dcp100168 Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Bacul Galaţi - I.C.Brătianu. Cât ne costă transbordarea?* Faţă de Brăila, trecerea Dunării pe la Galaţi este mai scumpă, însă nu mai consumi benzină!Cum presa din Brăila anunţă că de la 1 februarie se va scumpi biletul de urcare pe bac-ul de la Smârdan, către Tulcea, ne-am interesat să vedem care este situaţia la noi, la Galaţi. „La noi nu s-a scumpit biletul şi nici nu se va scumpi. Cel puţin, până la această dată, conducerea nu şi-a anunţat vreo intenţie în acest sens”, ne-a explicat, amabilă, reprezentanta Navrom Bac.Pentru cei care nu au mai trecut demult cu bacul, spre Tulcea (I.C.Brătianu), vă reamintim că pentru autovehicul „normal” se încasează o taxă de 18 lei, iar pentru pasageri, câte 1,5 lei.Pentru autovehiculele de mare tonaj, taxa este stabilită funcţie de tonaj, dar şi de încărcătură. Astfel, pentru cele cu masă între 2-4 tone, taxa este de 30 de lei, pentru cele cu greutate între 8 şi 10 tone – 40 de lei, iar pentru cele de 20 de tone – 44 de lei. La aceste preţuri se adaugă câte 10 lei pentru fiecare tonă, în cazul în care autovehiculul este şi încărcat.La fel, pentru transbordarea unui TIR fără marfă se plăteşte 55 de lei, iar dacă este încărcat, se aplică acelaşi sistem de taxare: câte 10 lei pentru fiecare tonă.Conform programului, bacurile de la Galaţi la Tulcea circulă zilnic, din oră în oră, în intervalul orar 6.00-22.00. Cum tarifele de trecere cu bacul, dinspre Brăila spre Tulcea (pe la Smârdan) vor ajunge, de la 1 februarie, la 17 lei pentru automobilişti şi câte un leu pentru fiecare pasager, bacul de la Galaţi rămâne în continuare mai scump decât cel de la Brăila. Însă, gălăţenii tentaţi să facă economie trebuie să se gândească şi la benzina consumată până la Brăila.http://www.viata-libera.ro/articol-Cat_ne_costa_transbordarea_2.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucianGL Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 oare cand o sa avem o trecere civilizata peste dunare ? adica un pod asa cum si trebuie sa fie,eu zic ca prea mult timp tine " vrajeala " asta cu bacul . e adevarat ca e coruptie la greu si se invart multi bani , dar totusi daca ar fi sa construiasca armata un pod ( ca nu vad pe altcineva sa fie in stare ) sunt sigur ca toata lumea ar alege calea podului Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Popa Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Nu am nimic cu Navrom Bac SA Galati, firma care administreaza punctul de trecere al fluviului la Galati. Nici macar nu trec fluviul pe la ei, caci am traseul meu prin Braila. Nu le port pica de fel ca ei au o bucata de faleza si eu nu. Probabil ca oamenii au avut nevoie de teren si Primaria municipiului Galati le-a dat, ca doar cu unii e darnica. Dar de aici si pana la a inconjura o suprafata imensa de teren cu jardiniere, ca sa-l tii blocat zi si noapte, in timp ce sute de galateni se calca in picioare pentru un loc de parcare la extremitatea vestica a falezei inferioare, mi se pare un abuz. Poate ca functionarii din Primaria Galati n-au nevoie sa parcheze ca tot omu', cand vin in zona, dar ganditorul nostru de la Harsova (era sa zic Hamangia, dar nu e cazul), cand "a semnat ca primarul" Galatiului actul de concesiune, nu s-a gandit ca lumea n-are unde sa parcheze, daca-i da toata parcarea unei societati private? In serile de sfarsit de saptamana sute de masini stau ingramadite pe unde pot, insirate pe ambele trotuare pe sute de metri, sau in iarba, in timp ce zone vaste din capatul falezei sunt lasate la dispozitia cainilor comunitari. Chiar trebuie sa se intample o nenorocire ca cea de la Motorock si sa fie accidentat cineva in nebunia care tine loc de parcare? Zeci de tineri cu role, parinti cu copii in carucioare, biciclisti, alergatori, plimbareti isi risca viata printre masinile parcate ca in turnul Babel din lipsa de spatiu. Mai nou au aparut si ceva rulote cu produse alimentare gen fast food si pop corn, care presupun ca au inchiriat terenul de la primarie, ca doar Navrom Bac n-are voie sa subinchirieze un teren concesionat.Insa nu aspectele pe care vi le-am prezentat ma revolta, caci in definitiv fiecare comunitate are administratia pe care a votat-o, asa c-o meritam si noi pe a noastra, ci faptul ca pe o bucata din spatiul verde al falezei, pe care Navrom Bac deja il ocupase si-si facuse un fel de parcare pentru salariati, blocand accesul altora cu o bariera, scrie acum INTRAREA INTERZISA PROPRIETATE PRIVATA. Nu inchiriata, nu concesionata, PRIVATA.Codul civil, la art. 480 defineste astfel proprietatea privata: “proprietatea este dreptul ce are cineva de a se bucura si dispune de un lucru in mod exclusiv si absolut, insa in limitele determinate de lege”. Si atunci stau si ma intreb: Cum a ajuns o bucata din domeniul public in proprietatea cuiva care sa dispuna de ea absolut si exclusiv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
altair Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 ...incet incet...rasare o terasa...apoi o bodega precum restul...niste carnati de la primar in jos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 Autovehiculele pot traversa din nou Dunărea la GalaţiDupă două săptămâni de foc, în care Dunărea a depăşit cota de pericol la Galaţi, apele fluviului au început să se retragă. Datorită retragerii apelor, societatea Navrom Bac – care face legătura, pe Dunăre, între municipiul Galaţi şi localitatea tulceană I. C. Brătianu – a reluat astăzi cursele pentru autovehicule. Deocamdată, pot trece cu bacul doar maşinile mici. „Începând de astăzi, îmbarcăm autoturisme cu masa de maximum două tone. Cursele sunt efectuate, în continuare, doar cu bacul mic”, a declarat Marian Pandelie, şef de flotă la Navrom Bac.Tot de astăzi, bacul mic circulă după programul obişnuit. „Cursele sunt efectuate non-stop, de la 6.00 la 22.00. Am reluat şi cursele speciale, de noapte, între 22.00 şi 6.00, pentru care se achită taxa specială de 80 de lei şi tariful de zi al autovehiculului”, a spus Marian Pandelie.Amintim că, pe 1 iulie, Navrom Bac a oprit la ponton cele două bacuri mari şi a început să efectueze curse doar cu bacul mic şi doar pentru pasageri, din patru în patru ore, pe timpul zilei. Conducerea societăţii a refuzat să mai îmbarce maşini deoarece, pe malul tulcean, drumul dintre pontoanele bacurilor şi localitatea I. C. Brătianu era complet inundat, fapt care făcea extrem de riscantă deplasarea autovehiculelor.Pierderi de un miliard de lei vechi!În cele 12 zile în care nu a mai efectuat decât curse de pasageri, Navrom Bac a pierdut peste un miliard de lei vechi. Asta în condiţiile în care, în această perioadă a anului, societatea avea încasări zilnice de 100 de milioane de lei vechi, iar cea mai mare parte din bani era încasată din vânzarea de bilete către şoferii de autovehicule, conform directorului executiv al societăţii Navrom Bac, Marilena Vasilache.http://www.viata-libera.ro/articol-Bacul_imbarca_de_astazi_masini_mici_2.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaurX82 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 (edited) Ce bine. Cand am fost la tulcea am venit la galati cu barca Ce consum au astea cu bac-ul din bani care ii scoate ? O gramada de bani ia ca sa treci cu bac-ul. Ce bun ar fi un pod... Mi se pare scump bac-ul, pentru o dacie sa dai 20 lei sa treci bac-ul, pentru un scuter 6 lei, e exagerat... Edited July 13, 2010 by cosx25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Bacurile mari circulă din nou, după două săptămâni* Maşinile mai grele de zece tone nu au voie, însă, să urce pe bac *După două săptămâni în care au fost trase la mal din cauza apelor crescute ale Dunării, care au inundat culoarele de îmbarcare, cele două bacuri mari care fac legătura între municipiul Galaţi şi localitatea I. C. Brătianu din judeţul Tulcea şi-au reluat activitatea. Ele circulă la fiecare 30 de minute, de la ora 6.00 dimineaţa până seara, la ora 22.00, însă cu restricţii de tonaj. „Deocamdată, bacurile mari transportă doar pasageri şi autovehicule a căror masă este de cel mult zece tone, cu tot cu încărcătură”, a declarat, vineri, Marilena Vasilache, directorul executiv al operatorului Navrom Bac.Restricţia este impusă întrucât, în ciuda scăderii vertiginoase din ultimele zile, Dunărea se află încă deasupra cotei de atenţie, de 560 de centimetri. Vineri, fluviul măsura 587 de centimetri. În plus, oficialii Navrom Bac vor să efectueze o expertiză până să reia circulaţia bacurilor în parametrii normali.Să mai spunem că bacul mic, care a asigurat tranzitul pe Dunăre pentru pasageri în perioada în care Dunărea s-a aflat deasupra cotei de pericol, se odihneşte acum. „În timpul zilei, bacul mic mai efectuează curse doar atunci când e aglomerat şi bacurile mari nu fac faţă volumului de activitate. În rest, bacul mic efectuează cursele speciale, de noapte, pentru care se plăteşte taxa specială de 80 de lei şi tariful de zi al autovehiculului”, a spus Marilena Vasilache.http://www.viata-libera.ro/articol-Bacurile_mari_circula_din_nou_2.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galateanul Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Probabil sunteti unul din cei care vin pe faleza sa se plimbe cu masina. Daca ar fi dupa dumneavoastra ati intra si pe faleza inferioara cu masina(norocul nostru ca este interzis) Aici aveti dreptate cu "Zeci de tineri cu role, parinti cu copii in carucioare, biciclisti, alergatori, plimbareti isi risca viata printre masinile parcate ca in turnul Babel ".Faceti un efort si circulati si dumneavoastra pe jos !!!(cand vreti sa va plimbati pe faleza) Pe acel loc imprejmuit de jardiniere(unde se plimba lumea fara masini) veneau tot felul de bolizi pentru drifting(motiv pentru care au inchis zona cred) Cu respect:un galatean ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 Bacurile transportă din nou maşini de mare tonajDupă aproape o lună în care nu au putut traversa Dunărea pe la Galaţi, maşinile de peste 10 tone au primit undă verde să se îmbarce pe bacurile companiei locale Navrom Bac. Restricţia, impusă pe 1 iulie din cauză că apele fluviului înecaseră cheiurile, a fost ridicată ieri. "Am reluat tranzitul pe Dunăre al autovehiculelor care cântăresc mai mult de 10 tone, cu tot cu încărcătură", a declarat directorul executiv al societăţii Navrom Bac, Marilena Vasilache.Operatorul a luat această decizie abia după ce a consultat un expert. „Un proiectant din Bucureşti a inspectat marţi cheiul tulcean şi a descoperit că acolo au apărut unele fisuri, dar situaţia nu este atât de gravă pe cât credeam noi. Se pare că e ceva normal. Dalele au fost asamblate cu nisip, iar nisipul a fost spălat de ape în perioada iunie-iulie, când Dunărea depăşise cota de inundaţie şi, apoi, cota de pericol”, a explicat Marilena Vasilache.Directorul executiv al societăţii Navrom Bac a adăugat că zona de acostare de pe malul drept al Dunării, la I. C. Brătianu, va fi, totuşi, consolidată. Lucrările nu vor fi extinse şi pe malul stâng, la Galaţi, căci aici nu au apărut asemenea probleme. În schimb, pe ambele cheiuri, pasarelele de acces pe bacuri vor fi coborâte, deoarece nivelul Dunării a scăzut foarte mult în ultimele două săptămâni.http://www.viata-libera.ro/articol-Bacurile_transporta_din_nou_masini_de_mare_tonaj_2.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
poemil Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Probabil sunteti unul din cei care vin pe faleza sa se plimbe cu masina. Daca ar fi dupa dumneavoastra ati intra si pe faleza inferioara cu masina(norocul nostru ca este interzis) Aici aveti dreptate cu "Zeci de tineri cu role, parinti cu copii in carucioare, biciclisti, alergatori, plimbareti isi risca viata printre masinile parcate ca in turnul Babel ".Faceti un efort si circulati si dumneavoastra pe jos !!!(cand vreti sa va plimbati pe faleza) Pe acel loc imprejmuit de jardiniere(unde se plimba lumea fara masini) veneau tot felul de bolizi pentru drifting(motiv pentru care au inchis zona cred) Cu respect:un galatean ! Aici gresiti si sunteti chiar un pic malitios! 1. Nu vin pa faleza sa ma plimb cu masina, ci vin de la mama drakului dintr-un cartier comunist construit in anii '80 fara pic de verdeata si fara niciun parc in apropiere ca sa-mi plimb zilnic cainele si kilogramele! 2. daca veti timp intrati pe blogul meu valuriledunarii.blogspot.com sa vedeti ca sunt probabil singurul care a luat atitudine impotriva celor care intra cu masina pe faleza inferioara. 3. circul pe jos inca de cand dumneavoastra nu erati inca nascut, din nefericire uneori problemele de sanatate si de varsta nu prea te lasa sa faci ce vrei tu 4. am protestat impotriva ocuparii unei portiuni din faleza de o firma particulara care a avut si tupeu sa afiseze un indicator cu proprietate privata, ca si cum parintii domniilor lor ar fi avut acolo teren proprietate in Rapa Dunarii si a proastei administrari locale care bulibaseste si nu administraza domeniul public. 5. lipsa de educatia a unora care faceau drifting (spuneti dvs. desi ma indoiesc ca pavajul permite) nu scuza lipsa de educatia a altora care se fac stapani pe spatiul public si nici nu-i scuza pe cei care-i apara. Si apropos: aveti vreo legatura cu "Trecere bac"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 S-au mărit tarifele pentru şase tipuri de călătorii cu baculOperatorul Navrom Bac, care efectuează curse cu bacul pe Dunăre între municipiul Galaţi şi localitatea I. C. Brătianu din judeţul Tulcea, a modificat grila de tarife, mărind preţurile pentru 6 dintre cele 29 de categorii de transport.Primele 5 sunt: semiremorcile şi rulotele (care fac parte din aceeaşi categorie), microbuzele de 8+1 locuri şi cele de 15+1 locuri (fără pasageri) şi autovehiculele de transport marfă cu o capacitate maximă de încărcare de 2-4 tone şi, respectiv, de 4-8 tone.Astfel, preţul unui bilet pentru semiremorci sau rulote a crescut cu 5,8 lei, de la 12 la 17,8 lei.Pentru microbuzele de 8+1 locuri, tichetul s-a scumpit cu un leu, de la 20 la 21 de lei.Cu 2 lei, de la 23 la 25 de lei, a crescut tariful pentru microbuzele de 15+1 locuri.La autovehiculele de transport marfă cu o capacitate de încărcare de 2-4 tone, preţul tichetului a fost majorat cu 1,5 lei, de la 30 la 31,5 lei.Scumpirea a fost mai însemnată la autovehiculele de transport marfă cu o capacitate de încărcare de 4-8 tone, pentru care se plăteşte cu 5 lei mai mult, adică 42 de lei în loc de 37 de lei.A şasea categorie de transport la care Navrom Bac a operat majorări de preţ o constituie cursele cu bacul mare efectuate în intervalul orar 22.30-5.30, când bacurile nu mai pleacă de la ponton decât în regim de cursă specială. Până luna aceasta, o cursă specială cu bacul mare costa 100 de lei dacă era efectuată pentru un singur autovehicul, 50 de lei de maşină dacă era efectuată pentru două maşini şi, respectiv, 35 de lei de vehicul dacă era efectuată pentru cel puţin trei vehicule. Dacă tariful cursei speciale pentru minimum trei vehicule a rămas neschimbat, preţul pentru o singură maşină a crescut la 105,5 lei, iar cel pentru două autovehicule a ajuns la 52,5 lei de autovehicul.Pasagerii şi autoturismele plătesc la fel ca până acumPreţul unei călătorii cu bacul a rămas neschimbat pentru pasageri (1,5 lei), pentru autoturisme (18 lei), pentru biciclete (4 lei), pentru scutere şi motociclete fără ataş (6 lei), pentru căruţe (15 lei). Nu s-a scumpit nici abonamentul lunar pentru persoanele fizice (45 de lei). Creşteri de preţ nu au fost operate nici la celelalte servicii oferite de Navrom Bac: transportul pe Dunăre, între Galaţi şi I. C. Brătianu, al autovehiculelor de mare tonaj, al vehiculelor agabaritice, al tractoarelor şi al animalelor; cursele speciale cu bacul mic (80 de lei pentru un vehicul, 40 de lei de maşină pentru două maşini şi 28 de lei de autovehicul pentru cel puţin trei autovehicule); lansare ambarcaţiuni; plimbări de agrement cu bacul Poienari 2.http://www.viata-libera.ro/articol-S-au_marit_tarifele_pentru_6_tipuri_de_calatorii_cu_bacul_2.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted December 28, 2010 Author Share Posted December 28, 2010 Bacurile circulă normal de SărbătoriNivelul crescut al Dunării nu a creat probleme serioase nici la Punctul Trecere Bac. Atât pe malul stâng, la Galaţi, cât şi pe malul drept, la I.C.Brătianu, bacurile acostează la cheiurile înalte, căci cele joase sunt inundate.Orarul curselor nu este, însă, dat peste cap. Există o singură modificare – după ora 18.00, bacurile nu mai circulă la fiecare 30 de minute, ci la fiecare 60 de minute – dar ea este valabilă doar acum, de sărbători. „În perioada 24 decembrie 2010 - 3 ianuarie 2011, bacurile efectuează curse din jumătate în jumătate de oră între orele 6.00 şi 18.00, iar de la 18.00 la 22.00 circulă din oră în oră”, a afirmat directorul societăţii Navrom Bac, Marilena Vasilache.Noaptea, între orele 22.00 şi 6.00, operatorul efectuează curse speciale doar cu bacul mic, preţul unei curse fiind de 80 de lei. În timpul zilei, un bilet pentru un pasager costă 1,5 lei, iar tichetul pentru un autoturism costă 18 lei.http://www.viata-libera.ro/articol-Cote_de_vara_pe_Dunare_2.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted September 16, 2011 Author Share Posted September 16, 2011 Apele scăzute au dat traficul cu bacul peste capDunărea măsura vineri la Galaţi 76 de centimetri, cel mai coborât nivel din acest an, şi continua să scadă. Cotele mici i-au afectat nu numai pe armatori, ci şi pe operatorul Navrom Bac, care asigură legătura pe Dunăre între Moldova şi Dobrogea. Pontoanele societăţii sunt pe uscat, iar bacurile care fac curse între municipiul Galaţi şi localitatea tulceană I. C. Brătianu nu mai pot traversa fluviul perpendicular, din cauza unui prag periculos pe care apele scăzute îl scot la suprafaţă. „E o insuliţă în dreptul pontoanelor şi, deoarece Dunărea a scăzut foarte mult, bacurile nu mai pot trece în linie dreaptă”, a declarat, vineri, directorul Navrom Bac, Marilena Vasilache. Pentru a evita pericolul, bacurile au ajuns să ocolească pragul prin dreptul Turnului de televiziune, dublându-şi astfel timpul de traversare. „O cursă durează acum 20-25 de minute faţă de 10 minute, cât durează în condiţii normale”, a precizat Marilena Vasilache.Restricţii pe bacuriTot din cauza scăderii cotelor pe Dunăre, operatorul a fost forţat să restricţioneze accesul pe bacuri al unor categorii de autovehicule. „A apărut o diferenţă de nivel semnificativă între mal şi ambarcaţiune.Din acest motiv, începând de săptămâna asta, am interzis accesul pe bac al autoturismelor cu garda joasă şi al maşinilor de peste zece tone. Acestea din urmă, prin gabaritul lor, măreau şi mai mult această diferenţă”, a explicat directorul Navrom Bac.Coada de maşini se întinde şi pe FalezăPentru că durata unei curse cu bacul s-a dublat, s-a mărit şi timpul de aşteptare. La orele de vârf, coada de autovehicule de pe malul gălăţean se întinde pe toată lungimea străzii de acces la Punctul Trecere Bac, dar şi pe Faleza Superioară. Unii dintre cei care stau în coloană încearcă să se bage în faţă şi intră în conflict cu şoferii disciplinaţi.Criza de la Punctul Trecere Bac face şi victime colaterale. Gălăţenii care vin de pe Faleză şi se îndreaptă către Micro 19 sunt nevoiţi să stea şi ei la această coadă până când ajung la breteaua care traversează curtea Complexului Auto IVAS, deschisă circulaţiei pe 1 august, atunci când municipalitatea a închis rondoul de la Ivas pentru a permite efectuarea unor lucrări la conductele de utilităţi din subteran.Cel mai scăzut nivel al Dunării, la Galaţi, a fost măsurat în anul 1921? Fluviul a coborât atunci până la cota de -43 de La Călăraşi, bacurile nu mai circulă deloc din cauza nivelului scăzut al Dunării? Potrivit societăţii gălăţene Navrom Bac, care are un punct de lucru şi acolo, cursele au încetat în urmă cu trei săptămâni!viata-libera.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted September 20, 2011 Author Share Posted September 20, 2011 Traficul greu s-a înjumătăţit la Trecere BacDe două ori mai puţine maşini de mare tonaj trec Dunărea cu bacul pe la Galaţi după ce, săptămâna trecută, operatorul Navrom Bac a fost nevoit să restricţioneze accesul acestora din cauza cotelor scăzute ale fluviului. „Autovehiculele care aduc piatră de la carierele din judeţul Tulcea urmează rute ocolitoare pentru a ajunge în Moldova.Pe la noi trec doar la întoarcere, goale. La fel, autocamioanele distribuitorilor de materiale de construcţii din judeţul Galaţi transportă marfa în Dobrogea pe un alt traseu, probabil pe la Brăila, şi trec Dunărea cu bacurile noastre la retur, când nu au încărcătură. Practic, traficul greu s-a redus la jumătate în urma aplicării restricţiilor”, a declarat, ieri, directorul executiv al societăţii Navrom Bac, Marilena Vasilache.Amintim că, săptămâna trecută, operatorul a interzis accesul pe bacuri pentru autoturismele cu garda la sol joasă şi pentru autovehiculele de mare tonaj cu încărcătură, din cauza riscurilor. Apele scăzute ale fluviului au mărit unghiul format de pasarelele cu îmbarcare cu platformele bacurilor, apărând astfel pericolul ca maşinile din cele două categorii să nu mai poată debarca.Tot din cauza scăderii nivelului Dunării, traversarea fluviului durează de două ori mai mult, bacurile fiind forţate să ocolească prin dreptul Turnului de televiziune un prag periculos de pe ruta obişnuită.http://www.viata-libera.ro/articol-Traficul_greu_s-a_injumatatit_la_Trecere_Bac_2.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted October 7, 2011 Author Share Posted October 7, 2011 Se menţin restricţiile la Trecere BacDin cauza scăderii cotelor pe Dunăre, operatorul Navrom Bac, care asigură legătura pe Dunăre între Moldova şi Dobrogea, a fost forţat să restricţioneze accesul pe bacuri al unor categorii de autovehicule. Traversarea fluviului durează cu 15-20 minute mai mult, bacurile fiind forţate să ocolească prin dreptul Turnului de televiziune un prag periculos de pe ruta obişnuită.„În ultimele zile debitele Dunării au crescut foarte puţin şi nu pot fi ridicate, deocamdată, restricţiile. De săptămâna trecută bacurile nu mai pot trece în linie dreaptă. Pentru a evita pericolul, bacurile au ajuns să ocolească pragul prin dreptul Turnului de televiziune, dublându-şi astfel timpul de traversare. Nu mai circulăm după program. O cursă durează acum 20-25 de minute faţă de 10 minute, cât durează în condiţii normale”, a precizat Aurică Neagu, şef Flotă Bac Galaţi.Din păcate, meteorologii nu anunţă ploi pentru următoarele zile, ceea ce înseamnă că fluviul nu va înregistra creşteri semnificative. „Aceste restricţii vor continua. Nu ne aşteptăm ca Dunărea să crească prea curând”, a punctat Aurică Neagru.Dunărea măsura vineri la Galaţi 109 de centimetri, iar la Brăila măsura 96 de centimetri.adevarul.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al1n Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Ar fi o idei destul de buna contruirea unui pod peste dunare la galati. Multa lumea ar alege podul decat bacul:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaurX82 Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Normal ca asa va fi, prefer sa platesc taxa de pod decat bac-ul si sa ma mai cert cu aia de la bac cateodata... Dar ar da faliment firmele cu bac-ul... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Ce nu se ia in vedere e ca din cauza celor cu BAC-ul, iarna nu poti merge, ei nu pot asigura cererea din cauza sloiurilor de pe Dunare, pe cand pe un pod nu s-ar intrerupe niciodata circulatia. Eu ma intreb cum nu i-a luminat inca ideea pe baidetii desptepti daca sunt chiar atat de destepti, ca taxa de pod sa fie luata tot de catre firma care detine BAC-ul? Sa construiasca podul firma privata, firma NAVROM care detine BAC-ul caci politicienii nu fac nimic, si apoi sa isi puna ei taxa pe pod. Sa avem primul pod privat din tara. Cine nu ii lasa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaurX82 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Ei nu au bani pentru niste amarate de bacuri mai de doamne ajuta care sunt de acum 1900 toamna si tu vrei sa faca ei pod ? (bani au dar..., ea o groaza de bani si nu prea consuma mare lucru) Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 (edited) Toata lumea foloseste BAC-ul, cum sa nu aiba? Dar decat sa isi ia seful NAVROM "1000 de vile si 10 000 mertzane" mai bine ar construi un pod cu banii aia. Edited April 30, 2012 by George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmin Constantin Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 oare cand o sa avem o trecere civilizata peste dunare ? adica un pod asa cum si trebuie sa fie,eu zic ca prea mult timp tine " vrajeala " asta cu bacul . e adevarat ca e coruptie la greu si se invart multi bani , dar totusi daca ar fi sa construiasca armata un pod ( ca nu vad pe altcineva sa fie in stare ) sunt sigur ca toata lumea ar alege calea poduluiDe ce armata?Cei de la inchisoare ce au de facut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaurX82 Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 (edited) NAVROM BAC de la Galati iti ea bani degeaba nu iti asigura nimic, a crescut dunarea si pasarela aia care intra masinele pe bac e astupata de apa cam 2-3 metri si e si adanca cu gropi, deci nu numai ca intri cu totul in apa, dar nici nu sti in ce groapa dai. Deci dam bani degeaba la bac, asa e prea scump, mi se pare foarte scump pentru ce service ofera, de ani buni nu a mai adus nici-o inbunatatire, schimbare ceva la bac. Deci pentru ce dau bani ca sa trec bac-ul, ca sa trec cu motorul prin apa si sa mai si il si distrug, ? Si cand am dat de o groapa ascuns am bagat si picioarele in apa, nu ma ud si nu ma murdaresc 200 km si tocmai la bac la galati ma si ud si murdaresc si... nervi. Pentru asta imi ea bani ? Azi m-am certat cu ei si mai facea si mistouri cica sa merg pe la Harsova... Pasageri trec pe niste scanduri vai de ele, oricand se poate rasturna si sa cada unul in apa. As face o reclamatie la NAVROM BAC GALATI, dar unde sa-i fac, la OPC sau...? Pe ce site sa mai scriu nemultumirea? Cu timpul o sa discut si cu conducerea si o sa le fac la reclamati pana se plictisesc, poate mai fac si alti ca vad ca lumea i nziua de azi tace si inghite orice rahat de la toti, parca te-a duce gratis... asa sunt oameni din romania asta, lasatori, ca sa n uzic alceva Pacat ca nu dispun de un avocat, ca imi dadea abonament GRATIS pe 10 ani Edited June 3, 2012 by LaurX82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcp100168 Posted July 16, 2012 Author Share Posted July 16, 2012 Curse regulate la tarife normale şi noaptea* După lăsarea întunericului, bacurile Navrom traversează Dunărea din oră-n orăDacă nu aţi prins ultimul bac, cel de la ora 22.00, nu disperaţi! Acum nu mai trebuie să faceţi chetă pe mal ca să plătiţi o cursă specială peste Dunăre, căci Navrom Bac a eliminat suprataxarea şi a introdus un program regulat de noapte. "De pe 15 iulie, nu mai percepem taxa de cursă specială între orele 22.00 şi 6.00, interval în care, cu aceeaşi dată, efectuăm curse din oră-n oră", a declarat directorul Navrom Bac, Marilena Vasilache.Economiile pe care le puteţi face astfel sunt semnificative. Proprietarii de autoturisme, de exemplu, nu mai plătesc 80 de lei atunci când traversează fluviul în timpul nopţii, ci 18 lei, tot atât cât plătesc în timpul zilei. Singura diferenţă dintre cursele de noapte şi cele de zi este aceea că ultimele au o frecvenţă sporită, fiind efectuate din jumătate în jumătate de oră.Facilitatea e termporară, dar poate deveni permanentăOperatorul a introdus curse regulate, la tarife normale, în timpul nopţii pentru că cererea este ridicată. Suntem în vârf de sezon estival, oamenii pleacă la mare ori se întorc de pe litoral şi este normal ca Punctul Trecere Bac Galaţi - I. C. Brătianu, puntea de legătură între Moldova şi Dobrogea, să fie intens traficat. "Multe maşini rămâneau pe mal chiar şi după plecarea ultimului bac", a spus Vasilache.Totodată, autocamioanele şi TIR-urile nu prea au voie să circule în timpul zilei, când temperaturile caniculare "lichefiază" asfaltul. Suprataxarea lor noaptea, la bac, în aceste condiţii ar fi fost nedreaptă. "Drumarii au restricţionat traficul greu ziua, pe fondul caniculei, iar noi am adoptat o soluţie ca el să se poată desfăşura normal noaptea", a explicat oficialul Navrom Bac.Potrivit aceleiaşi surse, măsura este una temporară. "O vom aplica, cel mai probabil, până în septembrie", a afirmat Vasilache.Există, totuşi, şanse ca programul regulat de noapte - o premieră cel puţin pentru ultimii cinci ani - să devină permanent. "Este un experiment. Vreau să văd dacă există cerere pentru programul nonstop", a declarat directorul Navrom Bac.viata-libera.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaurX82 Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 E ceva bun, nu o sa aibe pierderi ca asa nu consuma mai nimic decat ceva motorina... dar profit la greu. Acele bacuri sunt asa cum sunt de peste 20 de ani, doar vopsite asa in plictiseala si cat de car carpite... Nu are nimic amenajat pentru pasageri pentru soare/ploaie si/sau ceva banci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derago Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Bacul mare are o sala in care poti sta pe timpul trecerii. Nu am fost atent daca are si banci (cautam altceva) dar era plina de lume. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now