Jump to content

Sistem "undă verde" pe străzile Galaţiului


dcp100168
 Share

Recommended Posts

Nu a vazut nimeni semaforul de la Danubius, str.Otelarilor, de langa statia autobuzului 10? culoarea verde dureaza ... 11 secunde! am scris pe site-ul primariei, dar nici macar nu mi s-a publicat postul.

In Tulcea, semafoarele sint setate la 14 secunde pentru trecere pietoni.

Probabil s-au gindit ai nostri ca galatenii sprinteaza mai rapid :d. Mai ales cei dupa, sa zicem, 60 de ani...

Link to comment
Share on other sites

Nu a vazut nimeni semaforul de la Danubius, str.Otelarilor, de langa statia autobuzului 10? culoarea verde dureaza ... 11 secunde! am scris pe site-ul primariei, dar nici macar nu mi s-a publicat postul.

11 secunde pt pietoni sau pt soferi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Primarul Nicolae, mândru de pădurea de semafoare din oraş

În ultimii ani intensificarea circulaţiei în întregul oraş prin creşterea numărului de maşini personale dar şi ale agenţilor comericiali, coroborată cu neadaptarea infrastructurii rutiere la dinamica traficului a generat intensificarea accidentelor rutiere. Din aceste considerente municipalitatea a găsit de cuviinţă să planteze tot mai multe semafoare, ca măsură de reducere a acidentelor, prin îngreunarea traficului. Ulterior a fost acceptată alternativa sensurilor giratorii, acolo unde este posibil, alternativă preferată de ţările dezvoltate, în defavoarea semaforizării. Chiar dacă plantarea exagerată a acestor semafoare i-a înebunit pe cei care trebuie să rămână mai mult decât este nevoie în trafic, acestea au continuat să fie îndesite, pentru că oricum contractele fuseseră încheiate şi - ca să vezi! – nu se mai putea face nimic.

În cadrul Comisiei de Dialog Social desfăşurată miercuri la Prefectură, primarul Nicolae a prezentat măsurile luate de Primărie.

Pentru mărirea siguranţei rutiere, pietonale şi fluidizarea circulaţiei rutiere în anul 2010, Primăria municipiului Galaţi a investit în realizarea şi punerea în funcţiune a trei intersecţii semaforizate - str. Prelungirea Brăilei c/c Drumul de Centură, bd G.Coşbuc c/c str. H.Coandă, bd. G.Coşbuc c/c Drumul Viilor; au fost efectuate lucrări de modernizare a intersecţiei bd. G.Coşbuc c/c str. Brăilei prin înlocuirea corpurilor de semafor cu becuri cu corpuri de semafor cu leduri, consolidarea şi înlocuirea stâlpilor de susţinere a corpurilor de semafor, montarea cutiilor de distribuţie, modificări şi completări trasee de cabluri; în scopul prevenirii accidentelor rutiere şi creşterea semnalizării în intersecţia str. Brăilei c/c str. Saturn au fost montate două corpuri de semafor auto pe scuarul central pentru mărirea acuităţii vizuale a celor care circulă pe banda trei. De asemenea, pentru fluidizarea traficului pe tronsonul str. Brăilei c/c str. Saturn c/c str. Regiment 11 Siret se lucrează în vederea separării comenzii la semafoarele celor două intersecţii prin montarea unei plăci suplimentare de ieşire din ADC-ul care controlează comanda către cea de-a doua intersecţie, str. Brăilei c/c str. Regiment 11 Siret, şi recorelare/modificare timpi acces în cele două intersecţii prin intermediul softului din ADC. A fost semaforizată şi intersecţia str. Domnească c/c str. Cezar pentru mărirea siguranţei în traversarea străzii Domnească de către pietoni. Au fost achiziţionate şi montate 70 de semne pentru treceri de pietoni cu leduri pe următoarele străzi: Brăilei, Domnească,Traian între str. Ciobanului şi Barieră, str. Basarabiei; se află în plină desfăşurare activitatea marcajelor rutiere în toate intersecţiile şi pe întreaga reţea de străzi destinată traficului rutier. Au fost modernizate 17 intersecţii semaforizate prin înlocuirea automatelor de dirijare a circulaţiei (ADC) vechi depăşite din punct de vedere moral şi tehnic cu automatul S400 dotat cu un software corespunzător pentru programarea planurilor de trafic adaptate la condiţiile actuale de circulaţiei a autovehiculelor.

Cele trei sensuri giratorii au fost amintite în finalul intervenţiei edilului: „În vederea fluidizării circulaţiei rutiere în anul 2009 au fost realizate trei sensuri giratorii: str. Cloşca – bd. Marii Uniri - str. Săvineşti; bd. Dunărea c/c bd. Galaţi; str. Brăilei – bd. Dunărea – Drumul de centură”.

http://www.monitoruldegalati.ro/societate/primarul-nicolae-mandru-de-padurea-de-semafoare-din-oras.html

Link to comment
Share on other sites

Primarul Nicolae, mândru de pădurea de semafoare din oraş

Au fost achiziţionate şi montate 70 de semne pentru treceri de pietoni cu leduri pe următoarele străzi: Brăilei, Domnească,Traian între str. Ciobanului şi Barieră, str. Basarabiei; se află în plină desfăşurare activitatea marcajelor rutiere în toate intersecţiile şi pe întreaga reţea de străzi destinată traficului rutier. Au fost modernizate 17 intersecţii semaforizate prin înlocuirea automatelor de dirijare a circulaţiei (ADC) vechi depăşite din punct de vedere moral şi tehnic cu automatul S400 dotat cu un software corespunzător pentru programarea planurilor de trafic adaptate la condiţiile actuale de circulaţiei a autovehiculelor.

Cele trei sensuri giratorii au fost amintite în finalul intervenţiei edilului: „În vederea fluidizării circulaţiei rutiere în anul 2009 au fost realizate trei sensuri giratorii: str. Cloşca – bd. Marii Uniri - str. Săvineşti; bd. Dunărea c/c bd. Galaţi; str. Brăilei – bd. Dunărea – Drumul de centură”.

mandru, cu realizarile viceprimarului ciumacenco ...specific comunistilor. :))

Edited by Legumix
Link to comment
Share on other sites

Ouch, lasa-ma si cu "realizarile" lui Ciumacenco!

Il pomenesc de fiecare data cand trec peste "realizarile" lui ISPA-sistice! :angry:

Ca sa nu fiu off-topic total ieri am trecut pe la semaforul de la Coca-Cola iesind in centura, n-am fost atent sa vad cate secunde are dar e ca la formula 1, abia au trecut 3 masini si deja era rosu!

Edited by Garett
Link to comment
Share on other sites

Ăștia se laudă cu semnele astea semaforizate de parcă românii le-au inventat! Alții au așa ceva de când românii încă mergeau numai cu Dacia și Aro.

Semaforul de la patinoar intersectat cu Coșbuc la fel ține câteva secunde și cel din Radu Negru intersectat cu Coșbuc la fel. Oricum e mult mai bine față de înainte când în intersecția de la patinoar era haos total.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ar fi fost interesanta o retea de semafoare ”inteligente” , cine a circulat pe afara stie despre ce e vorba ( ca pe la noi nu stiu sa fie pe undeva). Cele de la noi mai mult incurca circulatia in loc sa o fluidizeze.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Povestea unui semafor inutil

Pe adresa redacţiei ne-a sosit o scrisoare în care se insistă ca semaforul amenajat pe strada Domnească, la intrarea în parcarea Praktiker (la intersecţia străzilor Domnească cu Cezar), să funcţioneze normal, nu doar să rămână pe „galben intermitent” cum se întâmplă acum.

Întrebând la Primărie, am aflat de ce semaforul nu funcţionează în mod normal. „Fluxul de pietoni nu este atât de mare încât să impună punerea în funcţiune a semaforului. Asta ar însemna ca pe Domnească se producă o aglomeraţie în trafic. Din discuţiile comisiei de siguranţa circulaţiei şi cu Poliţia Rutieră, s-a ajuns la concluzia că, deocamdată, nu se justifică punerea în funcţiune a semaforului”, am aflat de la purtătoarea de cuvânt a Primăriei, Nicoleta Manole.

Totuşi, de la „binevoitori” am aflat că semaforul nu a fost o lucrare a Primăriei, ci a magazinului Praktiker, investiţia, o dată făcută, fiind transferată Primăriei, aşa cum s-a întâmplat şi în cazul semaforului de la Kauflandul din Micro 40. Şi, probabil pe principiul „calul de dar nu se caută la dinţi”, Primăria a preluat în administrare semafoarele, pe care, însă, nu le pune „deocamdată” şi în funcţiune.

http://www.viata-libera.ro/articol-Povestea_unui_semafor_inutil___2.html

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Inteligenţă artificială pentru traficul gălăţean

Primăria intenţionează să realizeze un „sistem inteligent pentru managementul traficului" în valoare de patru milioane de euro. Proiectul este inclus în Planul Integrat de Dezvoltare (PID) al municipiului şi se va concretiza, cel mai probabil, în al doilea semestru al acestui an. „Este o investiţie mare. Pe fonduri europene avem finanţat doar un tronson în valoare de un milion de euro. Pentru restul va trebui să mai atragem fonduri sau să alocăm bani de la bugetul local", ne-a spus viceprimarul Nicuşor Ciumacenco.

După ce se va realiza o analiză a situaţiei prin efectuarea măsurătorilor de trafic în zona de studiu (străzile Brăilei, Domnească, G.Coşbuc, Siderurgiştior, 1 Decembrie 1918, Traian Vuia, H.Coandă şi Traian), se va elabora un plan de organizare a circulaţiei. „Acest plan va cuprinde implementarea sistemului de "undă verde" sau sincronizarea circulaţiei pe următoarele artere de circulaţie: Brăilei, Domnească, G.Coşbuc, Siderurgiştior, 1 Decembrie 1918, T.Vuia, H.Coandă şi Traian", se menţionază în fişa proiectului.

Alte soluţii pentru fluidizarea traficului sunt: reorganizarea intersecţiilor unde va fi „undă verde", stabilirea de străzi cu sens unic, preluarea fluxului de circulaţie pe reţeaua secundară de străzi şi reamenajarea parcărilor.

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-Investitie-Inteligenta-artificiala-traficul-galatean-fonduri_europene_0_431356976.html

Link to comment
Share on other sites

Inteligenta artificiala le trebuie in alta parte pina una alta...

In atitia ani nu i-a dus capul sa calculeze macar pe strazile cu sens unic (Domneasca) sau cu trafic foarte mare (Brailei)un minim de fluidizare.

Pai cum dracu pe Domneasca pleci de la semafor de la Modern, il prinzi lejer pe rosu pe cel de la Dramatic (altul degeaba) dupa aia cel cu Garii si apoi si cel cu 6 martie? E SENS UNIC pina la Garii!!! Cu creionul pe hirtie iti ia 5 min sa calculezi intervalul de temporizare al semafoarelor!!

Apoi, pe Brailei, macar pe un sens sa fie facuta chestia asta! ...decit prost pe amindoua.

Mai ai 16 secunde de verde la semaforul de la Potcoava ca sa prinzi direct rosu la cel de la farmacia Sensiblu! E greu sa decalezi semaforul ala cu 15-16 secunde?

La fel, pe Siderurgistilor, la 10 secunde de verde inainte sa traversezi intersectia de la IREG, cind ajungi in partea cealalta deja au verde pietonii si dai printre ei.

Adevarul e ca intr-adevar, iti trebuie multa scoala...

Edited by katman
Link to comment
Share on other sites

La fel, pe Siderurgistilor, la 10 secunde de verde inainte sa traversezi intersectia de la IREG, cind ajungi in partea cealalta deja au verde pietonii si dai printre ei.

Aia e tampita rau, nu o prea inteleg, daca eu am avut verde cand am trecut si pana la zebra se face verde si pentru pietoni, ce sa fac sa opresc, sa dau prioritate la pietoni ? Oricum ii las sa treaca, dar zic daca nu e nimeni pe trecere, pot trece ? Pentru mine e rosu cred, dar deja am trecut de semafor. Sa nu ma trezesc fara permis ca am trecut pe rosu.... e ciudat acolo. :(

Cam ceva de genu este in centru la fosta librarie centrala, ai verde cand treci si cand ajungi la zebra se face verde pentru pietoni, e prea departe zebra de semafor...

Link to comment
Share on other sites

Aia e tampita rau, nu o prea inteleg, daca eu am avut verde cand am trecut si pana la zebra se face verde si pentru pietoni, ce sa fac sa opresc, sa dau prioritate la pietoni ? Oricum ii las sa treaca, dar zic daca nu e nimeni pe trecere, pot trece ? Pentru mine e rosu cred, dar deja am trecut de semafor. Sa nu ma trezesc fara permis ca am trecut pe rosu.... e ciudat acolo. :(

Cam ceva de genu este in centru la fosta librarie centrala, ai verde cand treci si cand ajungi la zebra se face verde pentru pietoni, e prea departe zebra de semafor...

Nu cred pentru cazul Libraria Centrala. Acolo ai tot timpul, daca mergi normal. Trec pe acolo de cel putin 2 ori pe zi.

Edited by bosorogu'
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

O săptămână de galben intermitent la semafoarele din centrul Galaţiului

„De ce este mereu galben intermitent pe Brăilei, la Potcoava?”. Iritarea şoferilor-cititori care sună la redacţie este de înţeles. „La Potcoava nu poţi să mai treci normal, chiar dacă ai prioritate. Toată lumea se îmbulzeşte. De ce nu merge semaforul?”, întrebă Florin Hristofan.

Din cauza lucrării la groapa de pe Faleză

Nicoleta Manole, purtătorul de cuvânt al Primăriei Galaţi: „Poliţia Rutieră a hotărât ca semafoarele de pe străzile Bălcescu şi Brăilei să fie lăsate pe galben intermitent cât durează lucrarea de pe faleză. Măsura a fost luată pentru fluidizarea traficului. Un posibil termen pentru încheierea lucrării de pe faleză este sfârşitul lunii august”.

Ieşenii ne umblă la semafoare

Cristina Tatulici, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Galaţi: „Într-adevăr, mai multe semafoare din Galaţi funcţionează de câteva zile pe galben intermitent. Acest lucru este cauzat de existenţa mai multor şantiere din zonă. În acest interval, Poliţia Rutieră Galaţi în colaborare cu Direcţia Tehnică din Primărie, fac revizii la semafoarele din oraş, pe parte electronică şi de cablaje. În câteva zile, la Galaţi vor veni specialiştii din Iaşi – Primăria Galaţi având contract cu firma acestor specialişti – pentru schimbarea şi reglarea timpilor la semafoare”. De asemenea, vor fi făcute şi ultimele revizii care se impun pentru o bună funcţionare a aparaturii de dirijare a circulaţiei. Galbenul intermitent ia sfârşit când iau sfârşit şi lucrările de revizie”.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A dispărut semaforul verde intermitent înainte de pe Coşbuc!

Miercuri dimineaţă, clipea voios şi verde, dând „liber” pe banda întâi, dinspre Patinoar spre Cimitirul Eternitatea (intersecţia bulevardului Coşbuc cu strada Stelei), aşa cum o face de cel puţin doi ani.

Joi dimineaţă dispăruse!

Şoferii s-au frecat la ochi, au cercetat cerul – de parcă de acolo ar fi trebuit să pice „ochiul” verde – şi, în lipsa oricăror explicaţii, au făcut ce ştiu ei mai bine să facă la volan. S-au enervat.

„Într-adevăr, s-au eliminat ambele semafoare care indicau verde intermitent înainte, pe Coşbuc, pentru banda întâi de mers, atât pe sensul către Patinoar cât şi spre Cimitirul Eternitatea. Motivul luării acestei decizii a fost cererile numeroase din partea şoferilor (?!), dar şi faptul că Poliţia Rutieră a raportat un număr foarte mare de accidente de circulaţie în acea zonă”, a răspuns directorul Direcţiei Tehnice din cadrul Primăriei, Radu Kovacs.

Deci, pe lângă şoferii care înjură acum că au dispărut semafoarele, există şi unii care probabil se bucură de faptul că cineva le-a ascultat cererile…

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Când şi cum poate fi fluidizat traficul rutier din Galaţi?

După sărbători, străzile Galaţiului s-au umplut cu fluvii de maşini. La anumite ore, pe anumite artere, deplasarea cu un mijloc auto pare o întreprindere sisifică. În special pe Brăilei, între Ţiglina I şi Centru, pe mai tot parcursul zilei, traficul este sufocant. În aceste condiţii, este evident că e musai să se pună problema degajării unor asemenea artere rutiere, a fluidizării traficului…

Apropo de acest deziderat, la Galaţi există o altă anomalie care te scoate din sărite şi care te face să întrebi, reflex, cine şi din ce motive o fi gândit-o şi a aplicat-o; dacă pleci, conducător auto fiind, pe Brăilei, dinspre Ţiglina spre centru, Grădina Publică ş.a.m.d. nu ajungi la capăt decât dacă opreşti la toate, la absolut toate semafoarele care-ţi trântesc în faţă, parcă în ciudă, numai culoarea roşie. Poţi să apeşi mai tare pe acceleraţie, poţi merge doar cu 50 de kilometri la oră, adică regulamentar, că tot pe roşu ajungi la următorul semafor.

La începutul anului, într-o discuţie pe care am avut-o la Serviciul Poliţiei Rutiere Galaţi, de la subinspectorul Aurelian Ropotan am aflat că, în afara preocupărilor pentru modernizarea sensurilor giratorii şi înfiinţarea altora, tocmai pentru fluidizarea traficului, se lucrează la un proiect a cărui finalitate va însemna sincronizarea semafoarelor. Una astfel încât un conducător auto care pleacă pe culoarea verde de la un capăt al unei artere rutiere urbane, cu viteză legală, să aibă „undă verde”, adică verde la semafor, la toate intersecţiile până la capătul drumului respectiv.

Bun, există un proiect, dar de ce n-o fi fost „proiectată” treaba asta înainte de a fi fost nevoie de un alt proiect? În fine, dar despre ce complicat proiect o fi vorba? Nu s-ar fi putut, oare, interveni, pur tehnic, pe actualele dotări? Şi, în plus, culmea!, cu ani în urmă era pe la semafoare exact sincronizarea la care râvnim acum. Nu râdeţi, că-i de plâns, iar dacă vreţi neapărat să râdeţi, atunci puteţi asemăna treaba cu „unda verde” cu chestiunea tehnico-filozofică a schimbării periodice, adică în funcţie de cine ştie ce mandat al cine ştie cărui potentat, a bordurilor. Mai multe nu vă spun, că n-am fost chiar atât de subtil, nu-i aşa?

Proiect gata, dar (ne)finanţat

Totuşi, revenind la proiectul care ne interesează, cercetând, am ajuns la comisarul şef Marian Franc - Biroul Rutier Galaţi. Şi dumnealui ştia de existenţa unui astfel de proiect, ştia că acea „undă verde” se poate face numai cu nişte dotări, cu ceva aparatură electronică care să coordoneze, să lege între ele semafoarele, culorile, să corecteze erorile care apar etc.

Totuşi, după cum a afirmat, nu dumnealui era persoana care se ocupă de această chestiune, indicându-mi-l pe Radu Covaci, şeful Direcţiei Tehnice de la Primăria Galaţi, persoană pe care am şi interpelat-o imediat. Răspunsul? Cea care se ocupă de caz este Nicoleta Manole, manager public la Primăria Galaţi.

Dumneaei ne-a confirmat existenţa unui astfel de proiect denumit „Sistem de supraveghere şi management al traficului în municipiul Galaţi. ”Proiectantul e constituit dintr-o asociere formată din două SRL-uri bucureştene, iar în prezent, proiectul e în stadiul în care studiul de fezabilitate şi proiect tehnic sunt complete şi aprobate de comisia tenico-economică încă din iulie 2010.

Bun! Perspective? Mai nici una (!?) De ce? Pentru că, aşa cum ne-a informat manager public Nicoleta Manole, proiectul n-are finanţare şi se caută resurse financiare pentru implementarea proiectului. Asta mai ale că, în 2012 bugetul e mai mic cu zece la sută decât în 2011, că sunt astfel constrângeri care, mai ales în privinţa proiectelor noi, acţionează… restrictiv.

Eu ce să mai spun, am vrut să vă dau o veste bună, dar, după cum se vede, „blestematele” de semafoare nu se dau sincronizate decât cu proiecte, fezabilităţi aprobate, dar nefinanţate etc. Rămân, totuşi, la părerea că treaba s-ar fi putut face şi altfel, asta că să nu zică cineva şi despre mine că ţin cu ursu’.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

"Big Brother" pentru traficul rutier gălăţean

* Investiţie de 19 milioane de lei pentru semafoare inteligente şi supravegherea video a traficului rutier

Zece luni de aşteptare şi 19 milioane de lei - asta presupune investiţia de care avem nevoie pentru un trafic civilizat în Galaţi. Cel puţin aşa rezultă din indicatorii tehnico-economici pe anul 2012 aprobaţi de Consiliul Local pentru obiectivul de investiţii „Sisteme inteligente pentru managementul traficului în vederea creşterii fluenţei şi siguranţei circulaţiei şi a prevenirii criminalităţii”. Proiectul vizează fluidizarea traficului, dar vor fi luate în considerare monitorizarea şi gestionarea centralizată a acestuia, astfel încât operatorii de trafic să poată lua decizii în timp util şi să asigure prioritatea vehiculelor cu destinaţie specială: transport public, salvare, pompieri şi poliţie.

Concret, investiţia prevede modernizarea şi extinderea sistemelor de semaforizare în 33 intersecţii şi 28 treceri pietonale, dar şi detectoare de trafic (37 de camere video, 33 automate pentru dirijarea circulaţiei, 28 de semafoare cu buton la trecerile pietonale) şi un centru de comandă şi control. „Implementarea unei soluţii de supraveghere video metropolitană, ce va deservi atât zona rutieră, cât şi spaţiile publice din oraş, va creşte siguranţa cetăţenilor şi a bunurilor în zonele respective. Pentru aceasta, se are în vedere păstrarea unei părţi a infrastructurii existente (stâlpi, corpuri semafoare, reţea electrică îngropată, conexiunea la reţeaua de comunicaţii existentă), dar şi introducerea unor elemente noi, cele mai semnificative fiind automatele de semaforizare, camerele video şi reţeaua de comunicaţii care să asigure funcţionarea acestora în regim centralizat adaptiv”, se arată în raportul de specialitate al hotărârii.

Arterele vizate sunt, conform hărţii ataşate proiectului, Brăilei, Domnească, Siderurgiştilor, 1 Decembrie şi Coşbuc.

Conform aceluiaşi document, o altă metodă de asigurare a fluenţei traficului o constituie introducerea de sensuri unice pe anumite artere. „Acest lucru este posibil în special datorită formei favorabile a reţelei rutiere din Galati, care prezintă drumuri paralele, aflate la distanţe mici unele de celelalte. Prin introducerea de sensuri unice de circulaţie, pe lângă dublarea capacităţii de circulaţie pe artera respectivă, se pot asigura şi restricţii ale virajelor la stânga, ceea ce va reduce numărul blocajelor”, se explică în raport. Sursele de finanţare a investiţiilor constau din fonduri proprii, fonduri de la bugetul local şi fonduri provenite din finanţări nerambursabile.

viata-libera.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Semafoare inteligente pentru soferii grabiti

Un sistem de management al traficului din Galati, ce ar putea fi pus in functiune anul viitor, vizeaza modernizarea si extinderea sistemului de semaforizare pentru 34 de intersectii si 24 de treceri pietonale. Noua investitie ar trebui sa reduca timpul de deplasare in oras si sa contribuie la fluidizarea traficului.

Proiectul va cuprinde implementarea sistemului de "unda verde" si sincronizarea circulatiei pe strazile Brailei, Domneasca G.Cosbuc, Siderurgistilor, 1 Decembrie 1918 si Traian.

Conform studiilor de fezabilitate pentru realizarea proiectului este nevoie de 19 milioane lei. Noul sistem ar trebui sa reduca timpul de deplasare in oras si sa contribuie la fluidizarea traficului.

Investitia va veni si in sprijinul politistilor de la Circulatie, care au constatat ca 10 la suta dintre accidentele produse pe fondul vitezei excesive sau a neadaptarii vitezei la conditiile de drum au avut loc in municipiul Galati. Noul „sistem inteligent pentru managementul traficului” va fi realizat in cursul anului viitor.

a1galatibraila.ro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.