Jump to content

Intrebare privind Facultatea de Stiinta Calculatoarelor

alexix

Recommended Posts

Salut, sunt elev in clasa a 12a profil real mate-info si m-ar interesa sa urmez facultatea de stiinta calculatoarelor de la universitatea Dunarea de jos. As vrea sa stiu daca este pe undeva pe vrun site o lista cu mediile generale+bacalaureat a inscrisilor din anii precendenti deoarece am cautat atat pe site-ul facultatii cat si pe altele degeaba.

Daca nu este nici o lista, este cineva in cunostinta de cauza care mi-ar putea spune o medie aproximativa care mi-ar trebui pentru a avea o sansa sa ma inscriu?

@imi cer scuze daca nu am postat la o sectiune buna, asta mi s-a parut cea mai potrivita

Edited by alexix

Salut, sunt elev in clasa a 12a profil real mate-info si m-ar interesa sa urmez facultatea de stiinta calculatoarelor de la universitatea Dunarea de jos. As vrea sa stiu daca este pe undeva pe vrun site o lista cu mediile generale+bacalaureat a inscrisilor din anii precendenti deoarece am cautat atat pe site-ul facultatii cat si pe altele degeaba.

Daca nu este nici o lista, este cineva in cunostinta de cauza care mi-ar putea spune o medie aproximativa care mi-ar trebui pentru a avea o sansa sa ma inscriu?

@imi cer scuze daca nu am postat la o sectiune buna, asta mi s-a parut cea mai potrivita