Jump to content

Recommended Posts

Posted
Ar mai fi ceva... Oare germanii nu construiesc sosele fara fonduri europene?

Construiau inca de pe timpul razboaielor mondiale, pentru a usura mobilizarea trupelor naziste.

Posted

da, dar foloseau o tzira de munca patriotica...

Cite nu s-ar rezolva si acum in felul acesta... sau, daca ne gindim citi detinuti stau in puscarii la caldurica (la astia nu le taie caldura dom' primar, prioritatea sint scolile) pe banii nostri, de ce nu i-ar scoate sa faca o strada, un pod, o canalizatie ceva? Cita forta de munca irosita...

  • 1 month later...
Posted

Drumul expres Galaţi – Brăila nu are finanţare

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, democrat-liberalul Radu Berceanu, a răspuns unei interpelări parlamentare referitoare la drumul expres Galaţi - Brăila. Cum studiul de fezabilitate pentru acest obiectiv a fost realizat, Berceanu a fost întrebat care va fi soarta proiectului, având în vedere fondurile reduse alocate ministerului prin legea bugetului de stat. Ministrul a răspuns că nu există fonduri pentru drumul expres, cu o lungime de 12 km şi o lăţime de 22 metri, cu două căi unidirecţionale pe sens, pentru care există studiu de fezabilitate finalizat şi indicatorii tehnico-economici aprobaţi prin HG nr. 1145 / 18.09.2008. “Finanţarea drumurilor expres este asigurată din venituri proprii ale Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, iar pentru anul 2009 acestea sunt insuficiente pentru realizarea exproprierilor şi a lucrărilor de construcţie a drumului expres Galaţi - Brăila”, a precizat Berceanu.

http://www.viata-libera.ro/articol-Drum ... are_2.html

Posted

Deci.. ne-am lamurit, da? Tot pe dig si.. sa ne fereasca Dumnezeu de inca un debit astronomic al Dunarii in anii care vin.

Posted
sa ne fereasca Dumnezeu de inca un debit astronomic al Dunarii in anii care vin

Poate nu e cel mai rau lucru... daca sparge digul de peste Dunare, se reface sistemul de balti care era inainte de desecare... Si asa sint ani de zile de cind se cere asta...

Si odata refacut sistemul natural, nu mai este pericol de inundatii, ca Dunarea stie singura pe unde sa se duca...

  • 2 months later...
Posted

Albanezii ne-au intrecut la infrastructura rutiera

Citesc in FT ca astazi se deschide o sectiune de 61 km de autostrada (inclusiv un tunel de 5,6 km inaugurat duminica trecuta) ce va lega portul Drures (din Albania) cu Kosovo. Costul acestui proiect: 600 de milioane de euro.

In total autostrada Albania - Kosovo va avea 170 de km si va costa 1,4 miliarde de euro. Toate astea in doar 3 ani.

sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-5858 ... utiera.htm

  • 1 month later...
Posted

Secretarul de stat Murgeanu: «E normal ca de la Slobozia la Galaţi să se facă drum expres»

Secretarul de stat în Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, Răzvan Murgeanu, a vorbit, joi, la Brăila, despre proiectele majore de infrastructură care sunt dorite de către autorităţile locale brăilene şi gălăţene. Murgeanu a afirmat că “ar fi normal ca de la Slobozia la Galaţi să se facă un drum expres”. În cazul în care acest proiect nu se va realiza, din cauza lipsei fondurilor guvernamentale, demnitarul s-a pronunţat pentru realizarea unui drum rapid între Brăila şi Galaţi, şi a fost de părere că Ministerul Transporturilor ar trebui să se preocupe să lărgească drumul dintre Brăila şi Slobozia.

http://www.viata-libera.ro/articol-Secr ... %BB_2.html

Posted

Pai incercati sa iesiti din Galati in absolut orice directie.

Daca nu mergi noaptea pe la 3, pe oriunde ai lua-o, te lovesti ba in traversarea Brailei, ba in coada unui camion pe la Movileni care te tine tot pina la iesirea din Braila, ba in salba de sate pina la Tecuci...

Normal ca e nevoie de drumul ala... macar spre Bucuresti...

Oare cum de si-au dat seama?

Posted

Nu si-au dat seama. Vine campania electorala. Nu-i doare gura sa vorbeasca prostii. Tut cu mizeriile de drumuri de pana acum ramanem. Nu va mai faceti sperante.

  • 2 months later...
Posted

Proiect pentru autostrada Galaţi-Brăila-Drajna

Discuţiile privind realizarea unei autostrăzi care ar urma să asigure legătura între Galaţi, Brăila şi Drajna sunt avansate, a anunţat senatorul PD-L de Galaţi, Marius Necula. Senatorul a precizat că este vorba despre o investiţie privată, iar primul tronson de autostradă unde se doreşte începerea lucrărilor este Galaţi-Brăila. "O firmă a început sa facă proiectul pentru autostradă. Va fi în două etape: Galaţi-Brăila şi Brăila-Drajna. Deja se proiectează pe baza proiectului de drum expres şi se trece la proiectul de autostradă. În principiu, traseul este cam acelaşi, urmează să mai studiem exact parcursul tocmai pentru că vrem să vedem limitele de proprietate şi ca să fiu mai exact, nu vrem să expropriem foarte multe persoane fizice în acelaşi timp. Cei care s-au gândit să facă o afacere din aceste exproprieri probabil vor fi dezamăgiţi. Vom face traseul să nu existe tentaţia de a începe tranzacţionările cu terenuri exact în această perioadă", a declarat Marius Necula. Senatorul a precizat că pentru realizarea acestei autostrăzi se vor folosi numai bani privaţi, iar firma care va investi, va avea şi dreptul de a opera autostrada. Senatorul nu a dorit însă să spună despre ce firmă este vorba, dar a ţinut să precizeze că acest proiect se va realiza fără garanţii guvernamentale. "Am găsit firma care va face această investitie, deci nu este cu bani de la stat. Este cu bani privaţi. Acesta este elementul de noutate, iar firma care va investi, compania, fondul de investitii, care va investi, va şi opera această autostradă. Va fi după modelul occidental, inclusiv cu partea de taxare de trecere pe autostradă", a mai spus Necula. Senatorul a mai spus că investitorul va putea opera această autostradă totuşi numai pentru o anumită perioadă. "Autostrada va reveni statului. Operatorul o va avea un anumit număr de ani. Trebuie să se facă şi un studiu de trafic. Probabil va opera minim 40 de ani până îşi acoperă investiţia", a mai afirmat senatorul. Marius Necula a precizat că primul tronson de autostradă care ar urma să se realizeze va fi Galaţi-Brăila, iar investiţia va fi în jur de 100 milioane de euro. Necula speră ca după finalizarea proiectului, lucrările pe tronsonul Galaţi-Brăila să nu dureze mai mult de un an. Potrivit senatorului, dacă lucrurile vor decurge aşa cum trebuie, până la începutul lui 2010 se vor finaliza toate documentele, urmând ca în termen de un an, să se finalizeze lucrările la autostrada dintre Galaţi şi Brăila. Senatorul a precizat că în cadrul şedinţei de luni a Consiliului Judeţean Brăila, un punct de pe ordinea de zi a fost şi cel privind aprobarea de principiu a demarării discuţiilor cu investitorul străin şi Ministerul Transporturilor pentru acest proiect. Marius Necula speră ca acest proiect să aibă sprijinul celor două consilii judeţene şi a primăriilor din Galaţi şi Brăila.

http://www.impartial.ro/index.php?func= ... &articol=2

O fi început campania? :d Imediat vine şi podul, nu vă impacientaţi :lol:

Posted

Da, si imediat dupa aia mai apare un alt fomist care va "face" si aeroport, altul cosmodrom etc., etc. Parca acum vreo doua luni mai era un individ care promitea centura Tecuciului in cateva luni, nu?

PS: Misto ar fi de stiut pe unde va fi tronsonul de "autostrada" Galati-Braila :?: Pe dig, nu - ca nu prea mai e loc si nici teren rezistent pentru circulatia "grea", prin Sendreni spre Braila e deja un drum si ar mai trebui si un pod... Oricum, ar fi ceva o autostrada de vreo 15-20 de kilometri :evil:

Posted

Drumul... expres, prin curţile oamenilor?

Luni dimineaţă, preşedintele Consiliului Judeţean Brăila a făcut cunoscut faptul că în cursul săptămânii care a trecut a avut o întâlnire cu oameni de afaceri din Portugalia, care şi-au manifestat intenţia de a construi un drum expres pe relaţia Galaţi - Brăila - Slobozia - Drajna. Pornind, astfel, de la întâlnirea cu investitorii din Portugalia, Bunea Stancu a precizat că această investiţie este de dorit să se contureze, motiv suficient ca instituţia Consiliului Judeţean să îşi dea tot concursul în acest sens.

Pe porţiunea dintre Brăila şi Galaţi, aşa cum a fost făcută schiţa acestui drum expres, aproximativ 40% din suprafaţă este reprezentată de terenuri aflate în proprietate privată. Or, în acest caz, Ministerul Transporturilor, pentru a se putea folosi de respectivele suprafeţe de teren, cu ajutorul unei hotărâri de guvern va trebui să efectueze o serie de exproprieri, iar la rândul său, Consiliul Judeţean va trebui să transmită în administrarea Ministerului în cauză terenul care va fi tranzitat de către drumul expres.

Dacă firma portugheză are un interes, întrucât ar trebui să investească o mulţime de bani în acest drum, din propriul buzunar, atunci este normal să îl ceară în concesionare pentru a-şi putea recupera banii şi profitul. Dar după cum arată schiţa pe care o deţine în acest moment Consiliul Judeţean, există o serie de proprietari de terenuri, în zona respectivă, care asta aşteaptă, adică să negocieze cu statul o bucată din proprietăţile deţinute. Concret, despre exproprieri în interes public s-a mai auzit, iar marele avantaj este că plăteşte statul, motiv pentru care proprietarii din zonă vor avea interes să menţină un cost cât mai ridicat.

Problema remarcată de consilieri este în cu totul altă parte, şi anume, la faptul că poziţionarea în teren a drumului, în acest moment, străbate în proporţie de 40% terenuri private care vor costa statul câteva milioane de euro bune, în timp ce, la o distanţă de aproximativ 200 de metri se află terenul CJ Brăila. În acest al doilea caz, terenul care ar fi de expropriat se reduce cu circa 80% din cei 40% din totalul suprafeţei de teren expuse pentru expropriere, ceea ce ar determina un cost foarte mic pentru acest aspect şi, astfel, investiţia ar avea mari şanse să se deruleze foarte repede şi fără prea multe bătăi de cap.

http://www.arcasu.ro/_id_1255622235.html

  • 4 months later...
Posted

Drumul expres Galaţi – Brăila se schimbă ca acceleratul

Senatorul PD-L Marius Necula, membru al Comisiei Senatului pentru Administraţie Publică şi Organizarea Teritoriului, a anunţat săptămâna trecută că viitorul drum rapid Galaţi – Brăila se va transforma. „Chiar sâmbăta trecută am vorbit cu dl ministru Radu Berceanu. Avem o mică dispută... să-i spunem polemică, cordială… A fost de faţă şi Mircea Toader. Eu am spus că noi gălăţenii şi brăilenii, am fi mulţumiţi să-i dăm drumul ca drum rapid. El, ministrul, spune nu: ˝Nu, aloc eu bani de la minister, pentru că nu este foarte mult, şi la proiectul de drum rapid mai facem o suplimentare care să se transforme în autostradă˝.

Este vorba şi de uşurarea emiterii actelor legislative, datorită noii formule: „Radu Berceanu are părerea lui, că aceste drumuri rapide vor fi înghiţite în timp de dezvoltările oraşelor şi că autostrada este autostradă, are regim de autostradă. Chiar şi regim juridic de autostradă şi este mai uşor să treacă chiar şi la nivel de hotărâre de Guvern privind exproprierile de pământ. Pentru că aici este următoarea problemă… Acesta este motivul pentru care am încetinit puţin mişcarea. Eu susţin să-i dăm drumu` repede, că ne descurcăm, că noi suntem mulţumiţi şi cu un drum expres, el spune că este mai uşor să mergem pe autostradă cu proiectul, pentru ca după aceea să meargă repede tot ce înseamnă expropriere, hotărâre de Guvern – exproprierile se fac prin hotărâre de Guvern şi prin necesitatea ca tot ce înseamnă pământ acolo să fie declarat ˝de utilitate publică˝.”

Necula face rost de investitori

Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii ar urma să plătească noua proiectare. De fapt, există, ca la orice proiect, o cotă de 50 la sută în care firma care a proiectat, în cazul nostru drumul rapid, mai poate lucra fără bani în plus, în acest caz, la lăţirea, pe hârtie, a drumului. Banii pentru construcţia drumului nu vor veni însă de la Guvern, senatorul Necula promiţând consecvent atragerea unor investitori. Aceştia ar urma să plătească lucrările şi să-şi recupereze banii în timp, din taxele de autostradă pe care le vor plăti şoferii, a reiterat parlamentarul PD-L. „Eu sper să mă ţin de cuvânt ca anul acesta să plece lucrările. Şi dacă au plecat anul acesta, 20 de km de autostradă chiar nu sunt o problemă!” Din fericire, se pare că nu există râcă pe acest subiect cu vecinii: „Cei de la Consiliul Judeţean Brăila, [preşedintele] Bunea Stancu, s-au mişcat foarte rapid. Există o hotărâre a Consiliului Judeţean Brăila în ceea ce priveşte această legătură rutieră. Chiar acum am întârziat puţin – m-am întâlnit cu dl Bunea Stancu…”, a declarat senatorul Necula.

http://www.viata-libera.ro/articol-Drumul_expres_Galati_%E2%80%93_Braila_se_schimba_ca_acceleratul_2.html

Posted

I-auzi de unde investitori.. i-aduce Marius Necula de la ma`sa de-acasa. Oare cat la suta din valoarea proiectului "atrage" <domnul> senator pentru buzunarul propriu?

  • 1 year later...
Posted

Încurcatele căi ale drumului expres Galaţi - Brăila

Când vine vorba de infrastructură, Galaţiul pare mai degrabă uitat într-o fundătură decât un oraş al oportunităţilor. Drumul expres sau autostrada Galaţi – Brăila au intrat deja în rândul „legendelor urbane”, de tipul podului peste Dunăre sau aeroportului cu promisiuni ce rămân de ani de zile neonorate.

Patronatul IMM-urilor Galaţi, în cadrul unei întâlniri cu reprezentanţi ai mediului politico-administrativ, a atras din nou atenţia asupra rolului vital pe care o conectare rutieră pe trei sau patru benzi, fie pe varianta Galaţi – Brăila – Drajna, fie pe varianta Galaţi – Brăila - Buzău o are pentru dezvoltarea mediului de afaceri. Răspunsurile primite nu sunt foarte încurajatoare...

În ce priveşte autorităţile locale, aşteptările sunt mai degrabă unele negative. Primarul Galaţiului, Dumitru Nicolae, vede, de altfel, că strategia şi ordinea investiţiilor ar trebuie să se bazeze pe ideea zonei metropolitate Galaţi – Brăila: „Zona metropolitană trebuie să fie un punct de plecare pentru noi, pentru asta trebuie să ne batem toţi. Vreau să luăm măsuri, înaintea drumurilor, străzilor sau ce vreţi dumneavoastră contra inundaţiilor. Să consolidăm malurile, să facem diguri, tot ce este legat de problema inundaţiilor”.

La rândul său, preşedintele CJ Galaţi, Eugen Chebac, a declarat: „O autostradă Galaţi – Brăila – Drajna este un vis pe care o să-l aibă şi copiii copiilor noştri. Dar măcar de am face acel drum expres şi am găsi o soluţie în acest sens, pentru că trebuie să regândim strategia judeţului şi căile de comunicare...”

Autostradă în jurul cozii

La nivelul parlamentarilor, poziţiile sunt ceva mai nuanţate, poate şi în funcţie de poziţionarea faţă de arcul puterii.

Astfel, deputatul PNl, Victor Paul Dobre, a declarat că „pentru drumul expres Galaţi – Brăila, proiectul este făcut de vreo 4 ani, dar nu a fost prins de Guvern în proiectul de buget nici acum 3 ani, nici acum 2 ani, nici anul trecut”. Dar în opinia deputatului liberal, nematerializarea acestei legături rutiere este mai degrabă efectului nedeschiderii Galaţiului pentru investiţii, deci „boala” este mult mai gravă, iar „tratamentul” ar trebui să fie unul care să cuprindă inclusiv dezvoltarea unor sectoare precum cel al serviciilor, agriculturii sau transporturilor navale.

Din arcul puterii, deputatul PDL, Mircea Toader, a explicat de ce drumul expres/autostrada are căi atât de încurcate: „Din păcate, traseul privind Galaţiul a fost uitat în acel plan european de transport negociat şi făcut din 2002 – 2003. Galaţiul e ocolit, cum s-a ocolit nu mai discutăm. Problema este că acum nu poţi să iei niciun fel de bani europeni pentru acest drum pentru că nu este prins în acest plan european de transport. Ca să revii – şi credeţi-mă că am încercat – este foarte greu, trebuie să aşteptăm bugetul din 2014 pentru a face o reactualizare într-o formă sau alta”. În opinia deputatului, legea parteneriatului public – privat este singura cale pentru materializarea măcar a drumului expres Galaţi – Brăila. „Să primim bani de la buget pentru o astfel de construcţie este o variantă destul de îndepărtată, ca să nu spun imposibilă...”, a precizat Mircea Toader.

Ceva semnale mai încurajatoare au venit din partea senatorului PDL, Marius Necula, acesta susţinând, de altfel, că „şi-a asumat politic” acest proiect. El a precizat însă că lipsa fondurilor la bugetul central şi handicapul neinculderii Galaţiului într-un traseu de transport de anvergură poate fi depăşit doar prin forţele proprii, la nivel local. O soluţie pare a se contura prin trecerea proiectului de la Ministerul Transporturilor la CJ Brăila. „S-a luat în calcul ca după ce se termină proiectarea drumului sau a autostrăzii Galaţi – Brăila, tot proiectul să fie translat spre CJ Brăila care, prin parteneriat public – privat să poată demara această legătură. Astăzi proiectul este scos la licitaţie pentru partea de proiecte şi acel drum rapid, al cărui proiect există deja, se va transforma în autostradă. Anul acesta cu siguranţă acest proiect va fi transferat de la Ministerul Transportuilor la CJ Brăila, unde există, din câte ştiu, trei, patru firme private interesate să dezvolte un parteneriat public privat”, a precizat senatorul Marius Necula.

Avem, aşadar, o nouă promisiune că Galaţiul va avea până la urmă undă verde, pe trei sau patru benzi spre Brăila. Asta dacă nu apar iar cine ştie ce „evenimente neprevăzute” care ne vor face, din nou, să ne învârtim în jurul cozii.

http://www.viata-libera.ro/articol-Incurcatele_cai_ale_drumului_expres_Galati_-_Braila_2.html

  • 3 weeks later...
Posted

Galaţi-Brăila, un drum expres numit dorinţă

Ideea construcţiei drumului expres Galaţi-Brăila a apărut încă de pe vremea Guvernului Năstase. În funcţie de buget, apropierea campaniei electorale şi interesele politice, drumul promis a fost ba rapid, ba expres, ba chiar autostradă.

Şi tot în funcţie de aceleaşi variabile, până în aprilie 2011, drumul ar fi trebuit să fie deja gata – promisiune a fostului ministru liberal Ludovic Orban. Nici autostrada Galaţi-Brăila nu a apărut, chit că drumul expres iniţial a fost „ridicat în rang” – doar verbal, e drept! - de ex-ministrul democrat Radu Berceanu. În octombrie 2009 (în apropierea alegerilor prezidenţiale) senatorul gălăţean PDL Marius Necula „retrograda” promisa autostradă la stadiul de drum expres şi anunţa că acesta va fi realizat în baza unui parteneriat public-privat.

Evident, alegerile au trecut, iar autostrada, drumul expres sau rapid tot nu a apărut între Galaţi şi Brăila.

Senatorul Necula spune acum că promisiunile făcute chiar se vor îndeplini, cu bonus cu tot – un plan mai mare, în care drumul expres este doar o parte. „Motivul pentru care s-a întârziat este legat de proceduri. Pentru ca acest drum să poată fi construit, are nevoie de proiectul vechi [studii geo-topo, de fezabilitate], cel realizat pe vremea Guvernului Năstase şi care a costat circa trei miliarde de lei vechi”. „Cum acest proiect poate fi realizat în baza unui parteneriat public-privat între CJ Brăila şi un investitor, consiliul avea nevoie de acest proiect. Numai că CJ Brăila a ezitat să aloce suma de bani pentru a intra în posesia proiectului, iar eu, pentru că m-am implicat în acest proiect, am reuşit, acum două săptămâni, să conving ministerul lucrărilor publice să facă împreună cu CJ Brăila un proces verbal de predare-primire a proiectului. Urmează ca CJ Brăila să înceapă demersurile pentru expropriere – căci drumul va trece pe terenuri care 75 la sută sunt ale consiliului, iar 25 la sută sunt private – urmând ca în caietul de sarcini pentru licitaţia drumului să se precizeze că firma câştigătoare va suporta şi contravaloarea proiectului, 300.000 de lei”, a explicat Marius Necula, precizând că investitorul străin interesat este o firmă din Portugalia, iar cadrul legal există: OG 34 şi legea parteneriatului public-privat abia promulgată de preşedinte. Necula spune că drumul expres va fi inclus într-un proiect mai mare, pentru care, însă „este nevoie de sprijinul autorităţilor locale gălăţene”.

Date tehnice

Datele tehnice ale drumului expres, prezentate de Compania Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, au fost extrem de clare. Drumul ar fi urmat să se construiască paralel cu DN 22 B (digul), lungime – 10,23 km, valoare investiţie – 177 milioane euro (fără TVA), patru benzi, două parcări, câte una pe sens, o staţie pentru alimentare cu carburanţi, un motel, toalete, precum şi spaţii pentru un restaurant şi service auto.

http://www.viata-libera.ro/articol-Un_drum_expres_numit_dorinta__2.html

Posted

17.3 euro/km... Un nou record.

Oricum, in curand vor aparea episoadele: "Podul peste Dunare", "Aeroportul" etc. Toate, la fel ca si amaratul asta de drum, verisuni imbunatatite: pod va avea vreo 6 benzi, aeroportul va fi la de importanta planetara etc., etc.

Posted

17.3 euro/km... Un nou record.

Oricum, in curand vor aparea episoadele: "Podul peste Dunare", "Aeroportul" etc. Toate, la fel ca si amaratul asta de drum, verisuni imbunatatite: pod va avea vreo 6 benzi, aeroportul va fi la de importanta planetara etc., etc.

Ai gresit la redactare, Mikka: 17,3 milioane euro/km - intr-adevar, un nou record. Tot ce putem sa facem e sa ne dam cu parerea despre unde si in ce procente ajung banutii astia..

Posted

Este tragi-comic , un drum de 10 km , in plina campie , care nu se intersecteaza cu alte autostrazi sau drumuri , terenul este detinut in procent de 75% de stat sa coste 177 mil EURO fara TVA !!! E aberant ...

Posted

E clar că cea mai mare parte din bani va fi plătită drept despăgubire proprietarilor de teren din zona respectivă. Şi se cam ştie cine are teren pe-acolo...

Posted

E clar că cea mai mare parte din bani va fi plătită drept despăgubire proprietarilor de teren din zona respectivă. Şi se cam ştie cine are teren pe-acolo...

"[...]Urmează ca CJ Brăila să înceapă demersurile pentru expropriere – căci drumul va trece pe terenuri care 75 la sută sunt ale consiliului, iar 25 la sută sunt private [...]"

In articol spune ca deja 75% din teren este al consiliului si doar 25% sunt private ( deci doar astea trebuie expropiate ) .

Chiar si asa sa spunem ca statul expropiaza 200 de ha ( desi e mult ) este expropiat la pretul de 100.000 de euro pe ha ( care este foarte mult ) se ajunge la 20 mil EURO ! Plus 3/4 mil de euro pe km2 cat este standardul pentru o autostrada in Romania plus pod peste Siret plus ceva viaduct plus prelungire centura Braila pretul nu poate sa sara de 100 mil Euro dar cu totul .

Posted (edited)

Chestia e ca aia din CJ o sa faca niste tertipuri sa zica ca x sau y terenuri sun ale lui x-ulescu sau y-ulescu din CJ. Si sa ceara si ei despagubire sa mai ia si ei niste bani :))

Edited by George
Posted

Eu estimez suprafata de expropriat la vreo 500 de hectare. In plus, de cand au fost facute planurile, probabil ca procentul ala de 25% s-a modificat semnificativ in favoarea "baietilor destpti" din zona.

Oricum, pretul de 177 milioane este urias, dar in Romania totul este posbil...

Posted (edited)

Adaugati va rog si pretul pentru: proiect pedologic+aviz+autorizatie+despagubire a scoaterii din circuitul agricol al terenului Consiliului.

Edited by bosorogu'

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.