dcp100168 Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 Românii preferă serviciile Yahoo!Opt din zece români care au acces la internet utilizează serviciile Yahoo!, potrivit estimărilor companiei, care plasează România alături de opt state cu potenţial puternic de creştere, dar care în prezent nu au un impact semnificativ asupra afacerilor grupului american. Penetrarea companiei de servicii online pe piaţa românească este peste media de 60% estimată la nivelul statelor considerate de Yahoo! pieţe emergente care au un rol "foarte redus sau nesemnificativ" în rezultatele grupului la nivel global, respectiv India, Vietnam, Filipine, Malaezia, Argentina, Brazilia, Mexic, Egipt şi România. Rata anuală compusă de creştere, care măsoară rata anuală de recuperare a unei investiţii, este evaluată de Yahoo!, pentru aceste ţări, la 30%. În prezent, potenţialul de creştere al afacerilor companiei în acest grup de pieţe depăşeşte un miliard de dolari.Datele sunt incluse într-un raport prezentat marţi investitorilor, în care conducerea Yahoo! expune planurile şi strategiile companiei pentru următorii trei ani şi îşi reiterează opoziţia faţă de oferta de preluare venită din partea Microsoft. La finele lunii ianuarie, Microsoft a înaintat o ofertă de preluare de 42 de miliarde de dolari, refuzată de conducerea Yahoo!, care a explicat în mai multe rânduri că suma oferită de compania rivală subevaluează puternic brandul, investiţiile şi perspectivele de dezvoltare ale Yahoo!. Cea mai mare parte din piaţa serviciilor online la nivel global este controlată de Yahoo!, Microsoft (divizia Microsoft Networks - MSN) şi Google.La nivelul lunii ianuarie, cei mai multi vizitatori unici, respectiv 425 de milioane, erau înregistraţi pe pagina de start a Google, urmată de cea a Yahoo!, cu 305 milioane şi MSN - 230 de milioane, potrivit companiei de statistică comScore Media Matrix.Pe segmentul serviciilor de poştă electronică (e-mail), Yahoo! este lider, cu 262 de milioane de vizitatori unici, compania fiind urmată îndeaproape de MSN, cu 259 de milioane, şi Google, cu 90 de milioane. Google a lansat serviciul de e-mail în anul 2004, mult mai târziu decât cei doi rivali.Rata de penetrare a Yahoo! pe piaţa serviciilor online de informaţii generale, sport şi de business este mult mai mare decât cea a principalilor competitori. Astfel, paginile de ştiri ale Yahoo! au înregistrat în luna ianuarie 139 de milioane de vizitatori unici, în timp ce Google şi MSN aveau 50, respectiv 55 milioane de vizitatori.Serviciile de căutare online sunt dominate de Google, prin motorul de căutare google.com, care concentra, în trimestrul al patrulea al anului trecut, 53% din totalul căutărilor la nivelul a zece mari pieţe, respectiv Statele Unite, Marea Britanie, Germania, Franţa, Spania, Italia, Japonia, Korea de Sud, Taiwan şi Australia. Yahoo! este pe locul al doilea, cu 27%, iar serviciul de căutare al MSN se situează pe poziţia a treia, cu 4% din căutări. Această ierarhie reprezintă şi motivul ofertei de preluare înaintată de Microsoft la finele lunii ianuarie, care doreşte să îşi consolideze poziţia pe segmentul căutărilor şi serviciilor de publicitate online.Pe piaţa serviciilor online pentru telefoanele mobile, aflată încă la început, dar în plină dezvoltare, lider este Yahoo!, cu 19 milioane de utilizatori unici în luna decembrie 2007 în Statele Unite, urmat de Google, cu 15 milioane. MSN are nouă milioane de utilizatori, iar compania americană AOL, care ocupă cote mai mici din piaţă pe celelalte segmente, avea înregistraţi 10 milioane de vizitatori unici pe acest sector.
megastar Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 O piata la care daca te gandesti ametesti.Atat de multe zerouri.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now