Ruki Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Am 16 ani si asta ce-i?Posibilitati de a face bani de catre elevi plictisiti in vacanta de vara, care au si ceva aptitudini, of course.Locatii, sfaturi, idei, cineva cu experienta?Multam in avans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brutus Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 nimic?....sunt si eu interesat de asa ceva....daca e cineva care m-ar putea ajuta.As putea sa incep sa lucrez de acuma si pana in august!!!!Nu cer remuneratie mare dar sa fie decenta,as lucra oriunde ,in orice domeniu 6-8 ore pe zi.Multumesc anticipat!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paula Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 si eu vreau sa ma angajez pe timp de vacanta. sunt eleva am 17 ani si as vrea ca impartitor pliante, reviste. nu conteaza cate ore pe zi si salariu nici mare dar nici prea mic. cine vrea poate sa ma contacteza pe adresa de email: paula_princess2000@yahoo.com. va multumesc! Link to comment Share on other sites More sharing options...