Toţi au nevoie de un loc de parcare. Dacă faci socoteala simplă a suprafeţei pe care un astfel de loc îl ocupă, înmulţită cu numărul aproximativ al maşinilor ( parcări suprapuse nu avem), ajungi să constaţi că aproape 1 Km2 din suprafaţa de 241 Km2 ai Galaţiului ar trebui să fie acoperit de parcări. Asta pentru maşinile care stau în faţa caselor. Dar şi la serviciu oamenii respectivi ar mai avea nevoie de încă un Km2, iar la cumpărături de încă unul. În ritmul în care creşte numărul maşinilor, foarte curând, la Galaţi, calculul de mai sus ne-ar putea obliga la soluţii complementare: să ne mutăm în maşini ca să nu mai ocupăm loc de casă, sau să urcăm la etaj cu maşinile în buzunar, ca să nu le mai parcăm, neregulamentar, pe trotuare. Şi să nu luăm amendă.

La judecată

Dacă, totuşi, suntem amendaţi, fuga la judecată! Însă, numărul gălăţenilor care atacă în instanţă amenzile primite este în continuă creştere. Lucrul acesta este dovedit de lista proceselor aflate pe rolul Judecătoriei Galaţi. În afara vacanţei judecătoreşti (pentru că în acest moment aceasta este încă în desfăşurare) magistraţii instanţei amintite au zilnic de analizat aproximativ 20 de astfel de cauze. Iar numărul celor care câştigă astfel de procese este unul foarte mare. Potrivit datelor statistice ale Judecătoriei Galaţi, anul trecut, numărul plângerilor contravenţionale au însemnat nu mai puţin de 25 la sută din numărul tuturor dosarelor înregistrate, ceea ce înseamnă aproximativ 4000 de asemenea cauze. Numărul acestora este însă în creştere, aşa că ne aşteptăm ca la sfârşitul acestui an să avem parte de un nou record.

Exemplele obligă

Atacarea amenzilor în instanţă - pentru o depăşire de viteză, pentru o parcare neregulamentară sau pentru aruncatul unei hârtii pe lângă coşul de gunoi - a devenit un adevărat fenomen. Este adevărat că, înaintea judecătorilor, orice fapt prezentat trebuie să fie susţinut de probe solide. Dar amenzile româneşti se întocmesc la colţul străzii, ori pe capota maşinii. Cu alte cuvinte, constatările agenţilor ce dau aceste sancţiuni nu au nici o valoare dacă nu sunt susţinute de fotografii, declaraţii ale martorilor sau înregistrări. Iar dacă asta se întâmpla când lucrau numai rutieriştii, ce va fi acum când intră în horă şi poliţia comunitară? Câte amenzi vor fi contestate? Astfel de procese au fost câştigate, de exemplu, pentru că agentul constatator ce a emis amenda nu a consemnat în procesul verbal obiecţiile contravenientului, sau a uitat să semneze acel proces verbal. Sau pentru că poliţistul nu şi-a menţionat numele în documentul constatator sau nu a prezentat o dispoziţie de serviciu pentru a exercita controlul respectării anumitor norme legale (acest din urmă caz se aplică în cazul amenzilor de circulaţie). Însă au existat şi cazuri în care succesul petentului a fost asigurat de faptul că nu era prezent în momentul emiterii amenzii şi nu şi-a putut prezenta obiecţiile. Vă spune ceva despre parcări ultimul exemplu?

În loc de concluzii

Instanţele vor fi asaltate, gălăţenii şi mai nervoşi decât sunt, locuri mai multe de parcare nu vor apărea peste noapte, iar ridicarea maşinilor va bloca alţi kilometri de Galaţi. Cum spuneam, intenţiile bune vor fi aspru pedepsite. Pentru că se începe cu sfârşitul. Amenzile ar trebui să vină după apariţia parcărilor. Chestie de logică�

Lege şi informaţie. Cine nu luptă nu câştigă

Dosarul

Cei ce se consideră nedreptăţiţi după ce au fost taxaţi pentru nerespectarea legilor îşi pot regla contraofensiva în aşa fel încât să scape fără pedeapsă. E bine de ştiut că după ce procesul verbal de contravenţie a fost scris, se poate cere anularea acesteia. Dosarul poate fi întocmit de către oricine, nu e nevoie de studii de specialitate pentru a pune la un loc o copie după buletinul de identitate, o copie după procesul verbal, plângerea ce vizează anularea amenzii şi un memoriu împotriva celui ce a dat sancţiunea cu pricina. Odată ce dosarul a fost întocmit, el se trimite în termen de 15 zile de la emiterea sancţiunii (de preferat prin poştă pentru obţinerea confirmării de primire) poliţiei sau autorităţii reprezentante de către cel ce a dat amenda. Odată ce toate aceste condiţii au fost îndeplinite, poliţiştii vor fi nevoiţi să înainteze dosarul Judecătoriei. Până când judecătorii se vor pronunţa, sancţiunea se suspendă, asta pentru că nu există o sentinţă, un titlu executoriu care să impună plata acelei amenzi.

Somaţia

Trebuie ştiut că autorităţile nu stau cu mâinile în sân, şi că în perioada în care sunteţi în plin proces de contestare, este posibil să primiţi o somaţie de plată de la administraţia financiară. Acest lucru nu trebuie să sperie pe nimeni, pentru că atâta vreme cât nu există o sentinţă definitivă nimeni nu poate fi obligat să plătească amenda.

Reţeta succesului

Puterea experienţei arată că nu oricine poate avea câştig de cauză în instanţă. Condiţia primordială este să fiţi chiar şi dumneavoastră convins de faptul că n-aţi greşit. Şi să vă cunoaşteţi drepturile.

http://www.viata-libera.ro/index.php?pa ... l&id=26154

Posted

nu stiu daca s-a mai propus sau nu ..dar "Dom`le Brimar" .. concesioneaza o anumita zona in vederea constructiei de parcari supraetajate si apoi proprietarul pune taxa anuala .. e perfect asa fiindca daca nu vrei sa ai masina intr-o zona sigura ...si preferi sa o lasi de aiurea pe strada...atunci amenzile vor fi mult mai mari si mai numeroase.. care .. crescand gradual in functie de antecedente ...se poate ajunge pana la sechestru... in fine .. ce stiu eu ..sunt doar un copil ( asa imi spuen seful)!

Posted
nu stiu daca s-a mai propus sau nu ..dar "Dom`le Brimar" .. concesioneaza o anumita zona in vederea constructiei de parcari supraetajate si apoi proprietarul pune taxa anuala .. e perfect asa fiindca daca nu vrei sa ai masina intr-o zona sigura ...( asa imi spuen seful)!

Nu prea e asa. Propietarul e "proprietar" pe ce? Pe garaj doar, pentru ca locul de sub el este domeniul public. Asa ca Primaria intrerupe unilateral consesiunea si ii da dreptul concesionarului sa foloseasca parcarea supraetajata vreme de 5-10 ani. Sau sa foloseasca oxigenul din spatiul verde

:lol: sau sa-se dea in leagane cat e ziua de lunga.

Posted

Un politist de la Comunitara in actiune. Sa vezi ce liniste era pe strada, ce frumos erau parcate masinile in Tiglina si ce frumos era la Miorita, pe Domneasca. Mai ca ma credeam in vest.54_5df78cc0e797c06669449aa353ddca0d_thum

Si parca nu e chiar asa cu lipsa de locuri de parcare. Intradevar, se pot suplimenta (doua puncte fierbinti am identificat eu, dar lista e deschisa), dar si noi, soferii gresim. In loc sa ne lasam masina la 50, 100, 250 metri de locul unde am treaba si sigur gasim loc de parcare, eu vreau sa urc cu ea pe scarile magazinului, pe "covorul rosu" la banca. Sa-mi misc fundul doi metri? Noooo, eu am masina si vreau sa platesc rata pe geam.

Posted

A inceput Operatiunea "Banda 1"

» La Galati, a fost infiintata, in premiera, Politia Rutiera Comunitara, care va aplica amenzi si va ridica masinile parcate ilegal.

De ieri, galatenii care isi parcheaza autoturismele neregulamentar, pe banda 1, in zonele unde oprirea si stationarea sunt interzise, cei care si-au abandonat masinile vechi in parcarea din fata blocului sau cei care isi parcheaza pe trotuar autoturismele scoase la vanzare, vor trebui sa plateasca bani grei pe amenzi pentru recuperarea autoturismelor ridicate. "Sistemul" va functiona prin colaborarea dintre Inspectoratul Judetean de Politie (IJP) Galati si Politia Comunitara Galati, in cadrul careia a fost infiintat un compartiment de Politie Rutiera. "La Galati parcul auto a crescut foarte mult, ca in intreaga tara, posesorii de permise auto s-au inmultit. Politia Comunitara ne acorda un sprijin enorm.

Din acest punct de vedere, majoritatea contraventiilor statice, reprezentand parcari, stationari, opriri neregulamentare, sunt printr-o hotarare a consiliului local in competenta lor si au tot dreptul sa constate contraventii si sa aplice sanctiuni", ne-a declarat comisarul sef Fanel Arama, seful IJP Galati. Conform sefului Politiei Comunitare Galati, Cristian Gasca, noua Politie Rutiera Comunitara va incepe eliminarea de pe trotuarele de la "Inelul de Rocada" a autoturismelor expuse pentru vanzare, urmand ca proprietarilor care nu se conformeaza somatiilor sa le fie ridicate masinile: "Desfasuram activitati pentru sanctionarea abaterilor statice pentru parcari, opriri.

Pentru inceput, politistii comunitari coordonati de colegii de la Politia Rutiera desfasoara activitati in municipiul Galati, prioritar in intersectia din strada Domneasca cu strada Garii, strada Brailei intre Constructorilor si Cosbuc si zona Inelului de Rocada". Initiativa este salutara, pentru ca in zonele centrale ale Galatiului traficul este ingreunat de autoturismele parcate neregulamentar pe banda 1, iar in unele zone de pe strada Brailei, la "A-uri" si in zona "Bancilor", chiar si pe o parte din banda 2.

Principala vina pentru aceasta situatie o are Primaria Galati, care nu a infiintat suficiente locuri de parcare in zonele cu trafic intens si a avizat construirea de noi sedii de institutii si centre comerciale fara a pune conditia infiintarii locurilor de parcare. In Galati exista 65.000 de autoturisme, iar Administratia Domeniului Public are in grija numai 2.500 de locuri de parcare!? Pentru eliminarea strangularii traficului din zona blocurilor A, de pe strada Brailei, primarul Dumitru Nicolae avea la dispozitie suficient spatiu pentru infiintarea de parcari in spatele acestor blocuri, dar spatiul respectiv a ramas un maidan plin de gunoaie si de praf.

Apoi, desi in 2003 Consiliul Municipal a aprobat o hotarare referitoare la infiintarea unei parcari etajate in spatele Palatului de Justitie, primarul Dumitru Nicolae a refuzat sa demareze construirea acelei parcari de teama ca ar putea pierde simpatiile electorale ale proprietarilor de garaje din zona, carora ar fi trebuit sa le demoleze acareturile, folosite mai mult ca pivnite.

http://www.romanialibera.ro/a132015/a-i ... nda-1.html

Posted

Ultramarine a scris: "In loc sa ne lasam masina la 50, 100, 250 metri de locul unde am treaba si sigur gasim loc de parcare, eu vreau sa urc cu ea pe scarile magazinului, pe "covorul rosu" la banca. Sa-mi misc fundul doi metri? Noooo, eu am masina si vreau sa platesc rata pe geam." Raspuns: Ma intreb oare cum ar arata Galati-ul daca s-ar infiinta dupa modelul Mc Drive (de la Mc Donald's) niste Office Drive ( la banca, la posta, si la institutiile publice) Nici nu va mai trebui sa iesi din Masina. Se va rezolva treaba pe geamul masinii. Ma intreb oare cum o sa suporte functionarele zeci de claxoane/sec ca sa se grabeasca :d

Si cum ar fi ca si piata de exemplu sa se mute cu tarabele pe trotuarele unor alei dintre blocuri, si ajungi cu masina, cobori, cuperi, bagi in portbagaj, si mai inaintezi cu viteza de 1 km/ora si te uiti cu un ochi la drum si cu celalat la marfa pe celalte tarabe. :d

Acesta e scenariu la care ma gandesc ca ne va duce sedenarismul si lenea.

Si ma tot gandesc sa nu se ajunga si mai rau: Dimineata la 6.00 hop in masina, ajungem la servici, acolo, hop pe un scuter/moped, care ne asteapta in parcarea din curtea institurtiei, si toate cele 8 nu ne dam jos de pe el, (iar pt cei de la birou, vor folosi liftul si scaunul cu rotite si filet (ca cele de acum de la birouri) iar la ora 16.00 lasam scuterul si nu facem decat 1 m pana la masina intre cele 2 parcari si hop in masina, de unde mai coboram tocmai seara 0.00 sa intram in casa sa ne culcam. Cat despre mesele pe care trebuie sa le luam, toate vor fi tip Fast-Food si servite in masina. Am putea ajunge cu timpul cam asa: grasi si cu membrele lungi si atrofiate. DOAMNE FERESTE! sa se intample asa scenariu.

Posted

Silitori la amenzi

Aşa s-au dovedit a fi poliţiştii comunitari, în prima lor săptămână cu atribuţii pe linie rutieră. Chiar dacă nu pot stabili alcoolemia sau viteza, neavând dotările necesare, „comunitarii” i-au sancţionat din plin pe cei care au parcat neregulamnetar ori pe pietonii care au traversat prin alte locuri decât cele permise.

Sub coordonarea poliţiştilor de la Circulaţie, poliţiştii comunitari au început să facă primii paşi în identificarea şi sancţionarea abaterilor pe linie rutieră. În intersecţia de la ”Mioriţa”, la Inelul de Rocadă ori în Ţiglina 1, patrulele de poliţişti comunitari cu atribuţii pe linie de circulaţie au putut fi văzute la mai orice oră din zi şi din noapte. Şi nu au stat degeaba. Nu mai puţin de 112 şoferi care au oprit maşinile sau le-au parcat pe carosabil au fost amendaţi. Aceaşi soartă au avut-o patru proprietari de autoturisme care şi-au scos maşinile la vânzare parcându-le pe trotuar şi alţi 66 care, în graba de a ajunge mai repede la destinaţiile dorite, şi-au lasat vehiculele pe spaţiul destinat traficului pietonal. Nici pietonii nu au scăpat prea uşor, 32 de persoane care au ignorat trecerile amenajate şi au traversat prin spaţiile verzi alegându-se cu amenzi. Suma totală a amenzilor aplicate de poliţiştii comunitari pe linie de circulaţie în primele zile de aplicare a protocolului încheiat între Inspectoratul Judeţean de Poliţie şi Poliţia Comunitară este în valoare de 15.840 lei.

http://www.impartial.ro/index.php?func= ... &articol=7

Posted

Urmele activităţii poliţiei comunitare, azi, pe Siderurgiştilor, sensul spre Rondou.

53_7f91df7ecd0cbc2dd1915e654b50c016_thum

Astfel, şoferul este invitat la sediul Poliţiei Comunitare, pentru a da explicaţii asupra felului în care şi-a parcat maşina. Pe unele dintre ele chiar scria că automobilul a fost imortalizat cu camera video.

Totuşi, pe sensul opus, nici zare de "fluturaşi" în parbrizele maşinilor :?:

Posted

Oare inainte de 1989 cum se numeau cei care puneau asa in parbrize amenzile? Militia Rutiera? Se pare ca gradul de civilizatie ne-a obligat sa ne intoarcem un pic in timp :d

Posted

Înainte de '89 nu se puneau amenzile în parbriz. Aşa ceva vedeam numai prin filme :d Iar pe vremea aia i se spunea Serviciul Circulaţie.

Posted

inseamna ca prin 90 sa fi fost cand am vazut primul biletel de parcare neregulamentara in parbrizul masinii noastre? Pe vremea aia aveam o dacie 1310. Sau de la ce o fi fost biletelul ala ma intreb? Probabil plata pt parcare cu plata? Ma intreb pe atunci parcai in parcare cu plata si venea agentul de parcare daca aveai ghinionul sa fie de servici, lasa biletelul in parbrizi si tb sa te duci la un ghiseu sa platesti parcarea? pe atunc nu erau automate de parcare.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.