1964 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Toate ca toate , eu sper ca podul sa nu se faca la braileni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabbiano Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 indiferent daca podul asta se face la braila sau la galati,primul lucru pe care-l fac dupa ce vad ca se face organizarea de santier , cumpar teren pe malul tulcean...cred ca peisajul este absolut spectaculos si deja visez o casa dincolo de dunare.sper sa apuc sa-mi realizez visul.cumva este logic sa se faca podul la braila deoarece dunarea este mult mai ingusta si implicit si costurile sunt mai scazute.asta nu inseamna ca nu ma sacaie pe undeva ca braila nu numai ca a recuperat dar o si ia inaintea galatiului.daca votam cu toate mumiile... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1964 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Acum pe bune. Nu se va face nici un aeroport si nici un pod in nici unul din cele 2 orase. Astia nu-s in stare sa peticeasca o panarama de ulita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Eu sper ca podul sa se faca la Braila. Fiecare spera in orasul sau. De ce? Findca i-ar fi lene pt 15 Km in plus Practic si eu ma indoiesc ca se va face podul. Nu ii intereseaza de noi ci numai cuim sa isi umple ei conturile. Daca vrem pod sa punem mana de la mana sa facem cheta intr-un cont bancar, cautam sponsori, si cautam firma de constructii si sa ni-l facem singuri. Si pentru asta nu ne-ar trebui decat de la domnul primar o autorizatie de constructie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legumix Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 de cand a luat nastere topicul asta...iar podul, tot pe planuri a ramas :twisted: si la galati si la braila Link to comment Share on other sites More sharing options...
silviudeep Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 de cand a luat nastere topicul asta...iar podul, tot pe planuri a ramas :twisted: si la galati si la braila SI asa va ramane, pentru multa vreme... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 S-a zis in ziar ca a scazut pretul de constructie, dar doar atat. Deh vine campania, a tb sa ne reaminteasca de el Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMET Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 O sa trecem pe podul asta cind ne vom vedea ceafa fara oglinda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted June 9, 2010 Author Share Posted June 9, 2010 Proiect pentru pod în cadrul Asociaţiei Dunărene EuropenePrefectura Brăila speră să fi găsit o soluţie la problema construirii podului peste Dunăre. Prefectul Dumitru Popa a explicat că a lăsat animozităţile deoparte şi împreună cu prefectul judeţului Galaţi a prezentat un proiect în cadrul Asociaţiei Dunărene Europene, existând şansa ca, dacă proiectul va fi găsit eligibil, Brăila şi Galaţi să primească finanţarea necesară pentru construirea podului peste Dunăre. "Există o Asociaţie Dunăreană Europeană a ţărilor care au legătură cu Dunărea. În cadrul acestei asociaţii s-a lucrat la o strategie de dezvoltare a porturilor dunărene şi fiecare ţară a depus diferite proiecte. Noi, dacă am văzut că şi alţii au depus proiecte pe aceeaşi temă, ne-am unit cu Galaţiul şi am depus şi noi proiectul podului peste Dunăre. Dacă vom fi incluşi în program vom putea accesa fonduri europene pentru construirea podului, fără să mai stăm la mâna investitorilor străini sau a garanţiilor guvernamentale. Să sperăm că de data asta vom reuşi", a mai adăugat prefectul.http://www.obiectivbr.ro/administratie/44060-o-noua-sansa-pentru-construirea-podului-peste-dunare.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted June 16, 2010 Author Share Posted June 16, 2010 Joaca de-a investiţiileDouă din cele 4 „investiţii strategice" ale zonei Galaţi-Brăila, prin care îşi fac capital electoral politicienii, sunt resuscitate în aceste zile. Este vorba de construirea podului peste Dunăre şi a aeroportului de la Vădeni, ambele situate în zona de 15 km dintre Galaţi şi Brăila. Construirea podului peste Dunăre, proiect lansat din 1995, este resuscitată prin iniţiativa comună a prefecţilor de Galaţi şi Brăila, Cosmin Păun şi Ion Popa, de a introduce podul ca obiectiv în strategia Dunării. Asta s-a întâmplat zilele trecute, la workshop-ul de la Constanţa al Conferinţei pentru Strategia Dunării, unde a fost stabilită strategia UE pentru dezvoltarea zonei riverane în exerciţiul bugetar 2013-2020. Astfel, proiectul a devenit unul ce ar putea fi finanţat din fonduri europene, după ce au eşuat trei tentative de construire a podului, mai întâi de către o firmă din China, apoi în parteneriat Galaţi-Brăila şi parteneriat CJ Brăila-CJ Tulcea. Varianta optimă de construire a podului, agreată şi de Ministerul Transporturilor, este la Brăila, pentru că albia Dunării este mai îngustă şi podul mai scurt, dar şi pentru că o bretea va asigura legătura cu localităţile din Insula Mare a Brăilei. Construirea podului va costa aproximativ 200-250 milioane de euro. Ideea construirii aeroportului cargo şi pentru pasageri de la Vădeni, judeţul Brăila, a fost resuscitată zilele trecute de preşedintele CJ Brăila, Gheorghe Bunea Stancu, care a pomenit această investiţie în timpul unei discuţii avute cu reprezentanţii guvernului suedez. Aceştia veniseră la Brăila să discute despre posibila construire a unei staţii de producere a biogazului prin arderea deşeurilor menajere, în cadrul unui program al guvernului Suediei. Probabil că. din complezenţă, suedezii au promis că vor semnala guvernului Suediei acest proiect. Drumul expres Galaţi-Brăila-Slobozia-A2 şi Zona Metropolitană sunt celelalte două investiţii ce ar urma să fie resuscitate. Investitori izgoniţiÎn perioada 2003-2004, a existat iniţiativa unui trust italian de construire a aeroportului de la Vădeni. Italienii din Regiunea Siracuza, care deschiseseră şi o colaborare între Camera de Comerţ din Galaţi şi aceea din Siracuza, elaboraseră proiectul tehnic şi aveau asigurată şi finanţarea, dar investiţia a fost blocată de autorităţile din Brăila, din cauza unei „neconcordanţe" ce nu putea fi ignorată: Vădeniul e în judeţul Brăila, iar italienii aveau ca partener un om de afaceri din Galaţi.http://www.romanialibera.ro/actualitate/dobrogea/joaca-de-a-investitiile-190539.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Braileanul Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Nu inteleg chestia asta cu patriotism-ul de judet : Ce conteaza daca este facut la Braila ? Am vorbit si cu unii din Galati si la fel spuneau : De ce sa se faca la Braila si nu la Galati ca noi suntem buricul pamantului etc . Podul la Braila este cu rolul de a lega Macinul si mai ales IMB de "continent " dar si pentru dezvoltarea zonei Braila- Galati . Ce mai conteaza unde se face ideea e sa se faca !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiyana Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Brailene, conteaza foarte mult unde se face... Si-asa Galatiul nu mai e portul care era odata. Ar fi prea de tot sa pierdem si sansa asta. Nici voi, nici noi nu suntem pregatiti pentru aceasta investitie, dar, oricum ai lua-o, sunteti prea mici pentru asa ceva. Sper sa nu il "primiti" din cauza costurilor scazute si ca va lasati cumparati mai usor (ca doar nu sunteti mai corecti) cum s-a intamplat si cu Carrefour/mall-ul. Ar fi jenant. In rest, toate cele bune Link to comment Share on other sites More sharing options...
toto Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Sa se faca intre Galati si Braila! Si am impacat si capra si varza...Aceleasi discutii interminabile... In orasul Galati nu cred ca va face nimeni. Nici nu e bine in oras caci implica multe: poluare, trafic infernal, probleme de logistica imense, costuri mari. Trebuie sa fim realisti. Ar fi bine langa oras - dar deja intram in judetul Braila. Pe langa pod mai trebuie costruita si infrastructura adiacenta.Din punctul meu de vedere poate sa se faca oriunde ar fi... chiar si la Braila... numai sa se faca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Braileanul Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Exact ce spuneam ... patriotism de judet 1) Daca s-ar face la Galati ar pierde IMB si ar fi si mai lat podul . 2) Aia cu Mall-ul / Carrefour se numeste strategie de atragere a investitiilor nu stiu ce ti se pare atat de jenant ... 3) Daca s-ar face la Galati ar fi doar pentru Galati nu pentru Braila-Galati si crede-ma ca nimeni nu investeste atatia bani doar pentru 1 singur oras ( exceptie Bucuresti ) . Desi Galati este un oras mare si frumos nu a reusit niciodata sa devina ORAS ca Timisoara , Cluj sau Constanta din cauza mentalitati ! Galatiu s-a multumit tot timpu sa fie mai TARE ca Braila si atat !! Poate este dur dar asta e adevarul ... Galatiul in mare parte rezultatul industrializari fortate ca si o parte din Braila . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikka Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Vindem pielea ursului din padure... Eu risc un pariu: nici peste trei ani nu va exista un pod in zona, la o cota de 10.00/1.00. In sticle cu bere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
riaji Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Sa-l faca oriunde vor brailenii sau tulcenii, numai sa se apuce si sa-l termine odata. Dar nu-mi fac sperante prea mari asa ca maresc perioada din pariul tau, Mikka, la 5 ani, cu aceleasi premii si aceeasi cota. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreiM Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Desi Galati este un oras mare si frumos nu a reusit niciodata sa devina ORAS ca Timisoara , Cluj sau Constanta din cauza mentalitati ! Galatiu s-a multumit tot timpu sa fie mai TARE ca Braila si atat !! Poate este dur dar asta e adevarul ... Galatiul in mare parte rezultatul industrializari fortate ca si o parte din Braila .Acum nu ca fac bascalie dar Galatiul chiar este mai " tare " ca Braila exceptie facand poate curatenia.Te-ai gandit ca poate sunt si interese ca un oras sa nu creasca? Gandeste-te la Romania si la faptul ca se vrea ca economia sa stagneze.Legat de Carrefour nu prea au atras nimic. Dovada e ca unul s-a dus!Repet, daca se face podul e clar ca o sa cada transportul pe BAC deci iar nu-i bine! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mambo Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Acum nu ca fac bascalie dar Galatiul chiar este mai " tare " ca Braila exceptie facand poate curatenia.pai in braila cine sa faca mizerie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Braileanul Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Acum nu ca fac bascalie dar Galatiul chiar este mai " tare " ca Braila Exact ce spuneam Galati se multumeste sa se compare cu Braila si cam atat . Cat despre interese ... sunt de acord . Link to comment Share on other sites More sharing options...
altair Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Sunt din Galati si cunosc rivalitatea Galati-Braila/Braila-Galati, uneori chiar m-am lasat antrenat in discutii contradictorii cu aceasta tema...Ar trebui totusi sa ne urmarim interesele nu orgoliile (prostesti) ... orasele sunt unul langa altul la propriu, cunosc multe persoane ce vin din Braila si lucreaza in Galati (si viceversa) ar trebui sa renuntam la mentalitatea paguboasa: hai sa tragem in aceiasi directie constructiva pentru ambele zone (e o problema in RO cu gandirea asta negativista)...daca va fi construit un pod in zona f. bine, un aeroport comun iarasi f. bine, ar mai trebui si un drum comparabil cu E85 pentru ca zilele astea am avut sa realizez cat de saraci (la propriu si la figurat) suntem ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted April 27, 2011 Author Share Posted April 27, 2011 Podul Brăila - Tulcea, pe lista proiectelor de parteneriat public-privatMinisterele vor realiza o serie de proiecte în parteneriat public-privat, a anunţat miercuri premierul Emil Boc, la finalul şedinţei de guvern.La Ministerul Transporturilor vor fi realizate autostrada Comarnic-Braşov, autostrada Sibiu-Piteşti, autostrada Ploieşti-Buzău-Focşani, autostrada Târgu Mureş-Iaşi-Ungheni - 307 km, precum şi centura de sud şi centura de nord ale Bucureştiului.Prin Ministerul Mediului, se urmăreşte realizarea canalului Siret-Bărăgan, care are o valoare aproximativă de 200 de milioane de euro.În parteneriat cu Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, MDRT doreşte să atragă investitori privaţi pentru Canalul Dunăre-Bucureşti, început în perioada comunistă, însă abandonat ulterior.În aceeaşi formulă, ar urma să se realizeze şi podul rutier peste Dunăre Tulcea-Brăila, în care vor fi implicate şi cele două consilii judeţene.http://www.agerpres.ro/media/index.php/economic/item/62587-Premierul-a-anuntat-lista-proiectelor-de-parteneriat-publicprivat-AGRI-Canalul-DunareBucuresti-o-inchisoare.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikka Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 ar urma să se realizeze şi podul rutier peste Dunăre Tulcea-Brăila Da, ar fi cam al cincilea pod peste Dunare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted April 28, 2011 Author Share Posted April 28, 2011 Cred că de fapt e acelaşi, scos din sertar din când în când...Podul rutier peste Dunăre Brăila-TulceaEste cel mai complicat pod care ar urma să fie construit, costurile fiind pe măsură - în jur de 300 mil. euro. Este aprobat de 11 ani, dar niciodată început deşi este un proiect de anvergură pentru judeţele Brăila, Galaţi şi Tulcea. Potrivit proiectului deja aprobat, locaţia propusă este între comuna Vădeni, de pe malul stâng al Dunării - judetul Brăila, până la comuna Smârdan, pe malul drept, în judetul Tulcea. Podul va fi suspendat, iar pilonii principali vor fi în zona de uscat. Lungimea totală a podului este de 2,5 km din care lungimea tronsonului suspendat este de 1,5 km, lungimea viaductului de pe malul stâng de 660 metri şi lungimea viaductului de pe malul drept de 360 metri.http://www.zf.ro/companii/17-proiecte-pe-hartie-in-ppp-dar-cate-se-vor-face-8201653 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Braileanul Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 A inceput campania electrorala Oricum parca era vorba de un pod mixt ( rutier / feroviar) care sa coste 250 mil euro , bulgarii fac acum un pod peste Dunare la Vidin-Calafat si ii costa cu totul 236 mil Euro . Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaurX82 Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 (edited) Se va face pod peste dunare... numai cand se va desfinta BAC-ul asta idiot, bani multi pentru nimic la BAC + bataie de joc... Deloc nu modernizeaza sau sa faca ceva la acel BAC, dar stie sa iti ea bani, parca ai trece marea neagra.Daca se va face pod, se cere o taxa, dar mai bine platesc acea taxa decat sa platesc BAC-ul. Edited April 29, 2011 by cosx25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now