Adonisro18 Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 Pentru inceput vreau sa ma declar foarte dezamagit de prezanta pe acest "forum"care mie imi place si cred ca este unul de mare utilitatate,apoi vreau sa intreb dece nu exista si categoria UK asta chiar nu am inteles.....(cu ce e mai prejos Anglia decat Spania, Italia..)??? Numele meu este Cosmin Cojocaru sunt student in Londra si in timpul liber muncesc ... cand am descoperit acest forum am fost foarte incantat deoarece simt sincer nevoia sa mai aud vesti de acasa, asa ca nu stiu ce pot sa zic , poate un pic de reclama ar face bine deoarece sunt multi galateni care poate nu stiu de acest forum ! Asadar incepand de acum de fiecare data cand voi avea timp voi intra aici voi citi ce ma intereseaza si voi posta de cate ori va fi posibil , vreau sa rog moderatorii acestui sait sa continue munca buna pe care o faca aici , pentru ca sunt sigur ca in timp rezultatele vor fi mult mai bune ! In final doresc numai bine tuturor si sper sa revin aici cat de curand ! O zi frumoasa in continuare tuturor !
dcp100168 Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 La cererea publicului, acum avem şi "categoria" UK (Marea Britanie)!